Laciný předražený šmejdshop

Už několikrát jsem se pozastavovala na některými prapodivnými facebookovými "eshopy". A ve zprávách a mailech jsem pak dostala spoustu odkazů na stránky, jejichž majitelky "podnikají" podobným způsobem. Ve velkém s klidem prodávají padělky, laciné hadry z Číny vydávají za luxusní anglickou módu a parádně berou své zákazníky na hůl. Dnes se podíváme hned na několik takových eshopů.


A začínáme v zahraničí, na Slovensku. I tam už se dají koupit laciné padělky za velké peníze. Třeba u prodejce Kabelky BA. V informacích se o firmě nedozvíme vůbec nic. Ale to celkem chápu. Nevím, jak je to na Slovensku, ale u nás bych při prodeji předražených padělků rozhodně nikomu moc necpala IČO, adresu firmy nebo nějaké jiné údaje.



Kde tenhle prodejce shání svoje zboží, je jasné na první pohled. Neobtěžuje se totiž ani upravit obrázky tak, aby nebylo okamžitě jasné, že původ zboží je na ioffer.com. To je takový portál, kde se dají sehnat levné krámy hlavně z Číny. Padělek kabelek Speedy od Louise Vuittona nabízejí Kabelky BA za 57 eur, to je něco přes čtrnáct českých stovek.


Na ioffer se ale dají koupit za podstatně menší peníze. Jako první mi padly do oka stejné kabelky za 32 dolarů (tedy asi šest set), poštovné už je v ceně. Koupit se ale dají i za cenu nižší. To se pak prodej padělků celkem vyplatí.





Čínský padělky za 50 eur (1 240 korun) a jiné více či méně předražené fejky nabízí i prodejce na stránce Značkové Kabelky. On tohleto vážně ještě někdo kupuje? Vždyť to křičí na dálku "jsem z Číny a tvářím se jako Vitón".




Jak poznat, že padělek pochází z Číny? Docela dobré vodítko je, když na fotkách najdete podobný číselný kód, jako je tady. Čínští prodejci, kteří hrnou kopie značkových věcí do světa ve velkém, si takhle často označují fotky. Tyhle brýle prodává další slovenská facebooková stránka, Luxuss Oblečenie. Ceny pro jistotu neuvádí. Ale zdroj je jasný.





Laciná napodobenina se dá poznat i podle loga původního prodejce na obrázku. Luxuss Oblečenie se s tím prostě nemaže.  Za tuhle parodii na vestu Zara chce 55 eur, to je něco málo přes 1 360 korun. 


V Číně ji pořídíte za 48 dolarů (950 korun) i s poštovným. To je ale cena za poslání jednoho kousku. Bez poštovného vesta vyjde na 32 dolarů (630 korun).




Snad nejvíc upozornění na prapodivné kšeftování s padělky mi přišlo k eshopu prodejkyně Vanillia. Ta na to jde trochu jinak. Tvrdí, že prodává věci, které se jí nevešly do šatníku. Je teda zvláštní, že si chudák kupuje boty ve velikostech 36 ažz 42, stejně tak i oblečení má ve všech velikostech, které se vyrábějí. A některé kousky i několikrát. To se pak nedivím, že to musí (jistě s velkou ztrátou) prodávat.  


Nebo že by to nebyl jen výprodej přebývajících věcí z šatníku?



No, myslím, že je to jasné. Šikovný způsob, jak zakrýt nelegální podnikání, neplatit daně, neručit za zboží, ignorovat to, že prodejce musí splňovat nějaké obchodní podmínky atakdále.

A samotná nabídka "přebytků! ze šatníku? Třeba tuhle kabelku Dior za 160 korun bych fakt raději ani nechtěla vidět ve skutečnosti.


Kabelka Gucci z kamenného obchodu v Dubaji za 2 500 korun. Hmmmm. Holka, nechceš tvrdit, že to je originál, že ne? Já tuhle viděla v kamenném obchodě u nás vedle náměstí peněženky Louis Vuitton. Prodávala je tam taková miloučká paní z Vietnamu.



Boty alá Louboutin. Super, těch je plný internet, hlavně tedy čínské stránky.



Je libo padělek ze Singapuru?



Anebo rovnou velmi dobře napodobenou kabelku? A ještě použitou padělkomaniačkou? To se taky vyplatí. Mimochodem, v Sapě ji koupíte taky. Ani ne za polovičku.



Najdi boty, které jsou v módě a které se běžně prodávají za pár liber, ztrojnásob cenu a vydělávej.



Běžně tyhle sandálky stojí u seriózního prodejce od 16 liber (480 korun) do 30 liber (900 korun).


Ale chtít za boty, které už několik let nemůžou prodat ani šmelináři z Aukra za dvě stovky, víc než dvakrát tolik, tomu už říkám obchodní duch. Nebo drzost? 



 Vanillia ale rozhodně není jediná, kdo prodejem levných hadrů, bot a kabelek vydělává nejspíš pořádné peníze. A komu na ty lži o údajně luxusní kouscích skočí holky, které nedokážou rozlišit mezi laciným tržnicovým aušusem a kvalitou.

Svoje o tom vědí dvě šikulky z Luxury Eshopu. A rovnou tvrdí, že zakoupené zboží nelze vyměnit nebo vrátit. Takže když si od nich koupíte nějaký šmejd, máte smůlu. Zpátky už ho nevezmou. Tomu říkám příkladný přístup k zákazníkovi.


Tohle je napodobenina bot od Christiana Louboutina. Luxury Eshop za ně chce 3 200 korun.




V Číně se prodávají za necelé dva tisíce i s poštovných. Když jich koupíte víc najednou, cena jde dolů. Vydělat tisícovku na jednom přeposlaném balíku, to se docela vyplatí.


Jisto jistě originální tričko Yves Saint Laurent. Cena 800. Hmmm.



A další nehorázně předražené padělky, napodobeniny a kopie louboutinek.




Barevné sukně, za které chce prodejkyně 840 korun, stojí deset liber. To jsou v přepočtu tři stovky. 




 A šatičky, které prodává za tisícovku, jsou normálně za 15 liber, takže ani ne za polovinu.





Plavky za 600 korun. Prodejkyně ani není schopná zjistit, jestli mají vycpané košíčky. Kupte si je radši na Aukru. Za čtvrtinu.




A nakonec poslední prodejce se zbožím podivného původu. Mia Lui Shop. Ani tady bych nenakupovala.



Za opravdu nepovedený padělek náušnic Yves Saint Laurent chce tenhle "eshop" 659 korun. Normálně stojí i s poštovným polovičku. A samozřejmě jsou taky z Číny.




Proč mi podobní prodejci tak moc vadí?

Důvodů je víc. Ale ten hlavní je podraz na zákazníky. Předpokládám, že nejmíň tak polovina kupujících ani netuší, že si objednává padělky, hlavně když jde třeba o napodobeniny bot. Kdyby to věděli, nejspíš by si je neobjednali.

Vadí mi, že se tyhle rádoby eshopy tváří, že prodávají kvalitní a luxusní věci. Ne, neprodávají. Vesměs jde o šmejd z Číny nebo o extra laciné věci z eshopů v zahraničí. Nadsadit si cenu až několikanásobně je prostě hnus. Jasně, kde je poptávka, je i nabídka. Jenže když si neumíte zjistit obvyklou cenu zboží a moc se vám líbí, pak za něj ty nehorázné peníze někdy i dáte. Úplně zbytečně. Jo, plavky za šest stovek nejsou špatná koupě, ale když pak zjistíte, že se dají jinde koupit za sto pade, tak už to jako dobrý obchod fakt nevypadá, žejo?

A vadí mi i to, že tyhle podnikatelky se neobtěžují s dodržováním základních pravidel. Povinností každého prodejce je uvádět obchodní podmínky, vyřizovat reklamace, přijmout zpět zboží při prodeji online do 14 dnů a vrátit peníze včetně poštovného, uvádět IČO, místo podnikání a spoustu dalších informací. A třeba taky platit daně.

Na tyhle šmelinářky nakonec doplácí všichni. Nejenom kupci, kteří místo drahých kvalitních bot mají doma laciný šmejd, ale třeba i poctiví prodejci. Ti totiž nemají šanci těmhle překupnicím konkurovat.

228 komentářů:

  1. Já nevím, mě vám tyhle články už lezou krkem. Jistě, noví čtenáři ještě možná neví, ale my, pravidelní čtenáři, to vídáme stále dokola... Pokud to, Blondýno, považujete za tak důležité (nepopírám, že by to mělo být), proč si třeba nezaložíte sloupek "důležité" nebo "měly byste vědět" nebo "rady a tipy" nebo "pozor všichni čtěte" nebo já nevím co jiného... Prospělo by nám to všem (včetně mě, která se kolikrát nemohla proklikat na článek o USA eshopech =))
    S.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím oponovat s tím, že to nemá smysl. Blondýna takto minimálně eliminuje podobné podnikatelky z facebooku a snad i trochu otevře oči kupujícím. Radši si přečtu jeden článěk dvakrát než si nechat spamovat zeď fb čínskými šmejdy na kterých nějaká mladá nanynka rejžuje ilegalně težký prachy.

      Vymazat
    2. Souhlasím s Blondýnou, má to smysl upozorňovat na tyhlety šmejdy, protože nikdo nemá právo vydávat padělek za originál. Milá Blondýno, nedejte se odradit a jen tak dál!

      Vymazat
    3. JE potřeba pořád upozorňovat na podvody a bezpráví tím, že ho budeme tiše tolerovat rozhodně nezmizí. Blondýno, fandím ti.

      Vymazat
    4. Blondýno, rozhodně piště dál! Mně to zajímá, jméno každého podvodníka si sakra dobře zapamatuju a v životě u něj nenakoupím!

      Vymazat
    5. Smysl to má. Tihle prodejci bezostyšně okrádají nakupující i stát.Podnikají neoprávněně,neodvádí daně, vám to nevadí? Mě ano. Kontroly FÚ už probíhají i v internetových obchodech, tak snad se dočkáme lepších časů.

      Vymazat
    6. Okrádají stát? A kdo dneska stát neokrádá? :D

      Vymazat
    7. Aha, to je ovšem názor za všechny prachy.

      Vymazat
    8. To je tak hloupé vymlouvat se na to,že stát okrádá každý, proto je v pořádku, že ho okrádají i tyhle ''podnikatelky''
      http://www.vanilkova-yahodova.com/ blog prodejkyně Vanillie

      Vymazat
  2. Tak vidím, že sis počihla i na tu Vanilliu, tomu jejímu fakeřskému království už začly propadat i moje známé. Jinak se prodejkyně jmenuje Markéta Dornerová a rozhodně to nemá na IČO (to jen kdyby někdo nevěděl kam zaslat reklamace).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, dvě z kabelek prodávám, prostřednictvím své známé, já! O kabelce z kamenného obchodu z DUBAI jste napsala, že ji prodává milá paní z Vietnamu v obchodě někde blízko Vás! Velmi ráda se s Vámi u ní v obchodě sejdu - mnou nabízená kabelka je celokožená - v přepočtu stála přes 5000,- Kč a dovezli mi ji můj syn se snachou, platbu by šlo dohledat - platili kartou, kde je i adresa obchodu v DUBAI! ! Druhou kabelku jsem si OSOBNĚ koupila v Singapuru, také v kamenném obchodě - nevylučuji, že ji mají i v SAPA - vietnamském velkoobchodě - ostatně tam asi mají napodobeniny VŠECH modelů LOUIS VUITTON. Tato kabelka je černá a stínovaná - nevím, jaké mají v Sapa. Ráda se s Vámi sejdu a kabelky předvedu - když něco tvrdíte, měla byste mít odvahu to i dokázat - tady je moje "hozená rukavice" !!! Zvedněte ji, prosím !!! Psát byste měla zasvěceně a ne střílet naslepo!Tolik za sebe ke 2. kabelkám, které komentujete! ČEKÁM na termín setkání! Děkuji! Zuzana Kratochvílová

      Vymazat
    2. Když jste tak hloupá a prodáváte kabelku přes největší stránku s padělky, tak se nedivte, že tomu nikdo nevěří

      Vymazat
    3. To,že Vanilka má absolutně největší FAN-KLUB - NELZE ZPOCHYBNIT ! Takže tak špatný výběr - vystavit své věci u ní - to rozhodně nebyl ! Než o někom prohlásím, že je hloupý, tak si to hodně dobře rozmyslím, vážená! V mém příspěvku šlo HLAVNĚ o to, že tzv."ODBORNICE" na značkové zboží, nerozezná kvalitní zboží od levných napodobenin! GUCCI - cituji: " viděla v kamenném obchodě u nás vedle náměstí peněženky Louis Vuitton!" Konec citátu! Pokud u nich mají náměstí "Peněženky LV" - je tam možné úplně VŠECHNO !Tomu fakt věřím! ZK

      Vymazat
    4. z jedné fotky málo lidí pozná, zda jde o originál a jelikož i vy máte třeba fake kšiltovku LV a často vás vídám kupovat takové věci, tak si myslím automaticky, že i bytek je fake, protože ten kdo je schopen šetřit na originál nebo si ho může dovolit, fake prostě nenosí

      Vymazat
    5. To, že něco koupíte v Dubai v kameném obchodě ještě neznamená, že je to pravé. Co kdybyste raději vyfotila cedulku, která dokazuje že je kus pravý, nebo tu na které je napsáno stoprocentní kůže? Když je to tedy značkové zboží, tak jistě také můžete napsat jaký je to model, jak se jmenuje a z jaké je to kolekce, že? Co kdybyste raději sama nestřílela naslepo a psala alespoň k věci. Navíc pokud vystavíte třeba i značkovou kabelku v obchodě s napodobeninami a čekáte, že je za ně lidé budou považovat jste hloupá.

      Vymazat
    6. Nejsem znalec, ale pokud někdo pozná z fotky pravost výrobku......klobouk dolů :-)

      Vymazat
    7. PANÍ, KTERÁ PRODÁVÁ ''GUCCI'' kabelku má u Vanilky i na svém profilu hromadu padělků a čeká, že její údajně pravou kabelku budou lidi považovat za originál, když nevyfotila ani date code ani doklady o koupi ani neuvedla o jaký model jde, tak paní chci vám říct, že jste hloupá, když osočujete jiné a sama jste mimo

      Vymazat
    8. to že je kabelka hnusnej fake se da poznat i z fotky a těžké to opravdu není... viz aukro, kde je ze 100 výrobku 95 padělků.
      M.

      Vymazat
    9. Že stála přes 5000 a je pravá? Dámo, Vuitton stojí od 30000 do 12000. A proč by v Dubaji nebyly faky? MAjí to z Číny blíž.

      Vymazat
    10. Ta kabelka je falešná! Gucci tašky jsou ještě dražší než ty od LV a nikde(pokud není hodně nošená) jí nekoupíte za 5000,- takže být blondýnou, tak se nebojím sejdu se s paní u butiku a pak se hodně zasměju.

      Vymazat
  3. A já si myslím, že takových článků není nikdy dost. Pár lidí (rozumu mdlejších) třeba odradí od unáhlených nákupů a ti ostatní se pobaví. Třeba téhle: "zvláštní, že si chudák kupuje boty ve velikostech 36 ažz 42" jsem se zasmál nahlas. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no co, asi je multifunční:D...má natahovací nohy jako saxana ruku, možná se to může k něčemu hodit

      Vymazat
    2. A treba jsou to boty kamaradky? To nikoho nenapadne, co? ;)

      Vanil

      Vymazat
    3. Jo jo. A kamarádka si taky zrovna koupila navlas stejný kousek a teď je oba prodáváte, protože ani jedné už se vám nevejde do skříně. A nějaká další výmluva? Humor me...

      Vymazat
    4. Panebože Markéto, už tady nepřispívej a raději svou energii vkládej do toho co budeš vysvětlovat berňákům!

      Vymazat
  4. co je to za e-shop ten "seriózní" u sandálků Melissa? díky
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mne je to shopstyle.co.uk

      Vymazat
  5. Spíš bych chtěla poradit, kde nakoupit dobré letní věci jako například balerínky či sandálky a hlavně ŽABKY ale ne ty gumové!!! Nemůžu je sehnat ani na Asosu!!
    My všichni co tu čteme blondýny blog tak víme, co je padělek a co ne(beru to z předchozích komentářů) i když jsem blondýna tak bych na tento špek nikdy neskočila...ale spíš si myslím, že další blondýny co to nakupují tak moc dobře vědí, že tamto či ono není originál...

    OdpovědětVymazat
  6. Je dobře, že někdo píše tyhle články, je to jediná cesta, jak se zbavit těhle hnusných podvodníku! Nechápu, jak jim může někdo podlehnout a zboží koupit, je to nehoráznost, takhle se vydělává v Čechách, paráda... :-!

    OdpovědětVymazat
  7. Já s tebou moc nesouhlasím.

    1) padělky bot nechápu - jak jinak může vypadat barevná lodička na platformě s jehlou? Nebo to už nikdy nikdo nesmí vyrobit?

    2) Padělky ok, je to hnus. Ale nechápu, proč kritizuješ přeprodej nepadělaného zboží. Myslíš si, že je cca dvojnásobná cena tak extrémní marže, když to ty lidi kupují maloobchodně? Kolik by si měli brát - desetikačku na kusu? Zas tolik toho neprodají, aby je to uživilo. Nakonec cenu vždy určuje střet nabídky a poptávky, tak co je na tom, jakou cenu si nasadí? Nejde o žádné klamání spotřebitele, buď jim ty prachy někdo dá, nebo nedá. A dokud existují fňukající holčičky, co neumí v Británii nakoupit samy, jejich prodej má i přidanou hodnotu.
    (Samozřejmě by ale měli dodržovat zákonné předpisy (uvedení údajů, reklamace atd.), to je jasné).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nezlobte se na mě, ale za 100% přirážku se vám omlouvají i galeristé v kamenném obchodě na luxusním místě: "to víte, my tu máme strašný nájem." Jaké náklady má internetový překupník?

      Vymazat
    2. A ještě se mi to rozleželo: tihle překupníci to zboží často ani nemají - jsou shopy, které samy nakupují, až když dostanou objednávku. Takže 100% za to, že překopíruji objednávku a pošlu ji na čínský web? No to už chucpe! Nevíte, co je to chucpe? Drzost tak bezostyšná, že se jinak púojmenovat nedá. Jako když mladík zabije své rodiče a pak brečí, proč že ho tahají před soud, když on je chudák sirotek.

      Vymazat
    3. Re:Anonymní1. května 2012 1:28
      Já s tebou moc nesouhlasím.

      1) padělky bot nechápu - jak jinak může vypadat barevná lodička na platformě s jehlou? Nebo to už nikdy nikdo nesmí vyrobit?

      Vyrobit je muze, normalne se i muzou prodavat - ALE kdyz nekdo vyrobi plastovou slataninu s cervenou podrazkou, vytiskne na to plus minus krive a rozmazane logo a nabizi to lidem jako Louboutins...o tom to je!To jsou padelky o kterych mluvi PB ve svem clanku.
      Kazdy, kdo videl/drzel v ruce/nosil designer shoes tohle pozna a vi, ze zadna napodobenina z Ciny te kvalite nemuze konkurovat.
      Hana

      Vymazat
    4. Sibyla: Můj táta zase říkával, že chucpe je, když se ti někdo vydělá pod okno a pak si na to okno zaklepe a chce toaleťák.

      Vymazat
    5. Pěkné! Ba, to je přesně to, co tihle překupníci dělají.

      Vymazat
    6. Já jako překupník pečlivě vybírám zboží, hlídám si poptávku, komunikuji s pravidelnými zákazníky o co mají zájem. Dodávám na trh zboží, které by tu jinak nebylo, které by tu beze mě nebylo, a kdyby tak za úplně jiné ceny. Marži mám podle vás nemorální. Ale reference mám pozitivní a není jich málo. A teď překvapení - neválím se v penězích. Sotva si vydělám na živobytí.
      Ale o fňukání to není, prostě bojuju, místo abych brala dávky.

      A furt nevím, co vám na tom přijde tak divného. V restauracích marže na 100% začínají.
      Myslíte, že menší překupník nemá náklady? Balení balíčků, administrativa, byrokracie, komunikace se zákazníky... až si to zkusíte, tak kafrejte.

      Vymazat
    7. Kafráme, protože prodáva padělky není legální

      Vymazat
    8. Vanilko, když tak tvdě dřeš, můžeš mi na sebe dát IČO a uvádět informace o obchodu?

      Vymazat
    9. Příspěvek výš ale Vanilka nepsala.

      Vymazat
    10. Ty krávo, když umíš jen trochu hackovat vidíš tvou IP adresu, a ta tvoje je u všech příspěvků stejna :D

      Vymazat
    11. Hmmm, a ty seš tak dobrej hekr, že znáš ip vanilky a přesně víš, že se připojuje jen z jedný jediný adresy pořád :-) Tak to děláš nejmíň pro pentagon ne?

      Vymazat
  8. Blbý na těch fejcích je, že člověk má pak blbej pocit, i když má tu věc pravou. Dostala jsem k životnímu výročí vuionku. Proč mi ji dárce dal, nevím, asi měl pocit, že si ji zasloužím. Je naprosto typická. Výsledek? Nenosím ji. V záplavě těch fejků si s ní totiž připadám trapně.Třeba ji zdědí dcera.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nechápu...Jestli se ti líbí a chceš jí nosit, tak jí nos. Sama víš, že pravá je, není se za co stydět.

      Vymazat
    2. Tiež mám tento istý problém. Dostala som na narodeniny nádhernú LV šatku (skôr taký dlhší šál). Na 99,9% viem,že je pravý (človek od ktorého som ju dostala by fejk do ruky ani nevzal,a šatku mi doniesol zo štátov) ale nenosím ho. Mala som ho asi dva krát na sebe ale pripadala som si trápne. Ja síce viem,že je to originál ale,....no proste vždy je tam to ALE...
      W.

      Vymazat
    3. ano, přesně proto by se padělky měly vymýtit! taky bych si nic od LV za těžký prachy nekoupila (kdybych na to měla)
      a fakt nechápu holky, které si je dobrovolně kupují a je jim to jedno, já bych se styděla s tim vylézt!

      Vymazat
    4. Souhlasím. Ovšem paradoxně určitý kladný vliv ty faky mají: oslabují sílu značky, a značková posedlost je dnes až nechutná. V starší ženské literatuře se dočteme popisů jako: "Její štíhlou postavu zdůraznily úzké modré šaty, odrážející barvu jejích očí, útlé nožky tančily na křehkých podpatcích bílých střevíčků..." Dnes se dozvíme, že: "Oblékla si květované šaty Laura Ashley, nazula střevíčky Jimmy Choo a nasadila brýle Dior." Nepřeháním, několikrát jsem se to dočetla.

      Vymazat
    5. Sibyla: koukám, čteme asi zrovna stejnou knihu:-) Myslím tu o malé ženě s modrýma očima a útlou nožkou :-)

      Vymazat
  9. Mě zase velice dojímá, jak si Luxury E-shop bere peníze za věci, které objedná z Asosu a cenu natáhne o polovinu :) přitom každej ví, že objednané je to za maximálně 3 minuty, poštovné zadarmo, nejde to přes žádnou celnici (jak mi tvrdili) a výměna je také možná a bezproblémová. O věcech od Vanillia snad nemá smysl ani mluvit :) Děkuji za takový článek, snad někomu otevřou oči.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, jen na Luxury E-shopu ještě přepíšou na fotky velkými písmeny cenu, aby jim to náhodou někdo nekradl, hrozný

      Vymazat
  10. Ono předražené laciné šmejdy fičí nejen v módě kosmetice apod., ale i v jídle. Přečtěte si někdy složení dražších zakysaných smetan, ochucených cottage cheese nebo všech možnejch Gervaisů a Lučin v kelímcích...

    OdpovědětVymazat
  11. podobne na tom je na FB i vanilia shop nebo tak nejak, des

    OdpovědětVymazat
  12. Já si myslím že takových článků nikdy není dost. Lidé snadno rychle zapomínají nebo si jen prostě přestávají uvědomovat nebezpečí. Ano, je to trochu nudné když čekáme na nějaký pořádný článek...ale s tím jak vzrůstá popularita této stránky, rozrůstá se i povědomí o těchto špatných prodejcích. A čím méně zákázníků, tím méně těchto prodejců...

    OdpovědětVymazat
  13. neviem čo to riešiš.. kým sa to kupuje, tak sa to bude aj takto predávať takže by som skôr vinila blbcov čo si kúpia vec bez toho aby si o nej niečo zistili alebo poprípade hľadali lacnejšiu verziu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jací blbci? Ty si fakt myslíš, že každý kupující se v tom vyzná? A že by měl každý automaticky předpokládat, že se ho prodejce snaží podvést?

      Vymazat
    2. nie, ale je normálne že predtým ako si niečo kúpim tak si ceny porovnám... hlavne ak ide o niečo takéto

      Vymazat
    3. Ale ne každého to napadne a není na tom nic divného. Lidé, kterým je dnes třeba 50 (a dejme tomu chtějí udělat radost dceři) prožili většinu života bz internetu a prostě na tohle nejsou zvyklí. Přizpůsobují se, jak umí. Chtělo by to trochu nadhledu a ne hned kupující označovat za blbce. Vinu na podvodu nese podvodník, ne ten, kdo mu naletí.

      Vymazat
    4. presne tak.. chcelo by to trochu nadhľadu :D

      Vymazat
    5. Bože, no jo, tak si na to hlavně vzpomeň, až ti bude jednou mladší generace spílat do blbů za to, že nechápeš nějakou novinku. Ty máš fakt úroveň.

      Vymazat
    6. Teda, holka, doufám, že až tě někdo podvede, budeš stejně kritická taky sama k sobě, jak jsi blbá, žes dotyčného neodhalila.

      Vymazat
    7. No, soudružky... mně už přes padesát je - a v životě by mě nenapadlo kupovat u podobných podvodníků. I naše generace má totiž, s vaším dovolením, trochu pojem o klasických světových značkách, a zejména o jejich cenách. Pročež pravá vitónka za litr velkou důvěru nevzbudí :-)

      Není to totiž o neznalosti - spíš o šetřílkovství. Kupující doufá, že nikdo (na ulici, nebo obdarovaný) fejk nepozná, takže může utratit daleko míň peněz.

      Já bych do jednoho pytle házela obě strany tohoto "obchodu" - prodejce je podvodník, neboť vědomě bere peníze za fejk, a kupující jím chce podvést svoje okolí. Jak prosté...

      Mimochodem, než začnete lkát nad bídou ožebračeného obyvatelstva, ráda bych upozornila na překvapivou existenci obchodů s mnohem příznivějšími cenami, než je Louis Vuitton :-) Takže ne, nikdo nemusí místo kabelky nosit pytel od brambor.

      Vymazat
    8. kiwi: Tak Váš příspěvek nechápu. Zaprvé se tu většina komentářů starších ročníků zastává, tak nechápu, co kde čtete a zadruhé - to oslovení soudružky je tu proboha proč? Přijdete si vtipná? Protože to rozhodně nejste.

      Vymazat
  14. A nebo si lide mysli, ze u Vuittona meli slevy a nejaka dobra duse jim proda original kabelku za par stovek :-).

    Znali veci vi, ze znacky jako LV, Chanel a podobne slevy proste nemivaji...leda tak vzhledem ke kursum eura/dolaru/libry se to obcas lehce vyplati koupit v jine zemi, ale tot vse.

    Hana

    OdpovědětVymazat
  15. No, můžu vám říci, že pro pracovníka finančního úřadu je tento článek vskutku zajímavý! Tak jako na to doplatili před pár lety uživatelé Aukra, můžou slečny na FB skončit také tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že nezůstane jen u zmínky a dojde ke konání:) spousta z těchto lidí si totiž bez problému po takovém vydařeném prodeji zajde pro podporu v nezaměstnanosti.

      Vymazat
    2. A spousta lidí také ještě k tomu chodí do práce a studuje.

      Vymazat
    3. Vy chodíte do práce, studujete a berete dávky? Není na to taky nějaký zákon na tohle? :-)

      Vymazat
    4. Co?? Ne, chodím do práce, studiju dávky NEBeru

      Vymazat
    5. Jelikož zmíněné "slečny na FB" jistě jinak vesele využívají všechny vymoženosti, placené z daní občanů, aniž by ovšem na ně hodlaly samy ze svých příjmů přispívat (podobně jako většina našich pilných Vietnamců), tak dobře jim tak.

      Vymazat
    6. kiwi
      možná se budeš divit ale velká část vietnamců, platí daně a to, že okrádají stát (někteří ano, stejně jako my češi) je jen blud

      Vymazat
    7. souhlasím s anonymem výše. jsem Vietnamka a nijak se za to nestydím, dost mě pak uraží vaše trapné výroky o tom, jak neplatíme daně apod. mnozí z nás pracují mnohem více než kdejaký lenivý Čech a všichni to dobře víte.

      N.

      Vymazat
    8. Všichni jsou an jeden pytel vietnamci a vanilci.

      Vymazat
    9. Já bych se Vietnamců zastala: jsou to skromní a pracovití lidé. Ano, často prodávají šunty - protože u nás se levné věci nejrychleji prodají. Nenakupuji u nich, ale proti Vietnamcům nic nemám. ZAtímco vanilkovití mi hnuli žlučí.

      Vymazat
  16. ahoj blondýno=)
    a že je milá vanilka fešn blogerka tady na blogspotu, víš?=) tam můžeš vidět všechny fejky v denním provozu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to musím vidět! prosím link, díky. Majka

      Vymazat
    2. tak už nejsou na blogspotu=)

      http://www.vanilkova-yahodova.com/2012/04/random.html

      enjoy

      Vymazat
    3. A sakra. Fejková královna

      Vymazat
    4. Každý ať si nosí co chce a kupuje co chce. Vanilka to s módou umí, těžko bych tu hledala někoho jiného než je ona, kdo umí oblečení tak úžasně zkombinovat! ;) Nezáviďte. Zase.

      Vymazat
    5. no ten blog, to je teda nářez... a hlavně ty pyramidkové náramky!!! když si vzpomenu na má temná metalová léta na střední, fakt brečim:D:D:D

      A: Skvělé :) Vanilko a odkud máš prosím ten náramek s ostny? :)
      Vanilka: Ten ti mohu za 350,- sehnat :))

      obchodnice každým coulem:D:D:D
      Ale je fakt, že musím slečně nechat, že oblékat se fakt umí:)

      Vymazat
    6. Slečnina oblíbená výmluva je ''NA PAŘÍŽSKÉ TAKY PODÁVAJÍ FEJKY'' :DD takže ona může taky

      Vymazat
    7. Tady nejde o to, kdo se obléká lépe ale o to, že Vanilka je obyčejná zlodějka

      Vymazat
    8. Hmm..já tedy vidím jen sbírku Barbie kýče a navíc na zlodějce.:)
      Hnusnej piercing, hnusnej peroxid, jestli se vám tohle líbí, tak vás upřímně lituji..
      Navíc by se už v těch pětatřiceti měla oblíkat trochu jinak (nevím kolik jí je, jen typuji věk dle ksichtu).

      Vymazat
    9. Jen kdyby někoho "chytrého" napadlo, že jsem strašná ošklivka, co závidí.. http://desmond.imageshack.us/Himg828/scaled.php?server=828&filename=fotografie0258.jpg&res=landing
      (nemám žel moc fotek, asi jsem ještě málo sebestředná:( )

      Vymazat
    10. tak 35 jí určitě nebude:-) tipuju tak max 8:-). Sice mi její potřeba vystavovat se přijde směšná a komenty k fotkám ještě směšnější, ale opravdu se neoblíká tak děsně. Ty "neonové" věci sice bolí do očí, ale jinak se mi to líbí. To tu ale řešit nemusíme, že? stejně jako já nehodlám postovat svojí fotku (taky mám hnusnej piercing a blond:-) ).

      Vymazat
    11. sakra, 28 tam má být:D

      Vymazat
    12. V 35?? Ses normalni?? Je ji kolem 20!! :D

      Vymazat
    13. No, možná kolem dvaceti, ale díky šílenému peroxidu, make-upu a nejspíš pozůstatkům přemíry solárka (a trochu divnému vkusu, který vídám na spíše na starších zelených vdovách), vypadá na slušnou třicítku. Toť opravdu úspěch.

      Vymazat
    14. Tedy podle vrásek bych si tipla, že ta třicítka už na dveře zaklepala...
      Jinak co vidím - nevkusné šperky (šperky je silné slovo - spíš šmuky), sebestřednost, hnusné tetování a mastné vlasy. Huh.

      Vymazat
    15. Médea: pěkná a elegantní, gratuluji.
      Ke "stylu" sl. Vanilky se netřeba vyjadřovat: prostě pindulína.

      Vymazat
    16. že jí nebylo trapně procházet se s falešnou "vuittonkou" po paříži :D:D

      Vymazat
    17. Myslim, že nebylo, ma ji totiž pravou- zakoupenou na mimibazaru.. Sama jsem se s ní o tom radila, jestli si ji má koupit a koupila.

      Vymazat
    18. No to tak někdo věří, že by měla jednu pravou a jinak se ověšela fejkama od hlavu po paty :-))))

      Je falešná, to poznáš na první pohled, když víš, jak vypadá prává.

      Jo a souhlas - do Paříže s fejkem Vuitonky, tomu říkám ztráta soudnosti

      Vymazat
    19. Falešný kožich chápu u lidí, kterým se příčí nosit originál ale zrovna ona, která tvrdila, že by falešný kožich nenosila, že se jí to hnusí, lítá po Pařížské s prázdnými značkovými taškami a vytahuje falešné psaníčko, to je fakt peklo.
      Nemluvě o tom, jak se fotí ve Francii s falešnou kabelkou neverfull, tyhle lidi jsou opravdu k pláči
      Adéla

      Vymazat
    20. Tady si dovolím zkopírovat příspěvek odjinud, který to myslím skvěle vystihuje:
      "Moje teta jezdívala pracovně do Paříže a přivezla mi k 15-ti nám originál kabelku LV Pochette cite, v té době jsem ani pořádně tuto značku neznala a kabelku jsem nosívala, ale každej na mě koukal, jak na vyvrhele… Pak jsem pochopila proč, každej si myslel, že jsem taková a rádoby dámička co si vezme rifle, mikinu, Vuittonku a myslí si jak je cool.. Podle mě je jedno, jestli má někdo fake, nebo originál, nejde o to, kdo si může dovolit si ji koupit, ale o to, kdo si ji může dovolit nosit… Holky, můžete si na tyhlety kabelky šetřit jak dlouho chcete, ale pokud k tomu prostě není sladěn jak šatník, tak i životní styl, málo kdo vám uvěří originalitu, kór v naší zemi. Až si nějaká dáma na úrovni koupí kostýmek od Chanel a nezbyde jí na originál kabelky LV, ať si klidně koupí fake, u ní si nikdo neřekne, že nosí napodobeninu, ale pokud si vezmete rifle, mikinu a LV kabelku (byť originál), nikdo vám pravost kabelky neuvěří a budete za ty povrchní, snobské vrány…
      A v Paříži na to mají nějaké oko!

      Vymazat
    21. VanilkaღNov 21, 2011 03:24 PM
      1) no v Pařížský se faky prodávají, takže bych ho klidně mohla koupit tam ;)

      2) Inteligentní komentář od Anonyma! :D

      ------------------------------------------------------
      Ano, ona klidně mohla to psaníčko koupit na Pařížské NAHLAS TE JÍ NĚKDO NA POLICII http://www.vanilkova-yahodova.com/2011/11/shopaholicka.html

      Vymazat
    22. Ta frajerka vážně tvrdí, že se v Pařížský prodávají fejky... Tak ta má dost. Už jí začal někdo z Pařížský tahat po právníkách pro pomluvu a křivý obvinění?

      BTW: Ty prázdný odrbaný a zmuchlaný papírový tašky, no ta má fakt dost.

      Vymazat
    23. Kdybyste neměly dámy v hlavě slámu a sledovaly novinky nebo aspoň něco četly, tak byste věděly, že velmi mnoho obchodů v Pařížské ulici vyšetřovali kvůli prodeji plagiátů a dokonce padla nějaká trestná oznámení. Ale co vám budu povídat, vy to víte všechny samozřejmě nejlépe. :))

      Vymazat
    24. Jmenuj dva. Děkuji.

      Vymazat
    25. Zlatíčko, to nebylo v Paížský ale v ňákym pochybnym krámu na Václaváku.

      Vymazat
    26. Vanilko, to nebyla Pařížská, jediné co to mělo s Pařížskou společné bylo to, že to bylo v Praze, nesnaž se pořád ospravedlňovat své fejky

      Vymazat
    27. Vanilko si prostě píča.

      Vymazat
    28. nechutné vulgarismy, které jen ukazují nízkou inteligenci toho, kdo je napsal

      Vymazat
    29. IQ mám 139 ale píča jsi pořád!

      Vymazat
    30. Vanilko, jsi ubožák. Podvodnický ulhaný ubožák.

      Vymazat
  17. mě by spíš zajímalo, jestli se najde nějakej SERIÓZNÍ e-shop, kde ví, že se nenechá od prodejců napálit. Ale vyapdá to, že jediné, co zbývá je vytvořit si paypal a nakupovat v zahraničí. Ale já se bojím nákupu do zahraničí - bojím se, že pošlu peníze jinam, než bych měla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U PayPal se zrovna tohohle bát nemusíte. Většinou (je to např. na Ebay) když má prodejce nastavenou tuto možnost placení, kliknete na ni a po přihlášení do svého účtu Vás to automaticky přesměruje na objednávku, kde je už vše vyplněné a Vy nic nezadáváte, jen potvrdíte částku. Takže se nestane, že byste něco zadala špatně. Přes Paypal nakupuji téměř denně a můžu doporučit, je tam i výborná ochrana zákazníka v případě sporů. Jen do toho, ať tu "nekrmíme" podvodníky.

      Vymazat
    2. No, ale spolehněte se na poctivost zahraničních webů! Však my nejsme ti největší vykukové na světě, vsadím boty, že tahle šmelina kvete všude. Schválně si zadejte Hermes - a polovina odkazů jsou faky nebo repliky.

      Vymazat
    3. Však neříkám, že na Ebay nakoupíte stoprocentní originál, ale aspoň nakoupíte fejk za rozumnou cenu a ne jako na českých webech - fejk často dražší než originál.

      Vymazat
    4. osobne sa mi ešte nestalo, že by vec zaplatená cez PayPal nedorazila...a myslím, že ak by sa to stalo, dá sa to práve cez ten systém riešiť...takže smelo do toho :)

      Vymazat
    5. Sibylo, co ti brání vyhledat originál obchod, byť na internetu? Snad by se ty stránky daly rozeznat od podvodných :-)

      Vymazat
  18. Jednou jsem sháněla pásek MOSCHINO a milá slečna Vanilka mi nabídla fejk za 1500 Kč. Tenkrát jsem nevěřila, že je to myšleno vážně, teď už vidím že zcela vážně =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D to já měla slevu, nabízela mi ho za 1200,-

      Vymazat
  19. super! ale ocenila bych i článek, kde se naopak nakupovat dá - a to jen originály, bez rizik a se slušným chováním...a dobrou cenou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Original kupite napr. na yoox.com a platit sa da cez Paypal.
      Jana

      Vymazat
  20. Koukla jsem na ten FB eshop a snad ještě víc než fejky mě dojímá to, jak může někdo prodávat nemoderní, sešmajdané nekožené boty značky vietnamského stylu za 400 :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hloupý prodává, ještě hloupější kupuje.
      ..ale nedojalo mě to.

      Vymazat
  21. Jen dotaz, proč, když má MiaLui Shop dvě ceny, proč to sem nenapíšete, tyto naušnice nabízí ve dvou velikostech jedny za 499 Kč a ty velké za 659 hm..:-) Jen takový menší dotaz:-)Protože, když se podíváte na jiné věci za jaké ceny tam jsou, tak ty marže nejsou tak šilené jak jinde. A to se podívejte na stejnou věc na ebay a ta holka na tom mám tak kolik stovku? max. sto pade? a je to tak, já si to několikrát ověřovala, takže né každý chce na tom jen vytřískat co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nehledě na to, že clo se samo nezaplatí, který dělá 20% z ceny plus poplatek 96 kč:)

      Vymazat
    2. Což ovšem nic nemění na tom, že prodává padělky.

      Vymazat
  22. Nemam pocit, ze bych nekomu dovolila pouzit moji soukromou fotografii! Takze ji laskave smazte. Jinak k tomu, ze prodavam boty ruznych velikosti muzu rict jen to, ze mam kamaradky, kterym treba boty nebyly apod. A veci z alba, ktere jste vypichla prodavam sve zname a nejsou moje, ani je nemam doma. Proste opet trochu mimo, ale to uz je tady na blogu rutina.

    Hezky den preje Vanilka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Brečím smíchy...:-D ,,Kamarádky, kterým boty nebyly,, Vtip měsíce :-D

      Vymazat
    2. Taky prodávám na fb a taky vystavuji věci kamarádek, kterým něco velikostně není. Na tom není nic vtipného.

      Vymazat
    3. Vanilko ale to, že prodáváš předražený padělky tu víme všechny

      Vymazat
    4. Vanilko ředoitelé módních domů ti taky nedovolili, prodávat padělky jejich věcí!!!
      Lucie

      Vymazat
    5. Milá podvodnice Vanilko,
      projdi si autorský zákon a zjisti, k jakým účelům se tvé fotky smějí používat a k jakým ne a pak vyhrožuj. A bacha na finančák, ty nulo:) Tak tebe si zapamatuju i jménem, abych od tebe náhodou někdy něco nekoupila.

      Vymazat
    6. Hele, ty šmelinářko, já tady nevidím jedinou tvou fotku. Akorát snapshoty tvých stránek. Takže se uklidni.

      Zlodějka křičí chyťte zloděje, dost dobrý!

      Vymazat
    7. Vanilko, už jsi někdy viděla v TV reportáž ze šťáry ve vietnamských tržnicích? Představ si, že ti zlí policisté jim seberou všechny kabalky Dior, Gucci, LVuiton a ostatní "luxusní" zboží. Nebojíš se, že by se ti něco takového také mohlo stát?

      Vymazat
    8. No nic, jdu ji zítra nahlásit na finančák. Dvořáková se jmenuje, jo?

      Vymazat
    9. To máte jedno, řekněte obě příjmení a přineste odkaz na stránky.

      Vymazat
  23. S zadosti, jestli u me muze nekdo neco prodat, mi chodi velmi mnoho zprav, ale ty to vis asi lip, vid ;) :)))) v*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky jeden a ten samej model, ve velikosti 36 - 42?
      To se asi oblíkáte s kamarádkama do uniforem, že nosíte všechny totéž...

      Vymazat
    2. Seš slepá nebo co? Vanilka tam ma hlavne svoje věci

      Vymazat
    3. Jasně, svoje věci, všichni jí to věříme:D A ta noha jí roste z těch 36 na 42 a zase zpátky, že jo?

      Vymazat
    4. seš blbá jak necky :D to nemůže pordávat i boty nějaké kámošky?

      Vymazat
    5. Jasný, všechno je to její a kámošek, rooozhodně nic nekupuje a nepřeprodává:D A to její "ve čtvrtek to přišlo, v pondělí odešlu", to taky znamená, že to přišlo od kámošky, že? To jsou trapné výmluvy, přeprodává fejky a je to prostě podvodnice. Však už je nahlášená na finančáku. Pokud opravdu nepodvádí, tak se ničeho bát nemusí, ne?

      Vymazat
  24. Blondýno, zase a zase jen závist. Dokážete už někdy dělat něco jiného a smysluplného, než jen pomlouvat ostatní? Vy jste v životě určitě nic nedokázala, že toho vás může naplňovat a bavit. A když už to teda děláte, dělejte to pořádně. Sice ano, plavky jsou na aukru za 149 Kč, ale všimla jste si, že u nich je poštovné 150 Kč za OBYČEJNÝ BALÍK? Tedy není ani pojištěný, tak nemusí dojít, a když budete chtít pojištěný, tak si ještě připlatíte. A je jasné, že prodejci (nejen na fb) to nemůžou prodávat za nákupní cenu. Zkuste se nad tím zamyslet, tím, co píšete, a jak to píšete, mi připadáte strašně hloupá. A hlavně bez smyslu pro co žít. Normální člověk toto nedělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si říkala, kdy se tady konečně ozve někdo s tím, že Blondýna někomu závidí talent. konečně.

      Vymazat
    2. Ta nemusí nikomu závidět talent! Její talent na jedovaté kecy je na velmi vysoké úrovni :D

      Vymazat
    3. Hele prodejkyně z FB se ozvaly i kdyby pošta byla 150,- pořád to není tolik co u holek

      Vymazat
    4. Vážená, většina z nás chodí do práce a musí ze svého platu odvádět daně, které jsou v případě nás, co pěkně vyděláváme, dost nehorázné. Tím spíš byste je měli platit i vy podvodníci.

      Vymazat
    5. Milá slečno "obhájkyně" plavky na aukru výjdou na 300,- ale to, že je některé slečny na FB prodávají za 600 nebo dokonce i za 900 bez pošty!!!! je horor!! A hají se tím, že je objednávají ze zahraničí je docela vtipné! Prodejce z aukra je asi doma sám nevyrábí:) Takže bych se tady přestala ohánět obyčejným balíkem a radši se zamyslela nad podvody, kterých je všude plno! Kdo je pitomý, je pitomý a je to jeho věc jestli rád vyhazuje peníze za zboží, které by mnohdy našel na internetu během pár minut za minimálně dvojnásobek méně!

      Vymazat
  25. Já tedy nevím, ale kde je poptávka, vznikne logicky nabídka. Zvlášť je-li tak jednoduché ji realizovat. Pokud jsou lidé ochotni zaplatit tisíce jenom za ten správný cejch na výrobku, tak čemu se divíte? Amorální je zneužívat značku, ale amorální je i preferovat značku a neposuzovat kvalitu. Ostatně šikovní obchodníci z Německa a spol. už na to dávno přišli, a pod svou "světovou" značkou nám sem za "světovou" cenu lifrují šunty vyrobené v Číně. Stačí projít některou z obchodních galerií a prohlédnout si ta nejmenší písmenka na konci cedulek všitých z rubu do švů. Začíná to většinou Made in...

    OdpovědětVymazat
  26. nedavno jsem potkala Marketu Dvorakovou alias Vanilku na poste, posilala asi tak milion baliku, nepochybuju ze plnych fejku z iOffer (ktere byly nakoupene v Cine a kamaradkam proste velikost nesedela, samozrejme). Pred rokem me pred ni varoval nas spolecny znamy, tahala z nej penize s tim, ze zacina provozovat ESHOP a to neco stoji :-D a mimochodem, pri nejakem z drivejsich clanku ktere tady probehly se pekne lekla, zmenila na fb jmeno a shanela hackera, ktery by ji pomohl nabourat se do PC nam vsem, kteri jejimu PODNIKANI tak strasne neprejeme.
    Jen je mi divne ze na ni porad nekdo nevlitnul, i kdyz az to bouchne, tak to bude aspon poradna rana a vsichni se tady zlomyslne pobavime :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se divím, že už jí dávno někdo neprověřuje

      Vymazat
    2. Tak Dvořáková nebo Dornerová? :D Vím, že se říká přej a bude ti přáno, ale v jejím případě to neplatí..

      Vymazat
    3. Dvořáková, 100% :)

      Vymazat
    4. Dornerová

      Vymazat
    5. Tak jsem se snížila k tomu, že jsem si přečetla článek a pár nesmyslných komentářů pod ním. Lidská blbost a závist je nesmrtelná. Jen pro vaši informaci - Zveřejňování osobních fotografií bez souhlasu autora je trestný čin. Stejně tak napadnutí z trestného činu. Pokud vám slečna Markéta nebo jiní vadí, není nic jednoduššího než ignorace. Ono je ale pravděpodobně snazší přilévat do ohně. Chtěla bych vidět, kolik z vás rádoby hrdinů by se dokázalo postavit jako jednotlivec a říct svůj vlastní názor. Pravděpodobně ani jeden z vás! Stádo ovcí, které nemá svůj vlastní pohled na věc! Pokud Faky nechcete, tak je prostě NEKUPUJTE! Spousta lidí zde, zřejmě neví co počít s vlastním životem proto má potřebu řešit druhé. Ale jak se říká...Na každého jednou dojde. A na závistivce a ubožáky nejdřív. ;)

      Vymazat
    6. Anonymní May 1, 2012 12:23 PM

      Chtěla bych vidět, kolik z vás rádoby hrdinů by se dokázalo postavit jako jednotlivec a říct svůj vlastní názor.

      napsala anonymka :-)))


      Jo, hele, kde jsou jaký osobní fotky? Já tady žádný nevidím.

      Vymazat
    7. Markétko, ano, všichni ti závidíme, že jsi šmelinářka, podvodnice a prodejce padělků. Uplně pukáme závistí!

      Vymazat
    8. První ubožák a přilívač do ohně se ozval:DD

      Vymazat
    9. Když už se tu prosím oháníte pojmy, tak si aspoň najděte co znamenají. Trestní čin to rozhodně není, je to tak maximálně přestupek. Osobní fotografie To rozhodně nejsou, vzhledem k tomu, že jsou určeny k prodeji výrobku. I kdyby tady dala Vanilčin obličej z jejího osobního blogu, tak to trestní čin není, protože veřejnost má právo na informace, které se týkají veřejného zájmu. A aby nebyl porušován zákon prodáváním padělků, veřejný zájem je. To by se pak mohla jakákoliv celebrita soudit za každou fotku v novinávh. Pokud vás to zajímá podívejte se na youtube na Marka Vašuta u Krause

      Vymazat
  27. Informace
    Veškeré fotografie, které jsou pořízené majitelkou stránky, jsou jejím duševním vlastnictvím a jakékoliv jejich použití nebo zněžití bez souhlasu majitelky je zakázáno.© ALL RIGHTS RESERVED. 2011-2012
    Vanilka nerespektuje ničí vlastnictví, prodává fejky ale vězte, že své duševní vlastnictví si ohlídá :DDD

    OdpovědětVymazat
  28. Na její prodejní stránce Vanillia sice pár fejků najdete, ale je to velmi slabý odvar. To její "osobní" profil Vanilka Vanilková (Milá Blondýna) je jeden fejk vedle druhého. Najdete tu snad stovky padělků. Brýle, boty, kabelky, Dior, Hermés, Prada, Chanel a hlavně LV ve velkém. Desítky modelů s jednotnou cenou 1500kč, speciální kategorie s Almami všech vzorů a barev, Sunrise ve všech barvách. Prostě co se Vám zachce, to Vám Vanilka sežene:D A samozžejmě že za těch patnáct stovek dostanete kvalitu AAAAAAA:D A všechno načerno. Myslím, že bude docela sranda až této slečně finančák vleze do účtů a posvítí si na ni za prodej padělků. Chudákům ťamanům se zboží pořád zabavuje a na FB to jede ve velkém:D

    OdpovědětVymazat
  29. Mně oblbování také leze na nerv. Včera jsem si na Aukru koupila (vyhrála) za 160Kč i s poštovným tři nové šátky. Jeden z nich je takzvaná pašmíra a dva jarní. Samozřejmě nečekám žádnou extra kvalitu, ale jsou hezky barevné a obyčejně jdou výš. Včera jsem měla kliku, protože většina národa seděla u ohýnku.
    Vadí mi ale popis složení u té pašmíry, tedy prý 90% kašmír, 10% hedvábí (jistě :D ). To píše prodejce u všech a prodává jich kvanta..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, a samozřejmě není, to okopíroval i cedulku. Ale postačí, jen člověk nechce být za blbce.

      Vymazat
  30. Ano Vanilka tvrdí, že její padělky jsou kvalitní!!! +++AAAA výrobky haha

    OdpovědětVymazat
  31. Jj, težký časy Markétky Vanilky Dornerové :D

    OdpovědětVymazat
  32. http://www.facebook.com/pages/FOR-SALE/275218659165044 třeba tahle slečna mi objednala věci s tím, že jsem si věc sama vybrala ona přičetla nějakých 45kč, co si bere paypal a to bylo vše, to mi pomohlo, hlavně protože nemám kreditku a bála jsem se, že koupím fake

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PayPal si od kupujiciho zadne poplatky neuctuje. Pouzivam ho uz nekolik let pro placeni predevsim na eBay a jedine co zaplatim je cena zbozi, zadna prirazka, zadny poplatek, zadna procenta, proste nic. Takze 45 Kc jde te "dobrotive" slecne do kapsy jako cisty zisk.
      Ndelejte ji tu prosim reklamu a nesirte prosim bludy o PayPal.
      Gabina

      Vymazat
    2. :D to ti řekl kdo, za každý převod peněz si paypal účtuje cca 50kč,- radši si zkontroluj účty

      Vymazat
    3. http://www.paypalcz.cz/poplatky-za-platby

      Vymazat
    4. Paypal si poplatky neúčtuje vždy, záleží na účelu platby. A např. pokud platíte na Ebay s automatickým převedením, jako zákazník neplatíte nic. To jen aby se noví uživatelé náhodou nevyděsili. Paypalu není třeba se bát.

      Vymazat
    5. Opravdu? Já nedávno kupovala šaty a 50 mi bylo odečteno, tak kde si mám stěžovat?

      Vymazat
    6. Já Paypalem párkrát platila a nikdy mi nic neodečetli.

      Vymazat
    7. Tak počkat, tak kdy odečte a kdy ne? Mi pokaždé odečte někdy kolem 30 někdy i víc

      Vymazat
    8. Odečítá podle toho, o jaký případ jde - posíláte/přijímáte, jde o platbu nebo dar (nebo jak je to tam rozdělené) a při automatickém přesměrování na Ebay se (alespoň u menších částek) neplatí. Ale to Vám tu nevysvětlím, mrkněte do podmínek.

      Vymazat
  33. Petra Keksy Vilasová ‎"protivná blondýna"? ? zakomplexovaná chudinka, která sama nic nedělá a nedokáže, kromě toho, že vysedává za PC a reje do lidí :D Léčí si tak svojí ubohost..... Kdyby alespon vedela o čem píše neřeknu ani slovo :D ale vetší BULLSHIT než co napsala jsem nečetla :D Pobavilo mě to :D Víc takových vtipných blogerů prosim :D PÍŠE jedna ze zlodějek na Luxury e-shopu, takže by se tu mohla vyjádřit, co je na tomhle článku bullshit???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jste předvedla svou genialitu. :) Co jste nám těmi žvásty chtěla říct? :D A jak umíte používat anglická slova, vy jste teda frajerka. J.

      Vymazat
    2. Tak tenhle příspěvek taky nechápu.

      Vymazat
    3. Když slečna, která založila LUXURY E-SHOP tvrdí, že tento článek je bullshit a blondýna neví, tak by mě logicky zajímalo, co je na tom článku ''bullshit'', pokud by se to netýkalo její stránky a někdo neupozornil na fakt, že ona krade, tak by to takový bullshit nebyl. A navíc, proč by blondýna neměla vědět o čem píše, to že slečna Petra Keksy Vilasová prodává věci z Asos.com za mnohem vyšší cenu vím já i vy. To, že prodává padělky ví taky všichni, tak jsem jen čekala, že nebude zbytečně plivat jed na své stránce a vyjádří se tady, když má čisté svědomí.

      Vymazat
    4. Já jsem svůj příspěvek z May 1, 2012 07:41 AM myslela na příspěvek ze 7:12, ne na Vás.

      Vymazat
    5. A já psala příspěvek May 1, 2012 07:41 AM i May 1, 2012 08:41 AM, takže jsem nepochopila
      ,,Anonymní May 1, 2012 07:29 AM
      Tak teď jste předvedla svou genialitu. :) Co jste nám těmi žvásty chtěla říct? :D A jak umíte používat anglická slova, vy jste teda frajerka. J'' A snažila se jí to vysvětlit

      Vymazat
  34. Ahoj, taky provozuji e-shop na FB a taky si připočítávám k cenám poplatek, ale je to za objednání a platbu paypalem. Ráda bych se vyjádřila k botám od "Louboutina". Tyto boty preferují především slečny ve věku náct a je po nich poptávka.Proto je e-shopy zařazují do své nabídky. Již v dřívější době mi přišla zpráva od majitelky Luxury e-shopu, že jsem jejich nápad s e-shopem okoukala, mám stejné věci a podobné věci. Asi se slečny bály, že lidé zjistí, že jejich nabízené věci jsou dost předražené. Toť vše k tomuto článku

    OdpovědětVymazat
  35. Podvodnice a zlodějka Markéta Dornerová alias Vanillia používá na svém eshopu fotky, které nejsou její a píše, že all rights reserved? To fakt nedávám:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Píše to ale ve smyslu, že se to týká jen fotek, které pořídila, tak to nevytrhávej z kontextu

      Vymazat
    2. Když ona nerespektuje cizí práva a prodává fejky, nevidím důvod, proč respektovat její práva

      Vymazat
  36. Jedna taková věc - nadávání na marže moc nepodporuji. Spočítejte si, za jakou cenu by se vám vyplatilo COKOLIV přeprodávat (jako skutečný obchodník, ne jednou za čas). Stoprocentní přirážka mnohdy nestačí, to ví každý, kdo kdy podnikal. Takhle samozřejmě ale budu bránit jen poctivé prodejce, kteří neprodávají padělky a především jsou registrovaní a platí daně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Palec nahoru :)

      Vymazat
    2. Souhlasím, pokud někdo podniká legálně a dodržuje určitý servis pro zákazníka, ať si marže narazí jaké chce, každý ať si rozhodne sám, za kolik je ochotný podnikat. Ale vytáčí mě tyto slečny co prodávají načerno a neumožňují vrácení či výměnu zboží natož pak reklamace. Takovým totiž poctivý prodejce nemá šanci konkurovat a v tu chvíli je tu něco špatně.

      Vymazat
    3. Já nesouhlasím. Podívejte, kamenné obchody mají obvykle marži 30%, musí platit nájem, elektřinu, prodavače, leckdy horkotěžko zápasí, a přece z toho dokáží vyžít. Taď mluvím o malých obchůdcích s knihami, buticích, ne o řetězcích. 100% mnohdy nestačí? A nemáte velké oči?

      Vymazat
    4. Ne, nemám. Akorát se v tom vyznám. Zeptejte se těch kamenných obchodů, jak vydělávají, já tipuji, že nula, jen na přežití. Pokud podnikám, chci si po zaplacení daní i něco vydělat, jinak nemá cenu podnikat. Však si zřiďte živnosťák, zkuste to a uvidíte.

      Vymazat
    5. Sibyla sice umí věštit, ale asi ne počítat... 30% Vám spolkne asi tak DPH, banka (bere si 5% z převodu přes terminál, vedení účtu, poplatky a nepočítaje). Pokud máte kamenný krám, platíte nájem. Ten není levný. Pak prodavačky. Prodavačkám ČSSZ a VZP. Následně také elektřinu, plyn, reklamu, OSU, Itergram a máte povinnost udělat si minimální smlouvu s odvozcem tříděného odpadu. Mimo klasický směsný odpad. Pak taky musíte nechávat stranou na zboží. Nejste - li pojištěn (krám, sklad, prodavačka, atd ) je to Vaše blbost, ale počítejte tak 1500Kč/měs. minimálně. Takže bych chtěla vidět, jak někdo, kdo má kamenný krám nakoupí zboží, doveze ho (to je třeba taky docela dost), eventuelně proclí, nafotí, dá na internet a do krámu a vezme si 30%... Na konci roku z toho 15% dáte státu a to vůbec nehovořím o tom, že zálohy na ČSSZ a VZP za sebe taky platit musíte. NedejBože, když vyděláte... Brečela bych nad bydlenkama z Mimibazaru, co z toho mají přivýdělek při mateřské (samo nedaněný) a jdou se zbožím pod cenu. Leč stádo si vždycky najde dostupnější trávu, takže s tímhle už nebojuji...

      Vymazat
    6. například od lidí s firmy JYSk vím že mají marže 100%...

      Vymazat
  37. Tak přeci jen tento článek nese své ovoce.Slečny na Luxury e-shopu, rychle změnily pravidla :DDD ale prý to není kvůli tomuto článku, jsem se zase zasmála

    Nicola Fischerova
    Zdravím,

    Od 1.5.2012 muzete veskere zboží vrátit či vyměnit za jinou velikost!

    Krásny 1.Máj všem ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nicola Fischerova: vubec, my jsme zarizovaly uz delsi dobu zivnostak apod, to nejde udelat za jeden den takze to neni kvuli tomuhle :-))
      Před 6 hodinami ·
      Nicola Fischerova: spis ze to chceme rozjet jako normalni e-shop s klasickýma pravidlama:)
      Před 6 hodinami ·


      Ahá, takže holky doteď nemaj živnosťák a jde o podnikání na černo??? A ještě to klidně přiznaj? Blondýno, udělal sem screen týhle jejich debaty, kde nelegální podnikání přiznávaj, posílám to ho na mail pro případný vyšetřování finančákem. Marek

      Vymazat
    2. sama mám živnosťák (ne na eshop) a vystavili mi ho na počkání :D seděla jsem v kanceláři, sledovala paní úřednici, za čtvrt hodiny bylo hotovo :D slečna pěkně kecá :D

      Vymazat
    3. Marku, zašlete to rovnou živnosťáku, klidně i nepříslušnému, oni si to předají. Pokud je upomene více lidí, rozhodně lépe!
      Všichni, kteří ŽL máme, víme, že to JE záležitost na chvilinku, pokud jde o volnou živnost (což tenhle prodej je), takže Fischerová prostě lže.

      Vymazat
    4. Je to Markéta Dvořákova, ti co píšou Dornerová jsou anonmi (Vanilka)a kryjou ji před případnou kotrolou.

      Vymazat
  38. Prosím, ví někdo, jak jsou stránky u té fotky s neonovou sukní? Díky moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.maryjanefashion.com/neon-skirt.html

      Vymazat
  39. http://3.bp.blogspot.com/-rfX7AYvdeOQ/T57TgkKWaYI/AAAAAAAAIpU/7vVwzOvxjk8/s640/IMG_2823.JPG

    tak toto je opravdu úžasná "fešn" fotka.. Tragédka.. .) Jinak opět super článěk, Blondýno! Sdílím.

    OdpovědětVymazat
  40. Koukám, že ty podvodnice mají ještě i tu drzost se ozvat! Kdybyste, holky, radši mlčely...

    OdpovědětVymazat
  41. Proč odsud mizí všechny komentáře, které se slečen zastávají? Zajímavé... Protivná blondýna nám tady manipuluje komentáře, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nic tu nemizí a jediný, kdo brání slečny jsou ony samy

      Vymazat
    2. Ale ano, něco zmizelo, konkrétně jeden koment mi utkvěl v paměti. Byl velmi okatý ;).
      maxizna

      Vymazat
  42. Tak je nahlašte na ČOI, ta má povinnost každý podnět prošetřit. Pokud slečny nechtějí nechat zákazníky vracet zboží apod., tak porušují zákon na ochranu spotřebitele a v tom případě by od ČOI dostaly přinejmenším pěknou pokutu.

    OdpovědětVymazat
  43. :D Na tom FB Luxury e-shopu maj džíny s průstřihama ve tvaru mašliček, který jsem kupovala za 10 dolarů. Za 900! :D

    OdpovědětVymazat
  44. LUXURY E-SHOP JE SNAD ODPORNĚJŠÍ NEŽ VANILKA, Těm holkám co to tam prodávají je to všechno úplně fuk a ta tlustá prodejkyně Petra Keksy Vilasová je navíc hrozně arogantní a dělá jako by nic, Nocil Fisherová je celkem milá slečna, která by podle mého ty hnusné věci ani neprodávala
    An

    OdpovědětVymazat
  45. za tyhle clanky jsem vzdy velmi rada! jen tak dal "blondýno", fandim ti!:)

    OdpovědětVymazat
  46. Je hezké, že varuješ před takovými stránkami, ale co kdybys tady dala nějaké tipy, kde se dají koupit originály? Já sama sháním dvě kabelky od Prady, v obchodě Prada si je bohužel koupit nemohu, protože jsou z minulých kolekcí - poradí mi někdo? Nerada bych naletěla podvodníkům :)

    OdpovědětVymazat