Luxusní šaty z čínské manufaktury

Dámy a pánové, vítejte u další pokračování našeho ekonomického občasníku zaměřeného na jediné téma: Jak oškubat zákazníky a zajistit si solidní vejvar.

Tentokrát máme zajímavý obchodní tip především pro podnikavé milovnice módy. Založte si salón, kde budete prodávat a půjčovat svatební a společenské šaty. Takový, jako je třeba pražský Salón Mireli, který má kromě prodejny taky eshop plesove-saty.cz. Půjčovat šaty je jednoduché:  levně nakoupíte a pak hodně draze půjčujete. Jako bonus přidáte šití společenských šatů na míru. Nebojte, nemusíte umět přišít ani knoflík. Budete totiž jenom zprostředkovávat ušití šatů vesměs z čínských manufaktur. A samozřejmě si budete účtovat pěkné provize.

Hlavně nikdy nezapomínejte na základní pravidlo: V popisu zboží musí být slovo luxusní! Musí! Ať jsou šaty, jaké jsou, ať stojí pár stovek nebo pár tisíc, vždycky jsou luxusní. Všechny! Občas přidejte i další chytlavá slova jako originální, extravagantní nebo úchvatné. A místo klasických eshopových kategorií zaveďte třeba chlíveček Kolekce Exklusive. Dobře působí i to, když si vymyslíte nějakou přemrštěnou jakožepůvodní cenu, tu škrtnete a napíšete "naše cena" s částkou o dost nižší. Zákaznice se porvou, aby jim ta výhodná nabídka neutekla.

Že na Salónu Mireli je něco podivného, mi napsala Katka, která si na anglické eBay koupila krajkové šaty za deset liber (310 korun).  Jenže pak ji kamarádka upozornila, že stejné šaty půjčuje právě Salón Mireli, a to za pouhých 1 900 korun.

www.ebay.co.uk

Na prvním obrázku jsou šaty z Anglie. Na obrázku druhém jsou šaty, které za 1 900 korun půjčuje salón.

www.plesove-saty.cz

Nepředpokládám, že by Salón Mireli hledal prodejce na eBay a skupoval zboží po jednom kousku. Nejspíš je pořídil na Asos.com.

www.asos.com

Tam se prodávají za 70 dolarů ( asi 1 350 korun). Dejme tomu, že půjčovna tyhle šaty půjčí dvěma zákaznicím. Už při prvním půjčení vydělává, při druhém se jí tyhle šaty už poměrně dost vyplácí. A nakonec je v rámci výprodeje střelí jako téměř nenošené třeba za patnáct stovek.

Ještě víc se ale vyplatí dodávat zákaznicím šaty šité na míru.

www.plesove-saty.cz

Třeba tyhle. Běžně údajně stojí šest a půl tisíce. Skvělá cena Salónu Mireli je pouhopouhých pět tisíc. A to se vyplatí, ne? 

www.basedress.net

Ne! Nevyplatí se to. Tyhle šaty se dají bez problémů pořídit ani ne za polovičku. Původní cena sice byla na 142 dolarech (2 740 korun), ale aktuálně spadla na 95 dolarů (1 830 korun).  Pokud od stejného dodavatele objednáte víc kusů, jde samozřejmě cena ještě níž. A třeba zrovna tenhle prodejce ujišťuje zákazníky, že se nemusejí obávat nějakého cla, prý na to má jakýsi trik. 


www.plesove-saty.cz

Další luxusní plesové šaty na míru ze Salónu Mireli můžete mít za devět a půl tisíce korun. Jejich skutečná cena je ale třetinová, vyjdou na 3 660 korun (a to jsem nehledala ty nejlevnější, ale sáhla po prvních, které na mě Google vychrlil). Skoro šest tisíc korun zisku za to, že objednám šaty v Číně a když mi přijdou poštou, balík přepošlu zákaznici. Za hodinu práce je to slušný výdělek. Přátelé, kdo z vás to má?


www.dhgate.com

Je ale hezké, že Salón Mireli je i tak trochu charita. Za necelých deset tisíc totiž prodává i šaty, které běžně stojí víc než 36 tisíc korun.


www.plesove-saty.cz


No, těch šestatřicet tisíc tedy stojí originál šatů z loňské kolekce pařížského salónu Elishay Couture. 





Ale v Číně je umí ušít na míru za podstatně míň. Cena začíná na sedmdesáti dolarech. Obávám se, že Salón Mireli nakupuje spíš na alibaba.com, než v Paříži.


www.alibaba.com


Všechny šaty na míru, na které jsem klikla na webu Salónu Mireli, se dají objednat v Číně. Salón má dokonce na svých stránkách i vzorníky barev, které původně pocházejí z různých čínských webů. Nebo třeba návody, jak se správně změřit. Najdete rozdíl?

Vlevo: plesove-saty.cz, vpravo: www.xinnianggenzhuang.com

Že by všechny ty úžasné šaty mohly pocházet z levných čínských dílen, to samozřejmě jako majitelé salónu nebudeme nikde vykládat. Do informací na webu jednoduše elegantně opomineme napsat jakoukoliv informaci o původu zboží a dodavatelích. Přiznáme jen to, že dodací doba je třeba šest až deset týdnů. Dobře bude znít, když se to třeba vysvětlí tím, že šaty jsou ručně šité. Zákaznice si představí švadlenku, která noci tráví v záplavě šifónu a saténu s jehlou v ruce, a nebude přemýšlet o tom, že tohle ruční šití vypadá poněkud jinak.

Důležité je požadovat polovinu ceny předem! Přece nebudeme jako obchodník cpát do kšeftu vlastní prachy. Ze zálohy se v klidu poplatí všechny náklady a není třeba mít žádný provozní kapitál.

Co když se šaty nebudou zákaznici líbit? V pohodě. Protože jde o šití na míru, pro prodejce neplatí povinnost vzít zboží zpět bez udání důvodů do dvou týdnů. S reklamacemi taky není třeba si moc lámat hlavu.

www.levnesaty.ic.cz
Nakonec, i kdyby byly doručené šaty stejně příšerné, jako jsou ty na obrázku (odstrašující příklad, jde o šaty objednané přes eBay, nikoliv o kus koupený v Salónu Mireli!), jen ať zákazník dokáže, že dostal něco, co nechtěl a neobjednal. I kdyby to dotáhl až k soudu, zaplatil si advokáta, znalce, soudní poplatky a ještě běhal po jednáních nějaký ten rok, je úspěch žalující strany značně nejistý.

Shrnuto a podtrženo: Vydávat čínský šmejd za luxusní šaty a kasírovat za něj velké prachy, to se asi docela vyplatí.

____________________________________________________________

Poznámka: Nemám vůbec nic proti tomu, když se různé české firmy snaží uživit tím, že přeprodávají zboží třeba z Číny. Zákazník by ale rozhodně měl vědět, co a odkud kupuje. 

189 komentářů:

  1. Moc mě mrzí, že Blondýna nepsala před pěti lety, kdy jsem se vdávala já. Měla jsem půjčené šaty za 13 000, které byly na první pohled krásné, ale během svatebního dne z nich opadala půlka nalepených kamínků, asi už teď taky tuším, odkud ten LUXUS Pravděpodobně pocházel. Byly ze salónu De La Sposa, kde byli taky neskutečně protivný a účtovali si každou drobnost navíc.( např. k tak drahým šatům bych očekávala půjčení závoje zdarma). Všechna čest blondýně za skvělou a užitečnou osvětu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tomto salonu jsem si půjčovala maturitní šaty, jestli se nepletu, salon vlastnila ruska, nicméně, viděla jsem tam osobně stříhat látku na šaty a podobné úpravy, takže myslím, že to tam opravdu šijí.

      Vymazat
  2. Já si naopak myslím, že první šaty salón zakoupil na Ebay. Používají fotku modelky z Ebay, ne z Asosu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono je to spíš naopak, protože tahle modelka je z asosu, koukám na něj přes dva roky a na téhle modelce mají nafocenou značnou část oblečení, pochybuju, že je to vše šlohnuto z ebay... takže spíš na ebay někdo použil asosovou fotku, což se na ebay stává celkem často.

      Vymazat
    2. Přesně, ta fotka je na milion procent původně z Asosu.

      Vymazat
  3. Wau, tak to je nářez. Čínský šmejdy jsou opravdu všude :-/ Aspoň vím, kam, až se budu vdávat, nemám chodit ;-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. čínský šmejdy tady budou tak dlouho, dokud je budou čeští lidé kupovat

      Vymazat
    2. To je sice pěkná teze, ale úplně k ničemu, když čínské smejdy jsou všude. Podvod je podvod, i když je kupující "blbej".

      Vymazat
    3. Šmejdy? Byli jste se v tom salonu podívat? Pokud ano, nic o šmejdech byste napsat nemohli. Správná česká nátura...odsoudit vše, o čem nic nevím. V principu mě štve, že někdo někoho za něco osočí a nic o tom neví.

      Vymazat
    4. Nemám nic proti čínským výrobkům, mám něco proti šmejdům prodávaným za cenu kvalitního zboží. V nedávném výzkumu bylo zjištěno, že v Evropě 52 procent šmejdů v oboru textilu bylo vyrobeno v Číně. Pochybuji, že ten průzkum dělali jenom v asijských tržicích. Naopak nepochybuji, že v Číně se vyrábějí i výrobky kvalitní. Ale záleží na zadání odběratele, ne? Kdo nutí evropské obchodníky nakupovat v Číně šunty? Není to otázka jednoho konkrétního salónu. Člověk si prostě nemůže být jist, co kupuje, a jestli se mu to za hodinu provozu nerozpadne, i když se jedná o "skutečně značkový" výrobek evropského prodejce. A u svatebních šatů je to obzvlášť citlivá otázka, protože případná reklamace je už k ničemu.

      Vymazat
  4. Blondýno, tleskám !!!

    OdpovědětVymazat
  5. Křišťálovou lupu Blondýně!

    OdpovědětVymazat
  6. Loni jsem se byla v salonu ptat na svatebni saty, do kterych jsem se na fotkach zamilovala(http://www.plesove-saty.cz/eshop/1024-svatebni-saty-c-s120.html). Kdyz jsem chtela vedet, kde je sijou a jestli budu mit behem siti nejakou moznost kontroly, bylo mi sdeleno, ze v zahranici. Kde konkretne, to uz jsem z nich nevydolovala. :-) Takze jsem si svuj megadrahy sen zase nechala pekne rozplynout a od te doby salon nedoporucuju s podezrenim na siti v Asii. :)
    Blondyno, je moc dobre, ze sis dala tu praci a dalsi nevesty a slecny maturantky uz to podezreni maji dokazano! Jen tak dal. Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Nevidím na tom nic až tak špatného, když si to většina lidí neumí objednat sama nebo se bojí, tak prostě platí za zprostředkování ....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak za zprostředkování - za blbost se platí!

      Vymazat
    2. Ano, tak jsem to myslela, kdo je blbej tak platí :)

      Vymazat
    3. právě že se bojí, že šaty budou nekvalitní, nebo se jim něco stane a podobně, proto je tu ten zprostředkovatel, který by tím na sebe měl brát odpovědnost za zboží které prodává a chovat se k němu jako k vlastnímu. Bohužel většina lidí si pořizuje takové šaty jen dvakrát za život takže o spokojenost zákazníků jim příliš nejde. Stejnak jdou všichni tam kde dostanou lepší cenu a z obrázků na ně koukaj moderní šaty.

      Vymazat
    4. Jak vidíte, je velmi jednoduché někoho pošpinit, takže na spokojenosti zákazníků je nutné stavět. Já spokojený zákazník jsem a rozhodně hodlám dále využívat tohoto salonu. On totiž problém je v tom, že autorka si tento článek vycucala z prstu, je absolutně neobjektivní. Všechny šaty v salonu jsou velmi kvalitní, proto nechápu diskusi o kvalitě. Salon vám právě dává tu jistotu, že bude vše v pořádku.

      Vymazat
    5. ad: poslední anonym: To máte štěstí, že se Vám se šaty nic nestalo. Jedny jsem si vybrala a během zkoušení z nich vypadlo asi tisíc kamínků a stále se sypaly, pak mluvte o kvalitě, a slečna prodavačka se velmi divila, že je nechci.Vybrala jsem si proto jiné, ale o velikost větší. Samozřejmě jsem je nechtěla, ale slečna prodavačka mě předsvědčila, že to půjde krásně a jednoduše upravit. Ano, 7500 Kč za šaty a 4000 za úpravu. Děkuji Mirelli, mohla jsem pomýšlet na dvakrát dražší šaty, místo toho jsem dala polovinu jejich hodnoty za úpravu. Někdy by bylo vhodně umírnit touhu prodat a myslet pro dobro zákazníka...

      Vymazat
    6. Jak jsem psal, prošli jsme si jinou zkušeností a to pozitivní. Také se u nás upravovali šaty, ale dostali jsme od salonu doporučenou švadlenu a úprava stála řádově dvě stě korun. Přiznám se, že 4000 mi přijdou na úpravu opravdu hodně, to Vás spíš vzala na hůl paní, která je upravovala, protože 4000, to je i při 200 korunách za hodinu 20 hodin práce a to se mi opravdu nezdá... S touhou prodat jsme se tam nesetkali a jak jsem tak pochopil během návštěv, všichni zákazníci, které jsme tam potkali, tak vždy odcházeli spokojeni.

      Vymazat
    7. Poslední anonym: zas tak bych negeneralizovala. Já jsem tam byla dvakrát a nejen kvůli přístupu prodavaček, které se mi snažily narvat šaty za každou cenu, jsem odtamtud zklamaně odešla. Salon si trochu hraje na něco, co není. MF

      Vymazat
    8. spokojnost nespokojnost kvalita nekvalita ide o to kolko si nahadzuju ved nie je normalne aby za saty ktore sa daju kupit do 1000 korun pytali len za pozicanie dvojnasobok ved to je zdieranie a zneuzivanie nevedomosti

      Vymazat
  8. By mě nikdy nenapadlo si šaty půjčovat, to bych si radši nechala jednoduché ušít podle vlastních představ.
    Slovíčka jako luxusní, jedinečné, úžasné, dokonalé, super sexy, nádherné, hit sezóny atd. čtu i u každého hadru na podlahu na Aukru..asi se moc nenosí napsat prostě jen šaty a za to případně užitečnou informaci.
    Někdy jsou tam i mnohem lepší výplody, že si fakt říkám, kde to ten prodejce bere, ale zrovna si na žádný nevzpomenu.

    OdpovědětVymazat
  9. Takže to na Ebay a Asos jsou stejné šaty? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I vzhledem k ceně jde nejspíš o šaty, které si někdo koupil jako nové z Asosu a pak prodával nošené přes Ebay.

      Vymazat
    2. Ne, tyhle šaty se tam daj nakoupit i v dalších barvách a velikostech - teď jsem na to koukala, takže žádný nošený... Otázkou je, jestli šaty odpovídají obrázku, jakože bych řekla, že dost možná přijdou jiný z Asosu a jiný z ebay.

      Vymazat
  10. Nebyly by už nějaký zajímavější články než stále o tom jak si slabší / blbější jedinci kupují rádoby značkové nebo luxusní věci z Číny .... když jsou blbý jejich problém , na tom přece stojí většina obchodu levně koupit a draho prodat, tak co. Nikdo nikoho přece nenutí si to objednávat a když si objednám svatební šaty z eshopu bez možnosti reklamace asi nemůžu čekat zázraky haute couture, že ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale tohle přece není nic o rádoby značkových věcech! Ať si to klidně v Číně šijou, ale ať se neostýchají to zákazníkům řict a neschovávají se za luxus a unikátnost. Není to jen o eshopu, mají i kamennou prodejnu a při přímé otázce na to, odkud ty šaty jsou, jsem se dozvěděla, že jsou ze zahraničí, a proto jsou tak drahé. :-)) A to, že u výroby na míru jsou podmínky reklamace rozdílné, ví imho málokdo. Martina

      Vymazat
    2. Nelhali, ze zahraničí jsou ...

      Vymazat
    3. a vy to zas nemusíte číst...;-)

      Vymazat
    4. To Ela, že to nemusím číst je fakt argument jak noha .... tohle je diskuze k článku, takže lze předpokládat, že nebude obsahovat jen souhlasné názory.

      Vymazat
    5. Clanky zde rada ctu, ale obcas trochu nesoulasim s tvrzenim, jak je ohavne si dovolit neco prodavat dvakrat draz. Pokud mate kamenny obchod, personal a jste platci DPH, mate obrovske vydaje a pokud neprodavate aspon dvakrat draz, zkrachujete. Na tom neni nic divneho, kdo si to neumi sehnat na ebay ci rovnou v Cine ,kupuje pres prekupniky. Samozrejme pokud davaji lzive udaje, tak je to neco jineho. Nicmene clanky tohoto typu ctu rada ,jsou zajimave a vtipne. Jen si obcas rikam, ze v nekterych pripadech to zas az tak velka zldejna neni.

      Vymazat
  11. Blondýno, ty seš taková skvělá šťoura. Děsně ti fandím!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Najsmutnejsie na tom je, ze niektore salony vedome kopie siat vydavaju za original. Inac, Cesko a Slovensko su jedny z mala krajin, kde si dievcata poziciavaju svadobne saty. V mnohych krajinach by to bola hruba ostuda.

    OdpovědětVymazat
  13. Nechat si šít šaty na míru přes internet? Proboha... Kdo je tak blbej, že do toho jde, dobře mu tak, že vysolí tisíce navíc a dostane hadr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. brzdila bych s neověřenými informacemi o hadru. já mám z té stránky šaty doma a buď si jistá že to hadr není :) ale je fakt, že drahý to je teda pěkně..

      Vymazat
  14. Ty jo, díky blondýno, právě jsem našla na ebay šaty po kterých pokukuju za 18 dolarů, no inu požádám zase letos kamarádku aby mi je ušila ona.

    OdpovědětVymazat
  15. Notyvole!

    Přešívat šaty a vydávat je za luxusní je jedna věc, ale asi by úplně neškodilo fotku ze salonu přeposlat zákaznickému z Elishay Cotoure, jestli na tom shledávaj všechno v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  16. A dobře jim tak, to mají za to , že nedají vydělat šikovným českým švadlenkám a radši platí za aušus bůhví odkud .... :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak asi je každému jasné, vzhledem k ceně šatů ,ať už půjčovného nebo při koupi, že asi nepůjde o pařížský salon ... a proč by to paní měla dělat jako charitu, když se najdou lidi, kteří v dnešní době snadné dostupnosti k informacím to zaplatí.

    OdpovědětVymazat
  18. Po delší době článek, který mě zaujal, na tu stránku jsem se mnohokrát předtím dívala, některé ty šaty vypadají na fotkách fakt krásně, ale čekala jsem, že to nebude tak úplně žůžo, takže bohužel asi fakt ne. Na druhou stranu tu lidi odsuzují laciné asijské šaty z ebay, a to já si je zase ráda koupím! Občas se koupě nepodaří, ale většinou jsem velmi spokojená a nevadí mi za ně dát kolem těch 300,- Kč. Akorát mám trochu problém s délkou, často jsou mi hrozně krátké :-). M.B.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak beru zpět, když se ozvaly celkem spokojené zákaznice, což jsem nečekala, tak salon ještě nezvrhuji! :-) M.B.

      Vymazat
    2. Doporučuji osobní návštěvu salonu. S dcerou jsme byli velmi spokojení.

      Vymazat
    3. Oba dva, jo? :D

      Vymazat
  19. no.. co k tomu říct. na jednu stranu s tebou souhlasím a teď celkem zuřím, protože odtud mám plesové šaty koupené :D na druhou stranu musím ale říct, že i kdybych ty samé našla někde na ebay nebo tak, měla bych dost hrůzu si je objednat, co by mi dorazilo za hadr..
    a hlavně jsem nechtěla šlehačkový hnus a sehnat krásný šaty je tady u nás celkem těžký, takže když jsem viděla, že tady jsou hezký, měla jsem radost.

    a co musím říct, tak ty šaty jsou fakt kvalitní. obrázek rovná se skutečnost, jsou krásně ušitý, sedí.. nemůžu si stěžovat :)

    OdpovědětVymazat
  20. Oficiální vyjádření k tomuto zavádějícímu a nepravdivému článku naleznete na našich Facebookových stránkách. Bohužel se nevešlo do 4096 znaků, kterými je tento příspěvek limitován.
    Doufáme, že tím uzavřeme tuto nepřijemnou záležitost.
    www.facebook.com/SalonMireli

    S pozdravem

    Světlana Zoubková
    majitelka salonu Mireli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele a vám není blbý prodávat kopie šatů (Elishay Couture)?

      Vymazat
    2. Paní Zoubková, kde konkrétně na wašem webu píšete, že šaty objednáváte z Číny? Já tam viděla jen jakési hlášky o zahraničí.

      Není vám hloupé tvrdit o šatech za pár tisíc, že jde o luxusní šaty? Znáte význam slova luxusní?

      Proč prodáváte kopie?

      Vymazat
    3. Dobrý den, musím přiznat, že tyhle dvě otázky mě fakt dostaly "Vám není blbý prodávat kopie šatů?" a "Proč prodáváte kopie?"

      Jednoduše řečeno díky kopírování se určité produkty dají pořídit za nižší cenu než originál a kopíruje se z toho důvodu, že existuje segment trhu, který o uvedené kopie má zájem. Výrobce, prodejce tedy nabízí na trhu produkty, které lidé požadují. Z toho důvodu bych celou otázku spíše otočila: "Proč si kupujete kopie?, To vám to není blbé? To se ani trochu nestydíte podporovat takovou levárnu, když si můžete šaty spíchnout doma na stroji?" (Sice asi nebudou tak hezké, ale za to nebudete muset mít výčitky svědomí, že strůjce originálního nápadu přišel o peníze na vodu a chléb) A upřímně řečeno ceny šatů salonu Mireli jsou takové, že by se nikdo nemohl domnívat, že jde o originál. A jestli se někdo přece jen mylně domníval, že jde o luxusní šaty pařížského návrháře, neměl si spíš před tím zjistit dostatek informací o tom, kolik takové modely stojí, aby se vyvaroval omylu?

      Ostatně milé dámy, vy jste si nikdy nic nekoupily v Zara apod.? To je obchod, kde se to kopiemi jen hemží a nikdo se nad tím nepozastavuje.

      A na závěr si ještě dovoluji poznamenat, že pojem luxusní je velmi relativní.

      Vymazat
    4. Madam, takže pokud tomu rozumím správně: Vy víte, že prodáváte kopie a směle se k tomu hlásíte, protože to lidé chtějí.

      Je vám jasné, že
      A) se dopouštíte trestného činu?
      B) stavíte se na úroveň tržnic s padělky?

      Co takhle fake kabelek Louis Vuitton, taky je prodáváte?

      Vymazat
    5. Milý salóne Mireli, podle vás je teda jako v pořádku, že ukradnete fotku z prestižního pařížskýho salónu a ještě nabízíte kopii jeho šatů????

      Co takhle trika Adihas a Nice, boty Plima nebo parfémy Cooco Chanele, taky máte????

      Vymazat
    6. Hele lidi asi byste si meli ujasnit pojmy napodobovani a kopirovani :D Kopirovani je trestny cin a napodobovani uz od te doby co se narodime jedna znejprirozenejsich veci na svete. Tak treba Zara se urcite nepysni kopiemi ale napadobeninami urcite. A ze salonu Mireli mam saty, se kteryma jsem maximalne spokojena, a taky jsem si primo na miste nevsimla nejakych kopii :)

      Vymazat
    7. Je poměrně rozdíl prodávat padělky (tzn.vydávám šaty za určitou značku - kopíruji) a napodobeninu. Z právního hlediska je toto v pořádku a v oděvním průmyslu je tato věc absolutně běžná a každý s ní počítá (zkuste se podívat na to, když někdo přijde s něčím novým, co se líbí, nejpozději v další kolekci to mají všichni). Jinak autorovy druhé reakce (Denny) - Čína není zahraničí? Asi jsem chodil špatně do školy. A jak jsem četl vyjádření majitelky, nikde to netají a z vlastní zkušenosti vím, že nám to v salonu před objednáním šatů sdělili. Tak opět hledám ten problém, který tady někteří řeší a žádný nenacházím. Salon funguje evidentně jako solidní firma, prodává šaty z kvalitních látek a čecháčci, místo aby byli rádi, že si můžou koupit pěkné šaty, tak se strefují co to jde, jen aby to zhaněli, protože si myslí, že na tom někdo vydělává nehorázné peníze na jejich úkor (což si myslím, že je daleko od pravdy, ale to je věc jiná). Jen tak mimochodem, neteř zhruba před deseti lety sháněla šaty na maturitní ples. Víte, co se v tu dobu tady dalo koupit? Ano správně, jedno velké nic. Takže všem, kteří tu práci dělají dobře držím palce a mezi ně rozhodně patří i Mireli.

      Vymazat
    8. Aháááá, takže najdu si šaty z luxusní kolekce haute couture, do posledního puntíku je okopíruju, ale vydávám je pouze za luxusní šaty, aniž bych uvedla značku, od které jsem je ukradla. Pak tedy nejde o kopii, ale o něco, co je v pořádku.

      Hmmmmmm. Takže když budu prodávat kabelky s logem LV, ale nebudu u nich psát Louis Vuitton, jen "luxusní kabelka", pak je to v pohodě??? Tak to fakt nechápu, proč celníci a ČOI tak šílí a zabavujou padělky, když to vlastně padělky nejsou :-)

      Vymazat
    9. Jednoduhé...zabavují to proto, protože to obchodníci vydávají za známé značky a napodobují LOGA značek. Střih se běžně jako průmyslový vzor neregistruje, tudíž lze takto šaty šít a v rozporu se zákonem to není.

      Vymazat
    10. hmmm a že ty parchanti zabavujou i padělky bez loga.....

      Vymazat
    11. Bože, na těch výkřicích do tmy jako "Dopouštíte se trestného činu!", "Prodáváte kopie, hanba!" je krásně poznat pubertální, neinformovaný věk pisatelů. :-) Jak paní ze salonu správně uvedla, nakupujete-li v Zaře, Mangu, nebo ještě o ligu níž v New Yorkeru, Anne Christine atd., rovněž nakupujete kopie. Jen si vzpomeňte na prošívané kabelky ve stylu Chanel a spoustu dalších věcí. Vypadají "stejně", jen tam mají jiné logo. A které z těch telátek, která by šla za spravedlností a dobrem světa kraj, se utrhuje na šéfy těchto značek, že jsou to podvodníci? Žádné, jaké překvapení... Opravdu, dospělý člověk s rozhledem a nadhledem by toto nepovažoval za "first world problem" :-)

      Vymazat
    12. jistě, ale zara ani mango nestojí 10 000, ujasněte si pojmy, kabelek "a la" jiná značka máte doma 5, ale šatů jen pár a v jiné hodnotě...pokud to není originál pomalu ani okem zkontrolovaný, pardon, tato cena je neúměrná!

      Vymazat
    13. Moc se omlouvám,asi jsem vzbudila mylný dojem, že příspěvek "Dobrý den, musím..." psal někdo ze salonu Mireli...není to tak.

      Je celkem jedno, jestli jde o napodobeniny nebo kopii, jen jsem tím chtěla říci, že kdyby nebyl zákazník, nebyly by ani kopie nebo napodobeniny.

      Ale ne každý člověk má peníze na to, aby si koupil originální model v cenově úplně jiné kategorii než prodává Mireli. A vsadím se,že spousta těch, kteří tady tak ostře proti napodobování vystupují, mají kopií a napodobenin plné skříně, protože pochybuji, že běžně nakupujete v Pařížské ul. nebo si jenom tak zaletíte do Londýna pro šaty za 100 nebo i více tisíc.

      SIMONA

      Vymazat
    14. No možná je to tím, že Zara nebo Mango nabízejí šaty, které většinou nespotřebují tolik materiálu :) a nebo uvedený salon používá lepší materiály, vždyť se tam jděte podívat...

      Vymazat
    15. V Pařížské jsem nikdy nenakupovala, jako česká lékařka na to nemám. Ve skříních ale napodobeniny a fejky nemám. Občas se i divím, že za takový nějaký luxusní originál chce někdo vydat majlant, ačkoli je to na první pohled nenositelné.

      Vymazat
    16. Michelle, no a co, že Zara a Mango nestojí tisíce? Pokud jsou šaty v salonu dobré (a zákaznice už tu několikrát vyjádřily spokojenost), tak hold tisíce stát budou, i když je to napodobenina nějakých dražších originálů (protože, pardon, ale jestliže jsou udělány pěkně, je rozdíl za ně dát 50 000 a 9 000 či kolik). Dobře, možná mohli použít jinou fotku, ale to je tak vše, co se dá vážně vytknout. M.B.

      Vymazat
  21. Škoda, že jsem si tento článek nepřečetla už dávno. Podobně totiž funguje jeden salon v Ostravě http://satyprotebe.cz/. Je o něco levnější než Mireli, ale když jsem na svých šatech za 5000 uviděla ustiřžený lístek, na kterém bylo kousíček vidět "made in china" a postupně mi z nich odpadávaly různé části, nechtělo se mi věřit, čemu jsem to naletěla.

    OdpovědětVymazat
  22. Musím se tedy proti tomuto článku ohradit. u Salonu Mireli jsem si nechala šít šaty na svatbu letos v červnu a neměla jsem jediný problém, vypadaly tak jako na obrázku, úpravy mi udělali zadarmo (zkrácení šatů, prodloužení korzetu atd.) a že šijou v číně mi slečna řekla hned. A šaty vskutku byly luxusní. Ceny jsou samozřejmě nehorázné, ale to jsou u všech svatebních salónů. Byla jsem v mnoha, ceny neuvěřitelné všude a kvalita srovnatelná. Já jim tedy nemám co vytknout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavý, že všechny reakce, který chválí salon, jsou anonymní. Paní majitelka má asi honičku, aby je sem všechny nacpala.

      Vymazat
    2. ? Asi špatně čtete, viz můj dnešní příspěvěk. Jinak hlavně, že jako anonym vystupujete Vy. S pozdravem. Josef Neugebauer

      Vymazat
    3. Jmenuju se Pavla Kotálová. rozená Trojanová. chcete poslat kopii občanky a rodnýho listu? ne, nejsem paní majitelka, jenom mám opravdu se salonem dobrou zkusenost. Nekdo ji mit musi, kdyby ji nemeů nikdo, salon by uz davno zkrachoval.

      Vymazat
  23. Něco na tom bude. Loni jsem si v Salonu Mireli nechala ušít tyto šaty, (upozorňuji, že stejně tak bílé): http://www.plesove-saty.cz/eshop/2185-zapujceni-spolecenskych-satu-c-4222.html
    .. a po dvou měsících čekání a tři týdny před maturitním plesem mi slečny ze salonu zcela klidně předaly šaty ČERNÉ. Místo omluvy jsem se dočkala trapného ticha a poté pokusu svést vinu na mě. Zhruba rok předem jsem měla jasnou představu o čistě bílých šatech - těžko bych z bílé udělala černou! Navíc ač slečna ze salonu sepisovala objednávku na utržený kousek papíru, měla jsem u toho svědka, který vše dosvědčí. Jediná polehčující okolnost na tom všem byla ta, že peníze mi nakonec vrátily a dokonce jsem se dočkala i omluvy. Jedno vím ale jistě - do salonu už nikdy víckrát nezavítám a rozhodně ho nikomu nedoporučuji!

    OdpovědětVymazat
  24. V Mireli jsem si koupila asi před 2 lety plesové šaty za cca 5000 a byla jsem s nimi moc spokojená. Zdarma mi je nechali upravit na mou výšku. V salonu měli spousty krásných šatů, žádná laciná čína, která by se rozpadala... Blondýnu mám ráda, ale tenhle článek podle mne moc nezvládla.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kontrolní otázka - a Vy jste si tu spoustu krásných šatů, které jste v tom salonu viděla, prohlédla důkladně, zblízka aa hlavně i z rubu ? Myslím tím kvalitu švů, výšivky, celkového vypracování apod.

      Vymazat
    2. Ano, zkoušela jsem si jich asi 25, takže jsem si je při zkoušení prolezla ze všech stran a věřte mi, že mi to nějakou tu hodinu zabralo, než jsem si je stačila prohlédnout a ozkoušet.
      Pro vás zřejmě bohužel, se mi nestalo to, co tady píšou jiné, nepsokojené, zákaznice, z šatů nic neodpadlo, neodpáralo se a jsou v perfektním stavu. Pokud se Vám můj názor nezdá, můžete se na šaty jít do salonu podívat.
      V porovnání s jinými pražskými půjčovnami a prodejnami šatů má Mireli opravdu "spoustu krásných šatů". V době, kdy jsem si je kupovala, se prodávali a půjčovali samé nevkusné dortové šaty, tento salon měl jako jediný šaty podle mé představy.

      Vymazat
  25. Jediná osoba, které v tomhle oboru věřím, je moje švadlena - zná mě, chápe, že jsem schopná během měsíce přibrat a vzápětí shodit 4 cm v pase a nedělá z toho problém jako jiné odbornice, které jsem zkoušela před ní. Přes internet bych si nekoupila ani látku, natož šaty ...
    eL

    OdpovědětVymazat
  26. Nejen salón Mirelli na Plzeňské, ale také o 2 zastávky tram dále salón Silhouette Fashion (http://www.svatebnisaty.net, http://www.plesovesaty.com/salon/praha.php). Také má předražené šaty z Číny... Těch rádoby svatebních salónů s luxusními šaty je (v Praze, ale věřím, že i v jiných městech) mnohem více, než by někteří čekali.

    Vdávala jsem se v červenci a bylo neuvěřitelně těžké narazit na salón, který nebude mít levné čínské šmejdy, bude čistý (!) a obsluha bude šatům rozumět (jakože na velká prsa nebudou ke všemu šít ramínka, na malou nevěstu nebudou cpát šlehačkové šaty atd.)
    V Silhouette Fashion jsem si nakonec koupila krajkové bolerko, neboť bych ho z ebay už nestihla objednat (resp. by mi spíš nestihlo do svatby dorazit). To bolerko stálo 1000 Kč, cena na ebay ovšem byla 20 dolarů, s poštovným cca 27. Závoj, totožný s tím v SF (700 Kč)jsem ovšem z ebay riskla (když by nedorazil, neměla bych ho ve svatební den a hotovo) a dorazil včas (cena z ebay - 78 Kč s dopravou!). Šaty jsem čínské naštěstí neměla, ale jímala mě hrůza v těchto salónech, jak ty jimi nabízené šaty vypadají ve skutečnosti nevkusně (ač na obrázků ještě třeba jakž takž ujdou - prostě opravdu nepovedené kopie drahých modelů předních svatebních salónů/domů). Jsem ráda, že jsem si mohla koupit skutečný originál, a ne jen ušmudlanou "čínu".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Silhouette Fashion jsem byla taky. Šaty co jsem si zkoušela mi nekvalitní a čínský nepřišly. Jedny jsem měla vyhlídnutý už předem, tak jsem si je zkoušela a rozhodla se, že bych si je nechala ušít na míru. Jaké překvapení, když mi prozradily, že šaty určitě nebudou stejné jako ty, které jsem si zkoušela. Nějaké detaily bych chápala, ale na těch šatech nebylo snad nic, co by se dalo udělat jinak. Takže mě to vyděsilo, přece jim nedám 10tis. když absolutně netuším jak ty šaty budou vypadat a jestli to nebude jen nějaká laciná kopie.

      Ale jelikož na svých stránkách používají "originální" fotky, není problém si najít co to je za šaty, kde se šijí... takže jsem si ORIGINÁLNÍ šaty (jsou z USA, ne Číny) našla v přepočtu za 7 a půl tisíc. S poštovným, clem a dph to možná vyjde na víc než těch 10tis. za které mi šaty slibovali v Silhouette fashion, ale určitě budu mít originál a nebudu se bát co za hadr bych před plesem dostala v salonu.

      Vymazat
  27. clanek je hloupy a tendencni..chapu, ze podobne typy clanku jsou ctive a rozpoutavaji vasnive debaty o tom, jak zase nejaka velka nenazrana firma okrada nebohe spoluobcany o jejich tezce vydrene penize, ale..

    ..bohuzel vsak krome zvyseneho halo efektu clanek nerika vlastne vubec nic...ze je zbozi z ciny? paneboze no a co? uplne vsechno kolem nas na co se podivame i reklamni bannery, ktere blondyna prezentuje zde na webu a ktere blondynu zivi, zobrazuji zbozi z ciny :) ze to firma neprezentuje verejne? a nekdo z tech "lepsich znacek" snad ano? proc by proboha meli?

    to je proste trh..levne koupit a draze prodat, to prece vzdycky bylo a bude..apple ma soucastky na tel za 3tisice a prodava za 20 a resi to ty miliony lidi, kteri ho kupujou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a pozastavovat se nad tim, kolik snad nejaky podnikatelsky subjekt vydela za hodinu je usmevne uplne..kdyby jsi uz blondyno vzala tema ze siroka, jako konstatovani hole skutecnosti, jak to proste chodi se vsim, tak neceknu ani n..

      a zacit by jsi mohla u toho, misto podivovanim se nad tim, kolik maji zisk z jednech satu, kolik maji ten zisk teda vlastne vsichni prodejci okolo..co treba hracky? hudebni nastroje? keramicke nozene, ruzne gadgety? atisice dalsich veci, to vsechno je z ciny a vezte, ze tam jsou marze i 500% za kus a vsichni to tady taky kupuji..a?

      a pozastavi se zde nektera z dam nad tim, ze kdyz si koupi v obchode puncosky za 50,-kc ze je prodejce koupil za 5,-kc? .. ne :) ale vyberem si jednu fa a zperem ji docista, ale nad tomto se nepozastavi nikdo co.. :)

      ruzove bryle si priste sundej i u dovozu takoveho zbozi..kdyz si objednavas salu z ciny a prijde ti zdarma a muzes tu o tom napsat, tak je to opravdu o necem jinem, nez kdyz jich beres kontejner..dph, clo, zvlastni sazby na textil atd plus veskera administrativa, platy, prodejci, obchod atd atd..to vse opravdu z tohoto odvetvi nedela zlaty dul, jak je zde zcela chybne a zkreslene interpretovano..

      na zaver bych rad dodal, ze s obchodem nemam nic spolecneho, ze jsem jen chlap, kteryho dozere takovy bullshit jako tento clanek, protoze realita je dost odlisna a uz jen k vuli mnou vyse zminenemu je clanek akorat tendencni a takove tu nechci, protoze to tu ctu jinak rad :)

      Vymazat
  28. Po přečtení tohoto článku si začínám myslet, že by blondýna měla změnit přídavné jméno před pomlčkou. Když budu slušný, tak na slovo naivní... Na článku je vidět, že autorka nikdy nepodnikala. Dovozem zboží se živím deset let (úplně jiného, nespotřebního, což mi ale nebere zkušenost) a to, že někdě na internetu v Číně vidím nějakou cenu vůbec neznamená, že tato cena je nějak relevantní. A ikdyby to ve finále byla požadovaná kvalita, dodací lhůta apod. (což si myslím, že spokojený bude tak každý dvacátý) tak kde máme dopravu, clo, DPH, mzdy, nájem??? Jen pro informaci pro blondýnu. Dovézt textil z Číny, znamená při nákupní ceně zboží 3000 zhruba stejné 3000 jako náklady dopravní, celní a DPH, takže jsme na 6000 a to jste ani neodešli z celnice. Takto (a ještě k tomu anonymně) seprat jednu firmu není novinářský počin, ale zavání to spíš nějakou vykonstruovanou senzací, aby byla velká návštěvnost a pořádné zisku ze zobrazených bannerů. Být majitelem takto osočené firmy, tak bych měl pro blondýnu jedno upozornění. Pomluva je totiž v českém právním řádu už docela zavedené slovo a pokud k tomu přidáme navádění k trestnému činu podvodu (byť nepřímé - obcházení cla, DPH, atd.), tak už je to na podmínku a docela slušnou pokutu. Se salonem a paní majitelkou mám osobní zkušenost, která byla více než pozitivní. Nechával jsem zde ušít šaty pro dceru na maturitní ples. Nejenže byl přístup naprosto profesionální a zkušený, ale vše proběhlo naprosto v pořádku a šaty byly nádherné a kvalitní. Paní majitelka si evidentně dává záležet, aby prodávala kvalitní zboží, z kvalitních materiálů, byť je šité v Číně, což mimochodem, blondýno, byla informace, kterou nám s dcerou bez jakéhokoliv nátlaku sdělila (ostatně co se dnes nedělá v Číně?). Být autorkou článku, tak se pořádně chytnu za nos a uznám, že tady přestřelila, a to velmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jako podpora paní majitelce...slibuji, že až bude mít příští rok druhá dcera maturitní ples, určitě budete jediný salon, kam půjdeme a velice rádi si u Vás opět necháme ušít šaty.

      Vymazat
    2. Směl bych Vás poprosit, abyste sem zaslala fotografii šatů, nebo zveřejnila odkaz? Myslím přímo těch Vašich zakoupených, třeba jak je v nich dcera na maturitním plese vyfocena. Rád bych si vytvořil vlastní názor a Váš příspěvek mě nutí k zamyšlení - přesto bych chtěl na vlastní oči spatřit to, co označujete za nádherné a kvalitní. Děkuji, Martin Tichý.

      Vymazat
    3. Dobrý den Martine,
      asi jako by Vám řekl každý táta, fotky dcery se mi rozhodně na internet dávat nechce. Jediné, co Vám mohu doporučit, běžte se do salonu podívat a šaty prohlédnout. Pochopíte, že tenhle článek je snůška nesmyslů a je psaný jen kvůli tomu, aby vyvolal senzaci vydělal autorce nějaké peníze na reklamě, která se tu zobrazuje. Normálně na takové věci vůbec nereaguji, ale poslala mi odkaz dcera a byla z toho hodně smutná a přiznám se, že já taky. Kdyby totiž bylo víc takových firem, jako tenhle salon, tak bychom mohli být šťastní. Dělají svojí práci dobře a za férové peníze, tak mě prostě štve, když se do takových lidí obouvá někdo, kdo nemá ani páru o tom, jak se podniká. S pozdravem Josef Neugebauer

      Vymazat
    4. Tak aspoň má salon mirelli reklamu zdarma a to se počítá :))

      Vymazat
    5. Pane Neugebauere, není třeba dávat na net fotografii dcery, stačí vyfotit šaty samotné. Tichý

      Vymazat
    6. Pane Tichý,stejnou práci, jako mi dá nafocení šatů, Vám dá dojít se tam podívat. Jestli jsem dobře četl vyjádření paní majitelky, tak má salon na stránkách galerii klientů, což pro Vás může být také vodítko...J.N.

      Vymazat
    7. Pane N., vy evidentně ty šaty nemůžete vyfotit, a to buď proto, že tady celou dobu mlžíte a nebo protože ty šaty jsou otřesný. Pardon, ale pro mně z Jihlavy je třeba problém se na ně jen tak zajít podívat do salonu. pro vás to znamená cvaknout fotku mobilem, nahrát někam na web a dát sem link. Takže si ty výmluvy nechte. marta

      Vymazat
    8. Kdyz chces videt saty na fotce, koukni na muj blog a v jednom z clanku je najdes. Pravda, ne cele, ale uvidis :) ver mi, ze ja jako clovek co tohle studuje (modelarstvi a navrharstvi odevu, tedy i siti) bych si fakt nenechala nejaky hnusny hadr. Zvlast, kdyz jsou na muj maturitni ples a staly takovych penez.
      Ta latka je fakt kvalitni, coz je poznat i podle toho ze jsou celkem tezky. Nic neodpadava a jsou usity moc hezky.

      Vymazat
    9. Přiznám se, že už mě to nebaví, ale vzhledem k těm osobním invektivám mi to nedá... šaty jsme vyfotili a umístili na rajče. Vůbec s ním neumím, ale doufám, že to bude fungovat. Jednalo se o šaty, které dcera zkoušela v salonu a následně se šily na míru. Platil jsem za ně necelých osm tisíc. Doufám, že takto fotky stačí. Jak jsem psal, šaty jsou krásné a ušité jsou kvalitně. http://jneug.rajce.idnes.cz/Desktop/

      Vymazat
  29. Tak tenhle clanek mi prijde vylozene imbecilni! V lete jsem pri hledani "tech pravych" satu obehala snad vsechny salony v Praze, Mireli nevyjimaje. A musim rict, ze jednak kvalitou se rozhodne radi k tem lepsim a jednak kde si myslite, ze jsou site znackove saty z jinych salonu? Nuance, Natali, Maggie..vsechno je to Cina. Tentokrat to blondyna vazne nezvladla.

    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, no tak, nebuď trapná...

      Všichni víme, že všechno kolem nás je Čína, ale podnikatel má povinnost poskytnout o zboží, které nabízí, pravdivé a ucelené informace.

      Vymazat
    2. A podnikatel je neposkytl? Já tomu pořád nějak nerozumím. Salon nikoho v omyl neuvádí a při osobní zkušenosti jsme dostali veškeré informace, které jsme chtěli. Řekli nám, že se šije v Číně a podle vzorníku jsme vybrali materiál, ze kterého se šilo, tak kde je jaký problém?

      Vymazat
    3. Také tomu nerozumím. Jako bychom zapomínali, že podstatou podnikání je činnost vykonávaná za účelem dosažení zisku. A pokud podnikatel jedná podle pravidel, nepodvádí, proč by měla být jeho pověst poškozována takovýmto neprofesionálním článkem? Podnikatel nese plnou odpovědnost za vše, co dělá. Jakou odpovědnost máte vy, blondýno? Jméno jsem nenašla, jinak bych Vás oslovila jménem. Vlasta Fulínová

      Vymazat
    4. Já teda na stránky salonu koukala a NIKDE není jediná zmínka o tom, že by se šaty šily v Číně!

      Vymazat
    5. Na stránkách je napsáno v zahraničí, jestli se nepletu. Ale při zkoušení v salonu nám to bylo vše řádně vysvětleno, tak nevím, kde hledáte problém. A znovu, co se dnes nešije v Číně?

      Vymazat
    6. když si objednám z eshopu, o číně se tam nedočtu. o to jde

      Vymazat
    7. Tak se stačí zeptat, když to chcete vědět, v tom nevidím žádný problém....

      Vymazat
    8. Pokud byste článek i diskuzi četli pořádně, věděli byste, že se najdou lidé, kteří se tohoto salónu ptali na konkrétní místo výroby šatů a salon jim tuto informaci odmítl poskytnout.

      Vymazat
    9. A vidite,ja zse vidim spoustu lidi,kteri odpoved dostali. Nehlede na to,ze si staci precist vyjadreni salonu a tam je to v druhe vete. Proc tady vsichni odsuzujete tu Cinu? Mam takovy pocit,ze vetsina veci,ktere pouzivate ci nosite, jsou z Ciny... K.H.

      Vymazat
  30. Doporučuji článek na toto téma na Módním pekle, kde kvalitu takových šatů z Číny rozebírá osoba, která se v krejčování vyzná.

    ad salon Mireille a jeho zastánci: nechte si šít v Číně, vydávejte vikslajvant za hedvábí a nepovedené kopie (zde rovněž odkazuji na Módní peklo, kde jsou srovnávány fota nabízených šatů a skutečné výsledky - jeden by zaplakal) za originály. Jak je ctěná libost. Ale, prosímvás, to tak trapně nevyvracejte. Jen připomínáte úsloví o potrefené huse a mně je z vás na zvracení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi nevíte, o čem mluvíte. O materiálech, které jsou v Číně dostupné, si tady můžeme nechat zdát. Je to jen o ceně. Když si autorka článku najde šaty z nejhoršího materiálu, je to její problém. V salonu jsme šaty kupovali a byli jsme nadmíru spokojeni jak s provedením, tak s kvalitou. Přesně odpovídaly tomu, co jsme chtěli a tomu, jak měly vypadat.

      Vymazat
    2. http://www.modnipeklo.cz/2010/09/na-miru-ze-zahranici-levne/

      http://www.modnipeklo.cz/2012/04/svatebni-saty-z-ciny/

      Vymazat
  31. TO JE ALE HYSTERIE KOLEM JEDNOHO ČLÁNKU!!!!

    Zajímavý je, že tady neustále hysterčí paní ze salonu ale jaksi vůbec nevysvětlila:

    JAK JE MOŽNÝ, ŽE PŮJČENÍ ŠATŮ Z ASOSU STOJÍ VÍC, NEŽ SAMOTNÉ ŠATY! Asos posílá zdarma. Clo a DPH se neplatí, je to Anglie. Takže sorry, ale je to zlodějina!

    KOPIE SKUTEČNĚ LUXUSNÍCH ŠATŮ JE VYDÁVÁNA ZA LUXUSNÍ ŠATY! Padělek vydávat za luxus? To je chucpe!

    LUXUSNÍ ZAHRANIČNÍ ŠATY! Nikde na webu není informace o tom, že Mireli pouze přeobjednává v Číně. Nikde!

    REÁLNÉ FOTKY Proč nemá salon na webu reálné fotky, ale pouze fotky postahované od výrobců padělků???????

    POVOLENÍ MINISTERSTVA PRO DOVOZ Z ČÍNY To taky salon nemá, jak jsem zjistila, takže ani to podnikání není úplně košer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na většinu věcí tady nedokážu odpovědět, ale v posledním jste zcela mimo. Dovozní povolení z Číny se ukládá při KAŽDÉM jednotlivém dovozu po předložení všech náležitostí (včetně dokladu o původu zboží). Tudíž firma nemá žádné trvalé povolení pro dovoz, které by někde mohla ukazovat. Takže hodnocení, že podnikání není úplně košer u Vás vychází z neznalosti jak trhu, tak firmy. Jak už jsem tu psal, štve mě, když se někdo obouvá do firmy, která konečně dělá práci pořádně a snaží se. Byli jsme tam nadmíru spokojeni a absolutně nechápu soudnost autorky, že může něco takového o konkrétní firmě napsat.

      Vymazat
    2. Prosímtě, děcko, běž se učit zlomky, ať zítra napíšeš písemku v 7. třídě co nejlíp :-) Co je vlastně Tobě do toho, za kolik a kde oni nakupují a za kolik pak prodávají? Až budeš mít ponětí o pojmech jako obchod, zisk, poptávka... a stále budeš mít taková primitivní nutkání zachránit svět od předraženosti, tak pak něco vykřikuj, ale ani pak Tě nikdo poslouchat nebude, takže bys si měl/a najít nějakou smysluplnou zábavu, třeba studovat! A co píšeš o těch povoleních apod., tak pochybuju, že by salon tak dlouho fungoval, nikdo na něj nepřišel a že by si vůbec troufli si to neošéfovat. Tahle přemoudřelý spratky opravdu nemá nikdo rád, tak se zamysli nad svým chováním a uvažováním, bobku! :-)

      Vymazat
    3. Zato vás si člověk hned napoprvé zamiluje.

      Vymazat
    4. No, jenom ukňouránci jako Ty asi ne, ale to mi zase až tolik nevadí. :-D M.B.

      Vymazat
  32. Upřímně, Blondýně se poslední dobou články nějak nedaří, aspoň podle mě. Rozhodně by v době pokusu o získání jakési internetové ceny měla zabrat, protože tento článek byl vyloženě bulvární a neověřený, ne investigativní, za jaké její články občas bývají považovány (ale kde ta časy jsou,že). M.B.

    OdpovědětVymazat
  33. Souhlasim s predchozim komentarem - blondyne se posledni dobou clanky nedari. Mam pocit, ze ji to nejak stouplo do hlavy a ma pocit, ze je odbornik na vsechno. Doufam ale, ze nekdy brzy zacne podnikat, protoze soude dle clanku bude mit super nizke ceny (jelikoz se vyhne vsem vedlejsim nakladum a danim) a o nejakou marzi ji vubec nepujde. (To je ironie, kdyby nekdo nepochopil.)

    Kdo uvazuje o koupi satu - doporucuju nespolehat na tento clanek a do salonu si zajit, aby se predsvedcili na vlastni oci o kvalite a odpovidajici cene. Pokud chteji usetrit - jen at dostanou to, co uvadi blondyna na fotce (kterou, jak sama rika, sama nasla na internetu).

    Sofie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ja podotykam ze som ich kupila z internetu a som maximalne spokojna + za zlomkovu cenu si ich mozem obliect kedykolvek a nie len na 1 prilezitost

      Vymazat
  34. Klidně se otevřeně přiznám, měla jsem na svojí svatbu šaty z číny. Moje šaty byly inspirované jednou velmi drahou značkou, nicméně mi originál šatů zcela nevyhovoval a proto jsem si je nechala ušít s úpravami. Upozorńuju, že jsem si je objednávala sama, bez jakéholokiv "salonu".
    Na tohto článku mi vadí, že blondýna absolutně neřeší "kvalitu" ono i mezi čínskými výrobci jsou dost podstatné rozdíly. Moje šaty se dají sehnat na ebay od 2000kč až po 7000kč a veřte, že kvalita tam je opravdu velmi rozdílná. nechci hájit rádoby salony, které jen přeprodávají zboží z číny, v dotčeném salonu jsem nikdy nebyla, ale ohánět se tady jen a jen cenou je dost nepodložená informace.
    PS: ani majitelka značkového salonu nepoznala, že jsou moje šaty z číny :)

    OdpovědětVymazat
  35. Pro těch pár jedinců, kteří uváděný salon tak vychvalují (mohla by to být klidně i jediná osoba, že): pročpak jste se rozhodli zrovna pro tuto firmu a ne pro kvalitní práci některé české švadleny ? A netvrďte mi, že ve vašem okolí žádná není ! Já vím, ono "zahraniční" nebo "z luxusního salonu" zní mnohem líp, než když člověk podpoří místní podnikatelku ...
    Ludmila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den paní Ludmilo,
      rozhodli jsme se jednoduše proto, protože když jsme české švadleně (respektive dvěma švadlenám) řekli, co chceme za materiál a jaké chceme provedení, řekla nám částku dvojnásobnou proti salonu. To je celé. Bohužel cena práce v ČR je jinde, než v rozvojovém světě a materiály už jsou dostupné všude stejné...Josef

      Vymazat
    2. možná proto, že ke švadleně musite nejméně 4 jet na zkoušku a ani vlastně nevíte, co z toho může vzniknout - zatímco zde si během pár hodin vyberete hotové šaty, které vám rovnou upraví a vy si je pří druhé návštěvě donesete domu?

      Vymazat
    3. Pro Josefa a anonyma - samozřejmě, že jsou různé švadleny, ale i salony. Nevím jak ostatní, ale pro mě je svatba výjimečným dnem, a proto bych si udělala rozhodně širší průzkum trhu (a neptala se jen 2 švadlen) a hlavně čas na probrání všeho potřebného s dotyčnou odbornicí v oboru. Více zkoušek v tomto případě není na škodu. Salon, který PB popisuje, by mě vůbec neoslovil - proč dávat vydělat "překupníkům" a nikoliv našim odborníkům ? Podle toho to v tomto státě vypadá ...
      Ludmila

      Vymazat
    4. Dovolim si s Josefem nesouhlasit. Na webu salonu jsem objevila svatebni saty, ktere bych si musela nechat sit. Nabizena cena salonu Mireli 13 000,-, saty site v zahranici. Ceska krejcova, ktera ma vlastni salon, mi usiti stejneho stylu satu nabidla za 5 000,- za praci + material. Samozrejme zalezelo na zvolene krajce, ale i s kvalitni latkou jsem se nakonec dostala pod 10 000,-. Jo, stalo me to vic casu a hledani. Ale mela jsem jistotu, ze saty mi budou opravdu sedet a behem zkousek se delaly jeste drobne upravy v provedeni. Nevybirala jsem uz podle tri fotek na internetu, ale byla jsem soucasti rozhodovaciho procesu a vyroby. Martina

      Vymazat
  36. Přijde mi fakt šílené, že aniž by si tam blondýna zašla, ohrozí podnikání kohokoli.... Pro takový článek by měla mít opravdu více informací a taky osobní zkušenost s kvalitou... To je docela ubohé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ubohé je především lákat zákazníky na zavádějící/lživé informace.
      Neboť poukazování na "zahraniční" původ nabízených modelů je právě o tom. Každej u nás ví, v jakém kontextu se u nás čtou výrazy "zahraniční" a "čínský".
      Nebo je tu snad někdo, kdo NEVÍ?!

      Vymazat
  37. PÁR KOMENTÁŘŮ Z BEREME.SE A POD O SALONU MIRELI:

    Obsluha velmi příjemná a vstřícná, ale zboží neodpovídá materiály a zpracováním fotkám z internetu:( Holt světlo, molo a modelka udělají své..pokud se vůbec jedná o téže modely....
    šaty jsou "hezké", na první pohled však působí lacině a nenápaditě.Některé materiály odpovídají, ale čekáte-li štrasové a kvalitně vypadající výšivky a zdobení, tak vás korálky jak z pouti nenadchnou, jako nenadchly mě,)

    V listopadu jsem si tam byla zkoušet šaty, ale protože mi byly dlouhé, rozhodla jsem se nechat si je u nich ušít, neboť jsem si myslela, že to bude snadné a rychlé řešení. (Avizují vyhotovení šatů do 4-6ti týdnů)... Šaty jsem si vyzvedla hotové teprve asi před dvěma týdny!! Na zkouškách jsem byla několikrát a pokaždé mi šaty byly dlouhé a to o podstatný kus. Ačkoliv mě měřili stále dokola, pokaždé byly na zkoušce šaty příliš dlouhé. Personál už mi pak krácení vymlouval, asi chtěli, abych si už šaty odnesla i přes to, že jsem v nich nebyla schopna udělat krok, natož tančit... Musela jsem se prakticky vnutit ke švadleně, která pro tento salón šaty upravuje, což mě zachránilo, protože švadlena byla skvělá - prostě vzala nůžky a za hodinu jsem si nesla šaty domu Každopádně ale komunikace se salonem Mireli byla příšerná. Na zbytečných zkouškách jsem tam byla asi 4x a to jsem se ještě musela neustále telefonicky připomínat, protože sami se mi neozývali a přitom už dávno doba pro úpravu uplynula... Možná jsm měla prostě jen smůlu, ale po této zkušenosti bych tento salon kamarádce nikdy nedoporučila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ještě FB Mireli: Dobrý den, také jsem u Vás zakoupila šaty,jejich kvalita je dobrá (přestože z jiných, co jsem si pouze zkoušela, vypadlo během pobytu v kabince asi 100 kamínků...), nicméně mě slečna prodavačka přesvědčila, že velikost mých šatu půjde upravit přesně na mě, což ovšem zajišťuje zase úplně někdo jiný...nakonec jsem dala za šaty 7500 a další 3000 za úpravy... upřímně řečeno, kdyby mi řekla prodavačka jak to s tou úpravou skutečně bude (že bude náročná), byla bych si koupila lepší šaty....možná to chce trochu větší ohled a menší touhu prodat

      samozřejmě dotazy na cenu půjčovného u šatů z asosu mireli ignoruje

      Vymazat
  38. Výzva pro salón Mireli - když jsou teda ty vaše šaty tak kvalitní, proč nezveřejníte jméno dodavatele, abychom všechny viděly, že teda nic nepředražujete?

    OdpovědětVymazat
  39. Blondýno, mám tvoje články ráda, ale poslední dobou to jde opravdu dolů a tímhle jsi tomu dala korunu. Je to měsíc, co jsem si v tomto salonu vyzvedávala svatební šaty, které byly šité na míru. Doručení trvalo 5 týdnů, látky byly úplně úžasné, ušití bez jakýchkoli problémů. Jediné, co bylo nutné upravit, tak se upravovala délka, protože jsem si nakonec koupila boty s menším podpatkem. To byla otázka jedné návštěvy švadleny, kterou mi v salonu doporučili a bylo hotovo. Zkušenosti úžasné, šaty mi všichni chválili a manžel z nich byl nadšený. Mohu salon pouze doporučit. Pavlína Formánková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko, nauč se napřed česky, když chceš česky komunikovat. Máš v textu hned několik pravopisných chyb - to je pro vdanou paní docela trapas.
      I když to tvoje opakování "úžasné", "úžasné", "nadšený" nasvědčuje spíš tomu, že jsi jen zaměstnankyní té firmy, která holt za prachy naklepe do počítače cokoli.

      Vymazat
    2. Nikdo netvrdí, že se i mezi těmito šaty nemohou jednou za čas vyskytnout nějaké, se kterými bude zákaznice spokojena. Existuje hodně stránek, kde se zklamané zákaznice dělí o fotky ušitých šatů v porovnání s tím, co inzeruje prodejce.

      Vymazat
    3. Skoro bych očekávala, že manžel si čvachtal :-)

      Vymazat
    4. Nějak by mě zajímalo, anonyme, kde jsi našel ty pravopisné chyby? Ráda bych, když mě urážíš, tyto chyby mohl vypsat, abychom se všichni podívali, jak jsi chytrý. Pavlína PS: manžel si čvachtal, to bylo asi přesné:-D

      Vymazat
    5. Taky by mě zajímalo, kde jsou ty pravopisné chyby. :-D Nejdřív jsem myslela, že tam chybí jediná jedna čárka, ale po bližším zkoumání si to už nemyslím :-D. M.B.

      Vymazat
    6. 1) "Jediné, co bylo nutné upravit, tak se upravovala délka" - to je maďarština? Česky to tedy určitě není (pokud to nepsal dementní chovanec léčebny).
      2) "...v salonu doporučili, a bylo hotovo... (V textu z 19:56 chybí čárka - i malé dítě snad pozná vloženou větu).
      Nejméně v jednom dalším případě by bylo vhodné doplnit interpunkci (stupňování v parataktickém souvětí) - ale to už není hrubá chyba, jen nedostatek jazykového citu.
      4) V Pavlínině textu z 13:27: "Ráda bych, když mě urážíš, tyto chyby mohl vypsat" (!) - takhle se vyjadřuje žena, která chce být považována za dospělou!
      (Anonym z 20:59)

      Vymazat
    7. Anonyme 20.44, vy jste nějaký zoufálek! :-) Jediné, s čím souhlasím, je čárka za "kterou...", toho jsem si nejdřív necšimla, ale nakonec je mi to jedno, já na rozdíl od Vás ten "dementní chovanec léčebny" nejsem, stejně jako pisatelka původního příspěvku, a text chápu i tak! Samozřejmě, že komentář není stylisticky na úrovni slohové práce, stejně jako není můj nebo Váš, tak se tady nelozčilujte, vy náš vžtekloučký bloučku! Nehrajte si tady na češtináře, když jste si rychle vygoogloval/a jedno cizí slovo, dítě! :-) M.B.

      Vymazat
    8. Anonyme 12:03:
      Slohové práce píší děti. S dětmi se o jazykových problémech nediskutuje.
      Ale přesto: V čem vlasně můj text není "na úrovni slohové práce"? Jako autor/ka čtyř knih a desítek studií a článků, který/á léta přednáší český jazyk na vysoké škole, se rád/a nechám poučit.

      Vymazat
    9. Anonyme 20.44, obávám se, že dementní chovanec léčebny jsi ty sám.

      Vymazat
  40. Znám holku, která pracuje v podobném podniku.
    Kdyby na popisek k prodávanému zboží nenapsal, že je "luxusní" nebo "exkluzivní", přijde do tří dnů o místo. Přitom je tvořivá a nápaditá.
    Bohužel vedení podniku trvá na opakování stále stejných floskulí. Jediná naděje spoočívá v tom, že zákaznice mají víc citu a rozumu a časem přestanou zboží označené jako "luxusní" nebo "exkluzivní" kupovat.

    OdpovědětVymazat
  41. 1. Nebudem si kupovat koli jednej spolocenskej udalosti saty ktore potom budem susit doma v skrini.

    2. Objednavat si nieco z internetu - je vzdy riskantne. Na ebay su casto fotky siat krasne usitych a domov dorazi kus handry usitej na kolene - dostat peniaze spat je mozne cez paypal - ale aby ste mali na to zaludok, trpezlivost, cas a znalost anglictiny - pretoze to obycajne trva 30 dni. Predavajuci Vam nevrati postovne + musite zaplatit extra postovne ked saty vraciate spat

    3. Objednavat saty z asos.com je super. Objednala som si od nich saty 5x ale 2x som ich musela skracovat a upravovat, napriek tomu ze mam velkost XS a vysku 170 cm. Modelky na obrazkoch maju velkost XXS, viac ako 175 cm a 50kg. 2x som saty musela vratit pretoze mam aspon nejaky zadok a tak mi saty boli prilis uzke. Postovne do CR bolo zdarma, ale platila som doporucene postovne do UK aby mi vratili peniaze. Vratene saty ma 1ks vysiel 350 Kc pretoze 150 Kc stalo poslat saty doporucene do UK + 200 Kc si uctuju vsetky ceske banky pri platbach na zahranicne ucty (pretoze mam ucet v librach, tak mi banka nastastie v librach peniaze vratila. Keby to prepocitavali na cesku menu, tak stratim viac pretoze kurz pri posielani penazi je vyssi ako kurz ktory sa pocita ked peniaze prichadzaju)

    4. Posudzovat salon podla toho, ze za 1500 Kc saty kupia a za pozicianie 1500 zarobia nie je pravda. Nezarobia. Musia z toho odviest 20% dan, musia platit priestor kde to drzia + sluzby. Saty treba cistit

    5. Do salonu nemozu kupit 1ks siat a cakat zazraky. Obycajne je potreba velkost XS - XXL a samozrejme v roznych styloch, ktore sadnu na rozne postavy. Niektore z tych siat nemusi salon nikdy pozicat a tak su tie saty stratove.

    6. Moda sa teraz velmi rychlo meni. Na saty ktore kupuju teraz nemusi byt za 2 roky vobec zaujem.

    6. O tom, ze salon je podnik ako iny kde musia pracovat ludia 9-5 kazdy den, ktorych treba platit + odvadzat za nich dalsie (nemale) peniaze statu radsej pisat ani nebudem

    Velmi zly clanok. Skuste si niekto otvorit salon. Zaplatit najom + kauciu + poplatky, zaplatit ludi, spravit reklamu, spravit strany, nakupit 300 ks siat, dohodnut si krajcirku, cistiaren nie je sranda. Mysliet si, ze na nas salony zarabaju miliony je naivne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po "6." obvykle následuje "7."? Ale stejně jsem rád, že sem nepřispívají lidé, kteří neumějí počítat do pěti.

      Vymazat
    2. Problém podle mě nebyl v byznysu půjčovny, ale v tom, že nepřiznali autorství šatů Číně, a to ani na výslovný dotaz. To už má znaky podvodu a nikoliv poctivého podnikání.

      Vymazat
    3. Zkušenost máme opačnou. Po dotazu nám bez problémů sdělili, kde se šaty vyrábí... Ale je to tu pořád dokola. Všichni tady řeší Čínu, ale málokdo si uvědomuje, že i v Číně se dají vyrábět kvalitní věci.

      Vymazat
  42. Nevšimla jsem si, že by blondýna psala: V mireli vám prodaj hnusnej fejk.

    Ona se jenom koukla na ty jejich luxusně luxusní šaty, pročetla web, že je šijou v zahraničí. Tak zapátrala a konečně nám, co jsme nebyly v salonu a jenom uvažujeme, že si necháme šaty u nich ušít, řekla, že nepřijde žádnej luxus model z Itálie nebo Francie, ale něco z Číny.

    Pak se taky pozastavila nad tím, že šaty za 1300korun za Asosu půjčovna půjčuje za 1900. Pardon, ale to je pěkný svinstvo na zákaznice a pěkná zlodějina. /CLO + DPH z Asosu se neplatí!, takže náklady salonu na tyhle šaty jsou 5 minut objednávka, pět minut převzít balík/ - tradá, zaákaznice za tyto dva úkony připlatí 600.

    pak jí taky zarazilo, že v nabídce salónů je spousta kopií šatů věhlasných značek. Mi zas šokovalo, že paní majitelka salonu to vysvětluje tak, že lidi to chtěj a tak to prodává.

    Prodej padělků je trestný čin! Vědomý prodej padělků je TČ a svinstvo k tomu

    Pak blondýna ještě varovala před šatama z Číny a zdůraznila, že ten odkaz není z Mireli.


    Závěr: Blondýna neřekla, že je to špatný salón. Blondýna řekla, že je špatné, že salón na webu neupozorňuje, odkud šaty jsou. Řekla, že špatně je šaty za 14set OPAKOVANĚ PŮJČUJE za 1900! Souhlasím.Dala najevo, jak je směšné u šatů za pět tisíc vykřikovat, že jsou LUXUSNÍ. Luxusní šaty opravdu nejsou ani jedny z nabídky Mireli.

    Ještě něco jste dámy nepochopily na tomto textu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z vašeho závěru jsem pochopila, že považujete za normální poškodit pověst nějaké firmy, aniž by si autor ověřil informace.

      Vymazat
    2. Co je na té (podle mě velmi trefné) rekapitulaci nepravdivé? Předem děkuji za info.

      Vymazat
    3. Ja Vam odpovim. Problem je v tom,ze si blondyna vse vymyslela a nebyla se tam podivat. Sama jsem procestovala Evropu pomerne znacne a byla jsem se podivat i v nekterych znamych salonech. Kvalita latek,ktere jsou tam a v tomto zminovanem salonu je velmi podobna,tak mi nesedi to srovnani o kvalite. Bezte si tam ty saty osahat a vyzkouset a pak sem piste. Dokud to neudelate,nema smysl sem cokoliv psat. Kritiku beru,pokud byl nekdo nespokojeny s timto konkretnim salonem. Dalsi vec...saty z asosu. Uz jste si je nekdy kupovali? Ja ano,dvoje. Jedny jsem musela vratit,protoze mi nesedely a byly to akorat starosti. Nevidim nic spatneho na pujcovani za takove ceny. Je videt, ze jste si asi nikdy nesli pujcovat saty. A pak porad ta vecne diskutovana Cina, podle toho,co jsem si tam mela moznost prohlednout,tak si v salonu davaji na kvalite zalezet a komu zalezi na tom,kde to je vyrobene? Resite to u svych iphonu atd.? A k tomu luxusu,saty,ktere vydavaji za luxusni svym provedenim podle meho nazoru luxusni jsou,tak na tom nevidim nic spatneho. L.P.

      Vymazat
    4. A já třeba zase nevidím nic špatného na tom koupit levně šaty a draze je dál prodávat či půjčovat, to je snad problém zákaznic, pokud šaty chtějí. Nevím, proč by do toho kdokoli jiný měl strkat nos, i kdyby ta šaty spíchli doma a vypadaly děsně, tak pokud o ně budou mít lidi zájem, proč je neprodat. A taky si nemyslím, že je nemožné, aby z Číny přišel "luxus", nebo prostě pěkné, dobře šité šaty z dobrého materiálu. Rekapitulace je zaslepená a trochu "závistivá"- kdo nenakupuje co nejlevněji a neprodává co nejdráž? Vždyť Vám nic nebrání to tak taky dělat, většina lidí nepůsobí jako charita.

      Vymazat
    5. Odpověď pro kiwi:
      - pouhým kouknutím na web blondýna ví, že prodávané šaty v salonu nemohou být luxusní a zpochybňuje tak nabídku salonu
      - pouhým porovnáním cen autor/ka tvrdí, že jde o zlodějnu
      - prodej padělků je trestný čin, ale jen u výtvarných děl. To, za co celníci zabavují zboží, je neoprávněné používání ochranných známek, a to snad salon nedělá.
      Celý tón článku vytváří dojem, že salon klame spotřebitelky, nabízí špatné zboží. Také v několika ohlasech autorky uvádějí, že do salonu nepůjdou. A to je podstata poškozování pověsti, bez ohledu na to, zda blondýna výslovně napsala, že jde o špatný salon nebo ne. Je to odpověď?

      Vymazat
    6. Jak může být "poškozena pověst" někoho, kdo okopíruje CIZÍ vzor a nechává ho zhotovit za pár šupů v Číně, aby ho pak tady jakože "luxusní" prodal?!
      Fakt legrace.

      Vymazat
    7. A to je právě ono...tady totiž nikdo nevydává šaty za cizí vzor, je to pouze ukázka toho, jak mohou vypadat (mimochodem v oděvním průmyslu se běžně nepoužívají průmyslové vzory, takže na tom, že šaty vypadají stejně, jako u někoho jiného, není vůbec nic trestného a běžně se to děje - takže ve svém komentáři bohužel nemáte pravdu). A další věc. Jak víte, že jsou ušité za pár šupů? Osobně si myslím, že za pár šupů ty šaty v salonu rozhodně nejsou, alespoň podle toho, co jsem tam viděl, a podle toho, co si dcera koupila. Běžte se tam podívat a pak sem napište, co si myslíte. J.N.

      Vymazat
  43. Jsem zásadně proti oblečení a veškerým věcem z Číny. Pohybuji se v podnikatelském prostředí. Mnoho mých známých podníká a vozí vše z Číny. Nakupují za drobné . Díky velkým maržím a to i 1000 % si oni tady mohou žít na velké noze a nakupovat nemovitosti atd. Já jim to nezávidím. Jako ekonoma a člověka, který dělá poradenství mě na tomto nejvíc štve jediná věc. Prodává se to zde v podstatě za stejné peníze nebo o málo menší než jsme to zde schopni vyrobit. Ano je to tak, jsme schopni si to vyrábět sami téměř za stejné peníze!! Dovoz z Číny ničí naši ekonomiku . Díky těmto věcem vaši manželé a vy nemáte zaměstnání. Vy se tady hádáte o blbostech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proč to tedy tady nevyrábíme? Myslíte, že by se prodejci trápili s dovozem z Číny, kdyby to mohli nakoupit za téměř stejné peníze tady?

      Vymazat
    2. No to je fakt dobrá otázka, proč to nevyrábíme u nás :-)))) Protože v té Číně pracují lidé za dolar na den a podobné částky. Tak za ty prachy začněte pracovat. Jsem zvědavá, jak dlouho s tím vyžijete.

      Vymazat
    3. Ale my tady vyrábíme oděvy na úrovni - pokud půjdete do krejčovství, tak Vám švadlena ušije za cenu půjčovného šaty vkusné a kvalitní, narozdíl od salonu Mirelli. Dívala jsem se na jejich stránky a většina toho je přeplácaný nevkus.

      Vymazat
  44. Z Asie kupuji zatím hlavně oblečení, klasicky na ebay, a světe div se, rozhodně si ho koupím raději tam, než shánět nějakou tuzemskou výrobu- to levné rozhodně není(není pravda, že asijské nevydrží, vždyť já ty kusy nosím celé roky! a to jich ani nemám tolik, že bych to nestíhala unosit... a stojí mě od 30 do 500 Kč). Takže podle mě je to logické, nevím jak v jiných odvětvích... M.B.

    OdpovědětVymazat
  45. když jsem si byla pře třemi roky nechat šít v salonu Mirelli na míru šaty na maturiťák, bylo mi řečeno, že doba dodání je dlouhá kvůli tomu, že je šijí v anglii - njn, v té době sem to nějak nehrotila, šaty mi přišly a nemůžu říct, že by to byly vysloveně ,,šunty,, - ples vydržely ale o žádném luxus extra zboží nemůže být ani řeč ...

    OdpovědětVymazat
  46. já jsem si svatební šaty koupila za 500 ve výprodeji a dodala vlastní nápad...........cca za 1000kč jsemměla tak luxusní a originální šaty, že mne oslovily v den svatby 3 neznámé a chtěly je :DDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaký to byl nápad, jestli se můžu zeptat?

      Vymazat
  47. Mně personál ochotně řekl, že šaty, které jsem si zkoušela, byly šity v Číně. A rozhodně si nemůžu stěžovat ani na kvalitu látky nebo výšivky. Mám se salonem jenom nejlepší zkušenosti, mohu rozhodně doporučit.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, paní majitelkou, takhle jsme si u nás ve firmě taky dříve psali hezký komenty, ale styl je už bohužel tak průhledný, že ho rozpozná i děcko.

      Vymazat
    2. Dejte pozor na slova: personál, ochotně, nemůžu si stěžovat, kvalita, nejlepší zkušenosti, mohu rozhodně doporučit = takhle skutečný zákazník nepíše, sorry.

      Vymazat
  48. Mám tak nějak pocit, že všechny obhajoby, nebo alespoň většinu z nich si sem píše buď sama paní majitelka, anebo její známí. Tahle "debata" nemá vůbec žádný smysl, pokud sem může psát kdokoliv a vydávat se za anonyma. Přemýšlím, že se poptám správce a zjistím ze kterých IP adres jsou komentáře odesílány.
    LV

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A co když všechna negativní hodnocení nebo alespoň většinu z nich si sem píše buď blondýna anebo její známí? A když kritizujete anonymy, mohl/a byste se podepsat. Vlasta Fulínová

      Vymazat
    2. A vy jste skutečně Vlasta Fulínová nebo "Markéta" nebo snad "Pavlína Formánková"? Co pomůže nějaký podpis?
      Že sem většinu obhajujících příspěvků píše majitelka obchodu nebo její pověřený zaměstnanec, to je snad jasné i člověku úplně vygumovanému. Ostatně právě to je legrační - jak se podvodnice snaží.

      Vymazat
    3. Víte, v něčem s Vámi souhlasím. Ta anonymita je smutná a současně dost krutá. A to počínaje autorkou. Kdo to je? Nikdo neví... A tato osoba ušpiní něčí jméno, jen tak, bez ověřených informací, jen pro to, aby měla "čtenost" stránek. Jak už jsem psal ve své reakci, naše zkušenost byla pozitivní. A co se týká další části Vaší zprávy...že se podvodnice snaží? Salon nikoho nepodvádí a spíš si myslím, než že bychom byli svědky psaní zaměstnanců a známých, jsme svědky toho, že někoho pobouří takový nesmysl, co paní autorka napsala. Protože si nic neověřila a jen napsala pomluvu. Což ostatně tady dělají také všichni ti, kteří sem píšou bez osobní zkušenosti. To je celé. Josef Neugebauer

      Vymazat
    4. No já salon obhajuju a rozhodně k nim nepatřím, takovými prohlášeními mě a jiné obhajující jen rozesmějete :-D To je snad tak neuvěřitelné, že by se Blondýna jednou spletla? Nebo ne možná spletla, ale napsala o něčem, co si normálně nezasloužilo ani komentář o 2 větách? :-D M.B.

      Vymazat
  49. Ahoj blondyno.. diky, ze si davas tu praci a ukazujes tyhle praktiky i nam, kteri nemame moc cas a treba i rozumu zkoumat vsechny tyhle .... no nechci bejt sprosta.. jo a diky tobe jsem se naucila vyhledavat na google podle obrazku..No jo no :) mej se..

    OdpovědětVymazat
  50. zajímavý je, jak se tady vždycky objeví X pozitivních komentářů během dvaceti minut, pak 24 hodin nic a zase....

    Kdyby byly šaty v salonu fakt kvalitní, myslíte, že by se salon prezentoval jen oficiálními fotkami výrobců.

    To, že na webu není ani jedna reálná fotka šatů, natož fotka, kde by byly vidět detaily šití, ozdob apod, to dost vypovídá o neserioznosti salonu Mireli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak abych Vám to vyvrátil, tady máte pozitivní komentář po dvou hodinách. Je to opravdu hodně zajímavé, je to asi tak zajímavé, jako bych se divil, kdy se tu objevují ty negativní. Ukazujete pouze na svou hloupost, když pochybujete o něčem, co jste neviděl a pouze si přečetl zavádějící článek. Psal jsem to ve svém komentáři. Běžte se do salonu podívat, prohlédněte si šaty a pak sem pište komentáře o kvalitě. Jsem zvědav, co napíšete. Josef Neugebauer

      Vymazat
    2. ja som zvedava na tie saty....viete, nie kazdy zije blizko na to aby si vramci obednej pauzy odbehol do salonu im to obzerat...ked ste taky obhajca urobte jednu kvalitnu fotku siat a zverejnite...ved lepsie raz vidiet ako 100x pocut ;)

      Vymazat
    3. žádný šaty neuvidíš, protože pán je troll

      Vymazat
    4. Pisu to tady uz snad po druhe! Saty mam na svem blogu v jednom ze starsich clanku. Ne cele, ale zivutek je tam videt moc hezky. A verte mi, ze ja coby studentka modelarstvi a navrharstvi - tedy se tam ucim i to jak se co sije, o latkach atd. bych fakt nechvalila nejaky hadr za tolik penez.

      Ja nemuzu rict o satech pul spatneho slova. Jsou z kvalitni latky, to co mi prislo odpovida obrazku, jsou peclive usite, nic neodpadava.. A i pani byla moc mila a odpovedela mi na vsechny moje zvidavy otazky behem chvile.

      Vymazat
  51. Já měla z Mireli šaty na maturiťák a byla jsem spokojená. Blondýno tvoje články jsou trapnější a trapnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a proto ji odborná porota vybrala z několika desítek tisíc návrhů mezi devítku nominovaných v kategorii One Woman Show na cenu Křišťálová lupa. Asi proto, že píše blbě, jaqk jsi právě odhalila :-)

      Vymazat
  52. Saty z tohoto salonu jsem si letos kupovala na maturitni ples a musim rict ze nadherne a kvalitni saty vec druha je cena ale dejme tomu ze jsem toho nakonec ani nelitovala vzhledem k tomu jak nakonec pasovaly:)zdravim Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeste musim dodat ze vypadaly ve skutecnosti stejne jako na internetu

      Vymazat
    2. Smutne je ze pokud nekdo napise pozitivni komentar tak hned se z nej stane "potrefena husa" a nebo primo majitelka salonu...

      Vymazat
  53. Je velka skoda, ze blondyna doslova mrha svym talentem a casem nad kauzami tohoto typu. Je to typicky ceska vlastnost, kde sehnat neco levneji jako reakce " hele marie, v tescu maji maslo o 2kacky levnejsi, nez tady. Co na tom, ze druhy obchod je o 5km dal. Casto s cenou vyrobku platite i servis s tim spojeny, viz. Clanek o pujcovne satu, ktera se poradi, objedna, vyridi zasilku apod. Za to si samozrejme uctuje neco navic,coz se projevi v konecne cene satu. Proc porad lide chteji vsechny sluzby a praci zadarmo? V tom pripade si to mohou zajistit vsechno sami. Zpet vsak k puvodni myslence, posledni prispevky jsou opravdu trosku, "BLOND".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebylo by zasluznejsi vytvaret osvetu treba na tema, jak nevyhodne je vstoupit do druheho pilire duchodove reformy, jak stat provadi skrty na tech skupinach obyvatel, ktere se nemohou nebo neumeji branit viz. Zruseni porodneho, snizeni valorizace duchodu. Nebo clanky se zdravotnickou tematikou, kdy nam nasi lekari predepisuji nepotrebne leky, vykony a ockovani, protoze jim za to plati farmaceuticke spolecnosti. Vyrobci a prodejci potravin nam predkladaji zarucene informace o prospesnosti jejich vyrobku, ktere lidem vice skodi nez prospivaji. Co treba dat si bagetku s margarinem a syrovou nahrazkou? Finacni osveta, jak si nepujcovat penize za lichvarsky urok na spotrebni zbozi od spolecnosti, ktere vam ve finale vezmou strechu nad hlavou.

      Vymazat
    2. bingo !!!

      Vymazat
  54. Děkuji PB za tip na půjčovnu večerních šatů v Praze, zrovna potřebuji jedny pro dceru na maturitní večírek. Nemám to daleko, dcera si šaty na místě vyzkouší a jestli sedí a líbí se nám ušití jsme schopny posoudit samy. Z toho článku tady je mi trochu smutno, Čína je už trochu jinde než byla v roce 1989, kdy cokoliv čínského bylo nekvalitní. Známý byl na veletrhu V Šanghaji a jak sám řekl, nechtělo se mu zpět,protože naráz mu naše úžasná,pokroková Evropa připadala ve srovnání s Čínou tzv. "100 let za opicema".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že pí. Zoubková a p. Neugebauer nemají v salónu do čeho píchnout, že tu spamují jak o závod...

      Vymazat
    2. To je nefér, já nejsem ani paní Zoubková ani ten pán. Nikoho z nich neznám. Ten článek není objektivní. Přeci nemůžete srovnávat když si konečný spotřebitel objedná zboží v Číně a když ho prodává firma zatížená daněmi a ostatními firemními náklady. Važme si firem,které nemají sídla v daňových rájích a platí u nás ne malé daně. To většinou jsou jen drobní podnikatelé.

      Vymazat
  55. Však ať si paní klidně půjčuje šaty dráž, než by si je zákaznice mohly koupit. Ale ať se pak nevzteká, když na to někdo upozorní s tím, že to jde pořídit jinak a lépe. Jestli je to takový kauf, jak tvrdí, tak se jí jistě zákaznice i dál jen pohrnou.

    OdpovědětVymazat
  56. to Natálje: nejde mi pridať odpoved pod komentár, takžte takto...pozerala som si váš blog, bohužiaľ, nechcite, aby z tej fotky, ktorú tam máte, sa dala poznať kvalita...z tej fotky sa dá vypozerať len to, že šaty sú ružové, vidno tam jedno ramienko s kamienkami...to je tak všetko...to nemá výpovednú hodnotu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky hledal, ale nenašel jsem je - no, alespoň jsme slečně zvedli návštěvnost blogu. O to asi šlo.

      Pro Natálku: Proč píšeš poloanglicky? Stydíš se za svou mateřskou řeč?

      Vymazat
    2. Psala jsem, ze tam neni nic moc videt. Myslim ale, ze saty od hadru kazdy pozna. I to ze kdyz je cely zivutek posity kaminky atd, tak ze nikde nechybi a neni to prasacky udelany.

      A zvednout si navstevnost zrovna tady fakt nepotrebuju, to je asi tak na hlavu jako kdyz se nekdo zhuli pred policejni budovou. To je jedno. Jen jsem chtela pomoct.. Ale tohle me teda zase dostalo :-/

      Vymazat
  57. Komentář viz. výše. Přidávám odkaz na šaty, které jsme v salonu kupovali: http://jneug.rajce.idnes.cz/Desktop/
    Josef Neugebauer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zajímavý, já žádný podobný na mireli nenašla

      Vymazat
    2. Přidávám se, taky jsem na webu půjčovny žádný kus, který by\ byl podobný šatům nafoceným na rajčeti, nenašla

      Vymazat
    3. Tak ještě jednou jsem si dal práci a našel jsem je. Doufám, že tohle už stačí. Ty pochybnosti tady už mě nebaví vyvracet. Josef Neugebauer
      http://www.plesove-saty.cz/eshop/2127-zapujceni-spolecenskych-satu-c-s23.html

      Vymazat
  58. Když jsem si před dvěma lety v tomto salonu objednala šaty na svůj maturitní ples, málem jsem omdlela při pohledu na to, co přišlo z Číny jakožto "šaty na míru" za cenu zhruba 5 tisíc korun. Křivě ušité, nesedící, nekvalitní materiál, špatně přišité odpadávající kamínky.. Hrůza. Rozhodně nedoporučuji. A šaty na reklamaci a vrácení peněz my byly přijaty až potom, co jsme slečně která salon vede řekli, že se postaráme o zmedializování toho, jaké šílenosti vydává za "šaty šité na míru". Bylo mi z toho hodně smutno a málem mi to zkazilo den, na který se těší spousta mladých slečen. Takže - Super PB, fandím Ti. :)

    OdpovědětVymazat
  59. Dovolím si přispět článkem Svatební šaty pro plnoštíhlé, pro inspiraci: http://www.plnekrivky.cz/svatebni-saty-pro-plnostihle/

    OdpovědětVymazat
  60. Na něčem se vydělávat musí a když to funguje takto, tak se nedivím, že to tak je. Nicméně zákazník by měl vědět o původu.

    OdpovědětVymazat
  61. Už kopírují uplně vše, sami asiaté nic nevymyslí..mrkněte na pravé origoš šaty z českého shopu:

    http://www.esvatba.eu/nevesta/svatebni-saty

    OdpovědětVymazat
  62. Mno tak to mě celkem dostalo, jako chápu, že obchody vydělávají, ale že by až takto, to je mazec. To jsem ráda, že jsem si svatební šaty zapůjčila v salónu a toto nemusela, řešit nebo aspoň nejsem naštvaná, když jsem to viděla.

    OdpovědětVymazat
  63. Zdravím, chtěl bych se s Vámi podělit o zkušenost s předmětným salónem MIRELI.
    Svatební šaty z tohoto salónu (šité na míru), "spíchnuty" někde hluboko v ČÍNĚ v naprosto neakceptovatelné kvalitě.
    Při pokusu o odstoupení od smlouvy se nám paní majitelka (mluvící slabě ruskojazyčným přízvukem pokoušela vysvětlit, že šaty jsou v naprostém pořádku, protože se v ČÍNĚ takhle prostě šijí a zálohu jednoduše nevrátí - co by s již ušitými šaty dělala - nikomu je dále neprodá.
    Máte-li podobnou zkušenost napište mi prosím na e-mail Mario.Lambert@seznam.cz.
    Mário Lambert

    OdpovědětVymazat