Jak prodělat kalhoty snadno a rychle




Nemám nic proti všem těm nákupním "klubům", které se na českém internetu vyrojily. Ale co mi strašně vadí je to, jak se některé z nich trochu přetvařují. Princip je jednoduchý - dokopat zákaznice, aby pod tlakem nakupovaly. Proč pod tlakem?

Hraje se totiž o čas. Prodejce prskne na web časově omezenou nabídku s omezeným množstvím kousků. Nikdo neví, kolik těch kousků je, u některého zboží už je nápis "omezené množství" nebo "vyprodáno". Takže když se mi nějaký kousek zalíbí a chci ho, je velká pravděpodobnost, že pokud si ho neobjednám okamžitě, mám smůlu.

Hraje se na super nabídku. Prodejce napíše, že je v nabídce je nová kolekce. A napíšeme to, že není úplně jasné, že to je nová kolekce pouze u tohoto prodejce, ale že výrobce měl tuhle kolekci novou tak před pěti lety.  Kupujeme outletový outlet.

Hraje se na megaslevy. Není nic jednoduššího, než u kampaně napsat "sleva až 80 procent". A pro jistotu údajné původní ceny pořádně přestřelit. Přešktnout. A připsat novou cenu neskutečně nízkou. Módychtivka otevře web a zatmí se jí před očima - Versace, Chloé, Dior, Dolce a Gabbana... Honem rozklikne nabídku - tu je svetřík za dva a půl tisíce, tady botky zlevněné ze čtyř a půl tisíce na patnáct stovek. Dá se odolat možnosti mít v šatníku kousek od drahé značky tak výhodně? A tak klikáme a nakupujeme.

A když se uklidníme z té radosti, že se nám podařilo nějaký ten kousek urvat, pomalu nám dochází, že jsme ho vlastně nejen vůbec nepotřebovaly, ale i to, že to nebyla až tak výhodná koupě. Příklad? Svetřík Wolford zlevněný z údajných 8300 na 2300 korun. Jenže v oficiálním eshopu Wolford seženete podobný svetřík z aktuální! kolekce v přepočtu asi za 3300 korun.  Nebo třeba lodičky Ed Hardy. Nákupní klub je zlevnil ze 4200 korun na 1200. Jenže v eshopech se podobné botičky z letošní letní kolekce prodávají v přepočtu za 990 korun.


Women's La Mer Heel

6 komentářů:

  1. Super clanok - diky za osvetu!:-))

    fiesta

    OdpovědětVymazat
  2. není nic jednoduššího než si zboží den předem progooglit a ceny zkontrolovat......

    OdpovědětVymazat
  3. Nabídku si den předem nelze zkontrolovat, protože kluby obvykle nezveřejňují popis zboží a ceny před zahájením kampaně

    OdpovědětVymazat
  4. Fashion days zvěřejňují na FB den předem alespoň část nabídky, i když bez cen, a není nic jednoduššího, než si dané kousky progooglit, a druhý den hned víš, nas čem jsi. Mimochodem, Ed Hardy dřeváky mám od nich za 500,- :o) a promiň, minule jsem se nepodepsala - Tereza

    OdpovědětVymazat
  5. Terezo, díky za tip, nevěděla jsem, že předem zveřejňují aspoň část nabídky, dobrý nápad si předem zboží prověřit. Ale stejně mně prostě z principu štve, že se snaží tvářit jako klub s exkluzivními slevami a mnohdy se o slevě vůbec nedá mluvit.

    OdpovědětVymazat
  6. A navyše pri Fashiondays sa dá objednávka zrušiť. Keď sa mi to "rozleží" v hlave :))

    OdpovědětVymazat