Czech Blondýn Vláďa, ukradené fotky a lži podruhé

Podobnou smršť jsem ještě nezažila. Poslední dny mě doslova bombardují maily a zprávy na Facebooku, ať se znovu podívám na blogera, který si říká Czech Blondýn. Rozčilených čtenářů, kteří si myslí, že je Blondýn zase tahá za nos výmysly, pohádkami a kradenými fotkami, už je tolik, že jsem se na něj fakt mrkla. A nestačila jsem zírat.


Humbuk kolem Blondýna rozpoutal můj článek ze začátku června, kde jsem popsala, jak vydává cizí práci za svoji (tvrdil třeba, že byl stylistou pro kampaň Pietro Filipi, podepisoval se pod články jiných blogerů, bezostyšně kradl fotky atakdále. Celý článek je tady).

Blondýn se chvilku tvářil jako že nic, pak na svůj blog plácnul jakousi omluvu, jako že lituje, že kradl a tak, a blog zrušil. Jenže to nevydržel dlouho a blog má zase. A zase se vrátil do starých kolejí.

Stejně jako dřív, i teď si vymýšlí spousty trendy a děsně cool zážitků, dovolených a cest. Vlastně celá existence Czech Blondýna je komplet vymyšlená. Fiktivní Blondýn je model, má italského přítele Vincenza, každou chvíli je v Miláně, Benátkách nebo v jiném trendy evropském městě, průběžně to prokládá exotickými dovolenými. Když zrovna není zavalený prací v modelingu, chodí do cool podniků v Praze a dělá různé cool věci. A o všem píše na svém blogu. Na blogu má skoro 250 stálých čtenářů a pod články, u kterých povoluje komentáře, vesměs příjemné vzkazy od lidí, kteří mu fandí a věří mu. (Komentáře jsou viditelné až po schválení, a tak se ty nelíbivé nejspíš rovnou mažou).

To by mi nevadilo. Nějaký Vláďa si prostě vysnil život, který nemá, a tak si ho prožívá aspoň jako fiktivní postava s fiktivním blogem. Až potud nemám nic proti, nikomu to neškodí, Vláďa si asi pošimrá ego, čtenáři se zasní, všichni jsou spokojení.

Jenže vytvořit fikci chce víc, než jenom splácnout dohromady pár vět. Musí se to umět, jinak se postupně zamotáte do toho co je a není pravda, začnete si protiřečit a nakonec z přijemné fabulace vyleze jen velká hloupá lež. A přesně to Blondýn dělá. Proto jsou jeho čtenáři tak rozlícení. Nevěří mu a on jim to vymlouvá a čím dál víc se zaplétá do lží. A lhaní je věc, která mi vadí hodně.

Navíc zase krade fotky ve velkém. A to mi vadí moc. Jediné fotky, u kterých uvádí autory, jsou ty klasické módní série převzaté vesměs od velkých módních značek nebo významných fotografů. Všechny ostatní fotky, které se netýkají propagace nějaké kolekce, vydává Blondýn naprosto v klidu za svoje. Některé rovnou publikuje. A jiné upravuje, asi aby nebylo tak snadné je dohledat. Upravuje je v nějakém photoshopu, přestřeluje sytost barev a kontrast, občas přidá nějaký nevkusný nápis nebo rámeček. Jednoduše ty původní hezké fotky pozměňuje v zoufalé víře, že budou k nepoznání. Bohužel to ale dělá tak blbě, že není problém dohledat originály.

Blondýn bere cokoliv. Třeba fotky z parků.


www.czechblondyn.blogspot.cz

www.parkandcube.com

Dost se mu zalíbily fotky jídla. U téhle se tváří, že jí vyfotil sám v Benátkách. Nevyfotil. Ukradl ji.


www.czechblondyn.blogspot.cz

www.flickr.com

A ani tyhle drahé brýle nikdy neměl v ruce. Vypůjčil si je i s fotkou.

www.czechblondyn.blogspot.cz

www.theglamourai.com

A tuhle fotku dal k článku, ve kterém popisuje, že je právě v Miláně.

www.czechblondyn.blogspot.cz

www.parkandcube.com

Nejvíc si ale Blondýn naletěl rozsáhlou fabulací o exotické dovolené na ostrově Svatého Jana na Panenských ostrovech. Celá tahle jeho akce nevznikla z nějakého náhlého popudu. Plánoval ji (blbě), načasoval si ji (taky blbě) a pak o ní referoval (stejně blbě).  Všechno začal před několika týdny, kdy na blogu odpočítával dny, než odletí na dovolenou snů, plánoval, co si zabalí do kufru, kdy ty kufry bude balit a podobně.

Původně to prý měla být dovolená s bývalým přítelem, protože se ale rozešli a jeho současný přítel (vymyšlený) Vincenzo je v Itálii, odletěl nakonec s kamarádkou. Podle toho co píše na blogu, dorazil na ostrov Svatého Jana 26. července. O pár dnů později,  2. srpna už ale popisoval, jak je návrat zpátky domů hrozný.

Blondýn si bohužel špatně vypočítal, kdy co napsat. Měl totiž na dovolenou týden. Jenže samotný let na tenhle ostrov trvá hodiny. Přímý let z Evropy neexistuje, a navíc letiště je na sousedním ostrově Svatého Tomáše, odkud se musí na Svatého Jana jet trajektem. Jen cesta jedním směrem zabere podle webu letenky.cz dohromady průměrně 36 hodin (bez trajektu). Takže celá tahle dovolená by musela trvat tak čtyři dny, aby ji Blondýn stihl v tom časovém rozmezí, které  popisuje. Ani excentrický miliardář nedá sto tisíc korun za letenky pro dva, aby mohl strávit víc než tři dny na cestě a pak se čtyři dny koupal v moři.  (Poznámka pro puntíčkáře: nejkratší možná doba letu se pohybuje kolem 20 hodin, nejdelší kolem 60. Zpáteční letenka začíná přibližně na 35 tisících korun, nejdražší je pak za 181 499 korun.)

Když začal Blondýn psát o tom, jak se na téhle dovolené má, nějaký rejpal se ho zeptal, kde že ten ostrov vlastně je. A další rejpal se ho zeptal na totéž o dva dny později. Jenže to už si Blondýn nepamatoval, že na stejnou otázku odpovídal, a tak si zase naletěl. Na screenshotu jsou obě odpovědi pod sebou (aby to líp vyniklo!)



 V tu chvíli už se na Blondýna sypala jedna otázka za druhou.


Ano, Blondýn napsal pravdu. Fotky neukradl žádné cestovce. Ukradl je z alb uživatelů Flickru. Všechny. Screenshoty z flickr.com jsou širší, aby byl vidět nick skutečných autorů (vpravo u ikonky)

www.czechblondyn.blogspot.cz


www.flickr.com


Podobným způsobem upravil všechny fotky, kterými se chlubil.


 





Dohledala jsem nakonec opravdu úplně všechny fotky, co použil, ale myslím, že není nutné tady srovnávat jednu po druhé. 

Postupně pod tvrdým tlakem komentujících čtenářů Blondýn přiznal, že fotky nejsou jeho, napsal ale zároveň, že má souhlas od jejich autorů k úpravě a publikování snímků. O to zajímavější je dotaz skutečného autora fotek na jejich původ. Že by snad nevěděl, že dal Blondýnovi souhlas? 


Fotomontáž: www.flickr.com + www,czechblondyn.blogspot.com

Tak jsem se ho na to zeptala. Odpověď je jednoznačná: Czech Blondýn žádný souhlas k úpravě nebo publikování jeho fotek samozřejmě nikdy neměl.



Ani další autor fotky vystupující na Flickru pod nickem Blixt Blondýnovi žádný souhlas nedal. Mimoto požaduje, aby ten, kdo jeho fotky použije, uváděl zpětný link na jeho fotogalerii.


 


Kdyby to někomu přišlo, že Blondýn lže, tak prý nelže, abyste věděli! Tady to je černé na bílém:

http://www.formspring.me/CzechBlondyn

Mimochodem, tohle je screenshot z Formspringu.  To je služba, kterou blogeři rádi využívají. Blondýn ji na svém blogu zavedl před pár dny a tím si podřezal větev.  

Formspring umožňuje blogerům jednoduše komunikovat se čtenáři. Jenže Blondýn udělal dvě obrovské chyby, když si tuhle masáž vlastního ega pořídil. Ta první byla, že do profilu dal svou vlastní fotku. A ta druhá, že když mu čtenáři fakt začali pokládat dotazy, on na ně začal odpovídat. Taková Jájina mu položila prý tolik otázek, že jí raději rovnou zablokoval a všechno smazal. Místo toho, aby se snažil z odpovědí nějak vybruslit, prý dokola tvrdil (se svou vlastní fotkou v profilu), že píše čistou pravdu, nekrade fotky a hlavně, že opravdu byl na té báječné dovolené. Aspoň tak mi to Jájina popsala. 

www.formspring.me/CzechBlondyn

Jájinu si nakonec Blondýna našla podle profilové fotky z Formspringu a s radostí mi potvrdila to, co už stojí v mnoha komentářích pod mou první rozborkou tohohle zvláštního blogera. Že jde asi o 22letého kluka původem z Ústí, který se jmenuje Vláďa, dělá trenéra v pražském fitku a jeho partnerem není žádný božský Ital Vincenzo, ale Pražák Michal. Podle fotky výš se dá bez potíží  najít jeho soukromý facebookový profil (a taky třeba jeho další profil na jedné poměrně úzce zaměřené seznamce). 

Na Facebooku se Vláďa nijak nesnaží chránit své soukromí. Má tam všechny informace, fotky i zprávy na zdi veřejně přístupné naprosto komukoliv. I třináctileté děti už snad vědí, že podobné informace se na Facebooku nezvařejňují všem, ale jenom přátelům... 

No, aspoň jsem si mohla počíst. Zajímalo mě třeba, co skutečně dělal Blondýn Vláďa v době, kdy měl být údajně na ostrově Svatého Jana.  Podle toho, co píše na svém blogu, měl program na víkend 21. až 22. července jasný: balit kufry na dovolenou. Ve skutečnosti ale jel v Čechách na vodu. A 24. července, tedy uprostřed téhleté vymyšlené dovolené, měl promoci. 




www.facebook.com

Z toho všeho, co jsem viděla a četla, mám jeden jediný pocit. Vláďa zoufale touží po obdivu. Jako Czech Blondýn ho měl. Mohl zůstat jen u toho, že bude psát zprávy o životě, který nežije. Kdyby se nevytahoval cizími fotkami, nevzbuzoval by tolik podezření. Taky nikdy neměl dát čtenářům možnost, aby jeho články komentovali. Jenže on to udělal a na pochybovačné komentáře reagoval jen dalšími výmysly a lhaním. Kdyby se na to vykašlal, mohla iluze Czech Blondýna fungovat. Dokonale se mu ale vymkla z ruky, když chtěl dokázat, že i jako člověk je zajímavý. Tím, že prozradil svou identitu a že si vůbec nechrání soukromí, se mu celá ta fabulace, která musela stát hodně času a úsilí, totálně sesypala.

Milý Blondýne, když si chceš tak sveřepě hrát na někoho, kým nejsi, udělej aspoň dvě věci. Přestaň vykrádat cizí fotogalerie, vadí to tvým čtenářům i skutečným autorům fotek. A když už chceš fabulovat, klidně to dělej, ale dělej to aspoň pořádně! Takhle ti z toho totiž vychází jen hloupá fraška.

____________________________________________________________

Děkuju všem, kteří mi svými maily, vzkazy nebo komentáři na fóru pomohli s přípravou tohohle textu. 






319 komentářů:

  1. Jsi skvělá! A on je chudáček..... Natal B.

    OdpovědětVymazat
  2. Doprčic, blondýno, jak dlouho jsi na tomhle článku makala??? Todle nedáš dohromady za odpoledne. Super práce. Děkuju, bavila jsem se nad Vládíkovou lidskou blbostí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za hodinu je hotovo, není co řešit.

      Vymazat
  3. Je to duševní chudák. Taky mi nevadí to, že si vymýšlí o svém životě, ale duševní chudák je proto, že stále nepochopil, že krást se nemá.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten člověk je asi vážně blázen, ale klobouk dolů před tebou, dát tenhle článek dohromady je hotová detektivní práce a muselo to trvat spoustu hodin. velký obdiv.

    OdpovědětVymazat
  5. Blondýno, jsi boží!
    Jen mě zaráží- je teda blondýn blonďatej nebo ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neni ano model, ani blonďatej, je to jenom buznička z Ústí, co si myslí, jak ji všichni žerou

      Vymazat
  6. tenhle způsob chování není můj šálek prosecca...

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) jo, jeho šálek prosecca je nezapomenutelnej!!!

      Vymazat
  7. jak potupné...pro blondýna..ale dobře mu tak :)

    OdpovědětVymazat
  8. Češi bohužel tyhle lokální celebritky naprosto žerou a sežerou jim úplně všechno. Díky tomu můžou fungovat takové průměrnosti jako TOP star magazín, VIP zprávy a Agáta Hanychová. Dostává se tak obdivu lidem, kteří nic nedokázali a upřímně, ani nejsou ničím zajímaví. Čím přispívají do společnosti? Hunger games na ně.

    OdpovědětVymazat
  9. výborný článek.. snad už ten falešník ubohý dá pokoj... MT

    OdpovědětVymazat
  10. pekne jsi to dala dohromady, ja ho znam z komentaru u blogerek, i kometare vyuziva k vypraveni odkud zrovna pise a co jedl a ja nevim co :D

    OdpovědětVymazat
  11. Bože, to je zoufalec... Co jiného k tomu říct, když má někdo potřebu si hrát na nějakého bosse. To je jeho životem opravdu tak znuděný?

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to už je šílené. Když už nemám o čem psát tak si snad blog nedělám. Hold když se někdo neponaučí ze svých chyb. :)

    OdpovědětVymazat
  13. to je dobrej psychopat

    OdpovědětVymazat
  14. Držím ti palce Blondýno! jen dál tvrdě do takových lhářů a zlodějů!

    OdpovědětVymazat
  15. NO to snad NE!!!! JÁ HO ZNÁM! :D:D Vláda Žitný, chodil na stejnej gympl, co já! Nevěděla jsem, že by dělal něco takového, někdy... Měl vždy dost pozornosti, byl výbornej tanečník a všichni ho znali, protože byl "jiný" ve všech směrech!! :D... No koukám docela!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho znám taky :D Taktéž spolužák :D A tuším, kdo je Jájina. On Vláďa byl divný, ale až takhle? :D

      Vymazat
  16. Blondý teď nevim jestli Ti napsat, že jsi největší detektiv a nebo genius!!! Jak si to proboha dokázala? Si skvělá

    OdpovědětVymazat
  17. Duševní chudák je to. Blondýno, skvělý článek.

    OdpovědětVymazat
  18. Super, jsem ráda, že ses jím opět zabívala, přeci není možné, aby si toto všechno mohl dovolit a všem takhle sprostě lhát! Taky jsem mu psala pár komentářů a většinu z nich raději nezveřejnil. Nedalo mi to a také jsem psala jedné autorce fotografií, která mi potvrdila, že o něm neví a byla celkem rozhořčená, že používá její fotografie ;-) Jsem zvědavá, co si blondýn vyfabuluje tentokrát a jakými lžemi své chování odůvodní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu psala dvakrát, a ani jednou komentář komentář neprošel cenzurou. Zdůrazňuji, že jsem psala slušně, jen jsem se ptala na jisté nesrovnalosti.

      Vymazat
  19. Ha a jeho oblíbený citát je "Nedělej druhým to, co nechceš aby oni dělali tobě." Mně to prostě hlava nebere.

    OdpovědětVymazat
  20. Téda Blondýno, klobouk důlů. Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. překlep - má tam být dolů

      Vymazat
  21. Mne minule komentoval jeden clanok; v ktorom som pisala o svojich oblubenych blogoch a pripomenula som ten tvoj clanok o Blondynovi .. Tak mi to hned aj okomntoval :

    CzechBlondýn14. júna 2012 7:40
    Robinka, děkuju za publicitu, ale nemuselo to být. Víš co se říkává - špatná reklama taky reklama. Ani netušíš jaké možnosti se mi právě díky tomu co napsala Protivná blondýna naskytli. A jsem rád, že jsi článek připomněla. Čím více lidí si ho přečte, tím lépe..

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

    Zrejme ho to netrapi a tak skoro neprestane. Len sa naozaj divim vsetkym tym ludom ktori citaju jeho blog.. Ako tomu mozu verit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se mu nic nenaskytlo, zase lže. Je to chudák a ubožák, má asi docela nudný život a evidentně mu nic neříká slušné chování, poctivost nebo morálka (tím narážím na krádeže).

      Vymazat
    2. No Blondýna nám teď odhalila i jeho totožnost, takže se budu hodne divit, kdyby ještě pokračoval, no ale kdo ví! :D

      Vymazat
    3. Ale vždyť je těch ctitelů asi pět, v čele s vytrvalou Veronikou.

      Vymazat
  22. No teda já koukám! Spolužák z vejšky a vůbec bych to do něj neřekla, vždycky mi přišel v pohodě. :) Skvělá práce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co dělá tak špatného?

      Vymazat
    2. Co dělá tak špatného? Jenom lže a krade. Pohoda :-)

      Vymazat
    3. Denny, ty jsi nikdy nelhala, co? Krade fotky, nikdy jsi neukradla nic horšího? Fakt ne? Hm.

      Vymazat
    4. Asi se budeš divit, ale nikdy jsem nic neukradla. Nikdy.

      Vymazat
    5. Denny, nevěřím ti :). To lhaní jsi nějak zametla pod koberec.

      Vymazat
    6. Anonymní4. srpna 2012 11:14: Přestaň trollovat. Denny, prostě na něj nereaguj.

      Vymazat
  23. Super článek blondýno, musel dát hodně práce! Klobouk dolů, doufám že si konečně jeho poblázněné fanynky uvědomí co je zač. Nechápu proč Češi jsou takový že "milujou" každou druhou "hvězdu"díky tomu můžou bejt slavný třeba lidi z Hotel Paradise, který nedokázali nic...

    OdpovědětVymazat
  24. Ale přitom nevypadá, že by žil nějakej hodně nudnej život. Trenér ve fitku, voda, promoce. To se mi nezdá jako naprosto zoufalej život, aby si musel vymýšlet takový kraviny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. on není jen trenér, podle fb a stránek je manažer a možná i spolumajitel.. http://www.towell.cz/contact

      Vymazat
    2. Možná to jemu nudné připadá. A i tak - trenér může být docela jednotvárné povolání (může, neříkám musí), promoce je jednorázová záležitost a má ji každý, kdo dokončí nějaké to studium na vysoké, navíc to není něco, co by si člověk nějak organizoval, dělá to škola a zatřetí, spousta lidí někam v létě jede, asi tak polovina mladých na vodu. On prostě ničím nevybočuje a evidentně je to pro něj málo.

      Vymazat
    3. Já jsem samozřejmě nemyslela jen tu promoci jako takovou, ale spíš studium na vysoké škole - úspěšně zakončené. Ale je pravda, že lidé jsou různí. Asi mu to všechno přišlo málo akční :-)

      Vymazat
    4. Studium taky není zárukou zábavy a zajímavého života.

      Vymazat
  25. Z toho, čo tu píšete, podľa mňa to nebude ani ten Vláďa. Skrátka ukradol fotku aj jemu a šupol si to na svoj profil, nie je to možné? Ak má ten chalan z Ústí celý FB viacmenej odomknutý... Taký blbý by podľa mňa už nikto nebol, aby sa dobehol na vlastnej fotke.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na toto podle mě podává skvělou odpověď předchozí článek o blondýnovi. Profilovku na FB má profi, ukradené fotky míst/jídel atd. jsou profi a pak tam najednou vrazí takovouhle fotku nevalné kvality. Kdyby chtěl, mohl si zase ukrást kvalitní fotku, ale místo toho tam dal tuhletu. Kdepak, to bude on:)

      Vymazat
    2. Stále si myslím, že nie, vlastne som o tom čoraz viac presvedčená. Stačí si pozrieť jeho profil na FB. Tento človek má normálny život, reálne fotky, na ktorých je v tom prostredí on, naposledy bol na Madonne. Naozaj by si imidžista cyech blondýn nechal ujsť možnosť vyvesiť na svoj blog skutočné fotky z Madonny a ešte sa aj pochváliť, že si s ňou potom v zákulísí potrkotal nad proseccom? Sotva. Človek za nickom czech blondyn cestuje akurát tak prstom po mape, destinácie si aspoň zhruba študuje - keď sa ho niekto opýta na podniky, vymenuje mu ich tam kopy, myslím si, že to je skôr nejaký totálne utiahnutý nepochopený alebo utajovaný gay, možno ešte násťročný, ktovie...
      Alebo je to niekto, kto si robí zo svojich čitateliek strašnú prdel a dokazuje im, že stačí pár ukradnutých fotiek z flickru na to, aby vznikol nejaký malý fenomén a všetky sliepočky mu tam vypisovali, ako mu závidia a obdivujú ho.
      V oboch prípadoch je to vistom zmysle úbožiak a už mu všetci venujeme priveľa pozornosti ;-)

      Vymazat
  26. Mno, podle fotek na FB byl v Dominikansky republice...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten byl všude dvakrát a od všeho má klíče :-))

      Vymazat
    2. No jo! Paradoxne mi ten jeho skutecnej zivot prijde zajimavejsi nez ten vybajenej.

      Vymazat
    3. No zajímavější asi nebude, ale není k zahození. Já bych byla spokojená :-) ... asi mám malé nároky :-))

      Vymazat
    4. Mně teda být trenérem ve fitku nepřijde zajímavější než jezdit po světě. Rozdíl je ale asi v tom, že zatímco většina z nás by byla spokojená a radovala se z maličkostí nebo s tím něco udělala a stala se "někým" ve skutečnosti, on svůj život špatně psychicky nese a nemá na to, aby něco reálně zlepšil. A tak si to bohužel vynahrazuje lhaním a krádežemi cizí práce.

      Vymazat
    5. Já si spíš myslím, že je to nemocný člověk. Bájná lhavost je normální psychiatrická diagnóza.

      Vymazat
  27. Jestli ten Czech Blondýn není náhodou Halina Pawlowská... mám s ní své zkušenosti (kdysi dávno doslovně citovala v několika svých pořadech knížku, kterou jsem přeložila, a nechala toho, až když jsem jí pohrozila soudem) :/
    Jaroslava Petra Siváková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, nějakej pořádnej namedropping tu už dlouho nebyl! Děkujeme! :)

      Vymazat
    2. Pani Jaroslavo, mozna jste jen jmenovkyne, ale neucite/neucila jste nahodou na jistem gymnaziu na Praze 8 anglictinu? :)

      Vymazat
    3. To je u Pawlovské normální, vyprávěla třeba historku o svém tatínkovi, kterou x let před tím v televizi vyprávěl M. Horníček, že se stala J. Svitáčkovi. Nebo, že ba byl J. Svitáček tatínek Haliny?

      Vymazat
    4. To určitě ne, její tatínek byl z Podkarpatské Rusi a jmenoval se Kločurák (true story)

      Vymazat
    5. O Pawlovské je to známé, ale není jediná (bohužel to stejné dělá např. i pan Donutil). Je škoda, že si i opravdu dobří herci, baviči atd. staví kariéru na příbězích, které před nimi vyprávěl někdo jiný.

      Vymazat
  28. Dobrej článek! Ale co když i ta jeho fotka je ukradená? To by ještě chtělo zjistit! Vypátrat jeho pravou totožnost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, zjistit, jestli je to opravdu ten Vláďa nebo ne....co když tady vláčíme po těch internetech toho nepravého? :-))

      Vymazat
    2. Koukněte na diskuzi trochu výš, blondýna tohleto už jednou komentovala. Je to on.

      Vymazat
    3. Nemůžete s žádnou jistotou říct, že to je on!! Na internetu si dneska vyrobíte identitu, jakou chcete.

      Vymazat
    4. Tak co tomu Vláďovi na FB napsat zprávu a ověřit si to?

      Vymazat
    5. A proč, Alizio? Proč se nesoustředíš na svoje lži, ale na lži jiných? Nebo chceš říct, že jsi nikdy nelhala? Ale jdi.

      Vymazat
    6. Anonym 11:05 je Blondýn :-)

      Milý Blondýne, každý člověk se dopouští lží. Jenže něco jiného je zalhat manželovi, že moje šaty stály o 300 míň a něco jinýho je lhát, že cizí úžasná fotka je moje dílo. Asi nechápeš ten rozdíl, že?

      Vymazat
    7. Nejsem Blondýn. Chápu ten rozdíl. Pro mě je lepší lhát cizím lidem, že je fotka moje než svému blízkému. Asi chápeš ten rozdíl, že?

      Vymazat
    8. A co takhle nelhat vůbec? Blondýn nelže z nějaké nutnosti, nevybírá si menši zlo. On lže a krade, protože chce.

      Vymazat
  29. Je zajímavé, kam tato debata posune původní záměr článku :)) A kdy už přestane být jeho profil veřejný a kdy mu tam nějaký přítel napíše vzkaz o tom, co se tu děje :D

    OdpovědětVymazat
  30. Blondýna vs. blondýn 2:0! Skvělá práce...:)

    OdpovědětVymazat
  31. Milá blondýno, ráda čtu tvoje články a většinou s tebou souhlasím, ale tohle mi vážně připadá trochu mimo... Tak si nějaký chudák na internetu vymýšlí své fiktivní já a půjčuje si k tomu cizí fotky... Narozdíl třeba od prodejců padělků tím nikomu neškodí a jediným řešením je ty jeho hlouposti prostě nečíst a nechat ho ať se vyřádí, když ho to baví... Připadá mi zbytečné to nějak rozpitvávat, co přesně si vymyslel, kde sebral, kterou fotku atd. Copak nejsou lepší témata na články než výplody nějakého chudáka na netu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tady jde o to, že ten člověk krade. A i když to například nepohoršuje vás, tak je to pořád krádež. Vám by se líbilo, kdyby vaše fotky někdo vystavoval před dalšími lidmi a chlubil se s nimi? Já blondýně moc fandím, jen houšť a větší kapky!!!

      Vymazat
    2. Nikomu neškodí? Prosím? Kde žijete? On vydává cizí práci za svoji, nechá se za to chválit a podle vás to nikomu neškodí? Takže krádež je špatná jen když někomu ukradnu hmotnou věc? Kdybyste uměl/a pořádně číst, přečetl/a byste si hned na začátku článku, že blondýna nemá nic proti tomu, že si fantazíruje.

      Vymazat
    3. Anonymní3. srpna 2012 22:42

      "půjčuje si" cizí fotky ? ? ?

      Vymazat
    4. Mně by skutečně nepohoršovalo, kdyby někdo vystavoval moe fotky nudlí třeba. Proč by mělo?

      Vymazat
    5. omg, proč by mělo? Protože je to tvoje autorská práce a on ji vydává za svou. Kdyby ti někdo ukradl peněženku, taky by tě nepohoršovalo?

      Vymazat
    6. Peněženka a obrázek nudlí, milá Denny, je rozdíl.

      Vymazat
    7. Vážně? Sorry, ale krádež je krádež, ať ukradneš lístek na tramvaj nebo auto. Nebo fotku, kterou vytvořil někdo jinej.

      Vymazat
    8. Denny, takže ty sis třeba nikdy nic nestáhla z uložto? Díky předem za odpověď.

      Vymazat
    9. Hele, a víš, že nestáhla?

      Vymazat
    10. Anonymní4. srpna 2012 11:13: Ty fakt nechápeš rozdíl mezi tím, když si někdo něco stáhne a tím, když si někdo něco stáhne, zveřejní a vydává za svou práci? Fakt to nechápeš?

      Vymazat
    11. Denny: Super, ale to tu budeš asi jediná :)

      Anonymní: Chápu :). Nejsem idiot. Opravdu tě tak rozčiluje, že si někdo stáhne talíř s nudlema a vydává ho za svoji fotku? Nedějí se horší zla na světě? To je to, co mě na tom čílí. A ne, nemám blog, nekradu cizí fotky, vpodstatě ani s konáním Blondýna nesouhlasím, jen mi přijde moc ten hon na takovou krávovinu. A ten lynč kvůli takové blbosti.

      Vymazat
    12. Kvůli blbosti???? Hahaha! Jak by ti bylo, kdyby nějaká buzna ukradl tvý fotky z dovolený a vydávala tvýho heterosexuálního partnera za svýho teploušskýho přítele?

      Jak by ti bylo, kdybys měl jako koníčka focení, dělal hezký fotky a někdo ti je ukradl?

      Jak by ti bylo, kdybys byl vyjevená holčina, co žere jeho blog a zjistitl, že tio jenom lže?

      Vymazat
    13. To není jedna fotka talíře s nudlema. To jsou desítky fotek. Navíc je totálně kurví přes fotošop, k tomu souhlas taky nemá.

      Vymazat
    14. Anonymní:
      1) Je mi to fuk. Pravděpodobně bych to nezjistil. A kdyby, je mi to fuk.
      2) Je mi to fuk. Možná bych byl i pyšnej.
      3. To by mi asi vadilo, ale nevím.

      Vymazat
    15. Marti: Třeba poslal tisícovku do psího útulku, ty taky? to je to, co řeším. Ne píčoviny.

      Vymazat
    16. Jestli si někdo myslí, že se tu řeší fotka nudlí, tak je jaksi pomalejší. Řeší se tu to, že ten psychopat vydává cizí fotky za svoje (nepůjčuje si je, tvrdí, že je autorem) a několik skutečných autorů již vyjádřilo svoji nelibost nad jeho jednáním. To ale asi někteří magoři tady nepochopí, dokud jim samotným někdo něco podobného neukradne.

      Vymazat
    17. Anonymní, řekni mi jeden jedinej důvod, proč by ti vadila ukradená fotka nudlí, kterou dáš na net? To mi nedochází.
      Pokud to vadí autorům, jsem samozřejmě na jejich straně a je jasné, že by měl Blondýn fotky dát pryč, ale nezdá se mi, že na tomhle je tento článek postavený. Asi jsem pomalejší, co už, všem nebylo dáno stejně.

      Vymazat
    18. Tyvole, di už s těma nudlema někam. Je to fotografie, autorské dílo, autor má na flickru kontakt, na kterej se ho můžeš zeptat, jestli fotku můžeš použít. To blondýn neudělal a fotku ukradl.

      Když si vemu tvý auto a pak budu tvrdit, že sem ho neukrad, ale jen si ho pučil, taky ti to nebude vadit??????

      A prober se neni to o jedný fotce nudlí

      Vymazat
    19. Tak když jsi pomalejší, já ti to klidně vysvětlím - Článek je postavený na tom, že on si ty fotky nejen "půjčuje" do svého blogu, ale také tvrdí, že je jejich autorem. A poté, co na něj někdo udeřil, najednou obrátil a tvrdí, že on tímhle vlastně propaguje ostatní fotografy. Evidentně si myslí, že lidi jsou vemena a budou mu to žrát. Jak asi propaguje jiné fotografy, když zprzní jejich fotky a i nezprzněné fotky vystavuje bez jakéhokoliv uvedení původního autora.

      Vymazat
    20. Kdybys mi ukradl fotku, tak mi to je jedno a budu rád, že se líbí. Kdyby mi ukradl auto, tak mi to vadí. Já mezi tím vidím rozdíl, ty ne? Já neříkám, že mám pravdu. Podle rekací ostatních, zjevně ne :), jen ti říkám svůj pohled na věc. Seru na to, že si dáš na blog fotku mojí palmy a řekneš, že jsi to fotil ty.

      Vymazat
    21. Díky za vysvětlění a trpělivost :). Já jsem třeba vemeno, já bych mu to sežral, asi proto, že fotka třeba těch nudlí :) je mi tak nějak fuk. Ale jako jo, já souhlasím s tím, že dělat se to nemá, to zase ne, že bych ho poporoval nebo něco. Jen mě třeba zajímá motiv, proč to lidem vadí? Pokud jde o nějaký nudle, brejle nebo pláž a daj to veřejně na net, nikdo to neznužije k něčemu hnusnému, proč to vadí? Proč by to vadilo tobě, kdyby sis vyfotil žabky a v Indii si to někdo dal na blog? Opakuji, že si nemyslím, že je to správné, jen to nevidím jako velké zlo, tak nějak :)

      Vymazat
    22. Špatné je to už z principu, hnusné je to samo o sobě. Nevím, jak jinak to vysvětlit, to by snad mělo patřit k základní etice každého slušného člověka. Představ si například, že ti přijde domů brečící dítě s tím, že spolužák mu ukradl obrázek, chodí s ním po škole, říká, že je jeho a sklízí z to obdiv. Protože to je přesně to, co blondýn dělá. V komentářích mu často chválili fotky a on ani jedinkrát neřekl aspoň něco na způsob "Díky, ale fotku ve skutečnosti udělal ten a ten".

      Vymazat
  32. Už u prvního článku se mi to nějak nezdálo, tenkrát uváděl blondýn ještě mail a už tenkrát jsem ho našla na nějaký seznamce aka blondýn pinďulín. No, profil tam má pořád, předchozí přezdívka je ggondra18 ( ondřej laciný, hmm?) a poslední fotka úpravou dost připomíná ty z fiktivní dovolené..

    http://photos.iboys.cz/photos/nn/N/9/T/LIUH46CDV10_L.jpg

    Takže tipuju, že chudák trenér z fitka je v tom nevinně a milej ondra si zase jenom "vypůjčil" fotku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je taky možný. ten vláďa má na fb fotky z cest po usa a tak.. ten by neměl moc důvodů pro to vymýšlet si jiný život..

      Vymazat
    2. Jo, třeba si blondýn řekl, že začne krást fotky lidem, kteří to nejspíš nebudou hledat a nezjistí...a koho si jako "model" vybrat do profilovky, než vymakanýho fitness trenéra, že?

      Vymazat
  33. Tak tuhle diagnozu sama dobře znám. Většinou to postihuje starší pány a já osobně tomu říkám "stařecká pábivost", kdy si vymýšlí úplné blbosti a okolí to o nich vím. Občas to prostě postihne i lidi v mladém věku. I takové znám, jen jich je výrazně míň. A tendle k tomu prostě jen využívá širší publikum než okruh svých známých.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty osobně stařecká pábivost, psychologie tomu říká bájivá lhavost (pseudologia phantastica). Normální u dětí do šesti let (viděl jsem v ZOO myš velkou jako slon!), u dospělých lidí je to nemoc...

      http://www.rahunta.cz/news/mytomanie-chorobna-lhavost-/

      Vymazat
  34. No, ale vážně, kdyby seděl na zadku doma s nedostudovanou střední školou, bez partnera, bez práce... Asi bych celkem chápala, že byť i jedna z těch věcí by dokázala člověka pěkně demotivovat. Ale jestli má vysokou, vystudoval biologii (podle fb), má přítele, je to celkem pěkný kluk (teda podle mého názoru, jak se na to dívají, vzhledem k jeho orientaci, pánové, to nevím), maká jako trenér ve fitku. Copak tohle je tak zoufale nudný život, že by si musel vymyslet místo toho takovou blbost? A jak vůbec může mít, pokud má reálný vztah, práci a školu, čas na tvorbu dokonalé virtuální identity? Kolik času mu muselo zabrat ten blog stvořit, když myslí na takové blbiny jako, že musí několik dní před plánovaným odletem napsat o tom, jak balí. Buď je na tom seriózně psychicky docela špatně, když svůj život považuje za tak zoufalý anebo je tak trochu fejk i ten Facebook.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to choroba, něco jako Markéta Linden, pamatujete? Ta tlusťoška, co prý byla supermodelka a dvořil se jí princ William.

      Vymazat
    2. I kdybych si chtěla vymýšlet, tak nevím, kde bych na to při studiu, práci a škole brala reálně nějaký čas. Pokud je pravda to, co je na onom profilu. Nicméně si spíš myslím, že i ten fb profil je nějaká habaďůra.

      Vymazat
    3. Nebo to vůbec není on a i fotka Vládi je kradená?

      Vymazat
  35. Blondýna má pravdu, identitu CzechBlondyna odhalila správně. Jde o tu provázanost mezi jeho původním blogem, fotkami a vymyšleným pseudonymem, jeho původním mailem blondyn-pindulin nebo jak to bylo, jeho profily na seznamkách --- a jeho současnou existencí + seznamka + fotky. Občas ujede a na chvíli si dá na profil vlastní fotku, dá se to pohledat a propojit. Je to fakt VŽ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Člověče, ani by mě nepřekvapilo, kdybys byl blondýn ty, anonyme. Podle toho, jak se tu snažíš tu fotku ze seznamky zamést pod koberec, bych se nedivila.

      Vymazat
  36. Tak tohle je hodně moc povedenej článek :) Docela jsem se zasmála :D

    OdpovědětVymazat
  37. http://new.iboys.cz/liam

    OdpovědětVymazat
  38. super článek, hodně detektivní práce, poutavě napsaný

    OdpovědětVymazat
  39. Přečtěte si diskusi pod článkem, jak blondýn ukradl jedný holce její fotky z Rhodosu a jejího přítele vydával za svýho :-)

    http://www.theczechchicks.com/2012/06/skulls.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je doslovný přepis diskusního příspěvku z odkazu výše:

      "Martina02.07.12 8:49
      krásnej kluk? krása není všechno, bohužel je totiž zřejmě i dost hloupej :) mám pořád v hlavě zakořeněný jak mi kdysi ukradl fotky z Rhodosu a mého přítele vydával za svého přítele Radima.. z toho dodnes nemůžu :DD"

      Vymazat
  40. Je mi ho vlastně docela líto...

    OdpovědětVymazat
  41. Ja popravde vôbec nechápem čo sa takého deje.

    Teda okrem toho, že vzal bez dovolenia fotky z flicku a dovolil si ich upraviť a opublikovat bez zazdrojovania, popr. povolenia - je to vec absolútne úbohá.

    Ale čo sa týka textov a "akojeho" života na jeho vlastnom blogu - je to predsa jeho blog, nemôže si tam náhodou písať čo chce? Má tam niekde snáď napísané, že sa jedná o autentické autobiografické zápisky?

    Nie som jeho fanúšik, nepáči sa mi jeho štýl, absolútne odsudzujem vydávanie cudzej práce za svoju. Ale to ostatné nie je podľa mňa nič iného, než lov na čarodejnicu. mrkva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, člověk může do svého blogu psát co chce - a dostává na to reakce. Proto ten blog píše. Někdo schytá obdiv za super cool způsob života - někdo výsměch za to, že to předstírá.

      Vymazat
    2. Děje se například toto: http://www.theczechchicks.com/2012/06/skulls.html

      Vymazat
  42. Četla jsem ten blog jenom zběžně, ale i tak je mi z toho na nic. Netuším, jak vypadá skutečná autorova postava, ale ať je jaký je, vždycky by byla lepší méně atraktivní pravda, než ubohá a za vlasy přitažená lež..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč? Čím ti to ublížilo? Starej se o skutečné zlo, omg ne o ukradený fotky žrádla.

      Vymazat
    2. Hele, říká ti něco třeba autorskej zákon? Podle tebe je v pořádku porušovat zákony a krást? Tak to gratuluju

      Vymazat
    3. Až budeš mít sama čisté svědomí, hoď kamenem, Denny.

      Vymazat
    4. No teda, krást fotky pěkného heteráka a vydávat je za svou buznu je dost sprosté. Viz http://www.theczechchicks.com/2012/06/skulls.html

      Vymazat
    5. Nevím, koho myslíš, ale Vladimír je buzna :)

      Vymazat
    6. Přečti si diskuzi na tom odkazu - ukradl jedné holce fotky z dovolené a jejího přítele vydával za svého.

      Vymazat
  43. Jestli je to vážně on, tak je na tom zas krásně vidět úroveň našeho školství a že má dnes vejšku každý trouba.
    Tenhle člověk měl v textech tolik chyb, že jsem měla za to, že musí být původem cizinec, když jsem tam před několika měsíci jednou omylem vlezla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak teď čtu tu jeho odpověď tam, tak se podle ní výrazně zlepšil, proti tomu, co jsme tehdy viděla, aspoň v tom psaní, když už pořád krade a píše bludy. Aspoń nějaké plus.:)
      Fakt hsem od něj tehdy četla krátký odstavec, kde měl snad třicet překlepů a chyb a udivil mě ten kontrast s parádní fotkou.

      Vymazat
    2. Dokonce i o těch Benátkách píše slušně.
      Ač Grammar nazi by si určitě i tam něco našel.

      Vymazat
  44. PERFEKTNÍ!

    http://aly-beauty-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zato cpát do každýho jednoslovnýho komentáře adresu svýho blogísku není moc perfektní ;-)

      Vymazat
  45. Blondýno,jsi skvělá...ráda si čtu tvůj blog...klobouk dolů...

    co se týká pana Dokonalého,i já jsem na vážkách,jestli v tom chudák Vláďa 6itný není nevinně,nebo jestli to od někoho není záměr ho znemožnit - podle FB nemá zrovna jednotvárný nudný život,alespoň pro mne by nebyl-cesta do USA,Dominikány,koncert Madonny....každopádně blog Blondýna jsem viděla,přečetla,odešla...chudák kluk,až je mi ho líto :-))))))) Veronika

    OdpovědětVymazat
  46. jeho blog trochu znám, párkrát jsme na něm byla a znám ho z komentářů u svých oblíbených bloggerek. ale nikdy by mě nenapadlo, že je to s tím takhle. ulhaný Blondýn, skvěle jsi ho odhalila (ten článek je fakt super)! ale chytil se do pasti sám..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proboha, pokrytectví.4. srpna 2012 11:00

      Doufám, že ty nikdy, ale nikdy! nelžeš :)

      Vymazat
  47. No a? Fandím mu. :)

    OdpovědětVymazat
  48. Milá Blondýno, když si chceš tak sveřepě hrát na detektivku, kterou nejsi, udělej aspoň jednu věc. Nauč se anglicky, ať můžeš napsat lidem na Flickeru normální dotaz, kterému porozumí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonyme, kdybys četl Blondýnu pravidelně, tak víš, že několikrát přiznala, že anglicky neumí. Chtěla bych vidět tebe, jestli bys dal/a dohromady vůbec jednu větu v jazyce, kterej neovládáš

      Vymazat
    2. Mně teda přijde lepší zeptat se méně srozumitelně, než si to neověřit vůbec. To bys tu, ty magore, pak řval/a, že nemá informace ověřené, že? A navíc, z odpovědi toho člověka i tak jasně vyplývá, že nikomu souhlas nedal a že na blondýnově pseudoblogu je jeho fotka bez svolení.

      Vymazat
    3. Martin: Pravidelně ji nečtu. Víceméně je mi to i fuk, jen do ní rýpu. Ono ji to jistě motivuje. :) Co neumím, do toho se npouštím.

      Anonymní: Já ji jen doporučuji, ať se naučí anglicky, bude se jí to hodit, ne? Vidíš tam nějakou nadávku něco proti Blondýně, nebo spíše pro ni?

      Vymazat
    4. Hmmm a co když umí jiný jazyky, v kterých ale těžko bude psát dotazy na flickr?

      Taky myslím, že je lepší položit dotaz byť nedokonale, než publikovat neověřenou informaci. Za mě Blondý boduje!

      Vymazat
    5. Marti: Za mě taky boduje, ale ne v tomto případě. Boduje, když je vtipná, když varuje lidi před dalšími, kteří je skutečně okrádají (zboží, e-shopy), ale ne v tomhle, ten kluk může bejt chudák, můžu s ním nesouhlasit, ale dělat z toho causu dne už podruhé mi přijde těžče blbé :). Opakuji, že ta angličtina bylo jen rýpnutí, taky blbé, jako tento článek :). Nemusí se mi líbit všechno, že ne?

      Vymazat
    6. Anonymní4. srpna 2012 11:49: Podle tebe není krádež, když zveřejním cizí fotku a řeknu, že jsem autorem?

      Vymazat
    7. Je to kráděž.
      Anonymní: Řekni mi, čím ti ublíží, když si chlapeček v Thajsku stáhne Tvou fotku slunečních brýlí, dá si ji na nevýdělečný blog a řekne, že jsou jeho? Krom toho, že se to na 99% nedozvíš, co ti to udělá? A neděláš v životě nidky nic horšího?

      Vymazat
    8. Anonymní4. srpna 2012 12:28: Ty jsi fakt exemplář. Vzorek morálního úpadku společnosti. A že se dějí horší věci - aha, takže někdo krade víc, proto se nebudeme starat o malé zloděje, někdo vraždí hodně, tak by nás neměli zajímat lidi, kteří zavraždí jednou...to je přesně to, kam názory, jako je ten tvůj, vedou.

      Vymazat
    9. A pro tvou informaci - ne, nic takového ani horšího v životě nedělám. Nekradu, respektuji vlastnictví druhých. I když je to jen k fotce z dovolené, morálka by mi nikdy nedovolila tvrdit, že práce jiných je moje práce.

      Vymazat
    10. Anonymní: Ne, nemíchej jablka a hrušky. Vražda a krádež obrázku je fakt rozdíl. To j e fajn, že jsi téměř bezchybný, to ti závidím. :)Mimochodem - taky nekradu, respektuji vlastnictví druhých, ale třeba .. co já vím, zašlápl jsem mravence, zabil plno komárů, ublížil slovně přítelkyni, opisoval jsem z taháků ve škole, rozhodl se špatně, byl na někoho zlej, kdo si to nezasloužil, dělám plno chyb ;). Rozhodně horších než to, že bych někomu ukradl fotku nudlí. To, že nedělám zrovna tohle ze mě nedělá lepšího člověka. Ty jsi morální až na půdu, zjevně, gratuluji :). Upřímně.

      Vymazat
    11. Oproti tobě opravdu jsem. Neschvaluji krádeže. Ale jo vlastně, pro tebe krádež fotky není krádež.

      Vymazat
    12. Já jsem psal výše, že je to krádež :). A žádný blog, kde bych vystavoval cizí fotky a vydával je za svoje nemám. Jen se mi to zdá přehnané - některé reakce. Je fajn, že existují lidé jako ty, nedělající chyby :) a to myslím tak, jak to píšu, bez ironie.

      Vymazat
    13. Reaguji na původního anonyma: Než začneš psát do veřejných diskuzí, nauč se česky. Detektivka je příběh detektivního žánru, ne ženský rod od slova "detektiv".

      Vymazat
  49. Já Vladu znám, nechápu proč dělá blog tímhle zpusobem, je to zajímá osoba, klidně by mohl mít blog o svém životě. O životě studenta s jinou orientací a se zálibou v módě.. Nevím proč mu to nestačí a musí si vymýšlet život s Italem apod. ... :D Ach jo a nejvíc tristní je, že ani po tomhle nestáhla krovky a dál odpovídá na svém Formspring ... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi ho to baví. Já neříkám, že bych s tím souhlasil, byť některé moje komentáře tak můžou vypadat, ale zdá se mi to prostě moc.. přehnané. Takovej hon na to, že si někdo vymýšlí a chlubí se cizím peřím. Nevydělává na tom, prostě se mi dva články zdaj moc o takové píčo*ině :)

      Vymazat
    2. Tak když ho znáš, tak se ho na to zeptej osobně. Už tady padly spekulace, že to dost možná není on, ale že i jeho fotka byla ukradená :)

      Vymazat
  50. Z formspringu CzechBlondýn:

    Otázka: proč teda nepoužíváš svoje fotky, když si "údajně" nevymýšlíš?

    Czech Blondýn: Je tolik šikovných a profesionálních fotografů, kteří umí fotit líp než já, ale o kterých alespoň u nás v Česku třeba nemá většina lidí ani ponětí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahááááá, tak vona je to propagace skvělejch fotografů. Proto ty fotky tak domrvuje tím photoshopem! A taky nějak Vládínek zapomíná psát jejich jména a linky na jejich fotogalerie.

      tak to potom jó.

      Von nám vlastně zprostředkovává to umění, o kterým ani nemáme páru.

      Vymazat
    2. Mně to třeba nevadí :). A ne, sám to nedělám, není to moje obhajoba :).

      Vymazat
    3. Blondýne, jdi už dohajzlu

      Vymazat
    4. Nejsem Blondýn. Jen se netvářím, že jsem nikdy nelhal. Pravda, nekradu fotky, ale zároveň, kdyby někdo kradl moje, je mi to putna. Soustředím se na skutečné problémy, ne na malichernosti.

      Vymazat
    5. no to určitě! kdybys maloval obrazy a někdo ti je ukradl, je ti taky putna?

      Vymazat
    6. Ne, to ne, to je ale trochu něco jiného, že? Pokud mi někdo ukradne fotku mého obrazu, je mi to šumák.

      Vymazat
    7. Fotografie je umělecké dílo stejně jako obraz, román nebo symfonie. Když ti někdo ukradne tvoje autorské dílo, je ti to fuk?

      Vymazat
    8. Mně jo, anonymní, mně jo :). Mně vadí, když někdo týrá děti, zvířata, lidi, politici, kradoucí miliardy, znásilňování, bití, i malé (psyhické, fyzické) ubližování (především) blízkým, atd. Absolutně mi nevadí, když vytvořím něco pěkného a někdo si to vezeme - líbí se mu to, prostě tohle je mi opravdu jedno. Víc mě trápí, když někdo švihá 20 vteřin psa.

      Vymazat
    9. Anonymní4. srpna 2012 12:09: Hmm tak to už se nedivím, že jde společnost někam, když ji tvoří individua, kterým nevadí to, že někdo vezme cizí fotku a podepíše se pod ni. Naprostý úpadek respektu k práci druhých.

      Vymazat
    10. Ne kvůli tomu, že ji ukradne, ale kvůli lidem, jako jsi ty, kteří tvrdí, že je to v pořádku.

      Vymazat
    11. A kdyby ses o něm dozvěděl už dřív než včera, věděl bys, že než blondýna zveřejnila první článek, tvrdil o všech fotkách, že jsou jeho.

      Vymazat
    12. Neříkám, že je to v pořádku, jen to, že vůči mně - by mi to bylo fuk. Mně to prostě nevadí. Chceš moje fotky? Klidně ti je pošlu, fakt mě neraní, když je někde vystavíš.

      Vymazat
    13. Jenže těm lidem co jim ty fotky ukradl, to evidentně vadí!

      Vymazat
    14. Jo? Kdyby jim Bloncka nenapsala, neví to a ani nějak nevidím, že by jim to vadilo. Jen jí odpověděli na dotaz. Kde vidíš, že někdo kvůli tomu dělá kravál kromě Blondýny, která u mě tedy dost klesla mazáním komentářů od CzechBlondyna, který se k tomu vyjadřoval. To jsem nepochopil.

      Vymazat
    15. Anonymní4. srpna 2012 12:29: Přečti si blondýnin článek ještě jednou. Autoorům fotek to VADÍ a on to přesto dál dělá.

      Vymazat
    16. Anonymní 12:33: Podívej se, kdy se dotazoval virt_ , a kdy se ho ptala Blondýna. Virt_ to zjistitl sám a vadí mu to.

      Vymazat
    17. Pokud mu to vadí, jistě se ohradil a ochrání si svoje fotky třeba vodoznakem, holt s tím musí počítat, je to smutné, no :), ale není to tragédie. Pokud jim to vadí, ať s tím něco dělají. To samotřejmě respektuji (nechápu, ale respektuji) a v tom případě jsem na jejich straně.

      Vymazat
    18. Blondýne, netrolluj tady, jsi trapnej

      Vymazat
    19. Já nejsem Blondýn, Blondý zde psal pod svou přezdívkou, ze svého účtu a Blondýna mu to maže :))

      Vymazat
    20. no taky moh spadnout do spamu, mi se to tu občas stane, koment tady chvilku je a pak zmizí, Blondýna je po njějaký době z toho spamu vrací do textu spátky, aspoň tak mi to vysvětlila po mejlu

      Vymazat
    21. To je pravda, je to možné. Zase bych jí nerad křivdil, jen je to blbá náhoda teda :). Obhajoval se tu, psal, že mu to Blondýna maže, že píše podruhé, atd., a že některá Blondýnina tvrzení nejsou pravda, čert ví, jak to tedy je.

      Vymazat
    22. Anonymni 12.52 > Respekt! Taky mi to tady prijde jako zbytecna hysterie. Kdyz uverejnuju jakejkoliv svuj vytvor na netu, asi trochu musim pocitat s tim, ze si muze zacit zit vlastnim zivotem. Nerikam, ze je to spravny, ale tak to proste je.

      Vymazat
    23. Je to tak a není to správné, proto by se snad proti tomu mělo něco dělat ne? Jako například upozorňovat na lidi, kteří takové fotky kradou. Mimochodem, pokud uveřejňuji svůj výtvor na stránce, která není označená jako stránka s fotkami pro free use, nepočítám s tím, že mi je bude někdo krást.

      Vymazat
  51. Milý pochybující komentující, pokud by Blondýn NEBYL Vladimír Žitný, pak mu jednoznačně ukradl identitu!!! Pokud by to udělal, pak by skutečný majitel této identity zcela jistě tuto věc řešil cestou trestní. Tj. pokud Vladimír Žitný, který ví o této kauze, která se táhne několik měsíců a jeho jméno zde padlo opakovaně již v červnu, pak už jistě podal trestní oznámení na Czech Blondýna za krádež identity, jistě by o tom také psal na svým facebooku a při své zálibě zveřejňovat stovek fotek ze soukromá by i zveřejnil fotku tohoto trestního oznámení. Že nic takového neudělal, jednoznačně potvrzuje, že jde o stejnou osobu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nepodání trestního oznámení fakt nic nepotvrzuje.. navíc to i podat mohl, ale policie nic nevyšetřila - to bych se ani nedivila.

      Vymazat
  52. Blondýna, Ty si fakt neskutočný detektív! Musela si na tomto riadne makať. Ja som ho začala sledovať hneď v začiatkoch, no odkedy si o ňom zverejnila prvý článok, tak sa nad jeho postmi len usmievam :D

    OdpovědětVymazat
  53. Pokud CzechBlondýn ukradl identitu VŽ, pak jde o jasný případ kyberkriminality.

    Už jsem ji nahládil zde, udělejte to také:

    http://aplikace.policie.cz/hotline/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si teda nepamatuju, že by Czech Blondýn někde psal o tom, že se jmenuje VŽ. Takže to, co tady píšeš, mi přijde trochu z cesty. Nejprve si přečti jeho blog a napiš mi, jestli jsi tam někde našla, že píše jsem Vladimír Žitný, to je moje jméno!

      Vymazat
    2. anonym 13:16 tak to si ty blondýn! když sem koukala naposled byl tu od tebe koment úplně stejný a já ti psala proč teda vystavuješ úplně cizího kluka na svůj FS..a pak tvůj komentář zmizel odpovíš mi tedy?

      Vymazat
  54. hele vy naivky, vy si fakt myslíte, že kdyby blondýn doopravdicky nebyl Vláďa, že už by to dáááávno nebylo vyřešený přes policii???? je to onm proboha, proberte se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  55. Kyberkriminalitu czechblondýna oznamte anonymně policii na tadytom odkazu: http://aplikace.policie.cz/hotline/

    OdpovědětVymazat
  56. Nechce se mi věřit, že Blondýn a Vladimír je totožná osoba. Je vůbec fyzicky možné vést paralelně dva životy? Zvlášť když profil VŽ ukazuje naplňující život s prací, přáteli i partnerem?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no a to právě dokazuje že to Vladimír je. Na fejsku má strašně přátel a o blondýnovi ví. Myslíš že by si jen tak nechal ukrást identitu, nijak na to nereagoval a nepodal trestní oznámení???

      No, však se dovíme pravdu. jestli sem fakt psal koment a spadl do spamu, tak má blondý jeho IP adresu a může ji porovnat

      Vymazat
  57. Formspring czechblondýn, otázka: Několik autorů fotek, které jsi ukradl a neuvedl původního autora, se již vyjádřilo, že ti k použití nedalo souhlas a nelíbí se jim, že používáš jejich práci. Jak se k tomu postavíš? Omluvíš se jim, nebo si zase vyslechneme nějakou výmluvu?


    oDPOVĚĎ: Jediné odkazy mi chybí u fotek ze St. Johna. Proč jsem je neuvedl jsem napsal o otázku níž. Co se týče fotek např. od blogerky Shini, tak už jsme se v klidu a hezky společně domluvili na tom, že odkazy doplním. Sama se ale můžeš přesvědčit o tom, že několikrát je tam napsané mám.

    Smazaná odpověď: odkazy chybí u fotek milána, benátek, nudlí, brýlí, atd atd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zajímavé - on si teda stáhne něčí fotku, ale sám vnitřně není přesvědčen, že její autor je skutečně její autor, tak raději žádného autora neuvede:D LOL (viz jeho odpověď na předchozí odpověď na Formspringu)

      Vymazat
  58. Měli by o něm napsat článek do Exotopedie.

    OdpovědětVymazat
  59. Teď jsem narazila na Tvůj článek a jsem vážně zklamaná. Celou dobu jsem obdivovala "jeho" fotky a jeho blog jsem měla ráda.. opravdu jsem mu nalítla a teď mě to mrzí. Nikdy by mě nenapadlo, že tohle může někdo dělat. Očividně to nemá v hlavě v pořádku.
    A Tobě musím říct, že jsi neuvěřitelná!! Klobouk dolů, jsi úplný detektiv :D nechápu jak jsi na to všechno přišla, ale děkuju, že jsi mi otevřela oči.
    Jsi skvělá!!

    OdpovědětVymazat
  60. Tak ještě jednou, když mažeš můj komentář - Tvůj článek mě opravdu pobavil, tleskám Ti, ale dovol mi Tě upozornit na pár chybných detailů - článek o Milánu? Kde mám napsáno, že jsem tam zrovna musel v době publikování být? Ano byl jsem tam, ale už je to několik měsíců zpátky. Rozhodně nemám nikde napsáno, že v tom městě zrovna sedím. Fotka s jídlem - mám snad ve článku napsáno - to jsem fotil já? Nemám. Už jenom tohle svědčí o tom, že všem těm informacím, které tu svým čtenářům nabízíš, se nedá tak úplně věřit.
    Ale co mě zaráží nejvíce je identita. Jak můžeš tvrdit, že jsem Vladimír Žitný? To že mám jeho profilovou fotku na formspringu, přece ještě nic neznamená. Mám někde napsáno, jmenuji se Vladimír Žitný? Nemám. Jsi úplně vedle. Jde pouze a jenom o Tvou domněnku, já nikdy nic takového nepotvrdil ani neřekl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A můžeš nám tedy vysvětlit proč máš jeho profilovou fotku na formspringu? Víš, většina duševně normálních lidí si nedovede představit, že použije fotku cizí osoby jako fotku, která by měla logicky zobrazvat autora odpovědí.

      Vymazat
    2. Pokud používáš cizí fotografie, máš od autorů povolení k jejich publikaci?
      Ivča

      Vymazat
    3. A co, že nepíšeš, žes tu fotku nefotil ty? Není tvoje a bez svolení autora prostě NEMÁŠ právo ji použít.

      Všimněte si toho, jak blondýn na Formspringu tvrdí, že pro něj PB neexistuje a články o sobě zásadně nečte, ale hlavně že tady kolem sebe kope, jen aby sem mohl něco napsat:)

      Vymazat
    4. Chceš někomu namluvit, že s Vladimírem nemáš nic společného?! Není to poprvé cos použil jeho fotky, na "starém" blogu jsi měl celou jeho galerii. Nehledě na to, že nevidím důvod proč bys kradl cizímu muži dost obyčejnou fotku na pláži?! Že bys chtěl poukázat na výtečného fotografa či modela, kterého nikdo v Česku nezná? :D Nebo Vladimír ukradl identitu tobě?! Postav se k tomu čelem a přestaň se dál shazovat těma sciencefiction výmyslama o tom, že jediný kdo tady lže je Blondýna. Ještě tady chybí, že se takhle mstí svému bývalému...

      Katka

      Vymazat
    5. Ty magore, tak proč používáš jeho fotku jako profilovku? Není ti trapně? To je normálně přinejmenším na podnět na přestupek, ne-li na trestní oznámení.

      Vymazat
    6. Tak když nejsi VŽ, tak nám řekni, kdo teda jsi. Nebo jen prachsprostý lhář a zbabělec?

      Vymazat
    7. A já si myslím, že to VŽ je. Blondýn si nedělá hlavu s autorstvím, neobtěžuje se kontaktovat autory fotek, které krade, proč by se najednou obtěžoval bojovat za identitu téhle fotky? Chová se, jako by mu někdo šlápnul na kuří oko:) A mimochodem, nová profilovka, kterou před někkolika hodinami nahrál například na Formspringu, taky není jeho.

      Vymazat
  61. Český Blondýne: mám na tebe malou otázku. Ty tvrdíš, že nejsi Vladimír Žitný, ale pouze máš jeho profilovou fotku na formspringu. DAL TI Vladimír Žitný SOUHLAS POUŽÍT JEHO FOTKU a ví o tom, že vystupuješ pod jeho fotografií ? ? ? nebo jsi mu jeho fotografii - jak máš ve zvyku - ukradl ? ? ? Proč nevystupuješ pod svou vlastní fotografií ? - údajně děláš modeling, tak by to neměl být takový problém, vyštrachat nějaké reprezentatnivní foto

    OdpovědětVymazat
  62. Model musí krást fotky noname lidí?! A nikdy neukázal nic, kde by byl sám zvěčněn? OMG, ten vedle modela neseděl ani v buse, jinak by veděl, že ti které vzhled živí jsou schopni vytvořit stránky "Můj profil 1000x jinak"

    OdpovědětVymazat