BigBrands: Zákazníky máme na háku

I když jsem se tady už rozohňovala nad firmou BigBrands a jejich prapodivnými slevami (http://protivna-blondyna.blogspot.com/2011/09/sleva-ktera-neni-slevou.html), občas u nich něco koupím z čiré lenosti, protože se mi nechce běhat po obchodech. S nohama na stole a notebookem na klíně je přeci jen nakupování pohodlnější.

Poslední zásilka mě ale dostala.



 Objednala jsem si černé sako (klasický nadčasový střih, kterým nikdy nic nezkazíte)  a pár dalších hadříků. Předem jsem zaplatila na účet prodejce něco kolem dvou tisíc korun. Když konečně balík dorazil, nestačila jsem se divit. Všechny kousky byly do balíku naházené i s ramínky, nikdo se neobtěžoval je ani malinko urovnat nebo poskládat. A protože ramínka jsou široká tak, že se do krabice nevejdou, prostě je tam nabouchali našikmo. O nějakém zabalení každého kousku aspoň do sáčku nebo papíru nemůže být ani řeč. Jednoduše: Zákazník objednal, zaplatil, tak mu to holt do tý krabice nějak mrskneme, on si to už doma vyžehlí.

A tak jsem z krabice vytáhla pomuchlané cosi, co především v případě černého saka bylo velmi těžké na první pohled identifikovat.  

BigBrands jako by takovouhle zásilkou vykřikoval do světa: objednávejte, plaťte, ale nečekejte, že se budeme snažit, abyste svoje zboží dostali zabalené s nějakou extra pečlivostí - od toho tu nejsme! Zákazník nás zajímá jen do okamžiku zaplacení.

Mimochodem: Všechny objednané kousky dobře sedí, vypadají docela hezky a jsem s nimi spokojená. Jen to rozbalování balíku bylo vážně nepříjemné překvapení.

6 komentářů:

  1. Mi přišel balík z BB v podobným stavu. To i největší flákač z Aukra zabalí věci líp

    OdpovědětVymazat
  2. No to si děláš srandu :-D Nic jsem zatím od nich neobjednávala ale to z Aukra nebo Fleru chodí balíčky v lepším stavu :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě od nich vždycky přišlo vše zabalený hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně od nich jednou (nikdy víc) přišlo vše taky zabalený :<
    Velká krabice a v ní menší "značková" kartónová, odřená na spodku i dekl, jako když to před sebou kopali po hódně dlouhý chodbě. Košile Alain Manoukian byla v NONAME igelitovým sáčku; když jsem to vyndal, nevěřil jsem vlastním okám: nahoře tj. límeček a ramena byly fest zaprášený, jak když to stálo měsíce ve výkladu. Měl sem ale celkem štěstí, že ten výklad nebyl na jih, protože tmavě modrá košile (~ 800 Kč) s vyšisovanýma ramenama by byla dobrá tak do dílny..

    OdpovědětVymazat
  5. Připojuji se k nespokojeným... objednala jsem si s kamarádkou keramické a kameninové zapékací mísy - celkem 5 kousků. Dostaly jsem krabici střepů - jedna poklička tu přeprav u přežila... V tenké kartonové krabici bylo vše sice v původních krabicích, ale naházené. Bez žádné folie a pod ochrany křehkého zboží..

    OdpovědětVymazat
  6. Objednala jsem si mikinu z Iron Fistu... V celku drahá značka kdy Mikina stála přibližně 1700,- kč. Po doručení perfektně zabalené mikiny s bonusem nálepky jsem si ji vyzkoušela, padla perfektně, ale po sáhnutí do kapsy jsem vytáhla zlomenou rozdrobenou cigaretu. Vidina dělnice ve skladu Iron Fist kerá si šla zapálit a v rychlosti na sebe natáhla první věc co našla v regále jsem se musela zasmát a mikinu okamžitě narvat do pračky :D P.S: Mikina po prvním vyprání ztratila barvu, takže je místo černé temně šedá, ale i tak vypadá naštěstí pěkně. :D Zajímal by mě probíhající den v takových skladech e-shopů :D Nebo cigareta měla být bonus?? Ještě k tomu Marlboro :D

    OdpovědětVymazat