Fakta: Jak nedělat rozhovor

Moderátorku Barboru Tachecí nemusím. Matně tuším, že už nějakou dobu má nějaký diskusní pořad, kterému předcházel jiný obdobný diskuzní pořad na jiné televizi, ale když ji na obrazovce náhodou zahlédnu, vždycky okamžitě přepínám. Z těch několika krátkých úseků, které jsem viděla, jsem totiž ani v jednom neslyšela nic nového. Viděla jsem vždycky jen moderátorku, která si tak trochu šlape na jazyk, připadá mi, že je poměrně hodně arogantní, poněkud afektovaná  a tak nějak jsem ani nepochopila smysl tohohle pořadu. Na klasickou talk show je to příliš krátké a hlavně nezábavné. Jako doplněk aktuálního zpravodajství je to o ničem. Ale jako zaplácnutí prázdného místa v programu to asi stačí.

Proto mi unikl dva roky starý díl tohohle pořadu, ve kterém byl jako host herec Jan Budař. A už od prvních okamžiků bylo jasné, že střet téhle moderátorky s hercem, který nejen umí hrát, ale taky má nadhled, nedopadne pro moderátorku úplně nejlíp. Možná mohla začít něčím jiným, než poučováním o tom, že se má dívat při rozhovoru na ni. Následovala debata na téma, zda se bude Budař pohybovat po studiu, zda přijde s něčím originálním a proč si nesundá čepici.

To, co následovalo, bych ale nečekala ani v amatérském představení ve školní družině, kde si děti zkoušejí hrát na interview. Moderátorka herci položila zcela zásadní otázku: "Vy hrajete?" Herec přikývnul: "Já jsem herec." A moderátorka to dorazila:  "Opravdu? Jak jste to dokázal?"

Rozhovor pak pokračoval v podobném duchu i dál. Moderátorka se urputně snažila neztratit tvář a předstírat, že rozhovor vede ona, zatímco Jan Budař té vší nadřazenosti s klidem, noblesou a lehkostí dokázal odporovat. Ke konci celé téhle estrády už se Barbora Tachecí zmohla jen na značně arogantní konstatování: "Teďko jste tady tím plácáním vyčerpal zbytek času," a pořad ukončila.




Pro mě je tohle video názornou ukázkou toho, jak nedělat rozhovor. U tak nekonfliktního tématu, jakým je právě povídání s hercem o tom, co zrovna dělá, se prostě drasticky konfliktní tón, urejpanost a chytání za slovo použít nedá. Buď se z toho dá udělat více či méně nudné kulturní okénko, nebo se to dá udělat zajímavě, s nadhledem a vtipně. Jenže to by místo Tachecí musel ve studiu sedět třeba Jan Kraus.

Ostatně, i s Krausem se Tachecí v jednom svém pořadu sešla. A ani tehdy nedopadla nejlíp. Trochu divně třeba vyznělo její poučování, jak má Kraus na její otázky odpovídat. 




Barbora Tachecí se snaží stylizovat do role velmi ostré a nekompromisní moderátorky, která tvrdě vyžaduje odpověď na každou otázku. Jenže pokud nemá ve studiu zrovna politika, který má co vysvětlovat, pak je její útočnost trochu zbytečná. A to je fakt. 

 Nechtělo by to trochu ubrat? 


128 komentářů:

  1. Tachecí taky nemusím, nedokážu kvůli její vadě řeči sledovat CO říká, ale slyším jen JAK to říká a to mě irituje. Takže přepínám a tuhle paní nesleduji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda pravdoucí...paní opravdu sympatická není, její afektovanost a ironie mi fakt vadí a myslím, že ona na televizní obrazovky nepatří. Vzhled, vyjadřování a styl i nasazení hovoru patří spíše do pořadu, kde se pranýřují politici... A paní Bára leč chce působit strašně seriozně, pak působí spíše komicky.

      Vymazat
  2. Já Tachecí nesnesu. Vždycky musím přepnout, protože její aroganci, vadu řeči a zmalovanej obličej nedokážu vystát. A co nesnáším nejvíc, je to, že má ohromný problém, když jí někdo skočí do řeči, přitom sama to během tak krátkého rozhovoru udělá nespočetněkrát! Hrůza, děs. Palec nahoru pro Budaře a Krause.

    OdpovědětVymazat
  3. Kraus jí to pěkně nandal, ale nevydržela jsem na to koukat dyl než tři minuty. A to především z důvodu naprosto nesmyslnych utoku na Krase. To se opravdu dobře neposlouchá..

    OdpovědětVymazat
  4. To je šílená ženská, nechápu, že ji na těch televizích zaměstnají. Mluvit neumí a ta její arogantnost je příšerná.

    OdpovědětVymazat
  5. Znáte ten intenzivní nepříjemný pocit, kdy se stydíte za chování někoho naprosto cizího, aniž by se vás jeho chování týkalo? Já se často stydím, když poslouchám a vidím Tachecí. Možná by mi to někdo psychologicky znalý mohl vysvětlit, proč se mi to děje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prave pre pocit tej hanby som sa nedostala dalej ako po prvu minutu rozhovoru a video s Krausom som si radsej ani nepustala. Neznasam taketo typy, o to viac, ze sama robim v televizii.

      Vymazat
    2. jo přesně tak, styděla jsem se za ní tak, že jsem to téměř nemohla dokoukat.. B7t jí, tak se za sebe tak stydím, že nechodím ven.. Fakt trapas, je jak gestapacka - říkat, kam se má dívat.. strašný. jinak po delší době super článek - 100% souhlas se vším..

      Vymazat
    3. já se tak stydím, že sem vypla každý rozhovor asi tak po půl minutě:D

      Vymazat
    4. ja to nazyvam pocit zdielanej trapnosti. ta zena je idiot. a jej hlas, zjav a sposob reci je neznesitelny. za tu arogantnost rukavicou po ksichte.

      Vymazat
  6. Nesympatická, arogantní... a vypadá jak kačer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano. Těžký to život, mít duck face už od narození. :D Ta tu pusu před zrcadlem ani nemusí špulit. :D

      Vymazat
    2. To jsem moc rad, ze je nas vic s podobnym nazorem. Nemuze za to, ze se narodila jeko Kacaba - ale je zla, oskliva, protivna, hloupa a agresivni Kacaba. Jen diky obecnemu upadku inteligence a vkusu je mozne, aby takovi lide pracovali v mediich. Nejsem psychiatr, ale rekl bych, ze ten, kdo ji prijimal (nejspis chlap), musi mit nejakou uchylku - mozna by bylo lepe, kdyby si ji kompenzoval navsevou nejakeho specializovaneho salonu, kde by se mu dostalo profesionalnich sluzeb...

      Vymazat
  7. Jednou s ní byl hrozně "motivativní" rozhovor tuším v Marianne. Prezentovala se tam jako tvrdá ženská s absurdními pravidly, které striktně dodržuje.
    Ale proboha, já tu ženskou tak nemůžu vystát! Je to arogantní namyšlená nána, která žvaní o věcech, o kterých vůbec nemá co žvanit.
    Jsem ráda, že nejsem sama, kdo jí nemusí.

    OdpovědětVymazat
  8. No Tachecí mi taky vadí. Po videu s Krausem, které jsem viděla už dávněji, jsem si říkala, že nic lepšího už nepřijde, ale to s tím Janem Budařem je vrchol. Takhle rýpat do někoho (a ještě tak milého) a snažit se ho očividně vyvést z míry a naštvat je odporné.

    OdpovědětVymazat
  9. Paní Tachecí je trošku mimo... co víc říct :)

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé jak tohle vnímají lidé různě:-D Budař mi přišel nudnej, naopak její otázky zajímavé na to z čeho to musela ždímat a Kraus se děsně snažil bejt zajímavej až byl tím chytáním za slovo trapnej.. Mívala jsem ho ráda, ale asi už mu taky ego přerůstá přes hlavu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavé otázky??? jako vy hrajete? gestapácké způsoby kam se má dívat? neustálá školení co a jak má dělat? Zajímavou otázku jsem neslyšela ani jednu a tomu pak odpovídají odpovědi.. bylo to o ničem. nemám ráda zbytečné jedovaté útoky na lidi, kteří s to nezaslouží. Na politiky mi to nevadí, ti často mlží a nechtějí se pořádně vyjádřit, ale od rozhovoru s hercem člověk čeká víc než poučování a blábolení..

      Vymazat
    2. Kraus má jednu nevýhodu, když nemá dobrou náladu, tak to dává ostatním sežrat, viz Interview B.T. Tachecí mi tady přišla naprosto v pohdě, prostě se Krausovi nechtělo odpovídat. Navíc to z jeho strany znělo jak jedna velká reklama na ČT.
      Hannelle

      Vymazat
    3. no ano, kraus je jen o moc ždibek moderátor než tachecí, ale co předvedla tachecí s budařem je ostuda..

      Vymazat
    4. Když vidím způsob jakým se paní Tachecí ptá - jako učitelka co zkouší neoblíbeného žáka, tak bych taky neměla chuť odpovídat.

      Vymazat
    5. Zajímavá otázka myslíte jako: Proč si nesundáte tu čepici? Tohle nebyl rozhovor, ale výslech... A vůbec mi nepříjde, že tohle lidi vnímají různě- naprostá většina Tachecí kritizuje.

      Vymazat
    6. Tak Kraus ma prerostle ego uz davno, ne?

      Vymazat
  11. Brambora Telecí... šišlá, je plastová a navíc i strašně arogantní, fakt příklad dobrýho moderátora... tohle ste viděli? http://youtu.be/ALD0AoUJJfE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupodivu jsem se dokázala dívat 2 minuty a bohatě stačilo. Doufám, že už ji nikdy neuvidím a hlavně neuslyším!

      Vymazat
  12. Tachecí: Chytrou ženu, jsem neviděla ani nepamatuju. Budař: Vy si myslíte, že nejste chytrá? :DDDDDDDDDDDD

    OdpovědětVymazat
  13. Budař i Kraus jí to nandali :-) Každopádně, tato paní neumí mluvit a vůbec netuším, co dělá na televizní obrazovce.

    OdpovědětVymazat
  14. Tuhle paní jsem dodneška neznala (resp. občas jsem zaslechla jenom to jméno) a koukám, že jsem o nic nepřišla. Krutě se mi nelíbí, jak se snaží za každou cenu udržet v rozhovoru autoritu a přitom vypadá spíš směšně. Její otázky nechápu. Z ani jednoho z rozhovorů si nepamatuju, o čem vlastně byl, jenom vím, jak se furt snažila vynutit si ... co vlastně? No, každopádně si vynucovala až moc.
    A připomíná mi nepříjemné vyučující, kteří nehodnotí studenta dle jeho vědomostí, ale dle jeho schopnosti odolávat jim a konfrontovat s nimi. Nepříjemná osoba.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  15. No to je děs. Ještě že nemám televizi, tak se takovýmto hrůzám většinou vyhnu. Vydržela jsem jen do šestého opakování věty "tomu já rozumím" - a že nastalo rychle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz jsem se bala, ze tu ani jednou nezazni poza "jeste ze nemam televizi".

      Vymazat
  16. Lepší je to video, jak Kraus z rozhovoru s Tachecí odešel :)

    OdpovědětVymazat
  17. já bych jí nejradší takovou liskla, že bych jí ten předkus srovnala.

    OdpovědětVymazat
  18. Zabavne videjko. Mne Tacheci rusila jen na konci s tim lhanim, to bylo prehnane. Na zacatku jsem se dozvedela proc po nem chtela aby se hybal, coz v clanku chybelo.
    Cele jsem to pochopila tak, ze Tacheci se neboji rozstrelit aureolu hercu a nebala se - celkem opravnene - Budarovi nabourat pestovanou image nesmeleho chlapce. Skoda toho konce, ale jinak vic takovych kritickych rozhovoru s herci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo videt,ze se snazila tu image nabourat, bohuzel na to nestacila a zoufale selhala, coz se ji stava casteji. Tedy z toho, co jsem obcas videl na netu, TV taky nemam a pocitac nema tu magickou silu, aby u nej clovek sedel, aby pozoroval pani, kterou - a ted budu osklivy, ale nemohu si pomoci - si meli na psychiatrii, kam sla, tusim, dobrovolne, o nejaky ten tyden dele.

      Vymazat
    2. Že mají herci svatozář? :-) to slyším poprvé.. Image se asi nabourat snažila, ale proč jako? útočit na někoho bez ospravedlnitelného útoku se jaksi považuje za aroganci a ta se moc netoleruje. POchopila bych, kdyby byl Budař nafoukanej arogantní frajer, pak by si takovou sodu a dávku aroance zasloužil.. ale je to milej a zajímavej chlápek. škoda, že nebyla schopná se ho na nic zajímavýho zeptat.

      Vymazat
  19. Výše už někdo link vkládal, ale nefungoval mi, je to památné vystoupení. Následně se nechala hospitalizovat a v jakémsi rozhovoru pak přiznala, že to tady přehnala. Možná by bylo dobré, kdyby o sobě zase popřemýšlela.
    Jinak ta dikce je nesnesitelná.

    http://www.youtube.com/watch?v=ALD0AoUJJfE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. WAW!! prefackat, zabalit a poslat postou do gronska!! ako sa moze dospela zena takto chovat nechapem.ja byt na mieste toho moderatora tak jej taku flaknem, ze by jej FAKTA lietali okolo hlavy ako ked lietaju hviezdicky v animakoch... fuj!

      Vymazat
    2. No toto je příšerný! FAKT!

      Vymazat
  20. Musí mít strašné komplexy, to z ní čiší.

    OdpovědětVymazat
  21. Tacheci je jedna z nejhorsich moderatorek. Trochu zakomplexovana. Kdesi jsem cetl rozhovor s nejakou osobou. dana osoba (tusim fotografka) Ji servala jak male decko a tacheci pak byla jako beranek.

    Nastesti ji uz preradily jinam a v televizi uz neni. Ale dil s budarem super, dal ji docela sadu:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ještě předtím byla u Krause: http://www.youtube.com/watch?v=bWn_b3o5hhc (2006)
    Zase jí dal sadu :D

    OdpovědětVymazat
  23. ta pani je psychicky nemocna-pamatujete jak se zhroutila a skoncila na psychine?A ja nedokazu pochopit,proc ji pak znova zamestnali- je arogantni,ohavne zmalovana a strasne si slape na ten jazyk,takze nevydrzim sledovat,co rika.A mate pravdu,zvladle jsem jen pulku budare,vic dneska nedam.Kdyz ji vidim,prepinam-nezajima me.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a s tim skakanim do reci to by bylo neco na me...

      Vymazat
  24. Až doposud jsem Tachecí znala jenom podle jména. Teď vím, že není o co stát :)
    V prvním rozhovoru se mi zdá, že se snaží stylizovat do stejného typu moderátora, jakým je Jan Kraus. V druhém (s Janem Krausem) už prostě jenom zbytečně rejpe.
    Každopádně ani jedno z toho nejsou rozhovory, ale spousta nepřijemnéh, nezábavného rejpání (pardon, koukala jsem u každého jenom první 1-2 minuty, déle se to nedalo snést.)

    MK

    OdpovědětVymazat
  25. a byla první tachecí u krause, nebo kraus u tachecí? To by mě zajímalo...

    OdpovědětVymazat
  26. Krávy, krávy, jak si vlastně povídáte, krávy, krávy, jakou máte řeč? Mu, mu, mu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu néé, s touhle písničkou jednou přišla moje dcera z 1. třídy a nutila mě celý večer klečet jako kravička a kývat hlavou ze strany na stranu do rytmu mu, mu, mu.

      Vymazat
    2. Z dcery bude jednou dobra domina...

      Vymazat
  27. Tuto peni som nepoznala, ale nejako podobne si predstavujem zaciatok vysluchu na STB. Kokeshi

    OdpovědětVymazat
  28. nemáte někdo link na pořad tachecí ke prý kraus odešel? nemůžu to najít. diky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to bylo myslím rozhovor pro idnesTV - takže něco jsem našla:
      http://zpravy.idnes.cz/lzete-a-vy-kecate-kraus-praskl-pri-rozhovoru-s-tacheci-dvermi-pt7-/domaci.aspx?c=A111101_133501_domaci_kot

      M.

      Vymazat
    2. děkuju moc!!! také m. :-)

      Vymazat
  29. Tachecí je děsně divná ženská, jako moderátorka podle mě není vůbec dobrá, souhlasím s článkem.

    OdpovědětVymazat
  30. Mluvíš mi z duše, Blondýno!!! Nedá se na to dívat, nedá se to poslouchat, nedá se za ni nestydět. Amen.

    OdpovědětVymazat
  31. řeknu to takhle - moooožná kdysi jako jedna z prvních dokázala vymáčknout odpověď z politiků, kteří se tomu vyhýbali... a neměla jsem ji v té době ráda, ale respektovala jsem, že je docela dobrá novinářka a její styl na ty politiky platil.
    ale potom, co předvedla jako ředitelka radiožurnálu, šel její kredit dolů a teď jí nechci poslouchat, nevyhledávám jí a končím s jejími videi, protože jí nechci zvyšovat sledovanost - aby si zase o sobě nezačala náhodou myslet, že je bůhvíjak populární...
    M.

    OdpovědětVymazat
  32. tachecí se proslavila hlavně svým psychickým zhroucení ještě když pracovala v radiu...a když už, tak tam měla zůstat, na obrazovku nepatří (ale takových je bohužel víc)

    dobře vede rozhovory, hlavně s politiky, např. drtinová

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  33. Pro anonymní 9:26 Myslím, že nejdřív byla Tachecí u Krause, rok 2006. Pak až on u ní. Asi se mu snažila mu to nějak oplatit, ale poněkud jí to nevyšlo.

    OdpovědětVymazat
  34. paneboze, ved ona kazdou jednou otazkou utoci na tych ludi.

    OdpovědětVymazat
  35. Chudák Budař. Ale docela jí to vrátil :)
    Je to hrozná kráva, vypadá jak kachna, nedá se poslouchat a naprosto nerespektuje svého partnera v rozhovoru.

    OdpovědětVymazat
  36. Rozhovor s Krausem si roky pouštím pro pobavení a zajímalo, komu je Báry natolik líto (že je marod na hlavu) a zaměstnává ji neustále v nějakých diskuzních pořadech.

    OdpovědětVymazat
  37. tacheci je neuveritelna krava, zajimalo by me, jaka je v normalnim zivote. kraus ji krasne vyskolil a budar z ni ma srandu a je k sezrani.

    OdpovědětVymazat
  38. S tím Budařem mě vážně dostala... Prý "Teďka jste tady tím plácáním vyčerpal zbytek času" , ale hlavně že ona pořád omílá to samé a prudérně vyžaduje do puntíku přesnou odpověď na ty její otázky...
    A pak, že "Nesmělý herec je zvláštní kombinace" , ale já myslím, že šišlající moderátorka je ještě divnější...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, ta její šišlavost a arogance mne tak irituje, že se pořadům s ní vyhýbám.

      Vymazat
  39. To první video je fakt bolestivý sledovat, nevydržela jsem víc jak 2 minuty. Druhý je o něco lepší, dostalo mě: 'Někteří lidé si myslí, že jste blázen Báro' :-)

    OdpovědětVymazat
  40. Tacheci je silena, ale kdysi s ni vyslo nekolik rozhovoru, ve kterych rikala, ze se leci s maniodepresivni psychozou. Nekteri bipolarni byvaji takhle ''divni''. Nijak se ji nezastavam,v telce nema co delat. Ale Kraus mi prijde take hrozny, uz ani vtipny nebyva.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Tachecí je psychicky nemocná, což není její vina, jen nechápu, proč ji neustále někdo cpe na obrazovky, možná nějaký nostalgik ji pořád někde drží fleka, aby si to zoufalství nehodila, kdyby přišla o práci - nasvědčuje tomu i délka pořadu a vypráskaný podvečerní vysílací čas.

      Vymazat
  41. nemám slov. a to se často nestává.

    OdpovědětVymazat
  42. A viděli jste její rozhovor s Italem v kuchzni? Zase se z něho snažila udělat blbce, když se ho zeptala jestli si připadá jako celebrita a on odpověděl, že ano....od té doby se do něho pořád navážela!

    OdpovědětVymazat
  43. JO tak tu nesnáším taky. Spíš mě baví koukat, jak jí to někteří lidi dokážou oplatit, protože si to fakt zaslouží.

    OdpovědětVymazat
  44. tu krávu nemám ráda ale Kraus ji fakt dobře setřel

    OdpovědětVymazat
  45. Jsem ráda, že mám stejný názor jako většina... podle mě je zakomplexovaná, arogantní a hloupá. Nechápu vůbec, o co v tom pořadu běží, jako host bych pozvání nejspíš odmítla. Řeší tam blbosti, a pořád se snaží mít navrch.

    OdpovědětVymazat
  46. Je to hloupá, urýpaná a arogantní husa šišlající a šlapající si na jazyk, přesně, jak napsala blondýna. Pořad je buď o ničem, nebo má Orwellovský význam Dvou minut nenávisti. Kraus jí to dal dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě to zase začíná připomínat Dvě minuty nenávisti na této diskusi

      Vymazat
  47. Ani nevím, co tam ta osoba plácá - vždycky mě totiž zarazí to, jak je příšerně zmalovaná, civím právě na to a víc nevnímám.

    OdpovědětVymazat
  48. Tak jsem přetrpěla rozhovor s Janem Budařem. Chudák kluk. Je mi trapně za TV hvězdu Tachecí. Tak hloupý otázky by snad nepoložil ani žák pomocný školy!
    On jí přinese dárek a ona, že si tam dělá reklamu!!!!
    Tu ženskou tam na Primě musí držet někdo vlivnej, protože jinak si neumím vysvětlit, co tam ještě dělá!!!!

    OdpovědětVymazat
  49. Vy máte čepici, proooooč? vy jste docela zvláštní, žéééé? O co vám jde? - ano, zcela jasně vnímám rozdíl mezi racionální seriózní moderátorkou diskusního pořadu a např. vygumovanými panáky účastnící se třeba reality show Hotel Paradise.

    Otřesně hloupá ženská, která musí držet nějakýmu velkýmu zvířeti, jinak není možné, že se na obrazovce udrží. Navíc jsem s touto paní před několika lety četla rozhovor v časopise a musím říct, že od té doby je moje mínění o ní na bodu mrazu. Pasivně agresivní exaltovaný jedinec, který každým gestem, každým slovem, způsobem jakým s lidmi mluví, jak klade slova, svým držením těla dává najevo, jak veškerým svým okolím nejen pohrdá, ale jak je pro ni nesmírně obtěžující, že nějaké okolí vůbec existuje.

    OdpovědětVymazat
  50. Nejhorší na paní Tachecí je to, že se chová, jakoby byla přesvědčená o své vysoké inteligenci. Bohužel mám pocit, že její argumenty a oblíbená fakta vyvrátí každý průměrně inteligentní člověk...
    Vysoce nadnesené představy o vlastní inteligenci společně s arogancí jsou bohužel to, proč projev této "moderátorky" hodně lidí nesnese.

    OdpovědětVymazat
  51. Škoda, že takový neschopný moderátor jako je Tachecí vůbec dostane v televizi prostor. Rozhovor, kde se kladou nepříjemné otázky může být i zábavný (například jak to dělá Howard Stern). Ale při faktech musí být trapně úplně každému, kdo se na to dívá.

    OdpovědětVymazat
  52. no dobře ... celé věky kolujú její videa a příšerné rozhovory po netu, a samozřejmě v televizi ...
    ale proč, propána, je ještě pořád tam, v televizích?!

    OdpovědětVymazat
  53. Afektovaná, tenzní, silně labilní ženská. Neustále balancuje na hraně něčeho děsivého, člověk z ní má pocit, že nejpozději za vteřinu propukne v hysterický záchvat. Jak už někdo výše zmínil - je nepochopitelné, že se živí vedením rozhovorů v televizi, když de facto není rozhovoru schopna! Nedokáže ovládat projevy despektu k druhému (přestože jí host asi často převyšuje) či se dokonce pokusit soustředit i na něco jiného, než na vlastní pozérský projev.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzala jste mi to pusy! Naprosto souhlasím.

      Vymazat
  54. a ja mam tacheci rada, podle me je vtipna a vtipne sarkasticka. rozhovor s budarem me pobavil, podle me ty svoje otazky mysli nadnesene a na konci spolu i trochu flirtovali. podle me tu vetu o tom zaplacanim casu vubec nemyslela vazne. pravda, kraus se ji trochu vymnknul z ruky, ale je fakt, ze on je jiny moderatorsky kalibr. za me, kdyz ma zajimaveho hosta, rada se na ni podivam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsme se z rozhovoru s Budařem dozvěděli? Napsala bych to, ale nechci být sprostá! Novinář má využít čas, který má, k tomu, aby z hosta něco dostal. Tohle je mlácení prázdný slámy.
      P.S. Jestli VÁM Tachecí přijde vtipná, tak fakt radši nechci vědět, jakej máte smysl pro humor :)

      Vymazat
    2. no minimalne, ze budar je plachy :D ...vazne, a co se dozvidame z napr. uvolnete se prosim? proste to je odlehcene, ja to beru jako zabavny rozhovor s nekdy zajimavymi osobnostmi, ktery me nekdy (ne vzdycky) bavi.

      Vymazat
  55. Bože, chci napsat na nějakou televizi nebo prostě někam, kde jí napíšu takovou kritiku, že jí stáhnou ze všeho co kdy existovalo v médiích a masmédiích.

    OdpovědětVymazat
  56. Boze to je PIIIICA! Navic sisla a je i vzhledove hnusna. diky blondyno, ze jsi mi zase odkryla uroven lidskeho hnusu, o kterem jsem nemela ani tuseni...

    OdpovědětVymazat
  57. Tachecí nemusím, její pořad si nezapínám a nesleduji...:-D

    OdpovědětVymazat
  58. podívej se na rozhovor s ni a Igorem Chmelou, to jsem se hodně držela. Neskutečně nepříjemná ženská, měla by zpovídat jenom politiky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ten s chmelou, to byla taky hrůza

      Vymazat
    2. No nwm, to mi zas tak hrozne neprislo.

      Vymazat
  59. Najprv som Tacheci chcela obranovat, videla som jej porad niekolkokrat a jedine co mi hrozne vadilo bola ta jej recova vada (ako moze byt niekto s recovou vadou moderatorom??), inak sa mi to zdalo ok. Potom som si ale pozrela rozhovor s Budarem a mam dost. O co jej islo? Len ho znemoznit?? Nechapem.. Uz si jej nazastavam. Hroza.
    Mia

    OdpovědětVymazat
  60. http://crazycafe.centrum.cz/vtipna-videa/2012/4/22/videa/jan-budar-navod-jak-udelat-z-moderatora-totalni-pako/

    To iste tema...

    MIa

    OdpovědětVymazat
  61. Co se týče tachecí, tak je příšerná. Ale nejenom kraus ji to nandal - už je to dlouho, ale dělala rozhovor s drabovou (důvod, proč jsem na pořád koukla) , kde se trochu prepocitala a předpokládala snad, ze jaderný fyzik neumí mluvit. Btw myslím, ze ještě dělala rozhovor s vladimirou dvorakovou(politolozka a šéfka akreditacni komise) a ten taky stojí za to. Obě dvě výše zmíněné daný jsou chytře a mají přehled. A za svými argumenty si stojí - a tachecí se chovala jak idiotsky hulvát. Je zajímavý ten rozpor. Jinak tachecí připomíná svym zjevem a projevem průměrnou jihoceskou matku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud označení "průměrná jihočeská matka" má být urážka, tak nejste o nic lepší, než Tachecí. Jste trapná.

      Vymazat
    2. Ano, myslím si, že paní Drábová musela za svůj život už vytřít zrak desítkám podobných sebevědomých psychopatů, tu bych klonovala v počtu jedna Drábová na jednoho arogantního debila s funkcí.

      Vymazat
    3. Anonymní23. července 2012 11:49 - Jenže ona to možná neměla být narážka na vzhled jihočeských matek, nýbrž členek ekoteroristické organizace Jihočeské matky, které jsou si nápadně podobné - zmalované krabice navlečené v pytlích a s voživeným květákem místo vlasů.

      Vymazat
  62. Do teďka jsem o té ženské jen slyšela, její pořád jsem neviděla... a jsem docela ráda. Ani jedno z videí jsem nedodívala, mám problém se rozhodnout, jestli se za ni stydím, jestli mně nudí nebo jestli bych ji nejradši dala pár facek... :D

    OdpovědětVymazat
  63. být tím hostem tak ji lísknu, ne já bych tam ani nešla..

    OdpovědětVymazat
  64. Fakta o Tachecí: lže, skáče lidem do řeči, místo aby odpovídala v pozici tázaného se hádá a když neumí odvědět, ohání se tím, že ji nenechají mluvit a skáčou jí do řeči, je arogantní, rozhovory dělá nepřipravená (otázka je, jestli by se při své nízké inteligenci připravit vůbec dokázala), neumí se upravit - vypadá jako štětka a neumí mluvit. Cílem jejích pořadů je maximálně urazit hosta a vyvolat co nejvíce konfliktů. Sečteno, podtrženo, nechápu, proč nám televize cpe na obrazovku lidi, jako je Tachecí. Zřejmě mají pocit vysoké sledovanosti a chtějí dát prostor i jiným televizím...

    OdpovědětVymazat
  65. Pro fanoušky Báry Tachecí : :-DDD
    http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebrity/178482/tacheci-jako-james-bond-ruce-jsem-borila-do-krve-a-vnitrnosti.html

    OdpovědětVymazat
  66. Bože, to je ale arogantní blběna, jinak ji nazvat nelze. Absolutní absence základní lidské slušnosti v mezilidské komunikaci, odporná přezíravost a do očí bijící tupost, takhle bych ji definovala.

    OdpovědětVymazat
  67. Kraus udělal to jediný správný, co mohl. A divím se, že to vydržel udař celých 7 minut!!! Arogantní, blbá, jízlivá a samolibá megera.... Ani vtipný to není.

    OdpovědětVymazat
  68. Její konfliktní styl se k těmhle dvoum moc nehodí, ten rozhovor vůbec není o nich, ale o ní, neumí naslouchat a mám z toho pocit, že ji ten druhý vlastně moc nezajímá.

    OdpovědětVymazat
  69. "ja vim, ze byste radsi moderoval tenhle porad vy.." "ale ne, tenhle bych nechtel moderovat." :D

    OdpovědětVymazat
  70. Šišlavá Tachecí je nechutná NEJEN na pohled. Měli si ji v těch Bohnicích nechat, hysterku, a zahodit klíč.

    OdpovědětVymazat
  71. "Člověk dělá práci ve které se většinou nepřekonává" :D Neměl by člověk dělat něco při čem může čas od času překonat sám sebe? Aby měl ze sebe dobrý pocit a pro pocit naplněnosti. Ona rozhodně nedělá práci, při které by se překonávala :) Neumí poslouchat, neumí klást otázky, snaží se být nad věcí když k tomu nemá důvod a hlavně když na to nemá schopnosti. Není to dobrá moderátorka. Ten konfliktní ton by se hodil k nějakému politikovi který by jí tam úskočně lhal a vysmíval se jí, ale k dvoum sympatickým lidem, se kterými měla šanci si zajímavě popovídat, se to nehodí ani trochu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jsem neměla psát ten komentář před shlédnutím druhého videa :D :D Je doopravdy trapná až to není pěkné :D A Kraus jak už je zvykem ji totálně drtí! Vážně ji to není blbé to "moderovat"? :D To je katastrofa :D

      Vymazat
  72. Dobrý den,
    věřily byste, vážené diskutérky, že paní Tachecí takováhle nebývala? Zaregistrovala jsem ji zhruba před pětadvaceti roky jako rozhlasovou redaktorku; nešišlala, nemluvila z cesty, nedělala ze sebe mistryni světa amoleta, nesnažila se ze svých debatních partnerů udělat hlupáčky - ba dokonce byla schopná nit hovoru vrátit nenásilně a nenápadně zpět k původnímu tématu, pokud se někdy stalo, že diskuze sklouzla mimo mísu. I z televizní obrazovky (nevím, v jakém pořadu jsem ji kdy prvně viděla, ale pracovnicí televize tehdy ještě nebyla) působila velice příjemně a svěže. Fakt. Nekecám. Vzhledově se za ty roky moc nezměnila, ale od té doby, co si na svůj normální obličej začala malovat tu svou oblíbenou masku dryáčnické dršťky a co se také jako dryáčnice začala chovat, snažím se vyhýbat pořadům, kde ona působí. Čtvrt století předváděla Džekýlkovou, nyní asi u ní probíhá pětadvacetiletá éra paní Hajdíčkové. Potěš nás všechny pánbůh, příroda a přidružené síly.
    Hagil

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že by se u ní řečová vada vyvinula s léty? To by bylo dost neobvyklé:)

      Vymazat
    2. Spíš než na řečovou vadu odhadovala bych to na záměrně vypěstovaný šišling - třeba jí nějaký vtipálek řekl, že má zajímavý oxfordský přízvuk - a ona asi nepozná vtip, ani kdyby ji s ním bacili mezi oči, takže si klidně může myslet, že tím získala na zajímavosti.
      Hagil

      Vymazat
    3. Madam Tachecí propásla okamžik, kdy se jí začal zadrhávat mozek a kdy to měla zabalit. Bohužel pro nás...

      Vymazat
    4. Nejsem diskutérka, ale diskutér. Vyprošuji si generické maskulinum!

      Vymazat
    5. pro anonymní 24. července 2012 ve 22:50 hodin:
      ...ano, ano, hned to napravím; píšu si:
      Koupit: jeden chleba slunečnicový, jedno filé rybí, jedno maskulinum generické.
      Dále: chleba a filé - sežrat,
      generické maskulinum - používat.
      Ještě dodatečně se omlouvám - to víte - jak se ocitnu v zajetí stereotypů, potřebuji pak vnější pošťuch, abych si všimla,že je na čase odehnat feministické paradigma a dáti příležitost generickému maskulinu.
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    6. Milá Hagil, kdybyste byla v zajetí "feministického paradigmatu", tak napíšet: "věřili byste, diskutující...". Chtěla-li byste připsat něco o vážnosti, pak by Vám nezbylo než "Vážené diskutérky a diskutéři". Pokud byste oslovovala dál, rody střídat! Přidat do seznamu! :-)
      Ten z 22:50

      Vymazat
    7. pro anonymní 25. července 2012 v 07:52 hodin (Ten z 22:50):
      Aha - takhle se věci mají... Tohle asi nedokážu vychytat. Asi si vytvořím nějaká vlastní jednoduchá paradigmátka.
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    8. A já jsem jediná, kdo smíchy spadl ze židle u označení " doktorka Džekýlková a paní Hajdová"???! :-D

      Vymazat
  73. Ten Kraus jí dal pěkné kapky! :-D

    OdpovědětVymazat
  74. "garantuje zákon ze zákona" :D

    OdpovědětVymazat
  75. Tachecí a její divné šumlování (nechápu, jak někdo, kdo si šlape na jazyk, může takovou dobu fungovat jako moderátor) docela nesnáším a ani pravidelně nesleduji, náhodou jsem viděla, asi loni její rozhovor s Emanuelem Ridim (neumím asi napsat správně), byla tak arogantní a úplně zbytečně, snažila se mermomocí působit jako tvrdá ibvestigativní reportérka, ale proč, s kuchařem? a ještě tak vlídným a usměvavým člověkem, který evidentně vůbec nechápal, proč je na něj tak protivná. Tam, kde Kraus i pře své poťouché otázky, bezpečně zvládá hranici mezi noblesou a arogancí, Tachecí prohrává na celé čáře.

    OdpovědětVymazat
  76. O žádnou stylizaci bohužel nejde, Tachecí byla vždycky nepříjemná a afektovaná ženská, tu už nikdo nepředělá

    OdpovědětVymazat
  77. No to je hrozná kráva, obě videa jsem musela vypnout už po minutě. Kraus si nenechal nic líbit, Budař byl skvěle nad věcí.

    OdpovědětVymazat
  78. Pani Tacheci chybi zaklady normalniho socialniho chovani a sebereflexe. Je vazne psychicky nemocna (asi nejaky druh disociace, stihomam, schizofrenie a spousta dalsich psychickych nemoci) a mela by se sverit okamzite do pece velkeho tymu odborniku a nelezt do jakychkoliv medii a pokud by se i nadale v mediich objevovala, tak prosim pouze ve zdravotnickych magazinech, jako zarny priklad nemocneho, ktery potrebuje ihned pomoci. Mozna ale ma i dalsi poruchy a treba ma nevyrovnany hormonalni system a nadbytek estrogenu, ktery nemuze prirozenou cestou odbouravat na normalni hladinu a nebo ma uz leta v kuse permanentni PMS a nebo uz je radu let v klimakteriu a nebo vsechno dohromady. Jinak si jeji chovani nedovedu vysvetlit. Ta zena je pacient, ktereho ale asi nikdo uz ani lecit nechce....

    OdpovědětVymazat
  79. Tyjo, vůbec nechápu ty haterské příspěvky v diskusi. Pořad s Budařem je naprosto úžasná ukázka absurdního rozhovoru a mě ta jejich hra fakt bavila! Tachecí působí arogantně a ostře vždycky, nevím do jaké míry je to ona sama a nakolik pózuje. Viděla jsem její pořad sice jen párkrát, ale vždycky měl hlavu a patu, takže blbá podle mě určitě není. A co víc, ona si dokáže hodně jedovatě rýpnout i do sebe :)
    Ale chápu, že na některé z vás působí jako červený hadr na býka, já zas nemůžu vystát Krause.
    Jinak: Blondýno, čtu Tvůj blog ráda a jen tak dál :)
    iv.

    OdpovědětVymazat