Pekelné české ulice

Občas v mailu najdu fakt pekelné fotky a myslím, že je na čase se na ně trochu mrknout. 


Foto: Veronika

První pekelnou kombinaci ulovila Veronika v tramvaji v Brně. "Skejťácká čepice, vyglajdané tílko s čouhající podprdou a roztrhané (to bohužel není vidět) vyšívané punčošky, to jsem musela poslat dál," napsala mi. A má naprostou pravdu. Ukazovat veřejně, jaké na sobě mám zrovna spodní prádlo, přidat k tomu punčošky vhodné tak maximálně do hodně pozdně nočního klubu a zazdít to tílkem tajně vypůjčeným z tatínkovy skříně, to fakt není zrovna ideálně vybrané oblečení mezi lidi. A na kráse to taky rozhodně nepřidá. 


Foto: Lucie

Lucka ulovila v hobbymarketu ukázkový příklad typického buranství. Jinak než buranstvím se totiž podobný ohoz vysvětlit nedá. Žádný aspoň průměrně inteligentní a vkusný chlap totiž nikdy nikam mezi lidi nepůjde bez trika, i kdyby bylo venku pětačtyřicet ve stínu. Trenky, které vyčuhují nad okrajem kraťasů už nemají omluvu vůbec. (Ani kdyby na nich bylo logo jakékoliv prestižní značky!). Apartní klobouček už to jen dotahuje do absurdna. Stejně jako doprovod tohohle manekýna. Chlapi, i kdybyste si jen odskočili vedle ze stavby pro hmoždinky, zkuste si příště obléknout triko a schovat trenky.


Foto: Venda

Vendu pro změnu zaráží, kolik holek si v poslední době oblíbilo jeden z nejpříšernějších druhu šatů. Nosí je prý spolužačky do divadla, na diskotéky, dokonce i její učitelka. "Šaty špatné velikosti nařasené na břiše a na prdeli, dělají i z obyčejné postavy zákeřný tank valící se ulicemi. Ať už jim někdo řekne, že je to příšernost!!!" napsala mi. Takže holky: Ano, je to příšernost a nikdo jiný než modelky dlouhodobě trpící anorexií v tomhletom nikdy nebude mít ploché bříško, malý zadek a hezkou siluetu. Když si k tomu ještě vezmete placaté baleríny, dílo je dokonáno. Dívka úplně vlevo má nizoučké podpatky, ale i ty dva tři centimetry dokážou zázraky. Baleríny si nechte k džínám, když už si v nich nutně chcete ničit nohy.

Foto: Anička

Další dvě fotky jsou od Aničky. Růžová dívka u bankomatu nevypadá na první pohled až tak moc pekelně. Na druhý už ano. "Potkala jsem hastrošku. Venku bylo tak 28 stupňů, slečna měla rozepnutou zmuchlanou tlustou flanelovou košili a pod ní nějaký otahaný triko. Sukně vypadala spíš jako společenská z nějakýho lehkýho materiálu. K tomu měla slečna růžový legíny, tlustý modrý ponožky a umělohmotný crocsy,"  popsala Anička. Já dodávám, že tohle je přesný příklad, jak se snaha o barevné vyladění může proměnit v zoufalou úpornost. Ty crocsy to všechno už jen totálně zazdily. Víc je radši ani komentovat nebudu. Spousta lidí říká, že jsou ohromně pohodlné, podle mě jsou ale hlavně ohromně hnusné.  

Foto: Anička

A nakonec tady máme jeden celulitózní zadek, kraťounkou mikinu, džíny proklatě nízko a zřejmě chybějící spodní prádlo. Nebo tak vytahané, že sklouzlo i s džínami. "Tuhle paní s nahým zadkem jsem pozorovala několik minut. Vyndavala z auta nějaký věci, džíny měla v půlce zadku celou dobu,  škoda že není vidět ta rýha mezi půlkama, do který se jí zařezával popruh od tašky."  Když vidím, jak jsou dolní okraje nohavic odrbané, jsem si skoro jistá, že u těchhle kalhot před chvíli neuletěl knoflík, ale že se nahým zadkem prostě vyznačují docela často. Nebylo by příjemnější, hezčí a pohodlnější pořídit si pásek nebo třeba kšandy?


161 komentářů:

  1. Musím ti dát za pravdu s těmi podpatky. Stačí doopravdy nízké, ale celý výzor nositelky je pak úplně jiný. Docela si je poslední dobou užívám, ale teď v týdnu jsem měla jednou baleríny a je pravda, že po pár hoďkách chození mě ťapátka bolela neskutečně. S podpatky sice taky, ale zdaleka ne tolik a po mnohem delší době. Ale chce to boty kvalitní, střevíčky za pár korun ty nohy oddělají stejně rychle jako baleríny.
    No a "móda" v českých ulicích - to už snad ani komentovat nebudu, to je fakt trága... %-(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, akorát v nich dotyčná musí umět chodit... mě obout podpatky, tak se asi smíchy neudrží půl ulice :-)
      Ale vypadá to hezky, to rozhodně. Jen ten kumšt nezlomit si v nich nohy... to je zatím nad moje síly :-D

      Vymazat
    2. Nezlob se, ale jak může žena neumět chodit v podpatkách, to opravdu nepochopím. Podle mě to patří k základům společenského bontonu.

      Vymazat
    3. žena má stát v kuchyni a čekat na rozkazy.

      Vymazat
    4. Bebe, to je jen otázkou cviku ;-) Žádný učený z nebe nespadl a jen málokdo uměl bezchybně chodit v podpatcích hned od té chvíle, co si je prvně obul. A nemusíš si rovnou pořizovat jehly, stačí začít od nízkých a širších, jak Blondýna píše. Anebo klínky, ty jsou ještě bezpečnější. Akorát ne každému se líbí (mně jak které).
      Verunka

      Vymazat
    5. Viz anonymní 10:54 A víte, co dělat, když už žena z kuchyně vyjde? Ještě zkrátit řetěz!

      Vymazat
    6. Verunko (U dvou Verunek), to jsme rádi, že ty českou módu pozvedáváš, vypadáš vždy perfektně. Hlavně, že to víme. Děkujeme za info.

      Vymazat
    7. --> Nezlob se, ale jak může žena neumět chodit v podpatkách, to opravdu nepochopím. Podle mě to patří k základům společenského bontonu.

      Hele, úplně normálně neumím chodit v podpatcích nad 4 cm. A co? Zaprvé mám 183 cm, takže to ani nemám zapotřebí, zadruhé mám 44 nohu, takže sehnat pěkné boty je sakra problém, natož na podpatku a zatřetí, přítel má 175 cm, takže... :P

      Vymazat
    8. Anonymní15. července 2012 21:04
      Jééé, on existuje někdo, kdo je na tom úplně stejně? S výškou i přítelem? :-D
      Taky podpatky moc nemusím, připadám si pak jako nekomunikativní rozhledna :-)
      Zuzka

      Vymazat
    9. ty vado ja mam vysku 181cm a nohu 39 letna obuv/40 zimna...mrkam ze som stastny clovek!!

      Vymazat
    10. Anonym 15.7. v 14:45:
      Nevím jak tvůj příspěvek souvisí s tématem nošení bot s podpatkem. Nicméně o mě a pozvedávání české módy nebo perfektní upravenosti vždy a všude tady nepadlo ani slovo. Tak mi to necpi do pusy. To, že se pohoršuju nad některými výše uvedenými fotkami z ulice - to byl asi účel tohoto článku, ne? A pohoršovat se určitě můžu, protože vylézající podprsenky, špeky nad kalhotami a podobné si v každém případě hlídám a nestává se mi to. NIKDY.
      Pro ostatní anonymy: v kuchyni si postojím ráda, ale rozkazovat mi u toho nikdo nebude. ;-)
      Příště aspoň přiznejte identitu, když už máte blbý kecy.

      Vymazat
  2. Asi jsem buran, ale na chlapa bez trika se ráda kouknu (pokud má pěknou postavu samozřejmě - což ten na fotce má). A Obi není zrovna vrcholem společenské smetánky, takže mě to nijak neuráží. To už mi víc vadí mikrosukně a čumící podprsenky u dam :)

    A k těm balerínkám - já si do nich vždycky koupím tvarované vložky a nemám pak nejmenší problém v nich celý den chodit po městě :) Naopak s podpatkama si vůbec nerozumím. Nicméně kdyby matka příroda chtěla abych nosila podpatky, nenadělila by mi skoro 180 cm :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to je právě vrchol českého buranství "Však jdu jenom do OBI, na co tričko"... Ne, je to obchod a do obdhodu chodíme oblečení. Promenádu "nahoře bez" si může nechat k rybníku nebo na koupaliště...

      Vymazat
    2. Ono když jedeš z bytu, kde maluješ pokoje, zjistíš, že ti chybí barva, seš celá špinavej a za chvíli ti zavíraj... Budeš čeka do druhého dne, abys měl fleky na zdi, nebo prostě skočíš do auta a sjedeš pro barvu?

      Vymazat
    3. Skočím do trička, skočím do auta a jedu pro barvu.

      Vymazat
    4. Táni ty vložky do balerín jsou super věc. Brávám si takové ty silikonové a je to jak chodit po obláčku :-) a se svýma 178 cm říkám, že kdybych přidala dalších x cm na podpatcích, tak už si lidi budou muset stínit rukou u očí, aby na mě nahoru dohlédli :-D

      Vymazat
    5. No, tedy normální malíř a člověk nemaluje v tom, v čem chodí venku. Ten můj se převlékal do kombinézy z netkané textilie. Takže tak.

      Vymazat
    6. Chlap do půli těla Ti nevadí, ale byť jen kousek čumící podprsenky nedáváš. Trochu protimluv, ne? Tak chlapi můžou chodit nahoře bez a ženský v podprdách ne?

      Vymazat
    7. "Nespolečenský" oděv při nákupu v Obi dovedu částečně pochopit. Během rekonstrukce bytu jsem se tam taky párkrát objevila tak, jak jsem si zrovna odskočila od malty či barvy, když něco akutně došlo. Sice jsem si sama říkala, že vypadám jak buran (pracovní triko zacákané vším možným, montérkové kalhoty taky), ale oblečená jsem byla :-). A to samé i manžel, ve vedrech pracoval třeba jen v kraťasech, ale na rychlou cestu pro chybějící materiál si k tomu vzal aspon to triko (byť pracovní, tedy špinavé - do civilního oblečení jsme se převlékali až po skončení prací a umytí).

      Vymazat
    8. Bebe: ale no tak, to je jen další výmluva. Já mám ještě o dva centimetry víc, a podpatky zbožňuju :-) A nikdo si oči opravdu nestíní :-)

      Vymazat
    9. Uplne suhlasim s tym, ze chodit po obchodoch -aj OBI - alebo uz totalny vrchol je po restauraciach, alebo aj po meste bez tricka ja vrcholom buranstva. Ja by som to zakazala keby to islo. Do mojho obchodu alebo kaviarne by tak urcite nikto nevstupil...
      Mia

      Vymazat
    10. Mam tiez 178cm. Baleriny nosim ked sa obleciem lezerne. Na spolocenske udalosti alebo parties nosim zasadne 12cm opatky ...
      Mia

      Vymazat
    11. Souhlasím s Táňou, ale zase nepovažuji za normální chodit do obchodů bez trika, tím myslím, že mě to vždy zarazí. Ovšem, zrovna před pár týdny v práci mi do obchodu přišel chlápek pouze v kraťasech, a nejdřív sem se zarazila, jenže on byl opravdu pěknej, tak jsem to to tolernatně přešla. K těm podprsenkám, co vyčuhují z triček a šatů: přijde mi to jako zbytečný nesoulad. Mimochodem, myslíte, že to ty chlapy vzrušuje, když vám čouhají ramínka a košíčky? Tak to mám pro vás radu: vezměte si raději oblečení, které vám vykouzlí pěkný výstřih a zadek ;-)

      Vymazat
    12. Alena 15. července 2012 9:53

      Přesně tak. Já jsem nechala vymalovat byt minulý týden, zrovna když byla ta největší horka. Můj malíř se taky převlékal do pracovního, když přišel. Dokonce mě poprosil, jestli se může osprchovat. Tak jsem mu půjčila koupelnu.

      Vymazat
    13. Chlap bez trika je sexy a nezajímá mě nějaká blondýna nebo xxxx puritánů. znalců módy či etikety, nasrat ;)

      Vymazat
    14. pro Anonymní15. července 2012 14:45
      - A je pro tebe sexy i chlapík s pivním břichem a chlupatými zády, kterému už dávno není dvacetpět let ? ? ?

      Vymazat
    15. pro Anonymní15. července 2012 14:45
      - A je pro tebe sexy i chlapík BEZ TRIKA s pivním břichem a chlupatými zády, kterému už dávno není dvacetpět let ? ? ?

      Vymazat
    16. Já si pamatuju, jak bez trika šel jeden postarší pán do banky. "Sekuriťák" ho okamžitě vyhodil, že takhle tam jít nemůže. Mělo by se to praktikovat na víc místech.

      Vymazat
    17. tiez mam okolo 178cm a milujem opatky, bezne nosim 10 cm a vobec si nepripadam ako veza, nie je moja chyba, ze dnesni chlapi sa stale zakrpacuju...cim som vyssia, tym sa lepsie citim
      balerinky som nosila len jednu-dve sezony, ked boli hitom v r.2007 a rok potom som ich nosila tiez a to som mala 15-16 rokov a opatky by mi vtedy prisli nevhodne vzhladom na svoj vek
      jedine nizke topanky, ktore nosim a navzdy budem, su tenisky, tie milujem rovnako ako opatky, balerinky priam neznasam :D

      Vymazat
    18. No nám se zrovna před 14 dny to s tím malováním a docházející barvou přihodilo. Normálně jsem se převlíkli do oblečení "na ven" a jeli jsme. Pravda, ve vlasech jsme měli barvu.

      Vymazat
  3. Čouhající podprsenka opravdu není fajn a asi je ten pán buranský, ale má moc pěkné tělo, takže bych mu svlečené tričko odpustila a ještě si spravila oko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Což o to, pán vypadá velice dobře... ale ty trenýrky venku jsem teda nikdy nepochopila... já taky nenosím kalhotky vytáhlé pod prsama :-D

      Vymazat
    2. Pan vypada dobre, ale obnazeny vrch moze mat jedine tak ked sedi na slniecku pri jazere. Uz ked sa tam prechadza, by mal mat minimalne tielko... Neviem, ci by sa tvam pacilo, keby zeny chodili po obchodoch alebo po ulici v podrpsenkach alebo nebodaj hore bez???
      Mia

      Vymazat
    3. ono je problem, ze nektery ty trenky jdou samy nahoru ;)

      Vymazat
    4. Taky mám pětky prsa a nechodim bez trička. :D Achjo

      Vymazat
  4. Bohužel, v Česku jsou i města ještě z velké části takové vidlácké. Lidi ještě nepochopili, že to co je na internetu prezentované jako sexy, ještě nemusí být vkusné nebo ani nositelné.

    OdpovědětVymazat
  5. Je jedno jak se vymaskaradite, hlavni je co mate v hlave!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akorát že na první pohled do hlavy nikdo nikomu nevidí... a co si budem vykládat - všichni dáme na první dojem, který si pak eventuelně upravujeme až podle toho, když dotyčný otevře pusu... :-)

      Vymazat
    2. Bebe, jestli někdo odsoudí podle prvního dojmu, tak je to debil :). Jasně, že na něj dá, ale pokud definitivně, tak je chyba u nej :)

      Vymazat
    3. Jestli má někdo něco v hlavě, tak ho/jí třeba taky napadne, že nemusí chodit jako buran/ laciná holka!

      Vymazat
    4. Anonyme 23.27: Jestli umis cist tak si to precti znovu: "všichni dáme na první dojem, KTERY si pak eventuelně upravujeme až podle toho, když dotyčný otevře pusu... :-)"

      Vymazat
    5. Pokud máš v hlavě tak se takhle nikdy neoblečeš...

      Vymazat
  6. Ta první fotka se mi náhodou líbí, řekla bych, že slečna má tento "nevkusný" outfit s vylezlou podprdou naschvál s cílem provokovat, což se jí podařilo ;-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebo to má naschvál, aby se co nejvíc lidí mohlo poblít, což se jí podařilo.

      Vymazat
    2. Alizia: He? To si jako někdo dobrovolně obleče "naschvál"? To mě teda napadá sto lepších způsobů jak provokovat. A vzhledem k tomu, že velikost podprsenky nezná snad 70 procent českých dívek, přijde mi to spíš jako typický nezájem.

      Vymazat
    3. taky mám dojem, že to byl tak trochu pokus o něco takového: http://realandygarcia.com/wp-content/uploads/2010/06/effy.jpg , bohužel tak nějak "počesku" :D

      Vymazat
    4. Tak pokud ze sebe nekdo dela nevkusneho hastrose, aby provokoval, tak to ukazuje na prazdno v hlave a zrejme i docela nudny zivot.

      Vymazat
    5. 21:52 a ty jsi kdo, že říkáš, co je vkusné a co ne? Že by oběť módních trendů, kterým je diktováno, co je vkusné a co ne?

      Vymazat
  7. Ta poslední fotka je "muffinkoidní"... Paní by stačily o 2 čísla větší džíny a nepřipomínala by muffinek v košíčku... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že velikost má v pořádku (soudě dle volných nohavic na stehnech), akorát jsou to prostě bokovky a ještě bez pásku => leze to dolů. Ale to bude trvat ještě věky než ženský pochopí, že ne každá si může dovolit bokovky... %-(
      Verunka

      Vymazat
  8. mě uplně fascinuje pojem vidláctví či buranství.. bydlím na vesnici celý život a za vidláka se nepovažuji,nenosím značkové zboží světových butiků nevyjadřuji se jako hrubiján, nepiju hektolitry piva ročně a přesto by mě asi kupa lidí z města nazvalo vidláka.. Není to o tom kde kdo bydlí ,ale jaký je uvnitř..Nedávno jsem zahlédl na tv nova pořad FARMA a jako zábavný pořad je to paráda.. jak se lidi z města nedovedou vypořádat s obyčenými pracemi co jsou na vesnici uplně normální... proto neříkejte o někom vidlák či buran když nazná Gut Jarkovského protože tito lidé žijou nejen na vesnici ale i ve městě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak třeba pro mě je buran každý, kdo se chová jako buran :) a je jedno, jestli je z vesnice nebo z velkoměsta... přesně jak říkáte, je to o chování a ne o původu:) třeba první slečna je buranka s čouhající podprdou i když se nakrásně projíždí brněnskou šalinou:))

      Vymazat
    2. taky beru buranství jako životní styl města i venkova dohromady.

      Vymazat
    3. Žiji ve větším městě. Za burana považuji člověka, který se jako buran chová. Bohužel, buran je v Čechách, na Moravě a ve Slezsku velmi rozšířený živočišný druh, který žije ve městě i na vesnici. Bohužel, džentlmeni jsou na pokraji vyhynutí.

      Vymazat
    4. Tak mě se z pořadu Farma dělá zle, horší už byla jen Malá farma na ČT 1. Parodie na venkov, aneb jak člověk z města přišel a zjistil že ovečky dělaj bobečky. Zatím ještě nikoho nenapadl pořad s názvem Život ve městě aneb kamerou zachytíme, jak se člověk z vesnice srovnává s věcmi jako tramvaj, výtah či hledání využití volného času namísto chovu a pěstování. Pořady tohohle typu prezentují pomocí připitomělých lidí pitomě venkov a tvoří akorát větší sociální propast(Tedy minimálně mezi inteligentními lidmi na venkově a ve městech, ty pitomí, se tomu zasmějou všude. Pouze vyjadřuji svůj názor, protože už jsem to nemohla vydržet :-)

      Vymazat
    5. máš naprostou pravdu, Markéto. Oslavovat v televizi lidskou blbost se nějak stává módou :-(

      Vymazat
  9. Ty holky v šatech jdou - ta v černým a docela i modrým - podle mě v pohodě. Ty dvě růžovky už nic moc.

    Paní u bankomatu není žádná hitparáda, ale jsou i horší.

    Pány nahoře bez ovšem nesnáším, pletou si obchody s pláží a ještě si myslí, jak je ženy okukujou se zalíbením.

    A koukající pr*** s taškou je vtipná :D

    OdpovědětVymazat
  10. chlapi s takou postavou by mohli chodit bez tricka castejsie... hehe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a vysolárkované modelky ať klidně ukazujou podprsenky, kalhotky, nebo rovnou nahý zadky. Mají přece pěknou postavu a může jim to být jedno... Uáááá!

      Vymazat
    2. Presne tak. To uz kde sme dospeli?? Aj mne sa paci pekne stavany chlap. Ale v meste ho hore obnazeneho vidiet nechcem....
      Mia

      Vymazat
    3. Moje řeč 11:29.

      11:42: Tvůj přítel se určitě rád podívá, hehe, doma to nemá.

      Vymazat
    4. Ale aspoň nemá v hlavě nasráno, milá/ý 14:35 :-)

      Vymazat
    5. Když se chci podívat na nahé mužské tělo, požádám si doma ;-)

      Na poště, v supermarketu, v šalině ap., mi polonazí frajírci i polonazí staří páprdové přijdou úplně mimo a zasluhovali by být vyvedeni ostrahou.

      Vymazat
    6. a co?....umrete ked uvidite po meste ist polonaheho muza? je to jeho vizitka, v prvom rade a druhom, vas do toho aj tak nic...

      Vymazat
    7. No jde spíše o to, že když se človek v horku potí tak je docela ulepenej, A bych bych strašně zvědav na ty co se jim to líbí, kdyby se na ně takovej "lepici" frajel natlačil ve frontě.

      Vymazat
  11. Dámy, jak můžete omlouvat toho kluka bez trička? Samy sebe tím degradujete. Když muž se slinou na bradě mele, že je mu jedno, že patnáctileté holky chodí oblečené jako štětky, dostáváte z toho psotník, ale naopak Vám to přijde v pořádku, protože "je na co koukat"?

    Mám opravdu krásná kulatá prsa, můžu tedy chodit bez podprsenky v bílém, průhledném tričku, protože evidentně je na co koukat? Fedora klobouček si vezmu taky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasne, chod, bude sranda.-)

      Vymazat
    2. Konečně někdo se stejným názorem jako já :)
      Mně to taktéž velmi pohoršuje když se takhle promenáduje jakýkoliv chlap, ať už tlustý, nebo s dokonalou postavou..

      Vymazat
  12. Samozvaní módní kritici zapomínají na základní pravidla slušného vychování.Fotit někoho na ulici,aby o tom nevěděl,je v první řadě sprosté a neslušné,ať už má na sobě cokoliv.A publikovat to na internetu je do nebe volající.Tohle je buranství daleko větší,něž nějaké vykukující trenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím do puntíku.

      Vymazat
    2. Jj, tohle jsem si říkala od první chvíle, co jsem poprvé uviděla článek z ulice (jinde než tady).

      Vymazat
    3. Nechápu, o co vám jde, obličejové partie jsou přece rozmazané nebo na snímcích nejsou vidět vůbec. Že by se potrefené husy i tak poznaly a zakejhaly ? A jak jinak než s konkrétními příklady se dá provádět kritika současné módy-nemódy ?
      eL

      Vymazat
    4. Já nejsem jedna z potrefených hus a souhlasím s komentářem taky. :-) A kritika módy/nemódy? Až bude Blondýna nebo někdo z jejích fandů psát pro Vogue, pak bude mít nárok takto kritizovat. :-)

      Vymazat
    5. Ten rozmazaný obličej to opravdu nezachrání,stejně je to levárna.Co se týče oblékání,každému se líbí něco jiného. Nebo vyhodíte nové kalhoty,když módní časopis zavelí,že právě tyhle kalhoty jsou 'out'?

      Vymazat
    6. Ulice je veřejný prostor. Když si může ten dotyčný na sebe navléct co chce a prezentovat se na veřejném prostoru, tak si ho taky může vyfotit kdo chce. Nevnímám to jako levárnu. Halt jsem takhle vystrčila nos do ulic a když mne proklepe půlka vesnice jaká jsem šmudla, že vylezu neučesaná a ve vytahaných teplácích ven, tak jaký je v tom rozdíl, když tě proklepou na netu? Net je taky veřejný prostor.

      Vymazat
    7. pro Anonymní 2:59:

      Rozumný a soudný člověk nevyhodí nové kalhoty, protože se právě ve fashion magazínu dočetl, že jsou out.

      Rozumný a soudný člověk si nekoupí kalhoty, ze které ji/mu leze celý řiťní otvor

      Vymazat
    8. Ulice je sice veřejný prostor,ale mně například naučili,že ukazovat na někoho prstem je neslušné.Takže fotit někoho bez jeho vědomí je ještě horší.Kromě toho patent na vkus nikdo nemá. Mně třeba první fotka přijde originální.Všichni si stěžují,že lidi na ulici vypadají stejně,ale když si někdo obleče něco originálnějšího, odsoudí to coby nevkusné.Asi se lidi bojí obléct se jinak,protože řeší,co tomu řeknou ostatní.
      Trocha toho 'mavpičismu' nikdy neuškodí.
      Mně se taky nelíbí kalhoty o dvě čísla menší,ale to je problém té slečny,jde o její pohodlí.

      Vymazat
    9. Presne tak.

      Vymazat
  13. Všem odpouštím:), jen ne tomu týpkovi v Obi, stát ve frontě za ním, nějak se podvědomě nejsem schopná přiblížit na metr. Buran.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a já to mám naopak. Pěkná postava, to je moje!

      Vymazat
    2. Anonymní15. července 2012 14:33

      Tlustí a staří běžtě se zahrabat. Vy mladí s pěknými těly - muži i ženy - odhoďte své svršky v dál a dopřejte ostatním lidem na ulici/v supermarketu/v MHD ten slastný pohled na vaše krásná polonahá těla.

      Vymazat
    3. Copak není sto dalších jiných (a mnohem vhodnějších) příležitostí, kde si prohlédnout mužská těla? Běžte na plovárnu třeba nebo do lesa, jeďte na dovolenou, ale v městě je to buranství první třídy, milé dámy, a tečka. Opravdu- kdyby ženská, byť s krásnou postavou, se venku producírovala stylem dobrý den, kozy ven, taky byste byly tak spokojené?

      Vymazat
    4. Mně to nezajímá (20:08), že je to pro tebe buranství jen proto, že sis to někde přečetl/a, byl/a taky vychován/a nebo co. Mně se to líbí a když je krásná baba, podívám se na ni taky, klidně i s kozama.

      Vymazat
  14. Odporná mi přjdou na mužích i trika bez rukávů. Prostě je to nepřitažlivé. A slečna z prvního fota má pěkné vlasy.

    OdpovědětVymazat
  15. Čouhající ramínka podprsenky, toť fenomén, který je rozšířený především(ale bohužel nejen) u mladých slečen. Bohužel se jim to také často toleruje. Včera jsem byla s mamkou nakupovat oblečení. Vzala jsem si do kabinky nějaká tílka. Když jsem si jedno vyzkoušela, mělo tak velký výstřih(a to to byla velikost S!), že mi z něj vyčuhovala ne ramínka, ale horní okraje košíčků podprsenky(Z tohoto jsem se také poučila, že v mnohých obchodních řetězcích typu New Yorker platí nepřímá úměra - čím menší velikost, tím větší výstřih.). S nadávkami jsem si na to mamce stěžovala, ale ona řekla: "Ale vždyť jseš mladá, ty to takhle nosit můžeš!" Zůstala jsem na ni koukat. I kdyby to moje okolí přehlíželo bez poznámek, já bych se s čouhající podprsenkou propadala hanbou! To, že jsem mladá(je mi 14), neznamená, že můžu ve všem vypadat jako...příslušnice nejstaršího řemesla.
    Jinak chlapi bez triček jsou odporní, ještě lepší je, když s vámi jedou v autobuse. Ať už stojí nad vámi, kdy se drží horní tyče a vystavují na odiv neoholené podpaží páchnoucí jako skunk, nebo sedí, ale vy vidíte, jak se nechutný pot, který jim vyvstává na zádech, otírá do chlupatého povrchu sedačky, a vy jen trpce litujete nažehlené staré dámy, která si na to místo sedne po nich...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mladá a taková krásná čeština (na, toto nebyla ironie)

      Vymazat
    2. Opravdu,slečno, vám se dá gratulovat jak v přístupu k módě, tak ve slohu :-)
      (toto taky není ironie!)

      Vymazat
    3. Též se přidávám ke chvále :) Je to napsané moc hezky a bez chyb :)

      Vymazat
  16. Kritizivat je lehké, z fotek co posílají jíní je to ještě lehčí. To že se lidi oblíkají kolikrát hrozně víme všichni. Co takhle si dát tu práci a najít na ulici někoho opravdu hezky oblečeného a z toho udělat článek? Ale to by asi dalo moc práce. To, že někdo chodí v tom vedru do hobbymarketu bez trička fakt nevidím jako problém. Pokud je to chlap a dá se na něj koukat tak proč ne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pročpak se asi tento blog jmenuje Protivná blondýna ??? Ta asi moc chválit nebude ... A chlap bez trička je fajn u vody, v práci apod., ale zkuste si za něj stoupnout třeba u kasy v tom hobbymarketu - to není extra voňavý zážitek.
      Ludmila

      Vymazat
    2. Když někdo smrdí polonahý, bude smrdět i oblečený...;)

      Vymazat
    3. Bohužel, je třeba trochu rozšířit mezi lid trochu té osvěty. Výchova odstrašujícím příkladem je mnohdy mnohem efektivnější než ukázání krásných foteček krásně oblečených a upravených lidiček (těch jsou navíc plné časopisy i film). Třeba nějaký ženský - po přečtení článku - docvakne, že krajkové punčochy s dlouhým tričko-tílkem a podprsenkou ven nejsou ani hezké ani sexy. Že džíny odkývající řič jsou pro ostatní nechutné. Že vyjma pláže/zahrady/stavby by neměl slušně vychovaný člověk chodit (polo)nahý. A takto by šlo pokračovat donekonečna.
      Kdyby docvaklo pouze a jenom těm vyfoceným, že "takhle teda ne", bude mít tento článek nepopiratelný pozitivní efekt. Nejde o výsměch, ale o ukázání chyb.

      Vymazat
    4. Mishulko: Chlap na kterého je hezký pohled může chodit do supermarketu polonahý? A co obézní chlapík s pivním břichem? Ten se bez trička nemůže producírovat po městě? A není to diskriminace? A proč nemohou ženy chodit po ulici pouze v podprsence? Těším se na Vaši odpověď.

      Vymazat
    5. Když se teď v létě koukám na ulicích kolem sebe, tak těch podprsenek vidím dost, daleko víc než těch polonahejch chlapů. Co si za ty vedra vybavuju, tak sem viděla jen 3 pěkné mladé kluky společně a v tesku. Rozhodně je to lepší, než děvčata co sou "oblečená" a je vidět všechno. Bradavky přes průhledné tílko nebo skoro celá podprsenka přes totéž. Sukně nejlíp průhledná a pod tím vzorované kalhotky. Samozřejmě, že já nechodím zahalená od hlavy až k patě jako některé muslimky, což je možno i u nás spatřit. Někdy si říkám, co si musí o nás myslet, když mám na sobě jen letní šatky s velkým výstřihem a potkám je v dlouhých kalhotách, s dlouhýma rukávama a šátkem na hlavě.
      Odpovědi:
      - Ano, hezký chlap může chodit v marketu nahoře bez, dole však ne. Ctnostným dívkám doporučuji cudně klopit zrak.
      - Obézním s pivním břichem toto spíše nedoporučuji, se zájmem na nich spočine tak akorát oko jiného pivaře, který se bude porovnávat, zda je na tom lépe nebo hůře.
      - Není to diskriminace, ale otázka osobní preference, proto v tomto případě protěžuji jednu skupinu.
      - Ženy v podprsence, ať si po ulici chodí, pokud si na to troufají. Podprsenka má mnohdy stejné pokrytí textilem, jako některé odvážné letní modely.

      Vymazat
    6. pro misulku:
      Probům, v čem je to LEPŠÍ? Jaký je ROZDÍL mezi dívkou např. v krátkém topu s maxi výstřihem (v průsvitném topu bez podprsenky jsem ještě žádnou neviděla a bordely nenavštěvuji) a polonahým klukem (bez trika)?

      V čem je kluk bez trika lepší?

      Ať žije rovnoprávnost a buranství!

      Vymazat
  17. To vytahané tričko z prvního fota měla nedávno i jedna zákaznice a opravdu to byl děs. Nejen, že měla popruh podprsenky až nad lopatkama ale i z výstřihu ji občas vykoukl celý košíček když se blbě hnula. Doplnila to mini sukní a "krásnýma" a "praktickýma" botama do třiceti stupňů - holinkama.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková hrůza, to se fakt nedá přežít. Měla se jít zastřelit, ne?

      Vymazat
    2. Pokud jste si všimla, tak to říkáte jen vy :-)

      Vymazat
    3. To: Omg. Mala prísť radšej nahá. Aj tak v tom veľký rozdiel potom už neni.

      Vymazat
  18. Hm a k čemu to má sloužit tenhle článek? Poučné to není, vtipné taky ne. ?? Nuda a druhé peklo netřeba. Fakt někdo řeší takovýhle píčoviny jako je podprda nebo že si dělňas nevezme tričko do krámu? Moc chci mít tyhle starosti, fakt že jo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak proč to čteš,když se ti to nelíbí ? Stojí ti někdo s kulovnicí u hlavy a nutí tě to číst ? Mě se zase přestaly líbit právě stránky Módního pekla.

      Vymazat
    2. Musím si to přečíst, když nevím o čem to bude, to je logické, ne? Po dočtení konstatuji, že to nebude nic pro mě a ptám se na účel článku. Co je na tom? Co útočíš?

      Vymazat
    3. Neexistuje jiná rozumná forma výchova než být příkladem - nelze-li jinak, tedy
      odstrašujícím. (A. Einstein)

      - žena v džínách odhalující půlku své velké zadnice, náctiletá holka s podpsenkou ven a jiná podobná fotografická dokumentace jsou ten odstrašující příklad.

      Vymazat
    4. Ano, představte si, že jsou ženy, které řeší, jestli je vhodné vyjít ven v čumící podprsence. A že je přinejmenším divné koukat na veřejném místě na chlapa bez košile, co si myslí, že je supermodel. Nesuďte ostatní podle sebe, hm? :-)

      Vymazat
    5. Hnus! Bývam v meste kde je termálne kúpalisko (Štúrovo) a teraz v lete je tu plno, prevažne Čechov a Slovákov. To ako sa oni oblečú (vlastne neoblečú) do potravín ma naozaj znechucuje. Muži v slipových plavkách, ženy v bikinových vrchoch, ledabolo zamotaní do plážových osušiek a deti niekedy úplne nahé. Keď vidím muža s a skláňať nad rohlíkmi ako ich takmer oprašuje chlmi hrude, bruchom robiaceho odtlačky na sklo pri salámach tak si hneď dávam otočku. Dala by som zákaz takto vpúšťať ľudí do obchodov. Mne to nepríde "píčovina", je to nehygienické. Rovnako by nikto nechcel, aby mu takto varili alebo servírovali v reštaurácii.

      Vymazat
    6. A já se chci dívat na toho chlapa, co si myslí, že je supermodel. Proč bych kvůli tobě (20:15) nemohla, co?

      Vymazat
    7. Anonymní 23:19, je léto - zajeď si na plovárnu, k rybníku, k móři. Tam budeš mít vysvlečených chlapíků tucty. Jestli ti chybí sex a něha, zkus seznamku ;-)

      Vymazat
  19. Blondýno, proč se opičíš po Módním pekle? Adiny řeči jsou alespoň vtipné, tvoje už ale docela trapné a ubohé.

    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na takyto druh clankov je patent? som netusila :D hlavne ta tlsta Ada ma co kritizovat...

      ina Katka

      Vymazat
  20. Nechci se těch holek, s koukajícími podprsenkami, nějak zastávat, ale třeba to jsou jen oběti módních ikon. Třeba se inspirovaly seriálem Sex ve městě nebo módními časopisy, které pějí chválu na herečky a modelky, co nosí volné tílko, kraťoučké kraťasy a suprtrupr tmavé nebo vzorované punčochy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli je to jak píšeš, pak jim, chuděrám malejm, schází mozek.

      Vymazat
  21. Bože muj..Víš, ano, samozřejmě že absolutní většina těch věcí je hrůza, ale zkus někdy i radit než jen kritizovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Well, obvious troll...

      Aneb, číst hate blog a rozčilovat se, že autor píše hejty... to je také české!
      ;)

      Vymazat
    2. Ale né, vždyť já to čtu dobrovolně, baví mě to, ale chtěla bych si radši přečíst např. u těch holek jaké šaty by byly lepší..Nejde hned o módní poradnu, to je jasný. Nebo třeba na konci i něco lepšího, nějakej ukázkovej příklad. A já se nerozčiluju a ty hejty mě sakra bavěj..xx

      Vymazat
  22. Komentář o "doprovodu" u pána bez trička jsem nějak nepochopila. Osvítí mě někdo?

    OdpovědětVymazat
  23. Ten kluk bez trička je ještě OK, horší je když si takhle výjde někdo kdo má značnou nadváhu, to je potom podívaná. Ale i tak, neschvaluju chodit do obchodu bez trička!!!! Fakt hnus!

    OdpovědětVymazat
  24. Ta "paní" na poslední fotce se dá vidět v různých obdobách všude po obchoďácích. Já jich denně potkám tak 100. Překvapuje mě, co někteří lidé dokáží považovat za oblečení. A co je ještě horší, když muž, který má vanu, neodhadne velikost trička a leze mu vana ven.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to nepohoršuje, co je mi do toho? Pokud se nevalí vanou přímo na mě, ať ji má, třeba je hodnej, ne? Na co mi bude vrah, kterej dodržuje etiketu, když mě zachrání bába s tlustou prdelí v seprané, vykukující podprsence? Povaha je důležitá, ne to co si oblíkneš.

      Vymazat
    2. Anonymní 23:22, zdravím Tě, sluníčkový človíčku, tys nám tu chyběl :-)

      Vymazat
    3. To já vím, že vzhled není důležitý. Taky si myslím, že je povaha důležitější, ale já s těmito lidmi přicházím docela často do kontaktu. A věř mi, většinou etiketu nedodržují a hodní též nejsou. Samozřejmě nemůžu "odsoudit" všechny muže tohoto typu. Ale to je takový problém koupit si o číslo větší tričko nebo v obchodě zkontrolovat, zda třičko sedí? Myslím, že ne.

      Vymazat
  25. Ten mladík bez trička.. Ne, nepohoršuje mě. Evidentně má pěkný tělo, věřím, že bych se na něj ráda podívala :) A ten klobouk se mi taky líbí. Vykukujícímu spodnímu prádu neholduju, ale pěknýmu, upravenýmu klukovi to odpustím.
    Co mě ovšem hodně štve, jsou "pánové" s pivním břichem, neoholeným podpažím, chlupatými zády, potem všudemožně - kteří vystavují svoje tělo na veřejnosti. Tam by to opravdu chtělo trochu soudnosti.
    Muži se taky rádi ohlédnou za slečnou v mini, proč bychom my nemohly "okukovat" kluky/muže s pěkným tělem? Ať se klidně svlíkaj :D

    P.S. Na slečnu/paní s vysportovanou postavou a ve vršku od plavek se taky ráda kouknu a pohoršovat mě to nebude ani ve městě - tedy za předpokladu, že nemíří zrovna do Národního :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "ale pěknýmu, upravenýmu klukovi to odpustím." co je na nahém klukovi upravené?
      "pánové s pivním břichem, neoholeným podpažím,chlupatými zády, potem všudemožně" jednak by mě zajímalo kdo rozhoduje, že ten a ten se ještě může odhalovat na veřejnosti a ten už raději ne. Někdo si myslí, že je frajer i s dvaceti kily nadváhy a tak by ho asi měl někdo proškolit, že dívat se na něj je fuj a k druhé části věty, myslíte, že ten mladý se v horku nepotí? Že jemu nestéká pot všude možně?
      Chodit do půl těla ve měste je prostě mimo a je jedno jestli je chlap kulturista nebo gaučový povaleč. A jak už tady někdo psal, je opravdu chuťovka dívat se v tramvaji je se z nahého těla nasávají čůrky potu do sedačky a je jedno jestli z těla mladého nebo starého. A taková narvaná tramvaj, už to že tam lidé stojí skoro tělo na tělo, opravdu nejsem tak zoufalá abych byla celá pryč, že se můžu válet po cizím opoceném nahém tělem.

      Vymazat
    2. Kluk ve fedoře s holým hrudníkem vypadá jako cikán. Schválně neříkám Rom, protože s rasou to nemá nic společného. Jen je to absolutní spodina. Lůza. Hezkého na tom není nic. Tečka.

      Vymazat
    3. PRO LILITH: a neměla by ta slečna/paní s krásnou vysportovanou postavou odhodit i ten vršek od plavek až se bude producírovat po ulici/obchodě/v městské veřejné dopravě bez trička. Chlapi bez triček přeci také ukazují prsa a bradavky!

      Píšeš, že tě chlap bez trička vůbec nepohoršuje. Ženská BEZ TRIKA I PODPRSENKY by tě ve městě taky vůbec nepohoršovala?

      Vymazat
    4. Anonymní 8:11
      Nahej kluk může mít upravený max. tak vlasy a ochlupení. Tenhle ovšem nahej není :) Takže - čistý kalhoty, boty, umytý vlasy a u toho z fotky ještě pěknej klobouk.. Tak vypadá upravenej polonahej chlap (nemá na sobě roztrhaný kalhoty zafákaný od bůhvíčeho, mastný háro, ... - i když uznávám, mohl mít, ale na fotce to není vidět)
      Zaprvé, předpokládám, že mladej kluk bude mít ponětí o tom, co je deodorant/antiperspirant, což mnoho starších mužů nemá. A zadruhé, pocení je vysoce individuální záležitost.. Já sama se třeba skoro nepotím, i když v těch pařácích co byly na začátku prázdnin pracuju celej den venku na sluníčku. A naopak, znám lidi, kteří i uprostřed zimy mají propocené fleky na tričku.
      Každej by měl mít nějakou soudnost, a pokud má nadváhu, tak se neodhalovat/nenosit minikraťásky těsně pod zadek apod. apod. :)

      Anonymní 10:12
      Mně se to líbí :) Stejně jako mě nepohoršují např. koukající ramínka od podprsenky. A třeba provokuje cíleně, protože ví, že takové lidi jako vás to rozčílí nebo znechutí - já to taky občas dělám, jen pro to pobavení a pohledy :D

      AK
      No, tak v tom je rozdíl. Prsa u ženy jsou sekundární pohlavní znak, u muže nikoli. :)
      Každopádně, mně osobně by to nijak nepohoršovalo, za stejných "podmínek" jako u muže - tedy pěkná postava.
      Ale obávám se, že zaprvé to žádná žena nebude chtít zkoušet a zadruhé by mohla být zatčena, takže asi v dohledné době žádnou takovou nikdo z nás nepotká :D

      Vymazat
    5. Tak holky, asi začnu chodit po městě v plavkách. Mám štíhlou postavu zpevněnou sportem, prsa 70C, dlouhé nohy. No, řekněte, neopravňuje mě dokonalá postava k chození po městě(polo)nahá? :-)))) Ať se se chlapi oblizují. Vy muži s dokonalou postavou vysvlékněte se do trenclí, ať se oblizují i ženy. Vy nedokonalí, zůstaňte zahaleni, odhalení můžeme chodit jen my - dokonalí!!!

      Vymazat
    6. Začni, když tě potkám, ráda se kouknu a myslím že nejen já :D

      Vymazat
    7. Chlap bez trička ve městě, nedej bože v obchoďáku, ať už má tělo jako Brad Pitt nebo ne, podle mě je to společenské faux pas. Mě to prostě pohoršuje já si nemůžu pomoct... Je to vrchol nevychovanosti, drzosti a nevkusu. Stejně jako když si nějaký elegán příjde do divadla v botaskách, ve svetru s jelenem a nebo snad v pantoflích, prostě se to NEHODÍ. Nechápu jak to vůbec někdo může schvalovat, když vidím někoho takového jak se producíruje po městě bez trička tak si jen v duchu říkám BURAN, HULVÁT a podobně.

      Vymazat
    8. Tak zrovna Pitt žádná sláva teda..
      Tebe to pohoršuje a nechápeš, jak to někdo může schvalovat? No, když má dobrou postavu, mně se to líbí. A zas nedokážu pochopit, jak to někdo může tak hrozně odsuzovat, když je "x" horších věcí :) (Teď myslím v oblíkání, ne chudobu v Africe :D)
      Faux pas to pro mě není. A co třeba je? Paní (odhadem tak třicet let), která si zamluvila u nás ve stáji jízdu, dorazila ve střevíčkách na podpatku, v pouzdrový sukni a světlý halence a divila se, že je kolem bláto.. Tohle je něco, co se opravdu NEHODÍ. Na facku.

      Možná si říkáš buran a hulvát, říkej si, já ti to neberu, tvůj názor :) Pro mně jsou hulváty zase jiní lidé. (Když jde nějakej chlap po chodníku a odplivne si na zem. I kdyby měl na sobě oblek. Vážení, tohle je buran každým coulem :))

      Vymazat
    9. Jo, tak chrchlání na zem je na zblití. A může být výborně oblečený od hlavy k patě...:-/

      Vymazat
  26. och boze, preco maju muzi potrebu vyzliekat sa na verejnosti

    OdpovědětVymazat
  27. Já tomu nějak nerozumím. Pořád všude čtu - ženský a holky málo nosej sukně a šaty, všude je to samá kalhota - ženský vzpamatujte se a oblíkejte se jako ženský a noste šaty a sukně. Potom ale nechápu, proč je v článku o Pekle v ulicích fotka čtyř mladých slečen, které mají všechny ŠATY a nemají k nim tenisky nebo sandále, ale buď boty na podpatku nebo - budiž - baleríny (budiž už jim konec sakra, taky se mi nelíběj).
    Dobře, neseděj moc třeba k postavě u tý jedný holčiny, ale až ještě trochu vyroste, tak na to přijde....nechápu tohle....to jako, když si říkám protivná blondýna a mám hate blog, tak jako budu just kritizovat všechno?

    OdpovědětVymazat
  28. Ta první slečna se mi nelíbí - připadá mi, že se zapomněla obléknout a vyrazila v kombiné.
    Jakékoliv zadky vylézající z kalhot se mi taky nelíbí - ono to chce koupit si dobrou velikost oblečení.
    Holky v šatech - no, sice vím i o lepších, ale řekla bych, že v naší zemi jsou lehce nadprůměr, co se oblečení a vkusu týká. Pořád lepší než ošoupaný rifle.
    A kluci nahatí do půl těla? V obchodě? Nechápu. Když bude makat na zahradě, tak je to fuk, ale do obchodu?
    Tož tak, zdá se mi, že bývaly k vidění větší hrůzy, než poslední dobou... Jestli je to díky MP nebo PB, to netuším :-DDD

    OdpovědětVymazat
  29. Těm čtyřem holčinám to moc sluší! A hlavně té třetí z leva. Určitě lepší šaty, než kdyby na sobě měla něco upnutého a lezly jí z toho špeky. Ani ty baleríny mi k tomu tentokrát nevadí. Ale nedivím se, že sem tu fotku PB zařadila. Její vkus bohužel známe... :D
    Jinak zbytek vypadá na bezdomáče a váguse. Těm byste tyhle články museli vylepit do ulic, net určitě nečtou.

    OdpovědětVymazat
  30. mile paparazzky by sa mali vydat na photo shooting napr. do Londyna, tam by si prisli na svoje...akurat, ze tam sa nad tym nikto nepozastavuje, to len my, Cesi a Slovaci mame strasnu potrebu riesit druhych ludi, v tomto pripade ich oblecenie...so sad:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. znáš People of Walmart?

      Vymazat
    2. Ten web je ovsem extrem, ne?

      Vymazat
  31. Při pohledu na tu první slečnu jsem si řekla, že jsem asi taky jela tou šalinou, že jsem ji už někde viděla. Ale pak jsem si uvědomila, že po Brně takhle oblečených slečen chodí mnoho. A neberu možnost, že to bylo myšleno jako provokace.Provokovat se dá zdánlivě nesourodými díly, které dohromady tvoří nápaditý celek. A tohle to fakt není.

    OdpovědětVymazat
  32. Samozřejmě, je to peklo, ale nesouhlasím že punčochy z první fotky jsou vhodné jen do nočního klubu.
    A pak si všichni stěžjte, že je na ulicích modrá nuda.

    OdpovědětVymazat
  33. Lidi jak často vídáte chlapi bez trika? Já jich teda potkávám málokdy a ani v těch největších pařácích jich není na ulici stovka. A ráda se podívám na pěkné mužské tělo, stejně jako chlapi rádi koukaj na ty ženské. Když na to má chlap postavu. Ať je to buranské či ne, domů si to neberu tak aspoň se pokochám očkem ... ovšem něco jinýho jsou vyčuhující trencle/boxerky/slipy to fakt nesnáším a dycky bych jim nejradši ty kalhoty zvedla a něčím jim to připásala kolem pasu, když nemají na pásek ...

    OdpovědětVymazat
  34. Jinak v tej skupinovej fotce čtyř holek se mi ale líbí šaty na slečně druhé z prava. Jí to dle mě sluší oproti těm ostatním.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty se mi taky líbí, ale že by jí slušeli se mi nezdá, vypadá jako kulička, přitom je pod nimi určitě štíhlá a ty baleríny to moc nezlepšují.

      Vymazat
  35. Pokud někdo nechce číst, co je na vkusu Čechů špatného, nechť nečte blog Protivné blondýny. Sakra práce, vždyť to má rovnou v názvu. Já jsem za toto čtení vděčná. Je to populární, dostane se to k mnoha lidem, a i já, když si vzpomenu, jak jsem před revolucí ve svých "teenagerovských" letech chodila oblékaná (pro mladší ročníky považte, i neoholená!!!!), tak se musím smát. A vše jsem se musela naučit, ponejvíce však tím, co se "nemá". Pokud vás nepobuřují užmoulaná, většinou špinavá vykukující ramínka od podprsenek, pohled na nepříliš štíhlou slečnu, které je zezadu "vidět málem až do krku", smradlavého chlapa, mladou holku, co vypadá jak když ji "vyplivne kráva z huby", pak prostě tento blog není pro vás. Ale proč kritizujete, že někdo jiný kritizuje? Je-li kritika tak špatná, proč kritizujete vy?


    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro slepici kvoc. Kdo chce cist jen same pozitivni ody na svuj blog, necht si zapne schvalovani komentaru.

      Vymazat
  36. Po pravdě, crocsy jsou vážně pohodlné :D Ale nikam jinam než u nás na sídlišti do sámošky nebo ve škole jako pantofle (to už je extém, vypadá to děsně) bych je prostě na nohy nevzala. Jo na chalupě jsou ještě ohromně pohodlný jako domácí boty, ale jinak, do města nebo prostě kamkoli - nikdy... Kdy už to lidi pochopí.

    Jelikož každý den jezdím do školy do centra, tak bych nevěřila co potkávám! Opravdu hodně často přemýšlím, jak by se to dalo udělat abych to mohla vyfotit a poslat, protože je mi z toho na zvracení. Lidi jsou tak strašně bez vkusu. Aspoň když už jdu do práce, nebo do školy prostě do toho centra mezi lidi tak se snad nějak pěkně obléknu ne? Na modním pekle jsem četla krásnou věc (není to reklama že ne?) a to, že lidé se často ohrazují tím, že si jen někam odskočili... Jenže to by si mohl člověk celý život jen někam odskakovat... A tohle mi vždycky vyvstane v mysli když vidím tyhle případy.

    OdpovědětVymazat
  37. http://xman.idnes.cz/moira-johnston-nahore-bez-v-new-yorku-d8d-/xman-styl.aspx?c=A120724_173834_xman-styl_fro

    OdpovědětVymazat
  38. Neni to každýho věc? Proč je nutný se do někoho pořát sr*t?
    Jan Hajžman

    OdpovědětVymazat
  39. Hold každý nemůže být dokonalý jak blondýnka!;)

    OdpovědětVymazat
  40. Toho chlapíka bez trička skutočne nechápem. Veď je to nechutne vulgárne.
    V tomto smere mám rada ortodoxných židov, ktorý aj na pláž nosia zvyčajne tričko a nikoho neobťažujú svojim pivným bruchom alebo kockami.
    Veď už existuje kopa kvalitných a estetických tričiek na plávanie pre chlapcov aj pre pánov. Obnažovať sa môžu na nuda pláži.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, idealni by bylo, aby nedokonali lide chodili i na plazi v habitu, aby proboha nekoho nepobourili.

      Vymazat
  41. Klidně by se mohli zařadit mezi "People of Wal*mart". :) Ať si každej vypadá jak chce; všichni jsme stejně pokrytci, kteří budou nadávat ostatním, že se jim smějou, ale přitom se jim v duchu smějem taky. ;)

    OdpovědětVymazat
  42. Candace Parker was left off the United States roster for the 2016 Rio Olympics. She was left off this year's All-WNBA first and second teams despite finishing Lebron James Jerseys in the top 10 in the league in points, rebounds, assists and steals during the regular season.But the Sparks star remained focus on the ultimate goal, telling The New York Times ahead of Thursday night's championship-deciding Lebron James Jerseys Game 5 against the Lynx an important lesson she learned from late Tennessee basketball coaching legend Pat Summitt: “It’s always trying to put your team in a position to win. Of course, coach never wanted us Ben Simmons Jerseys to focus on individual awards." Unfortunately for Parker, she'll now have to cope with being a WNBA champion and WNBA Finals MVP. Something tells us she'll manage.The Sparks pulled out a thrilling 77-76 victory over the Stephen Curry Jerseys Lynx behind a dominant performance from Parker, who finished with 28 points and 12 rebounds. Lynx forward Maya Moore put Minnesota up by one on a fadeaway jumper with 15.4 seconds remaining, but 2016 WNBA MVP Kevin Durant Shoes Nnemkadi Ogwumike answered with 3.1 seconds to go after a mad scramble underneath the basket.With no timeouts left, Lynx guard Lindsay Whalen was forced to throw up a prayer from halfcourt, but it went unanswered, giving Warriors Team Store the Sparks their first title since 2002 and the first of Parker's incredible career.An emotional Parker was asked by ESPN's Holly Rowe what the win meant to her. She had four powerful words to share: "This Custom NCAA Jerseys is for Pat."
    Knicks point guard Derrick Rose was cleared of liability on rape allegations in a Los Angeles civil court on Wednesday.A former girlfriend had sued Rose and two of his friends, alleging that they Cheap NCAA Jerseys drugged and sexually assaulted her at her apartment in August 2013 after a night of partying at a Beverly Hills house Rose was renting. Rose said the sex was consensual, and orchestrated by the accuser.The jury Kyrie Irving Shoes — six women, two men — reached unanimous verdicts on each of the defendants, and on each of three allegations: trespassing, sexual battery and battery. All three men were cleared on all three charges.No jail time Carmelo Anthony Jerseys

    OdpovědětVymazat