Fashion Paradise: Padělky, lži a nevděční zákazníci

Spousta vzkazů a mailů, které dostávám, se týká nejrůznějších šmejdshopů. A hodně často mi píšete o facebookovém Fashion Paradise. 

Pro ty, které čtení o podobných prapodivných podnikatelských aktivitách nebaví, rovnou stručné shrnutí: Fashion Paradise prodává padělky a hrdě se k tomu hlásí.  Navíc porušuje zákony i jinak. Na stránce chybí jakékoliv obchodní podmínky, neexistuje žádná kontaktní osoba, žádné IČO, žádné telefonní číslo. A samozřejmě to nejdůležitější: Reklamace se zásadně nepřijímají.

Jediné informace, které se dají na facebookové stránce tohohle ukázkového příkladu typického šmejdshopu najít, jsou tyhle: Jsme děsně levní, protože nechceme předražovat zboží (k tomu se ještě dostaneme). Zboží dovážíme, takže pokud vám nepadne velikost, zboží neodpovídá fotografii nebo prostě nesplnilo vaše očekávání, můžete si tak maximálně trhnout nohou, protože reklamace se nepřijímají. A to bez ohledu na fakt, že každý zákazník internetového obchodu má právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodů. 



Hodně kuriózní je přístup "Týmu Fashion Paradise" k zákazníkům a fanouškům facebookového profilu. Jeden z nich se zapojil do soutěže o peněženku a vyhrál ji. Jenže mu poslali úplně jinou. Samozřejmě, že se mu to nelíbilo. A reakce Týmu Fashion Paradise? Napřed výherce seřvali, že si dovolil být nespokojený, když dostal peněženku zadarmo. Znechutilo je to prý tak, že už asi ani nebudou žádné soutěže pořádat. A pak mu ještě doporučili, ať se do soutěží nezapojuje, když se mu nelíbí, že nedostal to, co vyhrál. 



Jako poměrně arogantní vnímám i odpověď na dotaz zájemkyně o hodinky. Chtěla vědět, z jakého materiálu je pásek. Odpověď? "Řemínek je imitace kůže, jak bývá u hodinek, jestli víte." No, já osobně vím, že hodinky můžou mít řemínek kožený, koženkový, kovový i plastový. Ale to zas asi neví prodejce. 




Podobně jedná Fashion Paradise i s dalšími zákazníky a zájemci. Tedy pokud ho některý z nich nevychvaluje do nebe za to, jak úžasný padělek koupil. 

Mimochodem, padělků je tenhle zvláštní shop plný. A prodejce to s naprostým klidem hlásá do světa. Jen tady místo výrazu padělek nebo nelegální zboží raději užívají slova napodobenina nebo imitace.  



Neuvěřitelné mi připadá, že k nabídce padělku rovnou připojí i odkaz na skutečně originální zboží. Asi aby bylo jasné, jak strašně moc ušetříte, když si koupíte laciný šmejd z Číny.





Zvláštní přístup je vidět i v komentářích u fotky do očí bijícího padělku balerín Chanel s logem Chanel na špičce a s krabicí s logem Chanel v pozadí. První komentář, pravděpodobně dotazující se na to, jestli jde o padělek, u fotky už není. Jen odpověď zapomněl Tým Fashion Paradise smáznout. Když ale další komentující upozornila, že jde skutečně o padělek, dostala poměrně zvláštní odpověď: "Nikdo to za originál nevydává, to znamená, že to není trestné."  Už se těším, až tuhle argumentaci přejdou i tržnicoví prodejci padělků. Padělky luxusních kabelek se pak budou prodávat za pár šupů na každém rohu - a celníci, ČOI i policie se můžou jít klouzat.


 Chcete padělek teplákové soupravy Adidas? Fakt je kvalitní a nerozeznatelná od originálu!




A jak je to s tou charitou? Pardon, s prodejem za velmi nízké ceny, protože Fashion Paradise si nepřiráží desítky procent navíc, aby odrbal chudáky zákazníky jako jiní prodejci? Stejně jako se vším jiným. Desítky procent si samozřejmě přiráží. 

Třeba padělek kabelky Speedy od značky Louis Vuitton prodává shop za 1 599 korun. Jenže jde o kabelku z ráje padělků, z webu ioffer.com, kde se hodně často prodávají právě věci z Číny. Tam ji koupí prodejce za 32 dolarů, tedy asi 656 korun (i s poštovným). Pak si k téhle ceně přirazí víc než devět stovek a kabelku prodá s přirážkou 145 procent. Plus poštovné.  





Skoro stoprocentní přirážka je třeba na slunečních brýlích, které by strašně moc chtěly být Dior. Původní nákupní cena i s poštovným je necelé tři stovky.  





A přirážka skoro padesátiprocentní je i na padělku kabelky Miss Dior. Na ioffer.com se běžně prodává do 50 dolarů, to je asi 970 korun.  





Sečteno a podtrženo: Tenhle eshop zákazníkům lže, porušuje zákony a ještě to dokonce hrdě vykřikuje do světa. Moc by mě zajímalo, jestli je za ním vším jen snaha vydělat za každou cenu na holkách posedlých padělky, nebo jde i o totální zaslepenost prodejce, který si myslí, že s arogancí a drzostí je možné klidně porušovat všechny zákony, které se porušovat dají.  

_________________________________________________

Všechny screenshoty: ioffer.com a facebooková profil Fashion Paradise.

203 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Evidentně už se do prodeje padělků pustili i muži! Tohle je přehlídka neskutečné drzosti a výsměchu finančáku, čoice, celníkům a všem lidem, kteří si slušně vydělávají!

      https://www.facebook.com/#!/weadorbrands

      Vymazat
  2. tak tie komentáre ma dorazili :D proste dementi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proto u nás kritizují vše jen anonymové, protože když si někdo dovolí něco i naprosto oprávněně kritizovat, přiletí banda debilních sluníčkových kdákalek a mele o tom, jak dotyčný závidí, je zlý, nerozumí tomu, je to vlastně jedno, nebo v tomhle případě je nevděčný..
      Doufám, že zas přiletí ta nějaká velmi sprosté slovo, která to tam vede a bude na Blondýnu nadávat. :D

      Vymazat
    2. Médeo, Médeo! Ty seš velká spisovatelka! Pod každým článkem PB je nejméně deset blábolů od Tebe, většinou bez hlavy a paty. Přestaň se předvádět, Tvé příspěvky jsou fakt slaboduché. Tady paní taky, píše o komentářích na Fashion Paradise a Ty plácáš něco o kritice sluníčkových kdákalek... Jinak pochybuju, že máš v občance "Médea", takže jsi stejný anonym, jako všude většina. Člověk se pak bojí s PB v něčem souhlasit, aby ho pak s Tebou nehodily do stejného pytle.

      Vymazat
    3. Ale kdepak, zas tak z cesty to nebylo, já jsem Médee celkem rozuměla (až na poslední větu, asi to bude tím, že tyhle stránky vidím poprvé).
      Vero

      Vymazat
  3. Žádná mailová adresa? A proč je teda hned na prvním obrázku uvedená?:))

    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, ty jsou ale rychlí:)) Schválně jsem se tam koukla a někdo psal o tom chlápkovi, co si "stěžoval", dal tam odkaz sem a hned to všechno smázli:)) Myslim si, že teď budou mít plno práce:))

    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, printscreen je věčný..

      Vymazat
    2. Mě spíš dorazily odpovědi těch blběn (jo pošlete mi ten šmedj v hodnotě 10 kč, jsem po tom úplně žhavá) - jestli tam nakupují takové krůty, dobře jim tak.

      Vymazat
  5. ČOIku na ně parchanti. přeju všem těm fiflenkám aby se jim ty padělky rozpadli a peníze se jim nevrátily. kr*vy blbý

    OdpovědětVymazat
  6. Tak proč na ně někdo nepošle ČOI? Každej jen nadává, ale stačilo by podat oznámení a ČOI by se tím musela zabývat, ne? Já teda v takovýhle obchodech zásadně nenakupuju, ale ta drzost a oprsklost mě pěkně štve!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třeba nahlásila na ČOIce Vanilku(největší šmelinářka na fb) jsou to již 2-3roky a stále se nic nestalo, takže se tím asi zabývat nemusí. N.

      Vymazat
    2. Neviem ako v ČR, ale na SLovensku keď som sa na niečo podobné informovala (na bazáre a pod.), tak mi pani vysvetlila, že to nie je v ich kompetencii a asi ani právomoci...keďže v podstate nie sú živnostníčky, podnikateľky alebo naozaj neviem ako sa to odborne nazýva, nemôžu im nič. Jedine ich nahlásiť priamo majiteľovi ochrannej známky...a vraj za to nie je zodpovedný napr. ani majiteľ servera (bazos,...) pretože poskytuje len priestor...tak asi tak...ale možno je to v ČR inak :) ak hej, je to super :)

      Vymazat
  7. tak jdem na to lidi? http://www.coi.cz/cs/epodatelna-1/

    OdpovědětVymazat
  8. Zprávu na ČOI podávám a osobně doufám, že půjde sedět nejen ta zlodějská smečka, která obchod vlastní, ale i jejich zaměstnanci. Když se neštítili pracovat pro zloděje (a když evidentní zlodějnu neoznámili), nezaslouží si nic jiného.
    Popravdě řečeno by si pobyt v chládku zasloužili i klienti (klientky) Fashion Paradise - už za naprostou absenci soudnosti a slušnosti. Protože koupit cokoli v takovém obchodě, to už musí být skutečně vulgární a tupá ... (doplňte sami).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je zas trochu přes čáru, ne? Trochu nadhledu prosím.
      Mě by teda nikdo nedonutil nakupovat u idiota, který si skutečně myslí, že dovoz zboží je nějaký argument k tomu nevzít reklamaci. Pokud vím, tak 99% oděvů a obuvy se dováží, to by to tady vypadalo.

      Vymazat
  9. Někdy se sama sebe ptám, proč taky nezačnu okrádat lidi, když je to tak jednoduchý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem si říkala, že jsem už mohla být bohatá:D ale morální zásady mi to nedovolí:)

      Vymazat
  10. No, na "Řemínek je imitace kůže, jak bývá u hodinek, jestli víte." nic arogantniho nevidim :) Smysl imho byl ten, ze jde o standardni imitaci kuze pouzivanou na hodinkach. Jakkoli je to odpoved nic nerikajici a pitoma, aroganci bych v ni nehledala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. diky tomu dovetku- jestli vite,to zni hodne arogantne.Jakoze,jestli nevi,tak je uplne debilni...tak mi to zni:)

      Vymazat
    2. Souhlas. Arogantně to opravdu zní

      Vymazat
    3. Taky mi tahle věta nepřijde vůbec arogantní, spíš jen hodně neuměle formulovaná. Prostě jsou to vážně profíci každým coulem, to je vidět.

      Vymazat
    4. Mně to arogantně rozhodně zní.
      MK

      Vymazat
    5. přidávám se k názoru, že odpověď zní arogantně "jestli víte" pro mě = "to jako nevíš, ty krá*o, že řemínky u hodinek se vyrábí z materiálu imitace kůže??????", toto mi odpovědět prodejce, tak už do jeho obchodu nikdy nezavítám a ještě stihnu varovat všechny své známé...

      Vymazat
    6. existují pouze dvě možnosti: buď se slečna z Fashion Paradise vyjadřuje jako úplný hotentot, nebo je její odpověď vyjádřením arogance vůči zákaznici.

      Vymazat
    7. Ne jen se vyjadřuje jako hotentot, u nás se tomu říká, že mluví jako tatar (v tomto případě píše).

      Vymazat
    8. Vždyť přímo z odpovědi ta arogance čiší, já sama mám na hodinkách řemínek z pravé kůže (byl to dárek ke kulatým narozeninám).

      Vymazat
  11. A co je na tom, že někdo prodává padělky? Myslí, že ta poptávka nejenom z řad českých zákazníků je obrovská.

    Kdo chce kvalitu vždy si koupí originál. Padělky budou pořád a jestli někdo vydělá i 100% na nějaké přeprodání, jen mu stačí zatleskat, že je tak šikovný a umí to prodat.

    Druhá věc samozřejmě je, že pokud'to prodává na ŽL, tak se záruce nevyhne, ale to už je jiná věc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Padají z vás hovna...ale nikoliv řítí

      Vymazat
    2. Třeba to, že prodávat padělky je nezákonné?

      Vymazat
    3. Co je na tom, že je někdo děvka, zloděj, nebo vrah a když mu na to nepříjdou a vydělá miliony, tak mu můžeme jen zatleskat! :D
      To mě zas jednou něco dostalo..

      Vymazat
    4. Anonymní25. června 2012 3:18
      Je člověk hodný nějakého převýchovného ústavu, kde ho naučí základům morálky, když mu je rodiče, škola a společnost dosud evidentě nebyli schopni poskytnout.
      A jedoné čím měří klad, jsou finanční zisky.

      Vymazat
    5. Protože je prodej padělků nelegální ty tupěno

      Vymazat
  12. Pustíte si někdy vypůjčený film, který si někdo stáhnul, nebo si ho rovnou stáhnete, nebo hudbu?
    Máte všechny programy licencovaný?

    Pak se tu můžete bavit o okrádání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano komentář z 3:21 je zcela k tématu a přispěvatel dokonale pochopil smysl článku..(haha)(jak takovýhle jedinci můžou přežít všechny ty nástrahy na světě? - napadá mě něco o hovádku božím).

      Vymazat
    2. Jojo, koment ze 3:21 to fakt pochopil. V článku není ani slovo o okrádání... BTW já mám všechny programy i hudbu legální. To je šok, co?

      Vymazat
    3. Stahovat filmy a hudbu pro vlastní potřebu není nelegální. Prodávat padělky ano.

      Vymazat
    4. To je šok, to je šok....!!

      Vymazat
    5. Ukradli jste jako mále děti bobónek, nebo pastelku..ukradli?!
      Pak co si dovolujete vůbec někoho za něco soudit!!!
      Anonymní25. června 2012 3:21, je taky dobrý vtipálek..:D

      Vymazat
  13. Tak jak vidím, stránka už se nedá dohledat. Že by "majitelka" Fashion Paradise dostala strach a radši celou stránku smazala? Jen tak dál Blondýno:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem teď marně hledala na FB :-D

      Vymazat
    2. Jen klid, založí si za pár dní eshop na jiné adrese.

      Vymazat
    3. http://www.facebook.com/shop.fashionparadise já ji normálně našla..

      Vymazat
    4. Už jsou zpátky se změněnými informacemi. Už je u nich možné vracet zboží ve 14denní lhůtě a uvádějí, že podnikají na živnostenský list, nicméně IČO se mi tam najít nepodařilo.

      Kamor

      Vymazat
  14. Ono to šmejdství je docela prolezlé, třeba v potravinách - to se prodávají broskvové tyčinky bez broskví, mléčné výrobky z kukuřičného škrobu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky koukáte na Streamu na Peklo na talíři?:)

      Vymazat
  15. "chlapi zase vztahy, tak co :-)" - co to JE?! To je hodně inteligentní objektivní odpověď.

    Přístup k zákazníkům, to je děs.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem sice nepochopila smysl, ale z hlediska češtinského je to věta bez přísudku a s dvěma hrubkami.

      Vymazat
    2. To je normální elidovaný přísudek, výpověď navazuje na tu předchozí, proto se vypouští... Nevím, co se Vám na tom - z tohoto hlediska - nezdá... Copak Vy to nepoužíváte (např. v restauraci na otázku "Čím Vám posloužím" odpovídáte "Posloužíte mi vodou/kávou/jídlem"? Vždy jsem se domnívala, že z hlediska jazykové ekonomie prostě řeknete "Vodu/kávu/jídlo prosím")

      Vymazat
    3. Dohadovat se o češtině s člověkem, který používá slovo "češtinský" (to má být jako vtipné či co?), fakt nemá smysl.

      Vymazat
    4. No jistě, jste tak na úrovni, že věta bez přísudku a závěrečné interpunkce vás nerozhodí, ale slovo "češtinský" - hojně používaná hovorová forma slova "češtinářský" vás odrovná. No ale chvíli jste si připadala tak nadřazeně, že?

      Vymazat
    5. Ještě drobný dotaz pro místní elitu:

      Věta "chlapi zase vztahy, tak co :-)", znamená " Jak se mají vaši partneři a jak se vyvíjí vaše vztahy s nimi?", nebo je tam jiný skrytý význam? Ptám se především Anonyma z 20:37, tento erudovaný odborník mi jistě poradí, jak nejlépe pochopit význam této netradiční věty, patrně formulované v nonkonformním internetovém žargonu. Za ochotu vám budu hluboce vděčna. Předem vám děkuji.

      Původně jsem svůj příspěvek formulovala poněkud lidově, to připouštím, netušila jsem totiž, že mohu urazit jemnocit zde přítomných kultivovaných osobností.

      Vymazat
    6. Jde o odpověď na výrok "Baleríny ničí nohy".

      Vymazat
  16. Nebudu resit,jak moc moralni/nemoralni je prodavat padelky,ale tu aroganci.Nechapu,jak ten obchod muze fungovat,kdyz si dovoli takhle jednat se zakaznikama?Takhle,kdyby se mnou jednal v kamennem obchode,tak se asi vyvratim:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to shop pro takové malé cow, co tam pánovi odpovídají, tak se nedivte. Těm takové chování není cizí, naopak. Tak proč by jim vadilo.

      Vymazat
    2. No upřímně, pan výherce Tomáš Otava je taky pěkně arogantní :)

      "Jsem NAPROSTO NESPOKOJEN (hlavně to vykřičet capslockem, že) s výhrou" - a to proto, že má na peněžence jiný potisk, no bóže...taky to mohl napsat slušněji a ne tam všude rvát tři vykřičníky a ukončit "Tak kde to jsme!!!"

      Taky by ho neubylo, kdyby napsal "Dobrý den, v soutěži jsem vyhrál, ale přišla mi jiná peněženka než byla na fotce. Můžete mi ji vyměnit?"
      Ten jeho capslock a vykřičníkování by mě taky znechutilo. Chová se jak mistr světa.

      Vymazat
    3. Podle mě si ho fashoin paradise vymyslel, aby nemuseli už dál pořádat soutěže a rozdávat tak věci zadarmo :-)

      Vymazat
    4. Tak pan Otava to mohl vyřešit asi taky jinak ale tak ji tak je to zákazník a ten co řekne je svaté, alespoň by to tak mělo fungovat, pokud samozřejmě vulgárně nikoho neuráží, tak je to v pořádku.

      Vymazat
    5. já tenhle celej trend s kecama typu "capslockem se křičí" vůbec nechápu, jak jinak má člověk v textu, kde se nedá použit tučné písmo ani nic jinýho, dát důraz na něco co chtěl?

      Vymazat
    6. v reakci na muj prispevek: no,my tu nikdo nevime,jestli ten pan se je nesnazil uz predtim kontaktovat jinak,takze...Mozna je to tim,jak jsem byla tedka cepovana jednat s lidma,ale jsem naucena,ze ikdyz se zakaznik/pacient/klient chova jako trubec,tak na nej i presto nemuzu byt arogantni...

      Vymazat
    7. No především pánovi mohli poslat soukromou zprávu zkrze FB (pokud to tedy umí) a ne to řešit takhle na zdi a totálně se ztrapnit - "nejste nám vděčný, jdeme se zastřelit, búúúú" - vyzrálá reakce, vzkutku.

      Vymazat
    8. Suzy25. června 2012 13:51
      já tenhle celej trend s kecama typu "capslockem se křičí" vůbec nechápu, jak jinak má člověk v textu, kde se nedá použit tučné písmo ani nic jinýho, dát důraz na něco co chtěl?


      Plně souhlasím. Také dost dobře nechápu, jak jinak to vyjádřit. Že by m e z e r a m i mezi písmeny? Ale to by zase křičeli další, že je to nečitelné apod. Tak jak?

      Vymazat
    9. To není trend. Je to tak v podstatě "od počátku internetu". Proč?

      Když chcete něco zdůraznit v mluvené řeči, zvýšíte hlas. Když chcete něco zvýraznit při psaní na netu, použijete capslock. Ergo capslock = zvýšený hlas (křičení).

      Navíc to tak většina lidí vnímá a cítí. A menšina, které to tak nepřipadá, se v zájmu hladké komunikace bude muset přizpůsobit.

      Mimochodem v příspěvku pana Otavy by to vyznělo stejně arogantně, i kdyby tam bylo ztučnění, podtržení nebo mezery. Proč to potřebuje takhle vypichovat? On by si jinak nikdo nevšiml, že je chudák Tomášek NAPROSTO NESPOKOJEN? Myslím, že všiml, ta věta zas tak dlouhá nebyla.

      Vymazat
  17. To je tak, když si buran zřídí internetový obchod! Kdyby se mnou takhle mluvil prodávající, tak mě to od obchodu zcela odradí, hnus!

    OdpovědětVymazat
  18. Tak oni vyhlásí soutěž, někdo vyhraje a má jim být VDĚČNÝ!!!! Omg, WTF, OMG, WTF, OMG, WTF, OMG WTF... F F F F F F F
    Ta cow co ten "shop" vede je asi trochu sebestředná nemyslíte? Vyhraju i ní šmejd a mám jí býti VDĚČNÁ...omg. Ta dobrodinka naše.

    To je tak když dilina zjistí, jak používat paypal a FB.
    Vystavím to na FB, když to nějaký ňouma koupí, objednám to v Číně, samozřejmě každou zásilku samostatně, aby byla hodnota malá a nemusela jsem to clít, do týdne je to tu, a já posílám dál, záruka žádná protože je to "dovoz", zisk 150 %, samozřejmě že ŽL nemá - to jen blbě kecá, nebo ho má na něco jiného, přece to ještě nebude danit a platit z toho soc. a zdrav. Teď je dilina velká podnikatelka a nebude se bavit s nějakejma usmolenejma zákazníkama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šetři s tím OMGováním a WTFováním. Není to cool. Ani to tvoje "cow".

      Vymazat
    2. Copa, vadí Vám jasně popsaný proces nelegálního podnikání? Sorry, ale když někdo je schopný se v hlavince dovtípit, že zákazník zbaští argument, že zboží je z dovozu, tudíž se nereklamuje, má v hlavě WTF i s OMG. Některé anglické výrazy perfektně vystihují stav věci a mnohem lépe než její složité opisování (haj*zl je taky mnohem výstižnější než "nehodný hoch"). Kapiš? (bože snad to není anglicky, abyste z toho neměl komplex). Jo a k té cow - tak krá*/va - pro ty pomalejší.

      Vymazat
    3. Pomalejší jsi asi ty, když si ty svoje WTFy, OMGy a cowy musíš zopakovat desetkrát, aby ses toho nabažil/a. Normálnímu, nehysterickému člověku to stačí jednou.

      Vymazat
    4. Aby se ses nepo i se svými konstruktivním příspěvkem k jádru věci.

      Vymazat
  19. Nejhorsi na tom je, ze si ty radoby slecinky imitace kupuji... Pritom o tom nevedi nic...

    OdpovědětVymazat
  20. Inteligence houpacího koně. Naštěstí se většina takových lidí dřív nebo později zlikviduje sama, při troše štěstí s sebou nestáhnou moc dalších.

    OdpovědětVymazat
  21. Kazdy sveho stesti strujcem a jestli jsou lide tak hloupi aby ty padelky kupovali, jeste k tomu za dvojnasobek ceny, dobre jim tak. At si ty smejdy kupujou dal kdyz se spokoji s nulovou kvalitou, hlavne aby to melo poradne obrovsky logo, ze jo. Co na tom ze misto utraceni za nekolik padelanych kabelek nebo bot po dvojce nebo litru a pul by mohli radsi pockat az znacky jako Prada, Dior, Chanel, Ferragamo..budou mit slevy a koupit si ty veci pravy - kdyby neutraceli za nekolik padelku tak, verte mi, i prumerne vydelavajici clovek si na tu znackovou vec usetri - napriklad v takove Prade se daji koupit boty ve slevach kolem 5000Kc (kdo mi neveri, bezte se podivat do Parizsky, slevy zacaly v sobotu ;))

    K drzosti prodejce se radsi nevyjadruju, obcas si rikam ze bych taky mela zacit takhle vydelavat kdyz je to tak jednoduchy..:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak ostatní značky, ale DIOR a Vuitton nikdy neslevňuje, nemá to zapotřebí...

      Vymazat
    2. Jediný, kto má na Pařížské slevy je Lacoste (do 50 %) a Boss (30%), no a možno tie mixnuté shopy, kde je z každého rožku trošku.

      Prada, Gucci, Ferragamo, ani spomenutý LV či Dior zľavy rozhodne nemávajú. Nie v originálnych kamenných predajniach.

      Vymazat
    3. Louis Vuitton neslevňuje nikdy, to je pravda, ale Dior mívá slevy pravidelně dvakrát do roka. Samozřejmě tyto slevy nejsou na ikonické kousky jako kabelku "miss Dior" apod. V zahraničí a především v USA má dior i Outletový obchod, stejně tak Gucci, Prada a dokonce i Chanel.
      Takže tak.

      Vymazat
    4. Prada, Gucci, Ferragamo, Valentino, Dolce Gabbana, Burberry, Simple store, Dior slevy mají právě teď. Kromě obchodu Louis Vuitton a Hermes mají slevy v Pařížské všichni. Tak tu prosím nemluvte o něčem, čemu nerozumíte.
      Slevy mají samozřejmě jen na něco a ne na ikonické kousky jako například Miss Dior kabelka, ale slevy jsou ve všech obchodech v této ulici.

      Vymazat
    5. Prada, Gucci, Ferragamo, Valentino, Dolce Gabbana, Burberry, Simple store, Dior slevy mají právě teď. Kromě obchodu Louis Vuitton a Hermes mají slevy v Pařížské všichni. Tak tu prosím nemluvte o něčem, čemu nerozumíte.
      Slevy mají samozřejmě jen na něco a ne na ikonické kousky jako například Miss Dior kabelka, ale slevy jsou ve všech obchodech v této ulici.

      Vymazat
    6. Tak tak, v Parizsky maji ted slevy skoro vsude, v Simple store si muzete zrovna ted poridit ve sleve saty YSL - z 80 tisic ted stoji jenom 50..:D

      Vymazat
  22. No to víte, málokdo má dneska na vuittonku za 30 litrů. Tak si koupí levnej padělek a myslí si, jak je in. Na tohle tito prodejci hřeší. Bohužel, dokud bude poptávka, lidi budou akceptovat naprosto nesmyslné podmínky těchto obchodů a nebudou pořádné zákony a postihy, šmejdů v řadách obchodníků i zboží bude jako máku.

    OdpovědětVymazat
  23. Tak to je děs, neskutečné. A ta drzost? Nechápu, že tam ještě někdo vůbec nakupuje. Smutné je to, že kdyby nebyla poptávka po těchto šmejdech, nebude ani nabídka. Je to bohužel dost o lidech, kteří to nakupují.

    OdpovědětVymazat
  24. A co je velice smutné je to, že padělky jsou sehnání jak na Aukru, facebook shopech, tak na běžných e-shopech (nedávno ZOOT prodával padělky Lacoste na Slevomatu). Viz článek http://www.hotmode.cz/padelek-dekuji-nechci/na-internetu-nelze-koupit-original-lacoste.aspx

    OdpovědětVymazat
  25. Ne že bych se chtěla zastávat těchto podvodníků, ale minimálně ten zisk Protivná blodnýna uvádí špatně, protože DPH 20% zaplatí při dovozu téměř jistě, tam je ten limit fakt moc malý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zahraniční prodejci obvykle tyhle balíky označí jako "gift." Na to se DPH ani clo nevztahuje, leda by balík na celnici rozbalili a prohledali. Navíc je to jen od určité ceny.

      Vymazat
    2. A to jste vzal, prosím, kde, že z balíků označených jako gift se dph ani clo neplatí? Samozřejmě, že platí. DPH konkrétně od ceny 22 Euro.

      Vymazat
    3. já si koupila boty z USA za 150usd + poštovné 50usd, na balíku bylo uvedeno, že se jedná o dar, já pak oznámila, že jedná(usekněte mi hlavu za ten podvod) a že se nechystám věc v balíku dále prodávat a nic jsem neplatila

      Vymazat
    4. Prosímvás pěkně DPH i clo se počítá na základě ceny výrobku, pokud jede balík označený jako gift a nikdo ho na celnici nerozbalí, tak ho není možné z čehokoliv vypočítat. (cenu i poštovné platí překupnice obchodu elektronicky pomocí paypal, cena se tedy nedá zjistit)

      Vymazat
    5. Prosím vás pěkně, finty alá GIFT už nikoho nezajímají. Račte aktualitovat vaše info.

      Vymazat
    6. Balík projedou, rtg, rozbalí, ozvou se vám z celnice, ať jim doložíte cenu, jinak balík neproclí a vrátí zpátky, stačí jim i výpis z paypal, ovšem pokud tam nemáte uvedenou zvlášť cenu za zboží a zvlásť cenu za dopravu, tak si ještě připočítají vlastní dopravu z nějakých tabulek a to 3x takovou než je reálná a spočítají vám minimálně DPH z téhle navýšené ceny. Vlastní zkušenost. Co snížily ten limit na DPH, tak se platí v podstatě u všecho, finty z gifty faktu už neprochází.

      Vymazat
  26. Tohle je velmi plodná diskuze odhalující tvář některých jedinců, kteří si snaží obhájit dost zvrácenou logikou své podvádění a okrádaní..ale ono se není čemu divit..to jdou výplody kapitalismu.
    "Spánek rozumu plodí nestvůry."

    OdpovědětVymazat
  27. Kde je nějaká ČOIka či něco takového, co by eshopy hlídalo? Na Vietnamské tržnice jsou samé razie a eshopy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ono to tak dopadne, ty malé rybky ČOI pochytá jako tyhle, nějaký holky, co chtěj trochu vydělat a ty velké ryby, které vydělávaj hromady prachů pojedou dál.

      Vymazat
  28. "Zboží dovážíme, proto není možná reklamace" - tak tato věta mě pobavila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a vytočila zároveň

      Vymazat
    2. to jako vazne?:) tak pak nechapu,proc si tam vubec nekdo neco kupuje..i tak nedokazu pochopit nakup padelku-nemam na to,tak si to nekupuju (jako ani padelane!).Nejlepsi na tom vsem je,ze kdyz si nekdo v dnesni dobe koupi LV kabelku,tak mu bzetak nikdo neveri...

      Vymazat
  29. kdysi, když šla po ulici dáma s kabelkou od Vuittona, tak se za ní ozývalo jen závistivé "aaaach". dnes, když jde po ulici kdokoli s čímkoli od LV, bohužel už každý myslí "kráva namyšlená, koupila to za pár stovek a hraje si na dámu". trochu smutné.. (mám jednu origo kabelku od Gucciho a v těch nákupácích se na mě dívají jak na opici, co utekla ze zoo..)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já origiál LV poznám a myslím že ostatní znalkyně, nebo dámy, které toto zboží mají rády, tak poznají také :-) takže mi nevadí, když jdu s kabelkou po městě a lidi po mě blbě pokujují a říkají si "má originál nebo ne?" pro mě jsou to tupci, když to nepoznají, tak mě jejich úsudek vůbec nezajímá :)

      Vymazat
    2. Přesně tak, také originál LV poznám....

      Vymazat
    3. Jinak k samozvanému e-shopu: Nechápu jak zákazník může být s prominutím tak "blbý" a dobrovolně cpát do chřtánu peníze takto arogantním rádoby obchodníkům, spíše tedy podvodníkům! Co si ty lidi dnes dovolí, to je opravdu vrchol, prý "my to zboží za origiál nevydáváme, takže je to legální" .. Jasně, nevím co by na to u Chanelu řekli :D:D

      Ale bohužel, na tyto obchodníky platí jediné, je to stejné jako v restauraci, kde se servírujou srač*y a lidé to dobrovolně jedí, zákazník je ten, který rozhodne, zdali bude takovýhle pochybný obchod fungovat a dokud bude hloupý, tak si podvodníci budou jen libovat :)

      Vymazat
    4. Kabelka s potiskem LV je kolotočářsekej kýč, ať jde o originál či padělek.

      Vymazat
    5. Tak to je tvůj názor, bohužel je to celosvětově uznávaná značka, která nikdy nevyjde z módy :-)

      Vymazat
    6. no to "nikdy nevyjde z mody" je trochu mimo.. mě se teda taky nějak extra nelíbí ty s potiskem a od doby, co je má dooprvdy každý bych si už originál nekoupila.. kamarádka originál má a chudák se tak bojí, že si někdo bude myslet, že je to fake, tak všude vypráví, kolik stála a že je pravá, ale asi sama chápe, že to je teda taky trapný..

      Vymazat
    7. pro Kami - prosím tě, chápu to správně, že žena se značkovou, velmi drahou kabelkou je nadčlověk? Vypovídá to něco o její lidské hodnotě?
      Obávám se, že značka vypovídá jen o finančním zabezpečení nositelky, nikoli o jejím charakteru. To jsou jen PR popisky, které tvrdí něco o osobitosti, vkusu a sebevědomí, které nákupem luxusního zboží zákazník získá.

      Vymazat
    8. anonym 13:21 -> no, je to pravda, že nikdy nevyjde z módy, stejně jako například kabelky Lady Dior. Nemusí se ti líbit, každý má jiný vkus. Já se nebojím, že si lidé budou myslet, že není pravá, jak jsem se již vyjádřila výše, ten kdo to nepozná mě nezajímá.

      anonym 13:45 -> promiň, ale tenhle komentář jen dokazuje, že máš nízké sebevědomí. Požádala bych tě, aby si mi nevkládala do úst slova, která jsem neřekla, kde jsem prosímtě uváděla, že žena co má LV kabelku je nadčlověk?! Co to je za kecy?! :-D Mluví tady, kromě tebe, někdo o charakteru? :-D Ano, vypovídá o finančním postavení, což, co si budeme povídat, je zdroj sebevědomí většiny lidí na této planetě, to je tvrdá realita.

      Nicméně tato diskuze není o kabelkách LV, pouze jsem zmínila, že se mi líbí a ráda je nosím a hned je oheň na střeše, nikoho nenutím, aby si je kupoval nebo nosil, ale bezdůvodně je hanit a mluvit o nich jako o kolotočářském zboží se mi zdá zbytečně přehnané, no, vlastně, kdyby to bylo skutečně "kolotočářské" zboží, asi by to nebyly jedny z nejprodávanějších kabelek na světě, že? :-)

      Vymazat
    9. Před deseti lety tu o kabelkách LV nikdo ani neslyšel a za deset let si na ně nikdo ani nevzpomene, protože přijde nějaká úplně jiná "cool" značka s rádobystoletou tradicí a italským nebo francouzským jménem, ve skutečnosti šitá v Číně a vlastněná Rusy nebo Izraelci. :-P

      Vymazat
    10. pro Kami - Nic jsem ti do úst nevložil, naopak jsem se korektně zeptal, zda to, co píšeš, chápu správně. Pozastavuji se nad tím, že "když jdeš po městě a lidi na tebe blbě čumí" - tak to nemusí být třeba proto, že máš kabelku, na kterou nemají nebo jim přijde nesmyslné vyhazovat peníze za konzumní zboží.
      Zvláště poté, co napíšeš, že osoby, kteří nepoznají originál LV kabelku (na rozdíl od tebe, která ji samozřejmě pozná, jak sama v úvodu píšeš) jsou podle tebe tupci. Podle toho usuzuji, že si myslíš, že inteligence a hodnota člověka se pozná podle toho, jestli má originál kabelku.

      Vymazat
    11. Lojza Vitón má špičkový marketing. Tak špičový že dokázal vtlouct lidem do hlavy, že jejich masově šitá (lepená) kabelka vyráběná ve fabrikách v Číně (ve Francii přišijí maximálně ucha kabelky a štítek made in France), je luxusní záležitost.

      Vymazat
    12. pro ak: haha, i když to s tou čínou asi nebude pravda, tak i tak je to opravdu k smíchu.. Ale ono je to tak, že když se máme dobře, řešíme holt takové kokotiny, jako je fake nebo pravá kabelka.. kdybychom měli nedej bože nějakou smrtelnou nemoc nebo byla válka, tak na faky nebo origoše LV prdíme všichni.. :-) jo a opravdu z mody vyjde, i když my se toho třeba nedožijem, ale navždy modni opravdu není nic.. :-)

      Vymazat
    13. Jsem majitelkou pravé LV, dostala jsem ji, nenosím ji, přesně proto, že si s ní připadám jako kráva. Z mých kabelek je mi nejmilejší sice kožená, ale zcela neznačková, do níž se mi vejde notebook, diář a pecen chleba :-)).

      Vymazat
  30. Tak jsem jim tam chtěla napsat něco moc pěkného o tom, že dle zákona se reklamace řeší úplně jinak, než jak oni uvádějí, ale bohužel si to už v infu změnili - koukněte.

    http://www.facebook.com/shop.fashionparadise/info

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Vy píšete, že BOHUŽEL změnili info, ale mně se to spíš jeví jako: BOHUDÍK změnili info...
      To, že to tu probíráte, přimělo neznámou osobu z toho legračního virtuálního jakokrámu konečně začít pracovat na zlepšení - třeba se stane zázrak a milostivá tam doplní i další údaje, jako třeba své jméno, sídlo firmy, číslo živnostenského oprávnění...
      (Jsem zvědavá, zda bude mít sídlo firmy:
      no přecej tadyk na sesli u kompu, nééé???!!!)
      Hagil

      Vymazat
    2. Bohužel proto, že ačkoliv info změnila, nemyslím, že by tak učinila i se svými praktikami. Tudíž naoko sice bude vyřizovat reklamace, ale ve skutečnosti si vždy radši něco vymyslí a zákonná čtrnáctidenní lhůta stejně nebude dodržena.

      Vymazat
    3. Anonymní25. června 2012 13:13

      dost pochybuji o tom, že slečna podniká na živnostenský list (kdyby ho měla tak nedělá takové tajnosti a tyto údaje uvede). Prostě zboží objedná na svou osobu a pak ho přepošle.

      Vymazat
    4. Připadá mi nepravděpodobné, že by osoba tak úzkostlivě dbalá své dobré pověsti živnosťák neměla. Určitě chce mít vše ažúr - vždyť několikrát apelovala na zákaznice, kterým posílala balíčky, aby se ozvaly a potvrdily, že zásilku obdržely. Paní Fešná Paradýzová tam píše něco v tom smyslu, že na fejsbůku se vyskytují i podvodníci (asi o tom ví své), tak ať jí ctěné zákaznictvo potvrdí, že ona je z toho správného poctivého gangu. No a že ve svém profilu nemá doplněné potřebné údaje? Asi to od března ještě nestihla, chudinka jedna přepracovaná...
      Hagil

      Vymazat
    5. No tak od teď teda ty reklamace berem, nóó.

      Vymazat
    6. :D :D :D Nejlepší, ten poslední komentář :D

      Vymazat
  31. nejen fb je podobnou kvalitou prolezlý... ale ta peněženka mě moc pobavila... chudák soutěžící neví, že pravdu už dávno nemá zákazník?!!? (v tomto případě výherce)

    OdpovědětVymazat
  32. psal už někdo na tu čoi?:) slečna je asi hodně neznalá, když neví, že to ani nemusí mít napsáno a stačí, že tam to logo je:-D

    OdpovědětVymazat
  33. Mimochodem, pokud byste chtěli vědět,jak pán tu peněženku vyhrál - soutěž najdete zde:

    http://www.facebook.com/shop.fashionparadise#!/photo.php?fbid=419196241436625&set=a.396607200362196.87036.366019113421005&type=3&theater

    DOPORUČUJI si přečíst ostatní příspěvky soutěžících, jistě to mnohým poodhalí zákoutí jejich duší.

    Ne opravdu by mě nenapadlo soutěžit o peněženku, kterou prodávají za 199,-- Kč - tzn. že ji koupili tak za 80,-- Kč, historkami o ochrnuté sestře na vozíčku atd. atd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pardon, koukala jsem na stránky výrobce/dodavatele a tato je v kategorii po 3.99 liber - tedy tak 140 CZK. Na to že jsou u nás eshopy schopné tuto peněženku prodávat za 550,-- je naše féšnparadajs naprostá dobrodějka.
      Vlastně mě štve jen ve třech věcech:
      1) tvrdit, že zboží je dovozové, tudíš nelze reklamovat je totální úlet
      2) komunikace za zákazníky je chvílemi taky úlet
      3) většina věcí, které prodává je vixx..cožeto hnus, řve to z každé fotky: jsem laciný, levný šmejd a nosí mě jen laciná levná holka bez mozku

      Jinak je to v podstatě obyčejná galantérka a nákup a prodej věcí je přece nejrozšířenější formou obchodování.

      Vymazat
    2. ANo, tato peněženka stojí 4 libry, a slečny jí prodávají za 200 Kč. Navíc, cena dopravy je za balík asi 700 Kč, tzn. v celku si na jedné peněžence vydělají asi tak 20 Kč. Každá 10 Kč. No a to nepočítám daňové přiznání, to budou v mínusu. No, too nesvědčí o jejich dobrodinnosti, ale o totální hlouposti a tuposti. A o tom, že je na škole nic nenaučili.

      Vymazat
    3. No no, free shipping, drahý, nevím jak to číňánci dělají, ale já na ebay zásadně nakupuji položky kde se neplatí poštovné a je pravda, že mi dorazí balíček klidně za 5 dolarů a bez poštovného - též kvůli hodnotě neclený a nedaněný. Jinak pokud je poštovné, může se pohybovat okolo 13 USD tj. cca 260 CZK. Takže žádný horor.

      Podle mě mají na každé třeba 70 kč, což je i po zdanění (15%) 59,50 Kč. To jde. Ale jak říkám, viděla jsem tyto peněženky v jiných českých eshopech za 550,-- Kč!! a to už je jinej vejvar. Pokud nakupují ve větším a jejich náklady na daň clo a proclení se rozptýlí do velkého počtu zboží, může být vejvar na takové peněženčičce třeba 380 kč tj 271 % + to co jim zůstane za nehty na poštovným, protože co bychom si povídali - chtít za poštovné běžně 110 Kč, když za to i s dobírkou dá ten eshop třeba 80,-- je taky docela vejvar při tom množství.
      Jak jen to v té asii dělají, že vám to pošlou letecky, máte to do týdne doma a ani neplatíte poštovné? NĚCO JE U NÁS ŠPATNĚ.

      Vymazat
    4. Jak to dělají?Zcela jednoduše - tamní pošta je dotovaná vládou.

      Vymazat
    5. Nene nemají tolik, ony jsou v tomhle právě strašně hloupé. Ty ceny u výrobce, tzn. peněženka za 4 libry, je BEZ DPH. A poštovné je taky dost drahé, z té Anglie. Takže co se tohoto týče, tak na těch peněženkách fakt mají strašně málo a s daňovým přiznáním půjdou do mínusu.
      Ale vynahradí si to těma padělkama, na ioffer.com ty hodinky Guess, DaG, CK a další stojí 600 Kč vč. pošty, a ony je prodávají za 1399 Kč, takže na tomto si nahrabou dost.

      Vymazat
  34. Nodoprčic, ona si nedá pokoj. Před 7 minutama: samozřejmě, že ty brejle Dior nejsou pravý, jsou z Číny

    Screen zde:

    http://i49.tinypic.com/2uonmew.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristova noho! Na Větnamce se pořádají obchodní razie a slečna z Fashion Paradise roztrubuje do světa, že prodává padělky! Žije v absolutně prázdném vakuu nebo je tak blbá?

      Vymazat
    2. Taky mám pocit, že žijí ve vakuu.

      Vymazat
  35. Telefonát na zákaznickou linku ČSOB. "Dobrý den, mám závažné podezření, že Vaše banka vede účet, na který jeho majitelka dostává platby související s její trestnou činností". Přeposlání linku na e-mail, který operátor uvedl. A teď jsem zvědavá... Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě pokračování: podle čísla účtu a jiných webů by se slečna snad mohla jmenovat Michaela Švecová... že by???

      ... Petra

      Vymazat
    2. Ano, toto je její fb profil, Michaela Švecová tuším z České Lípy kde studuje jakousi obchodní školu. Jak prozaické. :D :D :D
      http://www.facebook.com/michaela.svecova.315

      Vymazat
    3. Hm a co jako?

      Vymazat
    4. Koukám, že je tu banda soukromých vyšetřovatelů :-D :-D

      Vymazat
    5. Bože, nejsem majitelka, ale ty jsi opravdu trapná. Už tě vidím, jakou starou nerudnou bábu za x let, která bude strkat nos do cizích věcí, věčně otravovat a svýho syna nikomu nedá, protože ona umí svíčkovou nejlíp. Odporné.

      Vymazat
    6. Anonymní26. června 2012 8:39
      Koukám, že je tu banda soukromých vyšetřovatelů :-D :-D


      Když už, tak kriminalistů. Vyšetřovatel vyšetřuje a kriminalista pátrá a odhaluje. Je v tom dost zásadní rozdíl.

      Vymazat
    7. Anonymní26. června 2012 11:55
      Bože, nejsem majitelka, ale ty jsi opravdu trapná. Už tě vidím, jakou starou nerudnou bábu za x let, která bude strkat nos do cizích věcí, věčně otravovat a svýho syna nikomu nedá, protože ona umí svíčkovou nejlíp. Odporné.



      Frajerko, neoznámení trestného činu je trestným činem (schvalování trestného činu až 1 rok v base, nadržování až 4 roky v base, nepřekažení trestného činu až 3 roky v base,neoznámení trestného činu až 3 roky v base). Nebo si snad myslíte, že internet je anonymní a Vy jste nevypátrtelná? Prostudujte si trestní právo a pak kritizujte někoho, kdo koná svoji občanskou povinnost.

      Vymazat
    8. Frajerko, neoznámení trestného činu je trestným činem (schvalování trestného činu až 1 rok v base, nadržování až 4 roky v base, nepřekažení trestného činu až 3 roky v base,neoznámení trestného činu až 3 roky v base). Nebo si snad myslíte, že internet je anonymní a Vy jste nevypátrtelná? Prostudujte si trestní právo a pak kritizujte někoho, kdo koná svoji občanskou povinnost.

      Neměla byste v případě podezření z páchání trestné činnosti kontaktovat spíše policii než ČSOB?

      Vymazat
    9. Anonyme nade mnou, jen Vás chci upozornit, že zdaleka ne všechny trestné činy je dle TZk třeba oznamovat, to jen pro upřesnění.

      Vymazat
    10. Anonyme z 26.6. 17:15 - kdybych oznamovala každou hovadinu, tak bych byla - co ? - no práskač. A ty se naučit rozlišovat přiměřenost svého jednání, jelikož pisatelka není z hlediska zákona poškozená, nevidím důvod něco oznamovat - poškozený se totiž musíš cítit, a ty se cítiš poškozená čím, prosím tě?
      To viš za komárů taky práskači "konali svoji občanskou povinnost".

      Vymazat
    11. Co je todle to za lidi, kteří do diskusí tahají svoje "znalosti" zákona a vyhrožují druhým kriminálem?To je na psychologickou studii.

      Vymazat
    12. Anonymní26. června 2012 17:15
      Frajerko, neoznámení trestného činu je trestným činem (schvalování trestného činu až 1 rok v base, nadržování až 4 roky v base, nepřekažení trestného činu až 3 roky v base,neoznámení trestného činu až 3 roky v base). Nebo si snad myslíte, že internet je anonymní a Vy jste nevypátrtelná? Prostudujte si trestní právo a pak kritizujte někoho, kdo koná svoji občanskou povinnost.

      Neměla byste v případě podezření z páchání trestné činnosti kontaktovat spíše policii než ČSOB?

      Text který začíná "Frajerko", byla citace předchozího příspěvku, moje reakce na něj byla "Neměla byste v případě..." To jen pro upřesnění, reakce na konkrétní příspěvek ve vláknu bohužel není možný.

      Vymazat
  36. Jedná se skutečně o slečnu Michaelu Švecovou, ŽL již má, sice o pár měsíců později než začala podnikat ale přece viz http://zivnostensky-rejstrik.cz/michaela-svecova-88765423/
    Nicméně za prodej těch hnusných a několikanásobně předražených padělků by si udání a mastnou pokutu zasloužila.
    P.S. s tou peněženkou je v tom nevinně, jedná se o zboží ze vzorovaného materiálu a na každý kus vyjde vzor trochu jinak, takže každá peněženka vypadá jinak..nicméně to mohla zákazníkovi vysvětlit a ne hned urážet. Co byste ale chtěli od mladé slípky(chodí na soukrmou střední školu) co si hraje na velkou paní podnikatelku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, a druhá, co to vede, je Veruška Škodová. Zde: https://www.facebook.com/profile.php?id=1758720342

      Vymazat
    2. Tak nejvíc mě pobavilo, že to říkáte zrovna vy, o které se psalo zde: http://www.protivna-blondyna.cz/2012/02/shopping-world-cr-aneb-jak-draze.html

      Vymazat
    3. Jak už jsem psala, já se ze svých chyb uměla poučit, jsem si jich vědoma (!), udělala jsem s právníkem obchodní podmínky, nejsem vulgární na zákazníky a mám stálé spokojené zákazníky.
      A také jsem změnila sortiment na lepší.
      To vy o sobě říct nemůžete a jediné, co umíte, je kopat kolem sebe a nedokážete si přiznat, že děláte chyby.
      To, že sem dáte článek o mém minulém obchodě, VÁM nepomůže. Je potřeba si zamést před vlastním prahem.
      Mimochodem, příspěvek výše jsem nepsala.

      Vymazat
  37. pokud si dobře pamatuju z hodin daňového systému, tak za daňové úniky jsou nejtvrdší tresty vůbec. Pokud slečna studuje navrch obchodku, těžko může tvrdit, že o povinnosti nějakého zdanění neměla tušení. I kdyby nakrásně vedla účetnictví o prodaných kabelkách (o čemž teda dost pochybuju), tak clo neplatí stoprocentně. Z ebay z číny vám automaticky všechno chodí jako "gift"...finanční úřad by byl určitě nadšený z jejího přístupu a čoiku by rozhodně zajímalo nejen to, jak "individuálně" se ty reklamace řeší a

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nejtvrdší tresty asi ne, že.. :-) alespoń co si z hodin trestního práva pamatuju já.. :-)

      Vymazat
    2. Máme nový trestní zákoník, nejhorší už nejsou činy proti majetku, ale proti životu a zdraví.
      Terezička

      Vymazat
  38. Nejvtipnější na tom teď je, že se slečny ohání tím, že UŽ mají obchodní podmínky správně. Ovšem... viděli jste někdy obchodní podmínky, kde je psané, že REKLAMACE jdou do 14 dnů a neporušeného zboží? :D Holky, co vás na té Vaší Soukromé podnikatelské škole v České Lípě učí? :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak nejvíc mě pobavilo, že to říkáte zrovna vy, o které se psalo zde: http://www.protivna-blondyna.cz/2012/02/shopping-world-cr-aneb-jak-draze.html

      Vymazat
    2. To jsem ráda, že vás to pobavilo :)
      Nicméně já se ze svých chyb uměla poučit, udělala jsem s právníkem obchodní podmínky, nejsem vulgární na zákazníky a mám stálé spokojené zákazníky.
      A také jsem změnila sortiment na lepší.
      To vy o sobě říct nemůžete a jediné, co umíte, je kopat kolem sebe a nedokážete si přiznat, že děláte chyby.
      To, že sem dáte článek o mém minulém obchodě, VÁM nepomůže. Je potřeba si zamést před vlastním prahem.

      Vymazat
  39. Nicol a Petra Keksy Vilasová z LUXURY E-SHOPu taky neměly žádná pravidla ani živnosták, pár hodin potom, co blondýna napsala článek, tak si napsaly pravidla, že budou uznávat reklamace atd. ale tvrdily, že to není kvůli blondýně :D
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná je jedno, kvůli komu atd., je důležitý, že to uznávají...

      Vymazat
  40. Vanilka - Markéta
    Luxury e-shop - Nicol Fisherová, Petra Keksy Vilasová
    Fashion Paradise - Michaela, Veruška
    Nosím velikost obuvi 41 - Markéta
    Vanillia - Markéta
    ''PODNIKATELKY'' KTERÉ NA FB VIDÁM KAŽDÝ DEN.

    OdpovědětVymazat
  41. Myslím, že ta hysterie je zbytečná. Slečny nejsou podvodnice, to s těmi obchodními podmínkami to nevychytaly a pokud nedaní, riskují návštěvu z finančáku, ale to je spíš jejich problém ne? Podívejte se do českých ofiko eshopů co za šmejdstva se tam vyskytuje a googlete kolik ty šmejdy stojí na ebay, ioffer atd atd. Pokud o ty věci stojíte, klidně si je objednejte ze zahraničí počtovné většinou stejně nikdo nechce, trendem je FREE SHIPPING.

    U holek z fashion paradise se spíš jedná o hobby, u kterého si prostě trochu přivydělají, ale na zbohatnutí to vážně není.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukněte třeba sem: http://www.unikabelky.cz/img_zbozi/zbozi_damska_modni_kabelka_pres_rameno_aldo_whittiker__2792.jpg

      tato kabelka je na Asosu v současnosti za 33,84 eura - tj. necelých 900 Kč - český eshop ji prodává za 1780 Kč a dostupnost je 14 dní - PROČ ASI? Nikdo tyhle věci nedrží skladem, někteří objednají od dodavatele, když mají objednávku, někteří jdou dál a nechají si nejdřív zaplatit (tučně) a pak teprve objednávají - riziko 0%, blbounků, kteří jsou líní si to vygooglit a koupit si to z Asosu je přece pořád dost. Zisk (samozřejmě zvažuji také poštovné clo dph a daně) takových 50 - 60% a to je hodně krásné, co by za to jiné obory podnikání daly. Otevřu si eshop a přestanu tady pindat.

      Samozřejmě se dá taky nakupovat bez poštovného na ebay a pod a porcovat to po malých balíčcích a snížit tak riziko proclení a zdanění, pak ty zisky letí docela dost vysoko. Ale jak říkám, dokud bude dost jedinců, kteří jsou líní si zjistit jak se platí přes paypal, bude toto podnikání rájem. Jdo DO TOHO.

      Vymazat
    2. Pokud dobře počítám, 1780 prodejní cena, 990 nákupka a 20% DPH z prodejní ceny dělá výdělek nějakých 400,-. Což skutečně 50 - 60% není ani náhodou. Tahle služba je prostě pro ty, co neumějí nebo se bojí objednat zboží z ciziny. Nevidím důvod, proč by to měl dělat někdo zadarmo.

      Vymazat
    3. Drahoušku máme zde ještě clo 10 % a náklady celního řízební 180,-- kč které ovšem cenu jednoho kusu ovlivní podle toho, kolik předmětů si proclíte - to jen tak na doplnění vašeho konstruktivního příspěvku, ve kterém skutečně netvrdím, že by měl někdo kupovat a prodávat zboží s nulovou marží.

      Vymazat
    4. ještě je tam clo 10 % a 180.-- náklady celního řízení, tak si to spočítejte teď paní Chytrá a Informovaná.

      Vymazat
    5. Pro přesnost:

      nákupní cena 990,--+ 30% (clo+dph) = 1287 Kč, náklady na proclení: pokud by objednala prodejkyně 180 předmětů náklad by činil 1 kč na předmět.
      rozdíl mezi skutečnými náklady a prodejní cenou činí 493,-- Kč., přičtěmež drobných 40 Kč, které jim zůstanou za nehtíky z poštovného (jasně že normální dobírka vás na poště nestojí 140 kč) a máme krásných 533 Kč což je přesně 41,38 % marže, daň z příjmu nepočítám, daňové přiznání máme jistě optimalizované. Máte pravdu není to 50-60 % (pokud by se nám ovšem nepodařilo třeba obejít celní řízení) je to jen 40% a za to přece nebudeme vstávat z postele. Že jo.

      Vymazat
    6. Jen detail, Asos je britský, žádné clo ani DPH se neplatí a pošta je zdarma:)

      Vymazat
    7. Tak pokud je kabelka z Asosu, tak jde z UK, není tam žádné clo, žádné DPH, tudíž odpadájí náklady na celní řízení a dopravné je zdarma.
      t.

      Vymazat
    8. No jo, máte pravdu, vždycky na to zapomínám, protože většinou kupuju v USA a v Koreji, tak jsem si to neuvědomila. No tak to jsme zpátky na marži 79%:-) (to je fakt, to není 50-60% ani náhodou, to vidím taky:-)))

      Vymazat
  42. No.. Originální výrobce na ceně (zdůrazňuji) krade a má marží mnohem vyšší než je tomu u padělku. Víte kolik stojí výroba originál LV kabelky výrobce? Zjevně ne...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doporucuji se podivat na film "Saty za pul milionu" (lze nalezt na uloz.to). Mozna konecne nekterym zabednencum dojde, proc high fashion znacky stoji kolik stoji..

      Vymazat
    2. No tak mi pověz, kolik stojí výroba jedné kabelky u high fashion značky?? Já o tom něco vím a vím, kolik dá práce vyrobit tyto kabelky, oblečení a obuv ale ty o tom zřejmě víš víc a chceš nám říct, že to všechno stejně šije jeden a ten samý člověk v číně

      Vymazat
    3. co prosim? Umis cist s pochopenim textu? "Mozna konecne nekterym zabednencum dojde, proc high fashion znacky stoji kolik stoji.." - to je snad jasne, ze mam na mysli prave fakt, ze nic z high fashion Cinu nevidelo ani na fotce, nebo ne? A ocividne o danem tematu nevis naprosto nic ty, jinak bys vedela/a, o cem je film "Saty za pul milionu"... chjo..

      Vymazat
  43. tak už tam má obchodní podmínky ale všechno špatně:-D takových chyb. a asi neví, že když není plátce dph....no nebudu jí psát návod, ale porušuje zákon a okrádá stát na daních, to se jim asi nebude líbit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem jim včera psala, že ty obchodní podmínky mají pořád špatně, ale slečna (Veruška Škodová) napsala, že má na to školu a ví, co tam má být. Pletou si nejen pojmy reklamace a vrácení zboží, ale nedávno jsem měla tu "čest" s nimi vést rozhovor a zaměňovali i pojmy DPH a daň z příjmu. A to tam psaly, cituji, že "ví co píšou, že na to maj školu."

      Vymazat
    2. *zaměňovaly

      Vymazat
  44. tak před chvílí jsem tam napsala slečně komentář a za 2 min byl pryč a jsem v ignoraci:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dávají si do ignorace všechny, kteří dají na jejich stránky odkaz na tento článek, a místo, aby se nad sebou zamysleli, tak kolem sebe jen kopou a nadávají ostatním.

      Vymazat
  45. Je zásadní rozdíl mezi "strkáním nosu do cizích věcí" a podezřením na trestnou činnost. Přístup "no a co" je příšerný.

    ...Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až se ti, co tady v podstatě schvalují trestnou činnost a kritizují ty, co ji oznamují, sami stanou nejdebože obětí trestného činu, tak bych chtěla slyšet to jejich "na a co" a připomínky o "strkání nosu do cizích věcí". Koneckonců, no a co, že se jim něco stalo, přece nebudu strkat nos do cizích věcí, že?

      Vymazat
  46. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  47. Mně přijde hrozná jednak arogance na jejich stránkách a jednak ta tady. Někteří jedinci by si měli zamést před vlasntím prahem, než budou někomu nadávat do krav. Nejste pak o nic méně vulgární a arogantní než admini na těch stránkách.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš to je zase pokrytectví na entou. Ty zde komentující znáš? Víš, že prodávají padělky a podvádějí? Nebo jen kejháš jako potrefená husa?

      Vymazat
    2. Přečtěte si to ještě jednou. Evidetně Vám nedošlo, o čem mluvím.

      Vymazat
    3. Jen tvrdím, že někdo, kdo mluví stylem "vole to je kráva OMG", nemá co mluvit o něčí aroganci a nevhodném chování, protože sám je na úrovni toho,koho odsuzuje.

      Vymazat
  48. Majitelka, pro ČOI:
    Michaela Švecová
    Tř. T. G. Masaryka 157, 473 01, Nový Bor
    IČ: 88765423

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte tohle zapotřebí?

      Vymazat
    2. Jestli má zapotřebí co? Zveřejnit údaje, které má každý poctivý obchodník zveřejnit sám? Kdyby majitelka obchodu nebyla podvodnice a chovala se k zákazníkům korektně, tak své IČo a další údaje uvede sama, aby kupující věděli, s kým vlastně obchodují.

      Vymazat
    3. Když už jsme u toho žalování, co tohle http://vice.idnes.cz/michaela-svecova-0km-/tvuj-pribeh-predstaveni.aspx?c=A111005_132905_tvuj-pribeh-predstaveni_jid

      Vymazat
    4. A ještě tohle, dle majitelky onoho šopu selépe pláčebez peněz s milujícími lidmi okolo sebe, než s natřískaným kontem a o samotě... http://liberecky.blog.idnes.cz/c/263595/Soukroma-podnikatelska-SS-Ceska-Lipa-Michaela-Svecova.html
      To jeden netušil, co se všecko dá na tom internetu najít :)

      Vymazat
    5. Tak šup s ní na ČOIku, kdopak už ji nahlásil?

      Vymazat
    6. Zvláštní, že v obchodním rejstříku pod tímto IČ nebyl nalezen žádný subjekt?

      Vymazat
    7. Musíte do živnostenského rejstříku. (www.rzp.cz)

      Vymazat
  49. http://www.blesk.cz/soutez/miss-internetu/2012/profil/333/katerina-vavrova

    OdpovědětVymazat
  50. No jo, máte pravdu, vždycky na to zapomínám, protože většinou kupuju v USA a v Koreji, tak jsem si to neuvědomila. No tak to jsme zpátky na marži 79%:-) (to je fakt, to není 50-60% ani náhodou, to vidím taky:-)))

    OdpovědětVymazat
  51. Milé slečny, které mluvíte o "práskačství": představte si romské dítě, které každý den vejde brankou k vaší babičce na zahradu, utrhne si jablko nebo dvě a z kurníku vezme vajíčko a zase odejde. Víte jistě, že se na něho jen budete dívat a nic s tím neuděláte? Tyhle prodavačky jsou taky slepice, které porušují něčí zákonem chráněné zájmy. A já nemám problém to nahlásit bance (jelikož to je její účet), protože to může pomoci těm, jejichž zákonem chráněné zájmy jsou porušovány. Navážet se do mě klidně můžete, ale se srovnáváním s předlistopadovými praktikami jděte do prdele, protože se vsadím, že 23 let po revoluci o nich nic z osobní zkušenosti nevíte.
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a nahlásíš jí? mě by zajímalo co s tím provedou

      Vymazat
  52. Milá Petro, pokud zrovna Vaší babičce romské dítě jablko a vajíčko z kurníku, tak neuděláte Vy ani Vaše babička vůbec, ale vůbec nic...zalezete a počkáte, až odejde, protože jinak Vám půjde o život, až se zjeví celá jeho rodinka a začne Vám vyhrožovat smrtí!Jinak já osobně jsem předlistopadové praktiky zažila, tudíž volat do banky je jen obyčejné anonymní práskačství, navíc naprosto nesmyslné, protože na základě Vašeho tlachání se nestane vůbec nic. Pokud máte nějaký problém, zajděte na PČR, nebo na ČOI a řešte.

    OdpovědětVymazat
  53. Co stoprocentní přirážka! Na tu napodobeninu Zary jsem přihazovala na ebayi, teď jsem se dívala do historie, mám tu dvě, jedna se vydražila za 10, druhá za 16 dolarů! To je prosím něco přes dvě stovky a něco pod čtyři! A ona je prodává za 1299? Asi si začnu vydělávat...

    OdpovědětVymazat
  54. Ach bože!!!!!!!
    Zase jeden idiot, co si myslí, že když padělek nevydává za originál, tak to není trestné. Kde to jako jsme?!
    Lidi, co vlastníte facebook, nahlašujte je!!!
    Lukáš

    OdpovědětVymazat
  55. Hehe, dneska část fejků zmizela... Asi mají nějaké oplétačky s Celní správou, kterou jsem na ně poslala :D

    OdpovědětVymazat
  56. Evidentně už se do prodeje padělků pustili i muži! Tohle je přehlídka neskutečné drzosti a výsměchu finančáku, čoice, celníkům a všem lidem, kteří si slušně vydělávají!

    https://www.facebook.com/#!/weadorbrands

    OdpovědětVymazat