Hodně dobrá práce PR oddělení

 

Zprávy na Nově mě baví. A hodně mě baví, když televize v hrůze, aby neudělala reklamu zadarmo nějaké firmě, plácá na obrazovku čtverečky a kolečka, která mají rozmáznout loga a značky. Nebo když vymazává loga třeba na billboardech. Myslím, že většina z nás stejně ta loga pozná. A že první, co průměrný divák-rejpal udělá, když se rozmazaný obraz objeví, je, že začne usilovně zkoumat, co se nám to v té televizi snaží utajit.

Je mi jasné, že jakákoliv reklama v hlavním zpravodajství je průšvih, za který televize může zaplatit asi pěknou pokutu Radě pro rozhlasové a televizní vysílání.

O to víc mě překvapilo, když před chvílí televize odvysílala zprávu o tom, že společnost Billa stahuje z prodeje dva druhy kečupů, protože v nich je víc konzervačních látek, než Billa považuje za vhodné. Billa evidentně zareagovala na nedávno zveřejněné testy kečupů, které ukázaly, že se cpeme pěkným svinstvem. A využila je pro skvělou pozitivní reklamu. Nic proti - PR oddělení Billy to zmáklo fantasticky. Jméno společnosti totiž v televizi  zaznělo několikrát. Redaktor stál před rozzářenou prodejnou, logo přes půl obrazovky. A všichni jsme se dozvěděli, že Billa nebude prodávat hnusné kečupy. Jen jsme se jaksi nedozvěděli, jestli třeba ty kečupy opravdu nesplňují nějaké normy, nebo jestli to je jen snaha společnosti o populistický krok.

Takovouhle reklamu jsme už dlouho ve zpravodajství neviděli. A asi neuvidíme.  Jen mě nějak zaráží, že televize, která je schopná rozmazat snad i logo na igelitce náhodného chodce, na takový trik naletí. Anebo,a  to by bylo horší, to nebyl omyl redakce, ale opravdu velmi šikovně vymyšlená reklamní kampaň. Obojí zavání velkou neprofesionalitou.

2 komentáře:

  1. ale uvidíme=)
    každopádně jsem ráda, že kečup jsem vždycky nesnášela a nejim ho, billa nebilla...
    zprávy na nově (i primě) opravdu občas pobavěj...je to sice všechno spíš k pláči, ale je lepší se tomu hluboce zasmát, prodloužíme si život

    btw. zrovna jsem viděla topstar a jejich nový "jemnometr":D, nechceš o tom taky něco pěknýho napsat?=) takovou blbost jsem dlouho neviděla

    OdpovědětVymazat
  2. Na Novinkách je to už taky. V diskuzi se taky čtenáři diví, kolik Billa zaplatila za reklamu na hlavní stránce Seznamu :-)

    OdpovědětVymazat