Hornbach a eklhaft z pupíku

Málokdy se mi stáne, aby se mi u televizních reklam zvedal žaludek. Už jsem nejspíš pořádně otrlá, když jsem si zvykla na všechny ty více či méně nechutné spoty, ve kterých ženy menstruují modře, mimina i psi dělají pevná (a snad i voňavá) hovínka a mají zadečky v suchu a muži močí vedle záchodové mísy a mají potíže s prostatou. 

Všechny tyhlety vylučovací reklamy ale v posledních dnech s přehledem strká do kapsy Hornbach a jeho protizahálecí spoty. Přiznávám, že když jsem viděla ten první, udělalo se mi opravdu velmi slabo od žaludku. A to byl teprve začátek. 


Reklamní kampaň je o tom, že lepší je něco dělat, než se jen tak poflakovat. A že ještě lepší je dělat něco, na co si koupíme materiál v Hornbachu.  

Reklama první: Mírně zanedbaný pán se povaluje v křesle, umolousané tílko má vysoko vyhrnuté a z pupíku na vyvaleném břiše si vydloubává špínu. Když vydloubne opravdu velký kus jakéhosi eklhaftu, se zaujetím si ho prohlíží. Pak ho osvítí nápad, rozmlátí kladivem radiátor a namontuje nový. Jupijé.

Možná té reklamě nerozumím, protože nejsem cílová skupina. Možná proto, že mezi mé občasné zahálecí činnosti patří všechno možné, ale vydloubávání eklhaftů z pupíku (nebo odkudkoliv jinud) k nim rozhodně nepatří.  V každém případě mě ale tahle reklama znechucuje tak moc, že si ji asi začnu pravidelně pouštět před večeří. Ta tři kila, co mám navíc, půjdou dolů sama!  


video


Ještě silnější kalibr se objevil před pár dny. 

Reklama druhá: Hlavní hrdina tentokrát staví plot. Ještě před tím ale stojí před kamerou v detailním záběru a dlouze si tahá cosi z nosu. V zájmu udržení obsahu vlastního žaludku v těle pevně doufám, že to je jenom hodně dlouhý chlup. Jupijé podruhé.


video


Mám strach zapnout televizi. Bojím se, že Hornbach přijde s dalším pokračováním téhle skvostné série. A děsím se, že se budu muset dívat, jak se dá zahálet a přitom se intenzivně zaobírat i částmi těla od pasu dolů. 

Zlaté reklamy na menstruční vložky a tablety na posílení funkce prostaty! Jupijé!


_____________________________________________

Videa: www.hornbach.cz

65 komentářů:

  1. A přitom ty starší reklamy na Hornbach byly fakt povedené...

    OdpovědětVymazat
  2. Bléé, zvracím.:-X Tak téhle nechuťárny jsem si zatím nevšimla. Co mě ale spolehlivě vždycky zarazí, znechutí a vyrazí dech je reklama na jisté vložky, kde se na konci chlubí tím, že "chrání proti protečení" (nebo tak nějak). O některých věcech by se prostě mluvit nemuselo a tohle je jedna z nich.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Dneska jsme na výýslunííí" - nejdementnější reklama, kterou jsem za poslední měsíc viděla... Nejnechutnější do teď byla Hornbach č. 1, tu druhou se soplem z nosu jsem před chvílí viděla poprvé a dokonce ji předčila, blef.

      Vymazat
    2. Naprostý souhlas! Modelíny, spiklenecky juchající nad balením vložek, a k tomu šílený popěvek s nejpřiblblejším textem, jaký jsem kdy slyšela - neuvěřitelné, že za tohle klient nejenže zaplatil, ale ještě se domnívá, že to funguje. Nevím, jak na koho, ale na mně přesně opačně. Při sledování tohoto spíš propadám dojmu, že nás někteří reklamní kreativci pokládají za idioty, v čemž se nepochybně shodují s výrobcem, který tuhle reklamu a jí podobné zaplatil, schválil a pustil ven. Neřeším, přepínám.:) Nebo vypínám úplně.

      Vymazat
    3. cim blbejsi reklama, tim si ji clovek lepe zapamatuje a to je vyhra pro klienta......vite jaka je nejstrasnejsi reklama? na XXX Lutz ale kazdy ji zna a diky te priblble reklame se tam v den otevreni dvere netrhly :)

      Vymazat
    4. Podnes nevím, co za vložky to je, jaká značka, utkvěl mi jen ten uširvoucí popěvek. Patrně mám na reklamu nějakou selektivní hluchotu. :-D Tohle jsem naštěstí neviděla.

      Vymazat
    5. Mě nejodpornější přijde reklama na tancující tampon v koupelně.

      Vymazat
    6. Nejhorší je, že ta přiblblá reklama na vložky funguje i když je to s podivem. Kamarádky dcera, která chodí tuším do páté třídy v tom má jasno. Až začne menstruovat tak musí mít ty vložky co používají ty modelíny v reklamě. Takže cílovka budou asi mladé holčiny.

      Vymazat
  3. dobrá reklama je taká, o ktorej sa rozpráva..sama si dôkazom, že zámer vyšiel.. že je nechutná je už druhá vec :D
    keď sa nepáči, z vlastnej skúsenosti odporúčam nepozerať telku a je vyriešené

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jo, ale to tam budou za chvíli srát?

      Vymazat
    2. 2 Girls 1 Cup byla ve skutecnosti reklama na zmrzku, skoda, ze jste si toho nevsimli...

      Vymazat
  4. nikdo mi neřekl, že muži domácí kutilové (cílovka téhle reklamy), jsou taková prsata :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja jsem domaci kutilka, "takove prase" nejsem, a presto mi ty reklamy pripadaji vtipne.

      Vymazat
    2. "prsata" to je krásný překlep :-)

      Vymazat
  5. Mne, jako zene, tedy obe reklamy nijak nevadi - jsou proste "pro chlapy kutily", kteri bezne nejsou navoneni a nagelovani manekyni (cest vyjimkam). S ohledem na cilovou skupinu, do ktere bych sama sebe vzhledem ke svym konickum take zaradila, mi pripadaji vtipne. Mnohem vic mne vytaceji stupidni reklamy na praci prasky, kde se zeny rozplyvaji nad totalne zasvinenym oblecenim svych ratolesti nebo manzelu, protoze to v tom uzasnem prasku proste vyperou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mně ta reklama taky nevadí. Blondýna je nějaká citlivka. Asi nic horšího ve svým životě ještě neviděla.

      Vymazat
    2. Citlivka, když se jí nelíbí, že má někdo v pupíku něco co vypadá jako kus hovna? Aha tak to pardón mám asi nějaké divné představy o nechutnosti, ale i po množství hororů. které jsem viděla musím říct, že spontánost toho chlapa je to nejhnusnější, co jsem viděla.

      Vymazat
    3. Možná je to tím, že nejsem kutil, jenom prostě občas něco opravuju, předělávám nebo zkouším vyrobit. Reklamy Hornbachu se mi vždycky moc líbily, ale tohle mi připadá nechutné. Něž mít pocit, že by mě mohl někdo přirovnávat k těmhle nechutňákům z reklamy, novou pájku nebo vrtačku si koupím v OBI.

      Vymazat
    4. To, že člověk viděl i horší věci, snad pro lásku boží neznamená, že se mu tohle musí líbit, ne?

      Vymazat
    5. Ty reklamy jsou odporné obě. Nevím, co si kreativec šlehnul, ale muselo to být dost silný. Přitom ty starší reklamy jsou moc pěkné. Pamatuju si dodneška tu ženu, stavějící si čínský pavilonek.

      Vymazat
    6. nedávno jsem četla super knížku o reklamním kreativci ( 99 centů - moc vtipné čtení ) , vždycky si šńupnul koks vymyslel naprostou hovadinu protože chtěl být vyhozen a klientům se to děsně líbilo .... tak to asi chodí

      Vymazat
  6. No špína v břiše nebo nudle z nosu...je to tak nějak nechutný,to je fakt...ale myslím,že reklamy na vložky,přípravky na prostatu a proti mykoze v ženských partich jsou mnohem horší!! jsou věci které o sobě opačná pohlaví vědí,ale nemusíme se v tom patlat a rozebírat do detailů..to je trochu ponižující ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, dámy, jestli vám tohle nevadí. Jsem chlap, ale jen z toho popisu a fotek je mi dost šoufl. Rozklikávat to nebudu.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak si tady teď hezky sdělujte, jaké kdo má příznaky po shlédnutí oněch reklam. Někomu je špatně, někdo zvrací, někdo z toho má třeba průjem. Jestli vám všechno takové a podobné působí zažívací potíže, tak to je mi vás líto.
    Hornbach měl vždycky vtipný reklamy, tyhle mezi ně patří taky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. reklama vtipná není, ale jinak souhlasím. Myslím, že se tady z vás nepoblil vůbec nikdo, jen vám přijde strašně cool to tvrdit.

      Vymazat
  9. Odpudivá reklama, to je fakt! Ovšem daleko nechutnější a urážlivější mi přijdou reklamy na všechny intimky. Protože zdůrazňují, jak neutralizují zápach! Copak je normální, že žena - tím myslím žena, která dbá o hygienu - smrdí??? Ostatně žena, která na hygienu nedbá, nejspíš ani neví, co intimka je, takže tyto reklamy fakt nechápu. To se v těch reklamích agenturách ženy nemyjí?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myjí, ale těm, co se myjí a dbají na hygienu sugerují strach, že budou páchnout a páchnout..

      Vymazat
    2. Ženy mají výtok. Výtok tvoří hlavně bílkoviny a tuky, takže se během dne v teple na kalhotkách rozkládá a páchne. Intimka tomu zabrání.
      Problém?

      P.S. mít nějaký typ výtoku je normální, ne nemoc - tělo se samo čistí. Pokud si neměníš kalhotky co dvě hodiny, musíš uznat, že to zrovna nevoní. Ani sebečastějším mytím tomu nezabráníš - od toho je na světě ta intimka.

      Vymazat
    3. Takze dle tehle logiky: Kdokoliv nepouziva intimku, tak mu smrdi z rozkroku? No nwm teda, jen jestli sama nejste trochu reklamne zmasirovana...

      Vymazat
    4. A nebo mate nejaky zdravotni problem, protoze tvrdit, ze vsem po dvou hodinach smrdi kalhotky, mi prijde dost zvlastni...

      Vymazat
  10. Reklamy na vložky, léky na prostatu, mykózu všude možně, aj. "nechutné" (?) reklamy jsou většinou udělány nudně, ale ne nechutně. Vidím v tom pozitivum. Ta reklama sice něco vnucuje, ale zároveň dělá osvětu. "Podívejte se, hemoroidy jsou prostě normální, tak ty prachy za léky dejte nám...." Koupit si to nejdu, ale přijdu si hned normálnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pak si přijde každej normální a krásnej a proč by se vlastně za něco vůbec styděl, nebo to schovával, když je to přirozený a někdo to tak prostě má. :D

      Vymazat
    2. Jasně, ono je totiž lepší, aby se třeba za hemeroidy všichni styděli tak, že si ani nezvládnou koupit léčivou mastičku, že?

      Vymazat
    3. Tak reklamy na vlozky mi nevadi, ty tu byly uz od pocatku 90. let, takze nic noveho pod sluncem (i kdyz z tech frazi se clovek trochu osypava). Ale docela me zarazi, ze kdyz se ted dostanu nekdy k TV a bezi reklamy, je to samy pripravek na prostatu, na podporu erekce, proti vaginalni mykoze, proti hemeroidum... Az cloveka prepadne takovy nechutny pocit z lidstvi. Je toho nejak moc.

      Vymazat
  11. Jo, taky už jsem si toho v televizi všiml a taky mi to už přišlo za hranicí...

    OdpovědětVymazat
  12. Prase není kutil, ale ten kreativec, který reklamu vymyslel. A taky pan vedoucí, který takovou pitomost schválil.

    OdpovědětVymazat
  13. Hornbach nikdy neuměl dělat reklamy. Vždycky z toho vzešel nějakej hnus.

    OdpovědětVymazat
  14. Panebože, to snad nemyslí v Hornbachu vážně?? Toho, kdo tyhle spoty vymyslel, bych kopla a letěl by jak namydlený blesk. Fuuuuj, ještěže telku zapínám zcela výjimečně *oddech*

    OdpovědětVymazat
  15. Je to neskutečnej hnus - ale je to JENOM k poblití.
    Když vidím nějakou pi*oidní nádheru, která si za jízdy na zábradlí zpívá o menstruaci, mám pocit, že začnu všemi otvory vyměšovat mozek.

    OdpovědětVymazat
  16. Mě trošku vadí výraz "eklhaft"... Tepou se tu zdrobnělinky, ale proč rvát německý výraz všude, když existuje český?
    Asi jsem protivná bruneta...:-DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu a myslím, že je to pravda.
      Nicméně OSOBNĚ (tím míním, že je to můj pocit, který nikomu nenutím) to cítím tak, že mnohem, lépe zní v češtině německé slůvko než když se někdo snaží znít světově a používá slově anglická. V češtině přece jen poměrně dost slov má původ v němčině).

      Vymazat
    2. Pěkně prosím a jaký je ten český výraz, nahrazující ono kouzelné německé eklhaft?

      Vymazat
    3. Překlad: eklhaft = nechutnost.

      Vymazat
  17. Nerozklikla, je před obědem :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Na reklamy se zásadně nedívám - když přece jen nedopatřením kus nějaký chytnu, je to pro mě dobrý důvod k zapamatování, co a od koho si nemám koupit.
    Všechno, co jsem zatím viděla, je určený zjevně jen pro dementní, pochcávající se nemytý prasata, případně menstruující slepice. Patrně tak zadavatel Čechy vidí... no, já se k nim nepočítám, pročež to na mě funguje zcela opačně.
    Ten Hornbach vypadá, že aspiruje na hnus roku. Fajn, zas si můžu škrtnout další obchod.

    OdpovědětVymazat
  19. Naštěstí televizi zapínám cca jednou za týden, jindy na ní nemám ani čas, ani náladu, tudíž je výrazně menší pravděpodobnost natrefení na uvedené reklamy. Znám je bohužel z Novinek.cz, kde před časem bez upozornění a varování pro slabší žaludky vyskakovaly při spuštění doprovodných videí ke zprávám. Když jsem viděla tu s tím dobytkem, co "cosi" tahá z nosu, tak mi k pozvracení chybělo opravdu minimum, a to se fakt nepovažuju za extra citlivku. Když vidím, kam kráčí úroveň a kultura lidstva, které podobné spoty pokládá za zábavné, tak mi začíná být docela smutno.

    OdpovědětVymazat
  20. jo už jsem se nad ní znechucovala když byla jednu dobu na youtube...nevím možná mám špatnej smysl pro humor nebo tak něco ale tohle jsem fakt nepobírala a nepobírám nadále

    OdpovědětVymazat
  21. Myslím, že Hornbach zaměstnává kreativce z uzavřenýho oddělení psychiatrie.. už i jeho reklama v minulosti - nějací pobíhající poskakující nahatý dědkové s balonky byli fakt nechutný... asi nemám smysl pro ocenění kreativních lidí...

    OdpovědětVymazat
  22. A to se mi ty předchozí reklamy Hornbachu tolik líbily :/

    OdpovědětVymazat
  23. Zrovna tyhle jsem teda ještě neviděla, ale reklamy na Hornbach i tak fakt nemusím.

    OdpovědětVymazat
  24. Televizi jsem nezapnula už aspoň tři roky,zůstala jsem ušetřená podobných skvostů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podobna poza, pardon, komentar, tu jeste chybel - dik za splneni planu!

      Vymazat
  25. Jo, je to nechutné. Taky je mi z toho šoufl.
    Naštěstí jsem ten hmus dlouho neviděla a doufám ani neuvidím.

    OdpovědětVymazat
  26. Už pět let žiju bez televize a čím dál víc jsme za to vděčná.
    O.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na tom stejně, televize po jedné milosrdné bouřce odešla, už tomu bude také 5 let, a vůbec mi nechybí! Petra

      Vymazat
  27. Taky jsem se kdysi nudila. Potom jsem vylezla na střechu a odpojila televizní anténu. Byl to spásný nápad!

    OdpovědětVymazat
  28. No me ty reklamy vzdycky spis od daneho vyrobku odradi. Vzdycky v obchode kdyz si ten dany vyrobek nekdo bere do ruky, tak mi zni ta hloupa reklama v hlave a je mi trapne za toho cloveka, co to kupuje....natoz abyhc to kupovala sama:D

    OdpovědětVymazat
  29. Reklamy na Hornbach nesnáším, přímo se jich bojím. Stejně tak nemusím tu chrochtací reklamu na holandskou penzi, xxl Lutz a podobně
    Katka

    OdpovědětVymazat
  30. Dneska sem náhodou narazila na netu na tuhle reklamu a to už je totální úpadek :-D

    http://crazycafe.centrum.cz/vtipna-videa/2012/9/27/videa/nejnechutnejsi-reklama-na-kondomy-na-svete-fuuuj/?utm_source=centrumHP&utm_medium=zabavabox&utm_term=position-2

    OdpovědětVymazat
  31. Díky bohu, že se na televizi nekoukám:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak 5x za diskuzi uz to zase stacilo, ne?

      Vymazat
  32. Tu reklamu na vložky, která začíná "Dneska jsme na výsluní" musel stvořit někdo opravdu alternativně inteligentní - čti: pitomý. Tohle už je třetí verze, v té první říkala slečna, co potřebovala vložky, tohle: "Dnes mě ale trápí pocit mé pokožky". Další verze byla stejná jako ta poslední, jen trochu delší, takže to tolik netahalo za uši.
    Když se chci dívat na film, reklamám se nevyhnu a v malém bytě před ní neuteču ani na WC nebo k varné konvici.
    Jestli nechutné nebo protivné reklamy přitáhnou zákazníky, to nevím. Například do XXXLutz nepůjdu nikdy, stačí prohlídnout si letáky s očividně nekvalitním zbožím. A k tomu ta hloupá reklama.
    Jestli nechutné reklamy, kterých je poslední dobou nějak víc, někomu nevadí a dokonce se někomu líbí, znamená to, že opravdu vkus a takt u nás zaznamenal úpadek.
    JarkaJar

    OdpovědětVymazat