Jak být in na diskotéce v Prostějově

Nejenom na diskotéce v Blansku to žije. (Odkaz tady). Třeba v takovém Prostějově to umí tamní omladina taky pěkně rozjet. A holky se tam rozhodně nestydí. 

Odkaz na veřejně přístupnou facebookovou fotogalerii DJ Mikka mi přišel mailem. Tak jsem si prohlédla i další alba a zjistila jsem, že zdaleka ne jen pohled na fotky z diskoték v Blansku je smutný. Neviděla jsem jen album nazvané "Plesi sportovců", toho jsem se trochu bála. 

Na diskotéce v Prostějově je k vidění všechno. Třeba brutálně nadupané výstřihy, které by se spíš hodily někam do hodně nočního klubu. A které umějí jejich majitelky náležitě prodat. 



Nebo oblečení, které si zoufale chce hrát na to, že je to trendy značka. Jen se jim nějak ve velkovýrobně ve sklepě pod tržnicí popletla písmenka, když na tílko psali tu exkluzivní značku. Poznámka na okraj: Ke sportovní minisukni a tílku se opravdu nehodí bižuterie, která vypadá, jako by patřila k plesovým šatům. 




Samozřejmě, že na takové diskotéce musí být minimálně několik dívek, které na sobě mají zcela nesmyslné kombinace topů s ramínky za krk a podprsenek s klasickými ramínky.



Holky tam nejsou žádná ořezávátka. V případě potřeby jedna druhou odnese domů. 



A nechybí ani strašně zábavné a děsně vtipné soutěže, které obvykle spočívají v tom, že mají evokovat sex, protože to je potom opravdu velký kopec legrace, žejo. 


Ale hlavně: I v Prostějově mají svlíkačku za kačku. S množstvím vypitého alkoholu holky začínají odhazovat trička a předvádějí svoje špatně padnoucí podprsenky. Kluci se nenechají zahanbit a trička odhazují taky, aby předvedli svá namakaná těla. A je to pak celé ohromně cool a sexy a všichni budou na tuhle akcičku vzpomínat až do příští svlíkací diskotéky. 




Ty nejodvážnější holky si ještě vezmou takové kalhoty, ze kterých vpředu čouhá okraj spodního prádla a vzadu kus holého zadku. Asi aby místní loudilové předem věděli, do čeho jdou. 





Rozjařené párečky se nadšeně usmívají do objektivu a těší se, až tyhle jejich fotky začnou rychlostí blesku létat internetem. 




A všichni jsou spokojení. Provozovatel diskotéky nemusí platit go-go tanečnice, protože se mu rozjuchané návštěvnice ochotně svléknou tak po třetím panáku na parketu samy. Kluci si okouknou, co by stálo za hřích a co spíš ne. No a holky se dobře baví. Tedy alespoň do té chvíle, než nějaká dobrá duše tyhle fotky pošle jejich rodičům nebo potenciálnímu zaměstnavateli. 

____________________________________________________

Všechny fotky: veřejně přístupná fotoalba uživatele DJ Mikk na facebook.com


341 komentářů:

  1. ufff.. opravdu jsou to fotky z 21. století? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Spíš to vypadá jako něčí obývák, ty skříně (?) jsou fakt divný...:D

      Vymazat
    2. Nn v zátiší to tak opravdu vypadá, je to strašnej pajzl, no také se tam schází fakt jen taková sorta, která se na jinejch prostějovskejch diskotékách fakt nevyskytuje..

      Vymazat
  3. Hm, doufejme, že v Prostějově existují i nějací duševně zdraví lidé. Tahle partička divných úchylů snad reprezentuje jenom nějakou tamní spodinu.
    Jinak nevím - jsou na těch obrázcích místní kurvy, které se snaží vypadat jako "normální holky", nebo "normální" holky (i když jistě trochu retardované), které se bůhvíproč snaží vypadat jako kurvy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Váně jsou u nás i relativní normální lidi :D

      Vymazat
    2. Tak tenhle komentář to rozsekal xDD

      Vymazat
  4. Achjo, jednak jsem ráda, že když jsem byla v pubertě, nenapadlo mě chodit na diskotéky a svlíkat se tam a jednak, že nebyly mobily ani digitální foťáky, o internetu v každé domásnosti ani nemluvě.
    Dneska je to těžké, každý se musí sám chránit a počítat s tím, že cokoliv udělá na veřejnosti, může být vyfoceno a hozeno na net....Zajímalo by mě, zda takové fotky uveřejňuje dotyčný DJ ze škodolibosti nebo to myslí vážně....jinak je mi líto těch vyfocených a vystavených.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívejte se např. do fotogalerie pana Kalába na facebooku a pochopíte, že určitá sorta lidí je ráda, když jsou jejich nahé a vulgární fotografie veřejně na internetu prezentovány.

      Vymazat
    2. Na fotkách vidím hlavně děti a otázkou je, zda budou stejně rádi, až jim bude třeba třicet:) Ikdyž můžou doufat, že ty fotky do té doby dávno zmizí.

      Vymazat
    3. ved fotografie fotene diskotekovymi fotografmi sa bezne davaju na stranky daneho podniku a nikto si nepyta povolenie, automaticky to beru tak, ze ked sa chcu odfotit, tak suhlasia aj s uverejnenim
      ked sa tie zeny prezentuju ako k*rvy, tak asi ani nemaju problem s tym, ze fotky budu verejne ;)

      Vymazat
  5. Tak ja nemyslim ze tohle je jenom prostejov, tak si pamatuju ze vypadala kazda vesnicka diskoteka..:D Ja nastesti byla v kolektivu, kterej se teda neodhaloval a nejedl banany z rozkroku (no jo, na gymplu byla jina uroven), ale normalni podprdy s tilkama za krk, to je snad na vesnici normalni a odpustitelny. kde asi takovy holky na vymenitelny raminka maj brat (trhani tresni fakt moc nevynasi co si pamatuju) a kde se hlavne maji dozvedet ze takovy podprdy vubec sou?:D x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kazda vesnicka diskoteka? Na gymplu jina uroven? Nefandite si trochu?
      Lidi co maji tendence se svlekat budou vzdy a vsude, nezalezi na skole ci mistu. Staci trocha chlastu a padají zábrany
      vsem co k tomu maji sklony bez ohledu na misto nebo vzdelani.Tak si nehrajte na nadrazenou.

      Vymazat
    2. Terezo, jsem z vesnice, je mi 17 a opravdu nemám problém koupit si podprdu, u které se dají střídat ramínka klasická a takovéto jedno za krkem. Přestože ještě chodím na gympl, vydělám si na brigádách dost, abych si mohla koupit občas nějakou "zbytečnost". A prosím, to jste taková maloměšťačka, že si myslíte, že my z vesnice nemáme přístup k informacím? Věřte nebo ne, ale máme tu i internet! A splachovací záchod! A dokonce se doma i denně myju v teplé vodě, dokonce i když zrovna nevylezu z kurníku či nekydám králíky! To je zázrak, viďte.

      Vymazat
    3. Já si zase myslím, že je každého věc, jestli má podprdu s ramínky tak nebo onak. Nevidím důvod, proč by si holky měly to nebo ono kupovat kvůli nějaké krávě, která řekla, že se jí to nelíbí -> a začala prodávat podprdy s jiným ramínky -> hrabe na tom prachy. Lidi jsou jak ovce. Nosí se zelená? Nevadí, že vypadám jak debil, ale musí být taky zelenej. Nasrat vám na ramínka.

      Vymazat
    4. 5.14: Ramínka by měly bejt schovaný asi proto, že je to spodní prádlo. Ale to jsi asi ještě nezjistila...

      Vymazat
    5. 5:14 ... tak tomu se říká rebélie :D hele kočko, ono to asi nebude tím, že se to nosí (soudě podle toho, co je vidno na ulici, se spíš nosí podprdy lezoucí všemi směry), ale o to, že nikoho tvoje vytahaná práskačka nezajímá, tak si ji laskavě schovej pod triko, díky, čau.

      Vymazat
    6. Chápu, co chtěla Tereza říct. U mojí babči kdysi na prázdninách chodily holky na vesnici v kurvích krojích, protože chtěly vypadat jako ty holky z města a bylo to na nich úplně zoufale vidět, bohužel. A ikdyž jsem na gympl nechodila, měla jsem tam jen pár kamarádů a kamarádek, kdysi to opravdu byla trošku více "výběrová" sorta lidí. Většina z nich ani nepila, třeba jen kouřila trávu, ale opravdu by se nikde nesvlíkali. Ale kdysi to bylo opravdu trošku o něčem jiném. Já vyrostla na Stodolní a když tam jdu dneska je mi blivno, polonahé, zmalované děti, co se snaží sbalit ženáče, aby jim kupoval hadry a šminky, no chce se mi z toho blejt velebnosti!

      Vymazat
    7. nevím jak u vás, ale u nás na gymplu se děli dosti podobné věci. a musím říct, že ani na VŠ podobné věci nejsou vyjímnkou. Takže bych takhle neškatulkovala ;o)

      Vymazat
    8. Není to gymplem nebo vesnicí... Je to zkrátka dobou.

      Vymazat
    9. ale nejvic me fascinuje nazor,ze Prostejov je vesnice:DD takze Olomouc je malinkaty mesto a mesto se da rikat jen Praha,Brno,Ostrava?!

      Vymazat
    10. Jenom Praze, samozřejmě ;) (promiň, to se fakt nabízelo :))

      Vymazat
    11. Vsak ja puvodne chtela napsat jen Prahu,ale vypadalo by to moc zaujate:DD

      Vymazat
    12. 5:14 Samozřejmě že "je každého věc, jestli má podprdu s ramínky tak nebo onak." Pak ovšem je taky věc každého pozorovatele, jestli si o nositelce pomyslí, že je pěkná cuchta. V tvém případě, okořeněném tvým vybraným slovníkem, se už bude jednat o lacinou vulgární cuchtu.

      Vymazat
    13. Jen drobná poznámka.. Prostějovský gympl je drogově-podělávačským centrem kraje.. Výběrovou sortu studentů tam dozajista najdete, ale tady jsou vybíráni spíše z opačného konce té pomyslné "škály" slušnosti. :D

      Vymazat
  6. DKNE...já si myslím,že ta holčina nemá vůbec páru,co to znamená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejde o to mít páru, ale být pod parou

      Vymazat
    2. Myslím, že to asi bude pobočka Donna Karan, řekněme .. v New England? :-D

      Vymazat
    3. Nie. To bude skratka Nova Elita :)

      Vymazat
    4. nebo prostě nemá na originál a prostě se ji tohle líbilo. já jako malá nosila boty nikee, a co, nešlo mi o to že je to napodobenina nike, ale byly pěkný, pohodlný, levný a vydržely roky.

      Vymazat
    5. Prostě prostě Prostějov? Heh, Prostějov je fakt díra, vždycky když jedu vlakem a jede se mnou nějaký potah, vystupuje nebo nastupuje v Prostějově a Vyškově. Tento vzorek mne nikterak nepřekvapuje.

      Vymazat
  7. Hlavne ze vime, jakou si mame koupit spravnou velikost podprsenky s jak si vytrhat sexy oboci:D Nevim jestli jsou horsi pseudo damicky s tunou oranzovyho make-upu obleceny do fejkovejch hadriku tady u nas nebo vidlacky z Prostejova:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Absolutně se mi nelíbí že nazýváte prostějovačky vidlackama, Prostějov je normální MĚSTO a všude se najde nějaká akce kde jsou prostě lidi trochu "mimo". Já jsem ted v UK, k čemu je že jsou tu ženský vymoděný když každá druhá vypadá jak prostitutka a s těma šperkama a spodním prádlem, je to uplně to samý jako u nás. Tady si každej nosí co chce, barevně, materiálem, velikostí, stylem a všem je to u ... . Lidi by se měli zaměřit sami na sebe a ne furt pomlouvat jiný. Chtěla bych vás vidět na takových akcích, co budete mít, plesový šaty?????

      Vymazat
    2. je,konecne si nekdo vsiml,ze kdyz ma mesto skoro 50 000 obyvatel,tak to neni Horni Dolni...podotykam,ze nejsem z Prostejova,ale prijde mi to,jako kdyz jedna to vypusti z pusy a ostatni to tady papouskuji doaleluja...

      Vymazat
    3. Ahoj, já jsem teď taky v UK, a právě, že je to jak píšeš, nosí se tu různý styly, každý si nosí, co chce, a holky nosí "plesový" šaty i na diskotéku, a to se mi právě líbí. :-) A nemyslím jen párty večerní šaty, ale skutečně elegantní nebo slavnostní večerní šaty :-) Je to diskotéka, kde se neplatí žádný vstup a celou dobu tam nemusíte utratit ani korunu, jen prostě potkávat lidi a tančit. Taková by u nás být nemohla- hned by byla zaplavená dětmi do 18-ti let, kor kdyby se neplatilo vlezný! :-) A ta různost stylů je pro mě teda úplně ohromující, na jednu stranu tady nikdo neřeší, kdo má co na sobě, ale na druhou stranu si mnozí s tím móděním na dízu dává opravdu záležet už jen kvůli sobě a výsledek je znát! :-)

      Vymazat
    4. A UK je Ukrajina, Univerzita Karlova nebo United Kingdom?

      Vymazat
  8. Jojo, bloncka asi nebyla nikdy mladá. Tohle se mi zdá už jako vaření z vody. Děcka jsou v pubertě, no bože :) a o tom - ehm zaměstnavateli mě to dost pobavilo, ale na blonďatej účet. Zkrátka - za mě se tenhle článek nepovedl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zase hysterie. Mladí jsme byli všichni a přesto se spousta z nás uměla obléknout lépe a veřejně se neztrapňovat.

      Vymazat
    2. S tím zaměstnavatelem má Blondýna pravdu, v poslední době se "šmírování" personalistů dost rozmohlo a dělá se to běžně, sama toho bývám svědkem, když můj zaměstanavatel (což je dost významná společnost)nabírá nové lidi. Konkurz a před posledním kolem se sjede internet. A myslím, že o tohle by nestál. Samozřejmě, pokud chtějí dívky pracovat u pásu, tam je to každému jedno. Pokud chtějí "kariéru", ať si dělají, co chtějí, ale bez přítomnosti fotoaparátu.

      Vymazat
    3. Asi by ses divil/a, kolik potencionálních zaměstnavatelů dobré firmy tě odmítne byť jen kvůli nenápadně vyčuhujícímu tetování, které ti náhodou vyleze u přijímacího pohovoru, natož tyhle nahaté fotky. Pokud chce někdo dělat za kasou v Tescu, tak je to asi fuk, ale s každou prací, kde potřebuješ vysokou školu, si s tímhle neškrtneš.

      Vymazat
    4. Taky jsem byla ve věku těchhle holek, taky jsem chodila na diskotéky a občas se bohužel oblékla hrozně, ale NIKDY jsem se se takhle neponižovala svlékáním na veřejnosti. Přišlo mi to trapné tehdy a přijde mi to trapné dnes. A i u nás v práci se projíždí internet a s takovými fotkami si v naší společnosti neškrtne nikdo. A u pohovoru jsou ramínka lezoucí z rozdílně střiženého trička nebo zpod špagetových ramínek taky konečná.

      Vymazat
    5. Člověkem v pubertě sice třískají hormony, ale tady jde o to, že tyhle zábavy s hypervtipnýma soutěžema vymýšlejí lidé o generaci starší...pobízejí je k tomu, aby se na veřejnosti chovali stylem "ať třeba padaj trakaře, hlavně že já se bavím", učí je, že o sex jde vždycky a všude... v tom vidím větší problém než to, že se "děcka" odvážou a blbnou.

      Vymazat
    6. Pro anonyma 5:08 - rád se s Vámi setkám na pohovoru. Jako personalista společnosti Manpower jsem už zažil skutečně mnoho a musím přiznat, že:

      a) projíždím Facebook a umím se dostat i do zaheslovaných částí

      b) ač to není profesionální, občas mi to nedá a největší pitomce si vychutnávám - zvláště tohoto typu, co zde prezentovala Blondýna.

      Hledání práce zdar!

      Vymazat
    7. S kolegom sme menezerovi pomahali pri pohovoroch s potencialnymi uchadzacmi. Prve, co sme urobili bolo zadat meno do Google a pozriet si ich FB, LinkedIn a Xingove profily a vsetko, kde sa objavilo ich meno. Kym by sme pri zbadani takychto fotiek urcite nerobili z toho hlavne kriterium pri posudzovani kandidata, urcite by sme to brali ako jeden z dovodov trochu porozmyslat o tom, ci je takyto clovek naozaj vhodny na pracu do medzinarodnej firmy, ktora si drzi vysoku uroven.
      Jasne, ked chces robit niekde, kde sa nevyzaduje takmer ziadna kvalifikacia, len to, aby si priblizne vyzeral ako ludska bytost, tak je to OK. Ale personalisti teraz naozaj lustruju ludi aj cez internet a taketo fotky, hm ... nie dobra vizitka.

      Vymazat
    8. Bože, těm děckám je náct. o je to za nemysl, že někdo!! pošle jejcih fotku potenciálním zaměstnavatelů,? Máte místo mozku kundu?

      Vymazat
    9. 12:56 - Okamžitě jdu zjišťovat, kdo jde. Neporofeionální krávy nemá společnost Manpower zapotřebí. Už tě vidím, ty trapná pí*o, jak poznáš někoho z neoznačených fotek, jak se dostaneš do zaheslovaných galerií, atp. ty hackerko. Lol, jsi nechutně trapná a zbytečná jako všechny personalistk.y

      Vymazat
    10. 13:53 - Ne, vy jste všihni svatí, zřejmě. Takovýhle trapnosti se mi fakt hnusí. Jasně, nikdo z vás se nepoblil, nikdo z vás nesouložil nebo si neoblíkl něco, co by neladilo. O zaměstnání mají rozhodovat schopnosti dotyčeného a ne to, jestli byl pařit a třeba mu to ulítlo. Fakt tolik zbytečnejch lidí jako na místech personalistů jsem nikdy neviděl.

      Vymazat
    11. pro 14:16 - Tak co, užs to zjistil? Jen pomůcka, nejsem žena. Anebo jsme se už spolu setkali? Asi ano, zrovna z minulého týdne si vybavuju pár lepších modelů, přímo z gymnázií. O tvém projevu písemném se raději ani nebudu vyjadřovat.

      Vymazat
    12. Anonymní 14:14 - 14:39, píšeš sice jako dobytek, ale naprosto s Tebou souhlasím v tom, co jsi chtěl/a sdělit. A doufám, že personalisti opravdu vymizí, je to mor a zbytečná práce.

      Vymazat
    13. 12:56, víte, že prolamovat někomu jakékoli heslo je proti zákonu? Pěkné jméno děláte Manpoweru...

      Vymazat
    14. 14:14 skvěle napsaný příspěvěk s jednou drobností. Těm personalistům to nikdo neposílá, oni si to najdou sami, víte? A je možnost, jak obejít heslo, z některých vyhledavačů vás to na tu stránku normálně přesměruje, i když je zaheslovaná, vlezete totiž rovnou dovnitř. Z toho báječného příspěvku mám spíš pocit, že je to někdo, kdo na takových pěkných fotkách je a utěšuje sám sebe. Marné volání. Mimochodem, existují nadnárodní firmy, kteří během pohovoru heslo k FB a spol vyžadují.

      Vymazat
    15. 20:35 Ke společnosti, která by po mně chtěla heslo na FB bych v životě pracovat nešla, je to můj soukromý účet a z právního hlediska je to nepřijatelné. Stejně jako je nepřijatelné, aby si nějaký personalista prolamoval hesla k účtům. Pokud dotyčný, který se tu prezentuje jako zaměstnanec Manpower toto skutečně dělá, v životě do této agentury nevkročím. To je jako by vám otevíral emailovou schránku. Toto je snad věc, která je zakotvena už v Listině osobních práva a svobod. Akorát jsme se v dnešní době informačních technologií začali domnívat, že na ně se to jaksi nevztahuje. Není to pravda. Na druhou stranu - nechá-li se někdo fotit nahý a opilý na diskotéce a ještě nedejbože si to vystavuje veřejně na profilu, jaká to byla super akcička (a tací se najdou), ať se nediví následkům, bylo to čistě jejich rozhodnutí. A žádný telecí věk tohle neobhájí, já byla v pubertě taky pako, ale když už jsem se chystala provést hovadinu, dala jsem si sakra záležet, aby to nebyla hovadina veřejná a není to zas až tak dávno, internet i foťáky byly celkem běžná věc. Ale stejně mě nikdy nenapadlo se někde svlíkat, to není o telecím věku, ale o úrovni, jakou člověk má a o tom jak si váží sám sebe. Tzn. chtěla jsem asi říct, že neobhajuju ty holky, ale zároveň bych byla dost naštvaná, pokud by se mi někdo vloupal do mých soukromých věcí, proto si přece dávám tyhle věci pod heslo a bez váhání bych na takovou společnost podala žalobu.

      Vymazat
    16. V Listině práv a svobod je třeba také právo na bezplatnou zdravotní péči anebo paragraf, že cenzura je nepřípustná. Obojí jaksi v tomto státě není dodržováno.

      Víte, kolik informací se o vás ukládá na internetu, když proklikáváte stránky? Kolik kamer denně zachytí váš pohyb? Jak chcete hovořit o soukromí?

      Vymazat
    17. A co lidi, kteří FB nemají? Proboha, děláte z té píčoviny nutnost.

      Vymazat
    18. Doufám, že ten z Manpower psal přes proxy. Jestli ne, má problém, chlapec.

      Vymazat
    19. Věřte nebo ne, ale jsou státní instituce, kde se FB sice neoficiálně a tiše, ale zapovídá. FB není soukromý, to si jen my myslíme. Pokud jde o to, že by někdo nešel pracovat k firmě, která chce jeho FB heslo, inu pokud si mám vybrat mezi pásem ve fabrice za třináctku, kde je každýmu jedno, jestli se válím na netu polonahá nebo někam za padesátku - nebo ve městech s nezaměstnaností třeba za dvacítku, to je jedno, s tím, že chtějí heslo, inu tam hrdinství většinou přestává. Kolik takových jsem potkala. NIKDY bych si neostříhal dlouhý vlasy, NIKDY bych si nezakryl kerku. A pak dojde na lámání chleba a hrdinové si ty kerky nejen schovávají, ale nechávají si je vybrousit.

      Vymazat
    20. Celkem se bavím. Jednou si tak sedím na přednášce z chirurgie a do dveří vejde přednášející s malým, neučesaným mírně zapáchajícím pánem, na kterém byla evidentně vidět únava. Po pár minutách se ale dozvídám, že tento pán je jeden z chirurgů IKEMu a vzápětí historky z jejich víkendu. Množství alkoholu a všechny ty bláznivé zážitky. Dokonce i pár fotek bylo a věřte mi že tyhle fotky jsou proti tomu nic. Sama si pamatuju na party že studii a i ty následně fotky na Facebooku. Můj spoluzak se velmi rad svilkal úplne a ostatní jej radi fotili. Dnes je úspěšným lékařem.

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Fuj, jak jou všechny ty holky nechutně tlustý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesedněte si, sedíte si na vedení. O těch holkách lze říct cokoliv, jak jsou odporně oblečené, jak se jim dělají nechutné muffiny, jak jim nesedí prádlo a tak dále. Ale tlustou nevidím ani jednu!!!

      Vymazat
    2. Když se někde svlékám, tak na to v prvé řadě musím mít postavu. Což rozhodně není případ těch holek!

      Vymazat
    3. Aaaa jaká postava se hodí na svlékání na veřejnosti? Když teda nepracuješ v nočním klubu...

      Vymazat
    4. jasně, kdo nemá vel. 34 a míň, je tlustej... směju se a souhlasím s komentářem v 8:18

      Vymazat
    5. Obvious troll is obvious.

      Vymazat
    6. Souhlas, takový mladý holky a už takový prasnice. Nechci ani domyslet, jak budou vypadat ve 40 nebo nedejbože po dětech. A to, jak se jich tu zastáváte, že nejsou tlusté? No, asi vypadáte tak nějak podobně, možná ještě o 15 kilo hůř, takže si zde pouze obhajujete svoji vlastní tloušťku a neschopnost s tím něco udělat. Nová doba - udělejme z nemoci přednost!

      Vymazat
    7. TLUSTY?! Kde proboha? Tlustou tam vidim jenom jednu (tu, co ji kamoska nese v naruci)...ostatni maji normalni postavu. Jdete se lecit.

      Vymazat
    8. 13:09 - tak tlustá je ta v náručí a i ta, co ji drží no :)

      Vymazat
    9. A slečna DKNE taky není žádná modelka :-D Možná XXL modelka trpasličího vzrůstu, to zas jo.

      Vymazat
    10. ja si tiez myslim, ze su pri sebe (sice nie obezne), ale na svoj mlady vek maju hrozne ochabnute partie a je to pravda, ze ked budu starsie, budu vyzerat stale horsie
      ja sama by som nedopustila, aby som vyzerala nejako podobne ako oni (pretekacuje ochabnute telo atd..) hlavne v mladom veku, preto vela sportujem a neprejedam sa, zalezi mi na postave a pripravujem sa tymto zivotnym stylom hlavne do zreleho veku, kedy sa metabolizmus spomali
      a stale nevychadzam z udivu, ako moze tolko mladych zien porobit nieco podobne zo svojimi postavami a nechat do zajst az tak daleko...

      Vymazat
  11. Ale tak to zas ne...

    OdpovědětVymazat
  12. DKNE-je skratka značky Dakine..len tak mimochodom :D
    W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ty plynový kotle, že? :-D

      Vymazat
    2. jasně, podobnost se značkou Donna Karan čistě náhodná...
      http://dkny.bleskove.net/galery/logo_dkny.jpg

      Vymazat
    3. Dakine je skejt-snowboard značka. Používali predtým skratku DKNE ale už pár sezón ju nemajú v žiadnej kolekcii. Ja ju mám ešte na bunde na snowboard ale tá je tak cca.3sezóny stará.

      Vymazat
    4. Blondýna je sice už stará větev, ale tohle neví, no.

      Vymazat
  13. Nevím, tohle mi přijde jako klasika diskoték. Asi proto jsem tam nikdy moc nechodila. Vždycky tam byly takové typy lidí a vždycky budou. Nad tím bych se vůbec nepozastavovala, bydlím na městském sídlišti a když vidím ty lidi kolem sebe, jen se poflakující a nicnedělající, přestala jsem to řešit a radši se tu nezdržuju. Nechme je žít tak, jak chtějí, stejně jim vlastní názor nevecpeme.

    OdpovědětVymazat
  14. No, nevím jestli je kritika na adresu blondýny zrovna oprávněná. Řekl bych, že ne. Taková ubohá a primitivní forma zábavy (zlej se a chovej se jako zvíře), jakou zůčastnění na fotkách předvádějí, není vůbec o tom, jestli se děje na vesnici nebo ve městě. Jde především o to, že si můžeme udělat obrázek o tom, kam naše společnost směřuje a jací dnes lidé vlastně jsou. Dobře, chápu, že s přibývajícím vypitým alkoholem padají zábrany, ale neměly by padnout tak nízko, že lidé ztratí soudnost, poslední zbytky "studu", vlastní důstojnost a slušné chování. Nevidím nic světoborného na tom obnažovat se před desítkami lidí a připadat si při tom ještě strašně cool a sexy. Je to ubohý a především odporně laciný způsob, jak na sebe upoutat pozornost. Hodně to vypovídá o tom, jak je asi strašně těžké vytvořit konstruktivní a přesto dobrou zábavu. Hnus. V žádném případě nejsem žádný puritán, abstinent, intelektuál nebo dokonce zastánce starší generace (je mi sotva 30). Jsem poměrně bujarý člověk, taky mám své odžito, co se společenského života týče, ale tohle opravdu neberu. Never more.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V podstatě tak.
      Jen by mě (za intelektuály) zajímalo, co podle tebe mají intelektuálové společného s puritány, abstinenty nebo "dokonce zastánci starší generace". A taky to, nakolik si uvědomuješ, že ve třiceti už taky nejsi nějaká "mladší generace" - a že pro skutečně mladé jsi už staré koště.
      Být inteligentní nebo "dokonce" dospělý není ani nějaká nemoc, ani úchylka - rozhodně ne tak vážná, jak nemocně a úchylně vypadají osoby na fotografiích výše.

      Vymazat
    2. jde o to, ze v diskuzich - pokud se ti neco nelibi - te kazdou chvili zacnou "osocovat" intelektuale atp. je to roztomile.

      Vymazat
    3. Máš pravdu. Jen bych dodala, že takoví lidé byli vždy a vždycky budou. Starý Řím, Středověk, 18. století, 20. století ... hloupí a nevzdělaní lidé se vždycky opíjeli, svlíkali, hráli "vtipné" hry, nosili odhalující oblečení a snažili se být "cool a sexy". Jen se tomu tak ještě neříkalo. :)

      Vymazat
  15. x-D Ok blondýno..
    Tak co s těma diskotékama a slitýma děckama budeme dělat?
    Čtu tady jen pyskování, ale žádný návrh řešení závěrem.

    Já mám rád frajerky, ale musí na to mít. Ukaž že můžeš něco takového hodnotit a přihoď nějaké řešení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jak bys to chtěl asi z pozice blogera řešit, hrdino? :D já mám ráda trefný rejpance, ale musí na to mít. a zrovna ty bys měl zavřít pusinku a odcupitat za nějakou nahatou frajerkou.

      Vymazat
    2. Evidentně jsi nepochopil smysl tohoto blogu. Jsi naprosto mimo, že by demence?

      Vymazat
    3. Kdyžtak "zlitýma", ťunťo Šafaříku.

      Vymazat
    4. "pyskovat" :D:D nějak nevim, co si pod tím představit.

      Vymazat
    5. Pre:Myš
      pyskovať- odvrávať

      odvrávať v rozhovore reagovať negatívne a nezdvorilo (obyč. o deťoch) • odvrkávať • odvrkovať: grobiansky odvrával, odvrkával rodičom • hovor. expr. : papuľovať • pyskovať: Nepapuľuj, nepyskuj toľko! • odporovať • protirečiť • oponovať (vyjadrovať nesúhlas): každému rád odporuje, protirečí, oponuje

      mini lekcia slovenského archaitického slangu

      Vymazat
    6. hm sranda, slečna Médea se přeměnila na Myš, ať prosím už ale netrapčí nad anonynama, že jsou anonymní, ona je to samé...

      Vymazat
    7. Abych pravdu řekla, tak s "y" to vidim poprvé v životě a spíš to ve mně evokuje pysky. Neměla jsem páru, že to vůbec existuje.

      Vymazat
  16. Jednou se diskotéka zvrhne (jsem ráda, že jsem odešla z toho místa ještě předtím teda) a hned se to řeší v celé republice. Skutečně ukázkové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je právě problém dnešního orwellovského věku: jednou se ožralé polokruvy z Prostějova chovají jako skutečné kurvy - a hned se to dozví celá země. A ty holky se toho už nezbaví do konce života.
      Ale není to vlastně v pořádku? Pokud samy postrádají morálku (slušnost, poctivost), nemá být nahrazována aspoň takhle zvnějšku, kritickým postojem společnosti? Pokud se samy nenaučily být slušné, nemá společnost použít těch prostředků, které má, aby zastoupila jejich matky? Pokud jsou samy tak vnitřně špinavé, nemá se společnost bránit, aby se od nich neušpinila?
      (To je otázka, ne odpověď. A nebagatelizujme ji tím, že "se holky prostě jen napily, no" - je to obecný problém: kdo dnes vlastně utváří obecnou normu slušnosti?)

      Vymazat
    2. "Jednou se diskotéka zvrhne" - to je pěkný kec, tohle se stává docela pravidelně.

      Vymazat
    3. Anonymní 9:52 ... To chce trochu klidu a životního nadhledu. No bože, děcka se zlila, holkám bylo teplo a tak obnažily svršky. A tady z těch mravokárných komentářů by nezúčastněný měl dojem, že se pořádala na Václaváku nějaká hromadná grupensexparty.

      Vymazat
    4. Problém je v tom, že se tyto děti, generace 21. st., musí naučit, jak žít ve světě Velkého bratra - že v nové demokracii mohou být vyfoceni či natočeni v jakékoliv situaci a zveřejněním záznamu vydíráni či vysmíváni. Přestože je ve škole učí o hrůzách totality, tohle jim zatím nikdo nevysvětluje - a je už tedy hodně na čase!

      Vymazat
  17. no, pri pohľade na tieto obludnosti sa celkom teším že som taký outsider a domased :D

    OdpovědětVymazat
  18. Mě ze všech těch fotek žádná nepohoršuje, trochu nad můj limit jsou holky v podprsenkách, ale to je jejich věc.
    Jsou horší věci...

    OdpovědětVymazat
  19. nic proti ále ty fotky jsou beztak tak 10 let starý .. to za prvé .. za druhé to není v žádným klubu v okolí prostějova :D a spíš je to u někoho doma nebo v nějaké sokolce ...a pokud ty fotky někoho z vás pohoršují tak , s prominutím nevíte co je zábava ... jestli na akcích sedíte s kofolou v ruce a čumíte do blba tak prosím .. ále odsuzovat xD holky co si vyslikou tričko je fakt ubohí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "pokud ty fotky někoho z vás pohoršují tak , s prominutím nevíte co je zábava ... ále odsuzovat xD holky co si vyslikou tričko je fakt ubohí :D"

      Obvious troll is just... obvious!

      Vymazat
    2. :D já myslím že prostějov je město jako každý jiný xD ... ále vždycky se najde nějaký ten "redaktor" co napíše článek o tom jka se tu jede perník a 15ti leté holky tu dávaj za prachy :D no co už .. myslím že každé vám akorát řekne ať mu políbíte prdel ....

      Vymazat
    3. no nevím, zvládám se bavit i s kofolou, přestože tancuju oblečená...

      Vymazat
    4. je to kousek od centra Prostějova...ulice Lidická, Klub Zátiší a taky bych řekl, že ty fotky nejsou moc aktuální....PS: to není o tom kdo je z vesnice, ale kdo má vkus a kdo ne. I na vesnici je už internet a ne jen na obecním úřadě nebo na poště ale i ve většině domácností :-)))

      Vymazat
    5. To je přece jedno, jak staré jsou ty fotky. Na nových najdete to samé, v trochu jiném oblečení. Svlíkací soutěže frčí taky pořád stejně a je úplně jedno jestli v tý nejzapadlejší vesničce v pohraničí, nebo v centru Prahy. Ano občas zajdu na disco, ano nepiju tam jen vodu, ale mám dost sebeúcty na to, abych se svlékala za nějakou trapnou výhru jako láhev nekvalitního šampusu.
      Sice nejsem teenager jenom rok, ale i tak mi nevadí nepít na akcích, ráda tancuju, nemám potřebu nalitá vytírat parket a když sebou máte správné lidi, alkohol netřeba, bavíte se i bez něj. Nemusím být puritán, ale vysvlečená a opilá holka je prostě něco nechutného. Sám/ Sama časem poznáte co je zábava.

      Vymazat
    6. Tedy pokud se dokážeš bavit jenom polonahá, tak jsi chudák - a normální lidé se tě buď štítí, nebo tě litují.
      "Ubohí" - to mluví samo za sebe. Zvířátko, které ten příspěvek psalo, moc rozumu nepobralo.
      "Akce" říkám něčemu jinému. Ne tomu, že se někde na veřejnosti chovám jako štětka.

      Vymazat
    7. Ty fotky jsou z minulýho pátku

      Vymazat
    8. "a pokud ty fotky někoho z vás pohoršují tak , s prominutím nevíte co je zábava" :DDD

      Asi opravdu nevím, co je to zábava. Někdo, kdo si myslí, že je zábavné, když si ožralé děti hrajou na orální sex, musí mít asi fakt smutný život. :D

      Vymazat
  20. Prostějov je jeden velkej hnus!!

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem z Prostejova. Tyhle fotky jsou opravdu aktualni a pochazi z jednoho "klubu", kde se schazi fetaci a alkoholici, takze me fotogalerie neprekvapuje. Mame tu i jine diskoteky, celkem na urovni i slusne restaurace, jen se divim, ze nekomu stoji za to, se verejne smat lidem, kterych potkate v kazdem meste deset na jednom metru ctverecnem ;-) Je to prece kazdeho vec, jak se umi bavit a nekdo je holt takovy, jiny makovy. Kdyby byli vsichni stejni, koho by to bavilo?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. konečně slušnej objektivní koment .. já jsem taky z Prostějova a myslím si že třeba takovej simáč nebo kasko či fiesta vůbec nejsou špatný kluby nebo akce ....

      Vymazat
    2. Anonymní2. července 2012 10:51

      konečně slušnej objektivní koment .. já jsem taky z Prostějova



      objektivní - jsem taky z Prostějova



      Válím se smíchy, co si představuješě pod slovem objektivní. Doporučuju vyhledat ve výkladovém slovníku slovo "zaujatý".

      PS: Tady nejde o Prostějov, ale o modelový příklad.

      Vymazat
    3. naprosto souhlasím :)) jsem taky z Prostějov a myslím, že v SIMU nebo Fiestě by si nikdy tričko nesvlékal a jestli ano tak by tam moc dlouho nebyl....

      Vymazat
  22. Co mě na tom opravdu pohoršuje je to, že se tu o Prostějově mluví jako o vesnici. Není to žádná vesnická zábava, je to normální městská diskotéka a opravdu nemám pocit, že například v Praze je to lepší... naopak se obávám, že čím větší město... Samozřejmě s tímhle stylem ,,zábavy" nesouhlasím... jen chci podotknout, že to určitě není problém jen ,,vesnic" nebo menších měst
    PS: a ano, i v Prostějově se umí někteří lidé oblékat a bavit ,,normálně" podle pár fotek neposuzujte celé město !!!

    OdpovědětVymazat
  23. Blondýno, podívej se laskavě na fotky z jakéhokoli menšího klubu. Já nevidím nic nového, takových fotek jsem viděla už milion a ještě milion uvidím. Řešit to mi připadá absolutně stupidní, ty holky si samozřejmě jednou budou mlátit do hlavy, že byly pitomé, ale upozorňovat na ty fotky takovým způsobem jakým to děláš ty...
    Nepohoršujou mě ty holky, pohoršuješ mě ty. Někdo je v telecím věku a dělá blbosti, tak mu to pěkně dáme vyžrat, lidi takové články mají rádi, tak ať jsme pěkně čtení, žejo.
    Navíc jak říkám - na tohle téma bys mohla dělat článek každý den, takových fotek je všude plno :/
    Trapné a zoufalé.
    Bára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně zas přijde dobré na to upozorňovat. To, že je někomu 15 nebo 17 vůbec neznamená, že automaticky tyhle věci dělá. Že se ty holky hloupě oblíknou, je jedna věc, ale že se i třeba v patnácti vystaví polonahé k takovýmhle fotkám, to v pořádku není. A pokud Vám to přijde v pořádku, tak nejste normální. Normální sedmnáctiletá holka má určité hranice.

      Vymazat
    2. Já myslím, že blondýnin blog je konzistentní: upozorňuje na špínu. A tohle je lidská špína, bez ohledu na to, že se vyskytuje ve velkém množství nebo dokonce "všude".
      Naštěstí znám dost normálních chlapů/kluků, kteří by se holek na fotkách jenom štítili.

      Vymazat
    3. Mně by zase nejvíce vadilo, že to ten DJ zveřejnil. Ale nedělejme si naděje, že druhý den si budou holky mlátit hlavu, jak byly pitomé ... Spíš bych tipla, že ještě budou kamarádům rozesílat odkazy na tu fotogalerii, aby se pochlubily, jak dobře zakalily.

      Vymazat
  24. A zajímalo by mě kolika z těch dobrodruhů na fotkách už bylo 18.let... :D Ach jo.:(...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě taky zajímalo. Předpokládám, že to snad ani nemůže být legální, aby se někde neplnoletí vysvlíkali, někdo je u toho fotil a vyvěšoval na web? Já být rodič těch děcek a zjistit to, nejspíš bych šla na policii.
      Taky jsem kdysi chodila na disko, v devadesátých letech, v Jihlavě, tedy v podstatě taky maloměstě, disko Na Točně býval taky dost pajzl, spousta ožralých, ale tehdy se tam FAKT nikdo nesvlíkal a veřejně nenabízel. Občas přišli cajti a kontrolovali občanky, jestli tam nepijou nezletilí. Možná jsem dinosaurus, ale nechápu, jak je toto vůbec možné.

      Vymazat
    2. prosim? od 15 mozu sukat ale tricko si dat dole nemozu? tak to pardon, ale este som si nevsimla ze na kupalisku alebo pri mori su deti do 18 zahalene od hlavy az po paty :D

      Vymazat
    3. tak děti také běhají na pískovišti nebo koupališti nahatý, ale to neznamená, že smíte cizí dítě fotit a dávat na net, že..

      Vymazat
  25. Nejsmutnější na tom je, že takovou blbost musí někdo prvotně vymyslet, zorganizovat a pak tam ty mladé pustit. A někoho následně musí napadnout to nafotit a dát to do veřejně přístupného alba. Čili to připadá naprosto v pořádku nejen zúčastněným, ale všem okolo. Doufám, že po tomhle se přece jen někdo za nos chytí a fotky alespoň stáhne.

    OdpovědětVymazat
  26. Prosím prolinkovat zdroj. Nějak se mi nedaří ta alba dohledat :)

    OdpovědětVymazat
  27. I když se tu píše o konkrétní prostějovské dikotéce, nemyslím si, že Blondýna kritizuje jen ten jeden případ, myslím, že spíš chtěla poukázat na ubohost takového chování. Stejně tak mohla psát o Praze, Brně, Ostravě, Olomouci, o Lhotě, o Horní Dolní... Nebo se mýlím, Blondýno?

    A ty výkřiky, že když se nám takové chování nelíbí, tak nevíme, co je zábava... To jako platí, že když se nechovám jako děvka, tak jsem nudná/stará/prudérní? WTF?

    A mimichodem, Báro, mně naopak příjde správné, že na to Blondýna upozorňuje. Klidně by tu o tom mohl být každý týden jeden článek. Máš pravdu v tom, že mladé telátka mají na blbosti nárok (taky jsem si užila své), ale když si přečtou tu kritiku a ty komentáře, tak se snad zavčas chytnou za nos, a své kompromitující fotky smažou dřív, než je někdo rozmázne na internetu. ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Kam zmizel můj komentář??? Podle mě byl úplně nezávadný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikam. Se ráda posloucháš, co? Aby ses neposrala. Je pořád tu.

      Vymazat
    2. Ehm... mám na mysli JINÝ komentář. Ale chápu, že některým lidem to nedojde, a je nutné jim to vysvětlovat zvlášť. A o můj metabolismus nemusíš mít strach.

      Vymazat
  29. Ty fotky nejsou 10let starý. Jsou z minulýho pátku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, nedivím se některým čtenářům, protože ony vypadají minimálně 10 rok staré... Některé ty outfity bych tipovala ještě na dobu před revolucí :D

      Vymazat
    2. Nooo zrovna ta druhá a pátá fotka je z klubu Acapulco, který už tu dávno není a ty fotky jsou minimálně 9 let staré!!! o ostatních fotkách se nehádám kdy tyhle byly pořízeny to opravdu netuším.

      Vymazat
    3. Ty fotky jsou VŠECHNY staré.

      Vymazat
  30. haha, ty "plesi" už jsou opraveny... :D

    OdpovědětVymazat
  31. Vy naděláte..

    Všichni jste odmala rozumní, vkusní a zásadně netrapní a dospělí.

    Hm.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne, já byla nerozumná, nevkusná, trapná a nedospělá, ale NIKDY jsem se nikde na veřejnosti nesvlékala!!!

      Vymazat
    2. A dělala jsi jiné věci. Každý máme něco.

      Vymazat
    3. To ano, ale nic takhle ponižujícího.

      Vymazat
  32. Zase další zbytečnej článek...

    OdpovědětVymazat
  33. Prostějov je jen velká vesnice....pracuji na místě kde vidím jak se lidi chovají a je jedno jestli jsou ze Simetrixu a nebo zátiší, je jedno co mají na sobě, ale 80% se chová jako hovada a největší frajeři.... a pak urážejí ostatní, to vy byste se měli vyfotit a podívat se na sebe :D já bych mohla a Vás moc a dlouho povídat, vy slušňáci a inteligentní prostějováci :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslis verejny zachodky? To bych tipoval jako misto kde pracujes ( podle urovne prispevku). Napisu to tedy tak, abys to pochopila - sevri prosim obe ruce v pest a jednu po druhe si je nacpi do p*dele, abys nemohla psat takovy prispevky. Dekuji

      Vymazat
  34. když jsme u toho, jaké je vlastně společensky přípustné, vkusné a hezké oblečení na diskotéky? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jednoduchá odpověď - jakékoliv, ale nesvlékat ho!

      Vymazat
    2. Plus by z něj ještě nemuselo čumět spodní prádlo.

      Vymazat
  35. Slečno Báro:
    Každý, kdo něco píše, píše to, co ví, že se bude číst. Vyčítat to někomu může jen úplný ignorant. To můžete rovnou plísnit Sex ve městě, Viewegha, Monyovou nebo Agathu Christie. Pochybuji, že tu někdo kritizoval za to, že "tam má furt nějakýho Poirota". Blondýna kritizuje to, čemu se říká "white trash" vkus. Spousta lidí, o kterých píše, jsou white trash a spousta čtenářů PB má o oblékání a kvalitě atd. zcela jiné představy. Jestli máte, Báro, potřebu přečíst článek a pak kritizovat jeho samotnou existenci, pak jste někde špatně. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty dobytku nevzdělanej - jak můžeš vůbec položit jméno Christie vedle jména Monyová a Viewegh? To je svatokrádež! Ještě že tu nanynu manžel zavraždil, udělal tím mnoho dobrého pro českou literaturu! Nepleťte si kulturu a kýč.

      Vymazat
    2. Anonyme nade mnou z 18:21, běž si vzít něco na uklidnění a možná si zajdi na lekce slušného chování.

      Vymazat
    3. aby si se z Christie neposrala, ty svatokrádež, fakt se válím smíchy...

      jinak s white trash souhlasím, hodně jsem cestovala po USA a tam to s White trash opravdu hýbe :D
      tohleto je velmi malý odvárek....

      Vymazat
    4. Anonyme z 18:21, nebylo to nic jiného než jen náhodný příklad lidí, kteří ví, pro koho píšou. Kromě toho, ty tady schvaluješ tresný čin a mě kritizuješ za to, co řeknu??? Pavel

      Vymazat
    5. Oprava: "TRESTNÝ"...

      Vymazat
    6. Pokud náhodný, tak těžko může plnit funkci dobrého příkladu.
      Vědět, pro koho psát - a psát tak, aby se to četlo, resp. prodávalo, to je sakra velký rozdíl.
      Ano, schvaluju trestný čin, protože to byl dobrý skutek, a ano, kritizuju tě za tvůj názor, stalo se ti to snad poprvé v životě?

      Vymazat
    7. -> Anonym z 22:12
      Zcela bez legrace: Doporučuji návštěvu psychologa.

      Vymazat
    8. Ale ono je to opravdu tak: Viewegh a Monyová skutečně NEJSOU spisovatelé, to je jen krmivo pro spodinu, naopak Christieová JE spisovatelka (i když "jen" velmi dobrá).

      Vymazat
    9. Tak spisovatel je člověk, který píše romány, příběhy - literaturu - knihy. Jiná otázka je, nakolik je ten spisovatel kvalitní. To je ale otázka hodnocení a ne určení povolání. Trestný čin vraždy neospravedlňuje jakoli nekvalitní dílo. Monyové knihy neznám, Viewegh mě neba a Christie je pro mne jen celkem dobrá. Každý má vkus jiný..

      Vymazat
    10. Ach, děti, víte, co je to nadsázka? Neberte život smrtelně vážně!

      Vymazat
    11. Anonyme z 13:14: víte, pokud někdo zavraždí nevinnou ženu, tak to legrace není a psát bláboly o tom, že ještě že jí zavraždil je hloupé. Nadsázku a humor mám ráda, blbý kecy tohoto typu ne, zvlášť pokud se to týká něčeho smrtelně vážného.. Dát na net svůj názor a pokud vám někdo odpoví napsat, šak to byl řachanda, neber to tak vážně, vlastně jsi suchar, já si dělám p*del je trapný.. pokud ten tvůj joke a nadsázka za moc nestojej, tak se nediv odpovědím, asi nemáš smysl pro nadsázku a humor..

      Vymazat
    12. A plakalas pro tu chudinku?

      Vymazat
  36. Já bych to shrnula tak - je jedno co si oblečeš, fakt nevim, kterej trouba vymyslel, že k tomu a tomu se nesmí vzít to a to.. to je každého věc. že se společenský řetízek k triku nehodí? no mně se to líbit nemusí, ale pokud je slečna spokojená... kdo ví, co se bude nosit za pár let jako samozřejmost... ovšem když už si to vezmeš tak už to nesvlíkej!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slečna na fotce se spol. řetízkem je už mladá paní dneska :-D fotka stará xy let ;)

      Vymazat
  37. kurvy, chlast a chlebíčky, to jsou naše koníčky :D :D

    OdpovědětVymazat
  38. bože.. při takových fotkách se stydím za svojí generaci, vrchol nevkusu. holky by měly na party přijít jako dámy a odejít stejně tak :)..

    OdpovědětVymazat
  39. Každý město má zákonitě svůj klub, kde se schází spodina.

    OdpovědětVymazat
  40. Jo tak přesně to jsme nikdy nepochopila, asi už jsme na svůj věk příliš stará, nebo neumím se bavit?:D Osobě na party chodím a chodím tam ráda, ale tohle akorat svědčí o vychování a dá se říct i zoufalství jak holek tak i kluků..bohužel

    OdpovědětVymazat
  41. U vousu z brady prorokovy, co to je?! Diskotéka kurev a pasáků?!

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. myslím si , že nejde o to odkud jsou dívky... ale myslím, že každý má svoji hrdost a i když vypiju litry alkoholu nikdy by jsem se nesvlékla! Jak píší i ostatní není to jen v PV!! A i v PV jsou slušné kluby a bary, kde se nic takového neděje! Co takové Otaslavice, Lipová, Mostkovice - vesnice a městěčka kolem Prostějova to je teprve odvar!
    Mimochodem - ano jsem z Prostějova a vůbec nevím co to je a kde je tento klub :D:D

    OdpovědětVymazat
  44. Protivná blondýna: A ty na taková místa chodíš????? Nebo jsi fotky někde stáhla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdroj je uveden pod článkem...

      Vymazat
    2. NELEGALNE STAHLA A NEVI CO JU BUDE CEKAT S POLICAJTAMA!!!

      Vymazat
  45. Tak tohle je vážně síla! :-)

    OdpovědětVymazat
  46. Mno, co se týče oblékání, tak to radši mlčim... když si vzpomenu já na svoje vohozy v šestnácti... tak to by mě snad ani tady nekritizovali, ale rovnou odstřelili, ať se netrápim... ony z toho ty holky snad taky někdy vyrostou... mně se to myslim i povedlo :-) ovšem co se týče toho svlíkání... na to teda komentář asi ani nemám... dost nechápu potřebu náctiletých se takhle předvádět a pak sypat fotky na net... jednou se jim to může pěkně vymstít

    OdpovědětVymazat
  47. Chléb a hry už od starověkého Říma...V UK se tomu říká "white trash"

    OdpovědětVymazat
  48. Dnes se mi dostalo ukázky ,,diskotéky,, ze zátiší. Zarmoutili mě komentáře na účet holek z Prostějova. V každé městě se dá najít největší ,,pajzl,, s lidmi,kteří si neváží sami sebe a ochotně se svlékají. Proč zde nejsou fotky např. z Kaska ? z white party či hawai party ? Těžko , opravdu hodně těžko byste hledali něco tomu podobného. Pokud si vzpomenu na několik akcí,které jsem navštívila mimo Protějov,je tohle stále ještě pohádka !!! To,že některé holky nemají rozum,je jejich věc a nerozumím inteligenci jedince,který to musí rozmazávat dál.Komentovat a soudit umí všichni a přitom vím,že skoro každý znás si občas ,,uletěl,, i když v jiném stylu. Nejsem zastánkyně těchto dívek,ale publikovat a vydávat to za ,,vtipnou věc,, mi přijde nesmyslné a dětinské možná více než-li polonahé dívky z Prostějova :) S přáním hezkého dne dívka z Prostějova ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach bože,milá dívko z Prostějova, ještě ti nedošlo, že Protivné blondýně došel odkaz právě na tento "podnik" a že se snaží na jeho příkladu předvést, jak by správná zábava rozhodně vypadat neměla ? Já na tom nic nesmyslného a dětinského narozdíl od tebe nevidím, spíš to beru jako odpuzující případ ...
      Ludmila

      Vymazat
    2. ano jistě jak by neměla vypadat s nádechem arogantního a povýšeného tónu a poďme :)

      Vymazat
    3. Ale tak už to milé děti pochopte, nikdo vás nebude stále za všechno chválit a říkat vám, jak jste moudré a skvělé, jen se občas potřebujete trochu pobavit, zaflámovat, opít se, připadat si hrozně dospěle a nezávisle.
      Kritika patří k životu, i drsná. Z kritiky se máte učit - jak ti potrefení, tak ti, kterým je zprostředkována (třeba právě tímto blogem). Čím dřív přestanete kňourat, tím líp.

      Vymazat
    4. Ale proč by tak vypadat neměla? Kdo to určuje? Blondýna určitě ne, já taky ne, kdo? Kdo říká, že se patnáctky nemůžou svlíct do spodního prádla a blbnout? Proč? Nejhorší na tomhle je to, že všichni tady, co sem píšeme máme něco, co jsme udělali takzvaně blbě. Někdo se svlíkl, jinej se opil, další ublížil, atd. Fakt se mi nelíbí naléhavost až hysterická kritika toho, že se někdo (no bóže) v pubertě svlékne nebo má vyčuhující ramínko podprsenky.

      Blondýno, kritizuj politiky, závěžné problémy, ne blbosti. Anebo blbosti, tvoje věc, ale nedělej z nich katastrofu.

      Vymazat
  49. wow ja uplne zasnu jak malo staci k rozpoutani tak nesmyslne diskuse...co je Vam do toho jakou ,,podprdu,, nebo tricko ty holky maj na sobe? se tady chovate jako byste byli dokonali...ja jsem v canade a tady se kazdej stara o sebe a nikdo nekritizuje a neurazi, lidi jsou predevsim k sobe slusni a pratelsti...VSICHNI JSTE LAMY!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  50. Hele neni to jen v Pv a mysim,ze ten kdo si tydle fotky stahl z neciho profilu nema opravneni na to aby to zverejnoval takze okamzite smazat nebo prijde TRESTNÍ OZNÁMENI!!!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A který z těch trotlů na fotkách jsi ty?

      Vymazat
  51. TIDLE LIDI TEN PODNIK NAKYM SPUSOBEM ZIVY!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PŘEKLAD: Tito lidé ten podnik nějakým způsobem živí!!!

      Vymazat
  52. Tohle je jen foto lidi kreri jsou aspon ve spodnim pradle!!ale ti jedinci kteri se na zabavach ukazuji jak sou skuseni v sexu to už nikmu nevadi!!!!!Blondyno je videt na jakem portalu todle je a rikam ti tresni oznameni nemine pokud todle nezmizne!!!

    OdpovědětVymazat
  53. ja bych se mezi tuhle omladinu bala jit a desim se toho, v jakem svete jednou budou moje deti vyrustat, kdyz dnes si lidi nejsou schopni nechat do soukromi spodni pradlo...

    OdpovědětVymazat
  54. Pro toho slavnýho anonyma, toto je hned na začátku stránky
    cituji:
    "Odkaz na veřejně přístupnou facebookovou fotogalerii DJ Mikka mi přišel mailem."
    Tak pokud někoho něco štve, tak bych to řešil s tím kdo ty fotky pořídil a né kdo naprosto perfektně a řečnicky čistě vystihl a popsal to co se na těch fotkách děje :)

    Co se týče toho komentáře :"TIDLE LIDI TEN PODNIK NAKYM SPUSOBEM ZIVY!!!" na to bych kontroval, že pokud se někdo živí naléváním nezletilých dopouští se přestupku/trestného činu, podávání omamných látek nezletilým :) Takže pokud ten podnik lidi živí, tak zcela jistě né na dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  55. Na svlékacích party mě nejvíc štve to, že mě na ně nikdo nezve.

    OdpovědětVymazat
  56. No a co je na tom????Aspon je vidět že se lidi umí bavit za každou cenu....no a?že se vyslíkají však je léto tak co by byli zbytečně zahalení...je to jejich věc a myslím si že na diskotékách je hlavní to že se lidé baví...no a komu se to nelíbí tak at se na ty fotky nekouká.........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A další potrefená husa, která si myslí, že má pěkná prsa, pročež je třeba je ukazovat - vždyť je tak teplo venku, že?

      Vymazat
  57. Tak pokud vim tak všichni ti lidi na těchto fotkach jsou plnoleti! takze o zadny prestupek nebo trestni cin nejde! a pokud jde o to ze se plnoleti bavi takn je to jen jejich problem jestli si udelaji ostudu nebo ne ale rozhodne by to nemel nikdo rozmazavat po internetu!!! jen by me zajimalo jak by bylo vam kdyby vase fotky nekdo rozsiroval po internetu!!! LIDI ZPAMATUJTE SE!!!

    OdpovědětVymazat
  58. Zajímavé, jak se dají hlavní aktérky té akce poznat podle pravopisu. Inteligence z těch příspěvků jen srší!

    OdpovědětVymazat
  59. aby ses taky neposral!!!

    OdpovědětVymazat
  60. Takže milá Blondýno, jestli tenhle článek do týdne nezmizí, ohlašuji to na policii... a neber to jako výhrušku ale jako varování!

    OdpovědětVymazat