Komerční banka je Sexistické prasátečko

Tak už je jasné, kdo letos získal titul Sexistické prasátečko (víc o soutěži tady).

Pořadatel vyhlásil několik soutěžních kategorií, ve kterých mohla hlasovat veřejnost. Pak se sešla i odborná porota, která vybrala tři nejsexističtější reklamy bez ohledu na kategorii.

Vybíralo se z devadesáti reklam, které vytvořila buď parta kreativců věčně nadržených zastydlých puberťáků, pro které je pohled na odhalené poprsí vrcholným zážitkem, anebo je zadávali majitelé firem, kteří mají stejný problém, jako výše zmínění kreativci.

V kategorii "Ženy jako části těla" v hlasování veřejnosti s přehledem vyhrála reklama společnosti Avos se sloganem "Postavíme vám ho".

Lenin



Sice jsem z reklamy nepochopila, jestli firma staví obchoďáky nebo domečky z Lega, ale prsa tam jsou. Stavební a lešenářské firmy mají vůbec v oblibě spojení polonahé až nahé baby v děsně sexy póze a sloganu  "postavit to". V soutěži bylo podobných vtipných a ukrutně sexy reklam hned několik.


Reklamy nominované v kategorii "Ženy jako objekty" spolehlivě převálcovala kampaň Komerční banky "Užij si první bankovní styk".

konta_zena


A tahle banka bodovala i v souhrnné kategorii "Další projevy sexismu" s mužskou verzí kampaně. Zatímco ta "ženská" verze mi přijde jenom trapná a ujetá, její "mužská podoba" je fakt úchylná. Od banky očekávám hlavně  serióznost. Tahle její hra na to, jak je sexy, mně o serióznosti banky fakt nepřesvědčí.





Odborníci zvolili za vítězné prasátečko reklamu brněnského pivního šenku Čtyři růže.  Na druhém místě skončila reklama Budějovického Budvaru na pivo Pardál a na třetím reklama na lešení firmy Q8. 

Na rozdíl od odborníků nemám s reklamou na pivo problém, naopak mi přijde mezi všemi nominovanými jako jedna z mála docela vtipná. A nakonec, problémy s nadváhou, mastnou pleť a řídké vlasy může mít i chlap, takže bych to tak striktně nebrala. 

Za to reklamu na Pardála pokládám za trapnou. Zvlášť když dnes už máme skoro každý myčku, že jo.






leseni

8 komentářů:

  1. Nejhorsi je to s tim smyslem, ze zenska ma byt u drezu. I ten pan je takovy oplzly ten strejda, zrejme se s nim maji identifikovat chlapi sedici v hospodach u piva, kde vedou dulezite debaty a nadavaji na vsechno. A hlavne na svoji starou, ktera patri leda tak ke drezu. Tak z toho mi opravdu neni dobre... To se snad nemuze zdat vtipne ani chlapum

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že soutěž letos vyhrála komerčka...po prvním shlédnutí reklamy jsem začala uvažovat, že u nich zrušim účet

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  3. Já se modlila, aby to vyhrála komerčka. Je to vážně buranství a o tom, že u nich zrušim účet pořád uvažuju. Asi to fakt udělám, ty jejich reklamy mě uráží.

    OdpovědětVymazat
  4. ta reklama na KB je taky strasna, navic mnohem viditelnejsi nez ten pardal. Ale ten pardal mi prijde vice diskriminacni vuci zenam...

    OdpovědětVymazat
  5. Reklama na Komerčku svou odpudivostí suveréně převálcovala všechny spoty na prací prášky a jiné perly. To je HROZNÝ.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta reklama na KB je příšerná, jsem ráda, že nad ní všichni jen nemávli rukou jako nad jednou ze tisíce špatných reklam a měla nějakou odezvu. Jsem ráda, že už u nich nemám účet, asi bych měla chuť si ho zrušit.

    OdpovědětVymazat
  7. Naprostá pohrdavost nad klienty - možná se tou reklamou snažili nalákat "mladé lidi", ale zapoměli, že hlavní rito z poplatků a úvěrů mají z těch "starších", kteří toto fakt nezkousnou - a to je mi 30 a taky mi ta reklama přišla přes čáru a mám pocit, že se někdo z PR oddělení KB zbláznil.

    OdpovědětVymazat
  8. A proto jsem účet u komerčky zrušila. Studentský účet, na který je tahle reklama. A vůbec toho nelituju
    K.

    OdpovědětVymazat