Vy opravdu nechcete ušetřit???

rozbitý mobil

Takhle nějak asi brzo dopadne můj mobil, až mi zase zavolá nějaký prodejce a bude mě přesvědčovat, že si mám pořídit strašně výhodnou platební kartu, přejít k jinému operátorovi,  nechat si zavést kabelovku, změnit poskytovatele internetu... a bůhvícoještě.

Všechny ty hovory jsou podobné a všechny končí podobně: Než mi chudák prodejce stihne vysvětlit, jak šíleně výhodná a unikátní jeho nabídka je, odpovídám jasně a stručně: Děkuji, nemám zájem. Většina z prodejců to pochopí a přestane otravovat. Jediný, kdo to nechápe, jsou prodejci, kteří mně neustále přesvědčují, že musím mít kartu Citybank.

Jednoho z nich jsem svým odmítnutím natolik šokovala, že se zeptal: Promiňte, vy opravdu nechcete ušetřit až dva tisíce měsíčně? A to už mě vážně naštvalo. I když jsem blondýna, dokážu pochopit rozdíl mezi charitativní organizací a bankou. A taky chápu, že banka je tady od toho, aby vytvářela zisk. Zisk se nevytvoří tím, že někomu peníze dáte. Zisk se vytvoří tak, že on je dá vám. Z toho logicky vychází, že ať je princip ušetření peněz díky této kartě jakýkoliv, je výhodný nikoliv pro mně, ale právě pro banku.

Pánovi jsem nakonec řekla, že pokud mi opravdu chce tato firma zcela nezištně každý měsíc věnovat peníze, ráda mu dám číslo účtu a můžou je posílat rovnou. To ho tak rozložilo, že mi už skoro měsíc nikdo ze City Bank s žádnou nabídkou nezavolal.

13 komentářů:

  1. nedávno mi nějaká ženská několik minut nutila nějaký strašně zdravý želé nebo tak něco a nedala se utnout....podle toho, jak to popisovala, to byl lék i na rakovinu....no, nekoupila jsem

    http://pragueneedsmorestyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je hned ze startu říct: "Prosímvás, je tenhle hovor honorován? Jsem zaměstnaný člověk a můj čas je drahý".

    Nebo je rozložit něčím jako "Vy mi chcete půjčit sto tisíc? To je od vás hezké, ale já sto tisíc mám."

    Bůh žehnej mé matce, která mě tyhle hlášky naučila.

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, zeptat se na honorář, to se mi vyplácí. I když mi zavolají z průzkumné služby, zda v práci telefénujeme mobily a jak .....

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, to mi připomíná, kterak mi GE nabízeli ohromně výhodnou půjčku. Nechala jsem slečnu na drátě odrecitovat celý monolog a poté, co ho celá udýchaná zakončila dotazem: Co na tuto nabídku říkáte? jsem jí zasadila smrtelnou ránu: Hm, pro studenta je to určitě výhodné.

    - Vy jste student?!?!!
    - Ano.
    - Aha, tak pro ty to neplatí.

    Zomfg.

    OdpovědětVymazat
  5. kdo má moderní dotykový telefon a neni blbej, udělá si blacklist a podobný čísla nechá jednou zvonit a pak to zablokuje. dobrá stránka je taky kdovolal.cz nebo kdo-volal.cz a nejlepší je to vůbec nezvedat. ono se vám taky může stát, že to bude trik, jak z vás dostat peníze jen za přijmutí hovoru a několik sekund vyptávání se "haló" :D

    OdpovědětVymazat
  6. Me dorazi ty poulicni prodejci a nabizeci. Jendou mu kamaradka rekla ze je zvedava kdy konecne nekdo da penize ji aniz by je po ni chtel. Chlap ani necek:D

    OdpovědětVymazat
  7. všera mi volali zo Simia(to je jedna špekulantská firma so sim kartami od T-mobilu), že som získala ŠTYRIDSAŤ precentnú zľavu na nový paušál(aj s novým číslom...LEN s novým číslom). Tak som jej od radosti zajuchala a povedala som jej, že od simia by som nechcela ani smetné sáčky :-P Alebo minule volali manželovi, nech si kúpi hypoalergénne obliečky. Po pol hodine mi volalo to isté číslo, a tak som miesto predstavenia hned povedala, že nechcem obliečky... :-P
    Eva

    OdpovědětVymazat
  8. Já na všechny podobné manipulace rovnou cimrmanovsky odpovídám: ne, nechci ušetřit, jsem bohatá, že nevím, co s prachama. A je klid.

    OdpovědětVymazat
  9. Nojo, můj telefonní seznam uz obsahuje spoustu čísel s počátečním slovem NEBER. Když mám náladu poslechnout si svoje vyzvánění, nechám je zvonit, jinak rovnou típám. Jednou to byla od Citibank vysloveně válka, volali asi desetkrát a já jim to stále utínala. Nejspíš si ten dotyčný řekl, že mi ukáže, když to nezvednu, tak aspoň nebudu mít celý den klid. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Takhle jsem měla problém s O2. Měla jsem u nich paušál asi 4 roky, občas zavolali jestli nechci ten a ten tarif, OK. Když mi teď volali TEJDEN v use DVAKRÁT DENNĚ, zavolala jsem na tu jejich linku, kde mi jakási slepice vysvětlila, že se nemám co divit, protože mám nějakej nejstarší tarif. Začala jsem na ní řvát, že mě to vůbec nezajímá a že nechci aby mě otravovali a že si tarif změnim sama, když budu chtít. Už mám dva tejdny Vodafone a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
  11. neco podobnyho se mi stalo asi pred pul rokem.Od rana jsem ve skole vypracovavala maturitni praci ze spanelske literatury, kterou profesorka brala smrtelne vazne a nepovolovala zadny rusivy element,jako je kaslani, hlasite piti z lahve (cucatko u vody Rajec),prilisne susteni listy vykladoveho slovniku a predevsim vibrace mobilu.Coz se mi ovsem pozdeji hodilo =D T-mobile mi totiz behem tech ctyr hodin moji prace volal asi 9x (a asi tyden predtim a ja rekla ne!).Kdyz mi volali podesate a ja mela po praci a mohla jsem mobil zvednout, ani jsem nenechala damu na drate promluvit a jen jsem jim vynadala za totalni bezohlednost a ze normalni lidi v tuhletu denni dobu maji na praci dulezitejsi veci na praci nez resit zastaraly nebo jakkoliv podle nich me nevyhovujici tarif.Ted uz jen cekam az mi vyprsi smlouva a prejdu k Vodafonu =)

    OdpovědětVymazat
  12. Vžijte se do role těch nebožáků, kteří vám volají... ;)

    OdpovědětVymazat