Pardubice nejsou Paříž

Na Czech Blondýna, blogera, který už docela dlouho a naprosto bezostyšně krade cizí identity, články a fotky, aby měl co dávat na svůj blog, jsem už skoro zapomněla. On na mě ne, nakonec, udělala jsem mu tady už párkrát obrovskou reklamu. A tak na mě předevčírem vyjuknul mail od Blondýna, jako jak že se mi vede. Předpokládám, že mi napsal hlavně proto, že mu klesá čtenost, on je zoufalý a proto se mě snaží popíchnout, abych o něm zas něco napsala. Povedlo se, fakt mě vyprovokoval.




A tak jsem po nějaké době zas koukla na jeho blog. Je fakt, že Blondýn se konečně naučil uvádět autory fotek. Problém má ale pořád s texty, které stále porůznu vykrádá z internetových magazínů, blogů i tištěných časopisů.

Tedy ne všechny. Poslední dny třeba popisuje, jak si s přítelem Vincenzem užívá v Paříži. Čtení je to napínavé. Všechny ty výkřiky průměrně o šesti větách čtu jedním dechem a moc se v nich snažím najít cokoliv autentického, osobního, prožitého. Marně. Není to tam. Spíš to vypadá jako opsané z nějakého průvodce Paříži - jděte tam a tam, nezapomeňte ochutnat to a to.





A tak mi to nedalo a podívala jsem se, z jaké IP adresy vlastně Blondýn mail poslal. A aby to nebyl jen výstřel do neznáma, rovnou jsem mu i odepsala, zeptala se, jak se má v Paříži a čekala na odpověď. Přišla. I podruhé psal ze stejné IP adresy.




IP adresa počítače, ze kterého maily poslal, je za slovem Received a je u obou mailů stejná. Tyhle maily rozhodně nepřišly z Paříže. 



Vážně marně přemýšlím nad tím, co by se mi muselo hnout v hlavě, abych si v Pardubicích sedla k počítači, denně popisovala, jak jsem někde v cizině na výletě a ještě děkovala za komentáře na blogu, kde mi naivní čtenáři přejí, ať si výlet užiju. Proč vůbec do něčeho takového investovat čas? Jednoduše nechápu.

Takže na konec už jen vzkaz: Blondýne, Pardubice fakt nejsou Paříž!

129 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Skvělá práce, Poirote!

      Vymazat
    2. Jezis uz zas...

      Vymazat
  2. Musí být asi hodně stupidní, když takhle šlápne vedle :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi studovala IT školu, ne? :-D
    Jak se prosím zjistí IP adresa, ze které odešel mail?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. treba na seznamu sjedes dolu a pod mailem je tlacitko dalsi -> zobrazit hlavicku a zbytek uz je tady webu

      Vymazat
  4. Jsi nejlepší! Vážně. Zkrátka smekám! Já mu to trubka sežrala :D

    OdpovědětVymazat
  5. No takových lidí je!!! Já znám jednu dospělou ženu, která denně vybájí na chatu svůj smyšlený život. Líčí jak vaří jídla, která nikdy neviděla, jak plave, cvičí, kde byla, kde zrovna je (i o tom, že má práci lže) a přitom mnoho lidí ví jak žije. To je prostě obyčejná závist...a když to nemůžu mít, tak si to aspoň vylžu, třeba někdo uvěří...a čekají, že se třeba najde někdo jako oni, že by jim záviděl. Nevím...jedině tak klecové lůžko v blázinci...takoví lidé jsou na hlavu.

    OdpovědětVymazat
  6. Dle me muze byt ten clovek neviny. Protoze pouziva mail od seznamu a posle li mail trebas i z Parize pres web rozhrani tak ip se hlasi ceska...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky používám mail od seznamu, ale když jsem posílala mail z Irska, hodilo mi to irskou IP adresu.

      Vymazat
    2. vysoce nepravdepodobne

      Vymazat
    3. 22.39 .... Vážně ? já mám IP adresu pořád stejnou .....

      Vymazat
    4. Technicky je to možné, v reálu nesmysl, zdůvodnění není důležité. Podstatné je, že seznam.cz v Pardubicích mailservery nemá, takže co by tam dělala tamní adresa.

      Vymazat
    5. Já jsem momentálně v Paříži u počítače. Kaix, mám ti poslat mail přes seznam.cz, ať to vyzkoušíme? Taky mě zajímá, jak by se to ukázalo. Ale asi se tam ukáže adresa providera mého netu...
      Veronika

      Vymazat
  7. A v čem je problém? Fabulace je v lierární oblasti normální a ich forma je taky normální. Sice jeho blog nečtu, ale vůbec nechápu, v čem je problém? Pokud jsou pro jeho čtenáře ty články zajímavé, pak urputné dokazování, že je to psané z Čech, mi zavání nějakou osobní nezvládnutou touhou po pomstě a touze si do něj kopnout.

    Jako odhalování podvodníků - obchodníků a rozkrývání jejich fint je ok, věčné hledání stupidit na mimibazaru je občas úsměvné, ale velké odhalení nějakého pisálka, co pomocí svého literního alter ega hledá únik z reality vymýšlením zajímavého života, mě osobně přijde jako trapné plivnutí po někom, kdo se ani moc bránit nemůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. yes, taky si myslim, ze kauza Czech Blondyn je trosku pod uroven.

      Vymazat
    2. no přesně, je to přece jeho blog, každý si snad může na svém blogu psát co chce , ne ? trošku trapné už .... něco jako malá válka blogistů :)

      Vymazat
    3. Dost lidí tu bylo vděčných, že mu dřív žralo. A pro tu dívčinu, které ukradl kromě fotek z dovolené i fotku přítele a vydával ho za svou buzničku, to odhalení muselo být potěšující.

      Vymazat
    4. Připadá mi spíš dementní, zveřejňovat své soukromé fotky na internetu a pak se rozčilovat, že je někdo zneužije .

      Vymazat
    5. Anonymní2. listopadu 2012 10:17: To jako vážně? Podle Vás tedy zveřejněním svých fotek dávám automaticky ostatním souhlas s jejich použitím? Trochu na hlavu, ne?

      Vymazat
    6. Anonymní 2. listopadu 2012 15:48 - Tak to v prvním případě zrušte tenhle blog, pokud chcete mluvit o povolení k užití fotek... :D

      Vymazat
    7. Anonym 15.48 , nedáváte souhlas, ale dáváte se všanc, snad nejste tak naivní abyste si myslel/a, že všichni jsou čisté duše a dodržují nějaké etické kodexy. Nějak mi také uniká smysl ukazovat celému světu fotky z dovolené, to zase připadá na hlavu mě.

      Vymazat
    8. Anonymní2. listopadu 2012 16:08: Děláte z oběti viníka. To, že si dám na web svoje fotky, může být sice moje blbost, ale to nikoho ani v nejmenším neopravňuje, aby je používal a já nemám co předpokládat, že je použije. A prosím, zamyslete se ještě jednou nad tím, co ten teplouš udělal. Ukradl fotku naprosto cizí osoby a vydával tuto osobu za svého přítele. Tady je snad viník jasný.

      Vymazat
    9. Anonym 18.34 , neděláme z oběti viníka, ale jsme realisté, anonymní prostředí internetu plné nejrůznějších magorů asi není místo pro sdílení soukromých fotek a kdo se nevylíhnul z vejce tak si to uvědomuje :)

      Vymazat
    10. A že blondýna dává na svůj blog a fcbk fotky "divně oblečenejch a obézních holek" , které někde někdo bez jejich souhlasu vyfotil vám nevadí ?

      Vymazat
  8. milujem pariz, bola som tam 8x :) tusim pojdem na ten slavny blog mrknut a trosku ho tam dodrbat detailami, ktore v sprievodcoch ani knizkach nenajde... to musi len zazit :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a je to nutne? to uz je celkom pod uroven nemyslite?

      Vymazat
    2. Kate je, koukám, "intelektuálka". Mně jsou daleko více sympatičtější lidé, kteří nenechají jeho zlodějiny jen tak plavat a upozorní na ně. Připomínám, že Blondýn si nevymýšlí, ale krade texty jiných a tvrdí, že jsou jeho.

      Vymazat
    3. No ale to je hrozné! Není toto předzvěst onoho očekávaného konce světa? :-) M.B.

      Vymazat
    4. Kate je spíš jen normální, divíte se, že blonďákovi stojí za to si vymýšlet, tak proč by vám stál za to s ním ztrácet čas ? On asi sám nejlíp ví , že to neprožil, nebo někde nebyl, co budete mít z toho, že ho budete chtít nějak setřít ( ještě ke všemu ve virtuálním světě) ? Je to pro vás přece cizí člověk .

      Vymazat
  9. k tomu mne napada jedine slovo: Kokutek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokůtek :-DDDDDDDDDDDDDD To neznám

      Vymazat
  10. Já třeba nesnáším lež,takže bych si plivla.Pokud někdo píše román, tak je jasné, že si vymýšlí, pokud si někdo vymyslí něco a vydává to za vlastní prožitek je to bájná lhavost a vadí mi to. I kopnout bych ho měla chuť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to akoze preco? Ved jeho klamanie Vas neposkodzuje, ci ano? Asi mate sama nejaky problem, pokial Vas dokaze rozhodit bloger z Hornej Dolnej ktory si vymyslel zivot na internete. Je to skor k placu nemyslite?

      Vymazat
    2. Souhlasím s Kate, pisatelka výše je asi lehce psychicky nevyrovnaná :)

      Vymazat
    3. Kate, jste trochu mimo. Jeho lhaní totiž poškozuje. Kdyby si pouze vymýšlel, je to ok. Ale on kopíruje texty z cizích blogů a vydává je za svoje. Takže i to kopnutí by bylo na místě.

      Vymazat
    4. Panebože a kdo mu to taky žere, ty jeho texty? Já třeba naprosto nechápu, která sorta lidí by kdy mohla sledovat takový blog, tak těm ať píše klidně, že je otec postaviček Teletubbies :-D Také si myslím, že všichni tihle ochránci spravedlnosti a morálky nemůžou být úplně OK, rozhodně ne žádné silné charaktery :-) M.B.

      Vymazat
  11. Zajímal by mě postup toho zjištění IP adresy. Blondýno, prosím :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Je blbej? Kdyz uz nekde lzu na netu, tak kurva pouzivam TOR nebo proxy ne? Vzdyt zjistit IP umi snad kazdy maly dite..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale on je blbej. Tam, kde má na svém blogu místo na motto, nechal návod: Place your amazing slogan here.

      Vymazat
    2. Kazdy maly dite? Jak se z diskuze ukazuje, tak to tak uplne nebude...

      Vymazat
  13. Poooočkej, blondýn je Pardubák??? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám pocit že ano Luci, někde jsem to četla už 3x

      Vymazat
    2. Bože, mé rodné město bylo pošpiněno. :/

      Vymazat
  14. Na Atlase je nahoře na liště u otevřené zprávy "další akce" a po rozbalení je vidět "zdrojový kód"

    OdpovědětVymazat
  15. To, že lže, bych MOŽNÁ dokázala pochopit... Ale s čím si lámu hlavu, tak proč ti psal? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No aby ho strhala. Pokaždé mu stoupne návštěvnost - on tam totiž jinak má dvě věrné přispěvatelky, nikdo jiný už tam nechodí. A zřejmě je, náš malý exhibík, přesvědčený, že špatná publicita lepší než žádná. Blondýnku, kuk, všímáme si tě, neplač už!

      Vymazat
  16. Ať je Blondýn z Pardubic, Prahy nebo Kotěhůlek, všichni přece dávno víme, že kecá a popisuje návštěvy míst, kde byl maximálně tak prstem po mapě. Takže opět nic nového pod sluncem...

    OdpovědětVymazat
  17. Vygooglila jsem si pár fotek, které k tomu výletu do Paříže na blogu má - všechno postahované z webu :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a? U všech fotek má uvedené odkazy na původní stránky..

      Vymazat
    2. pro anonymní ve 23.29 hodin:
      Ano, když si jeho blog čtete s určitým časovým odstupem, dají se dohledat i odkazy. Nezřídka se však stává, že zdroj postahovaného materiálu neuvede. Pak se většinou obětuje někdo z čtenářstva, předvede tomu hejhulovi, odkud je to kradené a jak se na to dá přijít. To pak panu Blondýnovi nezbyde nic jiného, než chybějící odkazy doplnit. V minulosti občas tvrdil, že má svolení autora - některé agilnější blogerky (předpokládám, že i Protivná Blondýna) prostě napsaly původním autorům a zeptaly se - a po takovém dotazu u ubohého Blondýna nastal velký fofr s doplňováním odkazů nebo někdy rovnou s mazáním příspěvků (u fotek to má jednoduché, ale když musel smazat celý článek - joj, to asi zabolelo).
      Hagil

      Vymazat
  18. Tak tohle mě fakt dostalo :D. Ale tak třeba tam byl na Google StreetView :).

    OdpovědětVymazat
  19. Blondýno nestojí ti to za to. Vážně si myslím, že bys ho měla nechat už navždy plavat, jenom mu děláš radost. Ten ubožáček prostě stojí o publicitu a takhle se mu jí dostává celkem dost.

    OdpovědětVymazat
  20. IP je ale identifikační číslo počítače, ne místo kde se nacházíš, takže když si vezmeš noťas, máš pořád stejnou IP adresu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nie, IP adresu ti dava provider. v Parizi sa nebudes obycajne spajat cez tvojho providera. mac adresa je jedinecna pre pocitac

      Vymazat
    2. Mám smlouvu s T-mobilem. Mám stejnou IP v Praze i v Ostravě, dokonce i za hranicemi. O ceně už ale není radno mluvit. :D

      Vymazat
    3. Pletes si IP a MAC adresu.

      Vymazat
    4. Danielle: Za hranicemi? To asi ne...

      Vymazat
  21. Tak tohle je velmi fundovaný článek :))))) ( myšleno samozřejmě ironicky )

    OdpovědětVymazat
  22. Czech Blondýna nikdo nečte, zato madam Protivná nemá o čem psát, když ho drbe pořád dokola :) Nějaké nové téma by to chtělo - ulhanej Blondýn je už dost vyčpělej...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jen směle do toho - vysypte z rukávu nějaké nové téma, napište o tom čtivý článek, šoupněte si ho do svého vlastního blogu a nezapomeňte sem nebo na nějaké jiné frekventované místo vložit odkaz na Vaše stránky, aby se i širší veřejnost mohla seznámit s Vašimi představami o novém nevyčpělém tématu. Já sama mám sice zde u Protivné Blondýny stále co pročítat a obdivuji široký záběr jejích zájmů, ale mileráda si počtu i u Vás, bude-li co. Děkuji.
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    2. Hagil, argumenty typu "kdo sám nedokázal něco velmi výjimečného v daném oboru, nemá právo na to aby se mu něco nelíbilo" jsou dost mimo. Nebo myslíš, že musím být šéfkuchař pětihvězdičkové restaurace, abych poznala jídlo které mi nechutná?

      A jen tak mimochodem - Blondýna může donekonečna kritizovat cizí blogy, ale já ten její ne?

      Vymazat
    3. 15.13 uhodila jste takříkajíc hřebíček na hlavičku :)

      Vymazat
    4. Pro Anonymní z 02/11/2012 v 15.13 hodin:
      To já prosím nevím, zda můžete či nemůžete kritizovat Blondýnin blog. Pokud Vám to někdo zakazuje, nedokážu Vám s tím pomoci. Máte snad Vy sama nějaké pochybnosti o vlastní mohoucnosti či nemohoucnosti v oblasti kritiky? Slyšela jsem, že existují nějaké speciální a specializované terapeutické skupiny, kde si lidé o svých pochybnostech mohou popovídat - třeba byste tam nalezla uspokojivou odpověď.
      Dále také nevím, zda musíte či nemusíte být šéfkuchařem pětihvězdičkové restaurace, abyste poznala jídlo, které Vám nechutná; dokonce ani nevím, proč bych to měla vědět.
      Asi bych Vás už neměla nudit vypočítáváním toho, co všechno nevím, tak nyní o tom, co vím, ano?
      Vím, že pokud se Vám snad někdy zachce zpracovat vlastní hlavou nějaké táma a napíšete nějaký článeček, moc ráda si ho přečtu, dáte-li mi k tomu příležitost.
      A také vím, že i kdybyste nenapsala ani čárku, nic se nestane - a to dokonce ani tehdy, když budete do situací všedních dnů zatahovat to Vaše: "kdo sám nedokázal něco velmi výjimečného v daném oboru, nemá právo na to, aby se mu něco nelíbilo". Bozínectu, to jste ulovila v nějakém povídání o televizním vaření? Ten hlod o šéfkuchaři z pětihvězdičkové restaurace máte ze stejné tůňky?
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    5. Nemusí být každý šéfkuchař, jistě. Je ale hodně lidí, kterým Blondýnino vaření chutná. Pokud vám, pane z 15:13, nedělá dobře na žaludek, změňte hospodu.

      Vymazat
    6. Anonymové, z 18.04 a 19.39, vy jste ho teda rozdrtili :P Co takhle nezbožňovat každý Blondýnin pisatelský zvratek jen proto, že je Blondýnin? Já si taky ráda počtu NĚKTERÉ její články, ale poslední dobou to vážně dost upadá (tento jsem například ani nečetla, je mi jasné, co v něm je :-P), to je můj názor, který mohu kdykoli vyjádřit, ať už na jejím blogu v diskusi nebo někde jinde. Spíš trochu kritiky u Vás samých by neškodilo- posílat prvního, kdo ohodnotí Blondýnin článek dle jeho preferencí, které se očividně neshodují s preferencemi vás dětiček (z pochopitelných důvodů, ten člověk má prostě svůj vlastní názor, ne jako vy- vy jste zhypnotizovaní Blondýniným drbáním, pravděpodobně vám musí někdo nařídit i co si máte který den obléct a kdy jít na záchod :-D), do terapeutické skupiny je ubohý pseudoutěr :-) A náhodou přirovnání s šéfkuchařem bylo trefné, stejně jako nemusíš být hudebník, abys poznal, že se ti nelíbí něčí zpěv atd. atd., ale tato přirovnání jsou pro batolata evidentně ještě moc abstraktní :-) M.B.

      Vymazat
    7. Hagil vám to psaní také moc nejde, v půlce jsem se začala dost nudit.

      Vymazat
    8. Pro M.B. 02/11/2012 ve 20.46 hodin:
      Nojo - Vám se to kritizuje - Vy máte záviděníhodnou nadpřirozenou schopnost, že poznáte kvalitu článku bez toho, že byste ho četla, kdežto když já chci zjistit, co a jak bylo napsáno, musím si to napřed přečíst...
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    9. Pro Anonymní 02/11/2012 ve 20.58 hodin:
      No tohle! Že se nestydím, viďte?
      A - že jsem tak smělá - kterápak půlka to byla? Asi už ta první, že?
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    10. Ano Hagil, většinou začínám začátkem ... :)

      Vymazat
    11. Hagil, obávám se, že tu argumentujete pranýřovaným stylem členek Mimibazaru, či Fleru.
      "A proč to čtéééš, když se ti to nelíbí?!"
      Blondýně nahráváte na smeč a na další článek, který by se mohl jmenovat "O tuposti diskutujících". Až na to, že ona přece nebude psát negativní článek o někom, kdo ji vehementně podporuje.

      :)

      Vymazat
    12. napisem to prosto. Hagil, ste trapna...

      Vymazat
    13. Pro Anonymní 03/11/2012 v 00.19 h:
      Aha.
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    14. Pro Anonymní 03/11/2012 v 01.32 h + pro anonymní 03/11/2012 v 03.08 h:
      Nou cement, evrybaby.
      :-D :-D
      Hagil

      Vymazat
    15. Boze proc vsude na konci pises ty dementni smajliky?

      Vymazat
    16. (o nutnosti reagovat naprosto na cokoliv ani nemluve).

      Vymazat
    17. Pro Anonymní 09/11/2O12 v 05.09 hodin:
      Smajlíkův sympatický optimistický výraz Vám vadí? Buďte ráda, že tu nevystavuji svou podobenku - to byste pak křičela hrůzou.
      :-D
      Vy asi budete mít sklony k přehánění, že? Vážně nepociťuji nutnost reagovat naprosto na vše; kupříkladu při debatě o slitinách železa a uhlíku byste nějaké mé reakce sotva našla. Asi ani článek o milostném životě vrubouna posvátného nedočkal by se mého komentáře. Snad kdyby přišel na přetřes vliv gama paprsků na měsíček zahradní, tam bych se možná uvolila něco málo připodotknout...
      Hagil

      Vymazat
    18. Hagil boduje! :-) Nenech se otrávit blbými komenty!

      Vymazat
  23. A to nikoho nenapadlo, že jsou mu všichni u řiti a že chce akorát velkou návštěvnost, už je mu jedno od koho, kvůli penězům?

    Já si nejsem jistá jak to na internetových doménách a blozích (blogách?) funguje, ale napadne mě to pokaždé když o něm pb píše.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kdo mu jako tu návštěvnost zvýší? Myslíš, že všichni čtenáři PB se na to hovádko teď poběžej podívat?! To snad ne...

      Vymazat
    2. Blog vydělává, pokud tam má reklamy, což Bloncek kupodivu nemá. Já mám dojem, že mu jde především o masáž ega, a té se mu dřív dostávalo - dokud lidi věřili, že vede luxusně rozmařilý život se zlatou ložnicí a dvěma šatnami, poletováním po zeměkouli a mlsáním v bistrech s celebritami. Teď mu tam tleskají dvě, tři dušičky pořád stejným stylem (To ti závidím, hezky si to užij), přičemž se nedá vyloučit, že je to zase on pod maskou (už dřív se lajkoval pod pseudonymem).

      Vymazat
  24. Teeda Blondýno, na co ty nepřijdeš :-) Dobrý, blondýn opět zabodoval a sám si na sebe ušil bič, je to prostě hlavička :-)

    http://mamou-stylove.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. a blondýn se tetelí blahem...opět se o něm mluví:D

    OdpovědětVymazat
  26. Pardubice, Paříž....vždyť to zní skoro stejně :D

    OdpovědětVymazat
  27. ty ses normálně detektiv Karlík! :-)

    OdpovědětVymazat
  28. asi ho baví když ho někdo řeší :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spíše, když to baví ještě někoho řešit. Tohle je už snad pátý článek o blondýnovi... Berte to jakože píše "povídky", "knihu", tvoří prostě jakýsi fantasy svět... Ok. A co. Tohle je fakt staré. :D

      Vymazat
    2. DW: To jako vážně? Takže od vykrade cizí články, zkopíruje něčí text, vydává ho za vlastní a ono je to to stejné, jako by psal knížku?

      Vymazat
    3. Za A, proto je tam text v uvozovkách, za B, jak sama blondýna píše, u fotek má odkazy, kopírovaný text jsem tam nenašla... Jestli vychází z průvodců, časopisů apod, je jeho věc. Jenom mi přijde stejně ubohé jako tohle vymýšlení si, psaní dokolečka o stejné blbosti...

      Vymazat
    4. Kopírovaný text jste nenašla? Zkopírovaný je skoro každý článek a ne z průvodce, nýbrž z cizých blogů. Shrnutí například na stránce parodující tohohle blbečka: http://czechblondyn-omne.blogspot.cz/. Ono by ale stačilo jen trochu hledat, např. hodit věty z jeho článků do vyhledávače a našla byste.

      Vymazat
    5. Ano, my nemáme na práci nic jiného, než hledat, co kde Blondýn vykradl a kterou podprůměrně inteligentní puberťačku napálil. :-D Bože, ty to vidíš... :-D M.B.

      Vymazat
  29. Nevím, co máte někteří za problém s tím, že o něm PB napsala. No a co? Mě i tento článek baví a sledovanost mu nezvýším, protože si přečtu PB, řeknu si, že blondýn je pořád stejný ubožák a konec. Nemám potřebu hned jít na jeho blog. Proč taky?

    OdpovědětVymazat
  30. Blondýno, uvádět autory fotek se moc nenaučil. Uvede je sice u novějších článků, ale u starých to pořád nedoplnil. A na formspringu opět používá ukradený avatar.

    OdpovědětVymazat
  31. existuje zde nekolik argumentu a je treba se nyni rozhodnout, jake protredi na internetu chceme mit a jake prostredi tam vubec za soucasnych podminek (urcite a dost velke mnozstvi internetoveho prostoru je dostupne pro kazdeho) muze fungovat. mluvim o situaci, ze ja na internet vlozim osobni fotografii, ke ktere se lze dostat a lze ji dal pouzit. dalsi uzivatel si ji nekde pouzije, aniz by citoval zdroj a jeste pozmeni kontext a poskodi me. muzeme (a meli bychom) pozadovat eticke chovani a osoby, ktere tohle porusi, muzeme pranyrovat - do jiste miry. soucasne ale neni mozne za soucasnych podminek udrzet a ucinne vymahat dodrzovani etickeho pristupu k dusevnimu vlastnictvi (nebo jak to nazvat)ostatnich. je treba s tim teda pocitat a ve vlastnim zajmu se podle toho chovat.nevim, jestli je tenhle clanek jeste spravedlivym trestem, ja si myslim, ze ne. jak uz nekdo vyse napsal, ted se tu kope do cloveka, kterej si proste v tuhle chvili nevinne fabuluje. uveri li tomu naivni ctenar, neznamena to pro nej zasadni poskozeni. a tenhle clanek je proste ucelovejch vysmech, neboli jak si na tomhle cloveku zvysit sebevedomi. ale ani to vlastne neni neprirozene, czech blondyn se vyjadruje verejne a je treba pocitat s reakcemi. my je ale muzeme korigovat, pratele. nechovejme se k sobe hnusne vic nez je treba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ideály jsou sice hezké, ale svět je džungle a vítězí silnější, takže milé děti buďme rádi, že žijeme v Evropě a máme starosti jen o to , co píší všichni ti chytří blonďáci a blondýny. Jinde jde třeba o život ....

      Vymazat
    2. Blondýna zde zveřejňuje fotky cizích žen v oblečení, které se jí zdá nevkusné, a které jsou často vyfocené bez jejich vědomí , myslíte, že jí k tomu daly souhlas ? a tvořilky z fleru a jejich nepochybně autorské fotky ? a mimibazarnice se svými dortíky z hajzlpapíru ? .... když už tedy tady propíráte etické kodexy , neříká se tomu náhodou stejný metr pro všechny ?

      Vymazat
    3. 1.04 pravda, zajímalo by mě kolik tady z těch rozhořčených nikdy nepoužilo cizí fotku třeba na prezentaci a podobně

      Vymazat
    4. Ano, zveřejňování fotek stažených různě z webu s vyobrazením lidí a jejich kritikou nebo přímo pranýřováním je jedna z věcí, která mi zde dost vadí. Podle mne je to nemorální. Stačí obličej rozmazat, což je práce na pár minut. Takže se také domnívám, že kritika někoho (blondýna), že má na svém blogu fotky, které někde stáhnul a využil a zároveň stahování fotek z blogu a jejich využívání (blondýna) je dost problematické a ukazuje to na úroveň obou..

      Vymazat
    5. An 11:09:

      Jenže tohle je něco jinýho. PB na blogu všechny fotky poctivě zdrojuje, zatímco blondýnek kradl fotky a tvrdil, že je dělal on!

      Na FB bych to neřešila, tam PB dává takový ty všeobecně profláklý fotky, který lítaj po celým světě a dohledat prapůvodní zdroj je nemožný. Stejný fotky jsem viděla i ve fotogaleriích třeba na blesk.cz, třeba nejhorší fotky z večírků. Blesk se s tím nesere a píše "zdroj: int." Mám za to, že kdyby PB psala taky zdroj int., nebo zdroj FB, je to stejně informačně hodnotný, jako když tam nedá nic. Každej člověk přece ví, že to jsou fotky z FB nebo ty, co lítaj po mailech a nikde není zdroj.

      Nebuďte zas takový puntíčkáři.

      Problém by byl, kdyby si blondýna brala fotky uměleckých fotografů jako blondýn a tvrdila, že jsou její dílo. Což nikdy nedělá narozdíl od toho kokůtka

      Vymazat
    6. 11:20 to je dost demagogický argument, mě by třeba dost vadilo, kdyby mě nějaký pitomec vyfotil na ulici a pak si na mě honil triko, aby vypadal jako arbitr vkusu a elengance, podstata je úplně stejná.

      Vymazat
    7. 11:26

      Pokud by sis vzala o pět čísel menší džíny a tričko pod prsa, přetejkaly by ti špeky až po kolena a budila bys extrémní pozornost, nemůžeš se divit, že si tě někdo vyfotí a bude to kriotizovat.

      PB lidi na ulicích moc nefotí a když to udělá, tak jim rozmaže obličeje. Kdyby rozmazávala obličeje i u všeobecně profláklejch fotek, který sama nevyfotila, přišlo by mi to trochu hysterický.

      Vymazat
    8. To denny - Takže někdo jo a někdo ne ? A není to diskriminace obézních, hloupějších, ošklivějších ? Kdo komu dává právo aby to rozhodoval ? Vy jste někde dostala certifikát, že máte vkus ? To neznamená , že když je fotka profláklá, že dotyčná osoba dala souhlas k zveřejnění a když se tady pranýřuje kopírování textu a zneužívání fotek, je to pokrytectví ... a předesílám , že jsem štíhlá :)

      Vymazat
    9. Ale Marketa má naprostou pravdu a nevím, jestli jste to úplně pochopili, co vám píše: každý AUTOR má odpovědnost za to, co dá ná web. A to jak osobní, tak morální nebo právní.
      Když dám na web fotku mne, tak se těžko pak můžu rozčilovat, že ji někdo použije na svém blogu a vydává ji za sebe - dobře mi tak, měla jsem si ji označit vodoznakem, nebo nechat v šuplíku.
      Když dám na web fotku kradenou - musím počítat s tím, že mne bude někdo žalovat.
      Když dám na web fotku někoho, koho mám ráda, a někdo ji bude vydávat za svého milence - dobře mi tak a je na mne, abych pak svému milému vysvětlila, proč se mu kluci v posilovně smějí, že souloží s buzíkem z Pardubic (mnooo...osobně toto hodnotím jako jeden z nejvtipnějších kousků Blondýna. Dokážu si představit, jak se okradená blogerka musela vztekat, když uviděla svého šamponka, kterého měly obdivovat jen ostatní fashion blogerky v postýlce prolhané buzničky, která ani není z HLAVNÍHO města :D :D - nic proti homoseuálům :D).
      Takže se můžete sice rozčilovat, ale hlavně si pořádně rozmyslete, co na web dáváte, než to tam dáte.

      Vymazat
  32. to fakt nemate co ine rozoberat? ano prvy krat sranda, druhy krat fajn ale vkuse dookola o tom istom?

    OdpovědětVymazat
  33. Šest let jsem na svém blogu psala o tom, co jsem kde viděla v Česku, a dávala jsem tam jenom samé vlastnoruční fotografie. A představate si, ono to nikoho nezajímalo. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosím Vás, jaká je adresa toho blogu? Ráda si to přečtu i prohlédnu, když budu vědět, kde to mám hledat.
      Děkuji.
      Hagil

      Vymazat
    2. To jsme na tom podobně, a to píšu hlavně o cestování do zahraničí :-)Fotky jen moje nebo přítele, tipy, kam zajít, co jsme kde zažili, a tak, ale nic. Prostě to není tak zajímavé, jako vymyšlený život zlatého dítěte...

      Vymazat
    3. no jo děvčátka, to musíte trochu zainvestovat do reklamy, třeba na fcbk, těžko si blog někdo přečte, když o něm neví.

      Vymazat
    4. Pro Luci.K 03/11/2012 v 13.18 h:
      Sice teď zrovna provozuji dřeping-nazadking, ale díky Vám jsem před chvilkou zjistila, že Finsko pro mě nemusí být jenom synonymem pro zimomřivé drkotání zubů, že ve Finsku munki nejsou žádný odporný hmyz, že na finských jménech čehokoli se dá pěkně lámat jazyk, žeee... se na Váš blog tutově vrátím, možná i na dubajské skály se podívám, určitě si ale znovu prohlédnu ten dřevěný můstek (sakra, kde to bylo? v Benátkách?). A nepotřebuji k tomu ani cestovní pojištění, heč!
      Díky.
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    5. Pro Hagil:
      Tak to děkuju, moc jste mě potěšila :-) Jsem ráda, že se moje cestovní vyprávění líbí. Zrovna dávám dohromady další článek z Benátek (bude jich ještě několik) a v plánu je i takové trochu jiné cestování - "po středověku" s žebřiňákem... ;-)

      Vymazat
    6. Hagil, adresa mého blogu je už nezajímavá, neb provozovatel "bloguje.cz" to zabalil a zrušil. Tak jsem to zároveň zapíchla taky. Nic se nemá přehánět, šest let stačilo. :-)

      Vymazat
    7. Pro Anonymní 03/11/2012 v 16.15 hodin:
      Přeložila jsem si Váš výraz "zapíchla" jako "dočasně stáhla z internetu a bezpečně uložila na nějaký nosič". Snad se nepletu... Šest let práce, fotografování, sbírání materiálu, zpracovávání zážitků, třídění a já nevím, co ještě dalšího to obnáší - to je přece cennost, která jenom čeká, až přijde její pravá chvíle...
      :-?
      Hagil

      Vymazat
    8. Pro Luci.K 03/11/2012 v 15.36 hodin:
      Ano - cestování po středověku s žebřiňákem - to mi bude určitě blízké - to je tak zhruba doba mého dětství... Budu si muset dávat pozor, abych Vám do toho moc nekafrala poznámkami typu: "Jó, to za Bratra Žižky, když Eneáš Piccolomini zdrhal před mým tatínkem a mými strýčky a my děti jsme si hrály pod vozovou hradbou na upalování Mistra Jana..." (Ale nojo - to asi není ten pravý středověk...)
      Při čtení o Finsku nic takového nehrozí - kromě toho, že s Finy hrajeme hokej, nemám z této oblasti moc poznatků, takže tam si jenom tiše a způsobně čtu a prohlížím fotografie a doplňuji si tím vzdělání. Asi tomu začnu říkat MSUTV (Moje soukromá universita třetího věku).
      :-D
      Hagil

      Vymazat
    9. Pro Luci.K
      Můj přítel žije s šermířkou. Chudáček. Je to tedy zjednodušeně řečeno, já mečem nemávám, ale šiju kostýmy jak divá, na akce jedu (jen) několikrát do roka a šiju si i kožené věci vč. bot.. Napsala bych Vám na blog, ale nemám žádný z účtů, pod kterými tam jde přispívat. Nechcete to zpřístupnit i anonymům? Jdu pátrat dál, jestli máte také články o Belgii... Asi Vám přibyl čtenář ;)
      Adivey

      Vymazat
    10. Tak to vás obdivuju. Do kožených věcí jsem se ještě nepustila a asi ani nepustím. Mám k tomu tak nějak respekt. Máme ale dvorního ševce, který nám šije gotickou obuv na míru, takže máme vystaráno :-)
      Belgii ještě nemám projetou, takže z ní tam články nenajdete. Ráda bych ale zavítala i tam, tak snad časem :-)
      A na přání jsem otevřela komentáře i nepřihlášeným...

      Vymazat
  34. Ono to bydlí v našem městě?!

    OdpovědětVymazat
  35. Nevím, co máte, vždyť je milej: http://czechblondyn.blogspot.cz/
    Bohužel, ty jeho příspěvky jsou nezajímavé a fotky smrtelně nudné, nedá se to číst ani koukat, ale jinak je neškodný.
    A má tam nějakou reklamu, tak mu to tam trošku proklikejte, ať dostane poukázku na oblečení z e-shopu, třeba se jednou dočkáme pravé fotky Blondýna v nových džínách.

    OdpovědětVymazat
  36. Ťažko povedať prečo to robí. A ja by som to naozaj aj rada vedela, lebo mám spolužiačku a (asi už bývalú) kamarátku, ktorá si podobne vymýšľa/la.

    OdpovědětVymazat
  37. na jednu stranu mi to nevadí... však ať každý si děláme vzdušné zámky... a tak proč by to nemohlo být na blogu.. vždyť on tím nikomu neubližuje... nevadí mi že mu tam lidi píšou, že se má krasně a že mu závidí no a?

    Fashion blogů je milion, pomlouvacíh blogů je milion, ale blog který je celý smyšlený, nikoho neodsuzuje a nepomlouvá jen holt vzniká v hlavě a tam i končí... NO A?

    Je originální a proto je známí ...
    Tak to funguje.. ty se s tímto tempem kdy budeš všem jen nadávat pomlouvat urážet a "jakoby" ODHALOVAT hrabeš jen níž a níž... je to tak myslím si to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ovšem, a taky vám nevadí, že politici vykládají, jak nám pomohou - vždyť hodit lístek vás nic nestojí - nevadí vám, když vám prodejce nabízí úžasně elegantní šaty, které se po prvním vyprání změní v hadr... Já jsem asi staromódní, ale lež prostě nemám ráda. A toleranci lži rovněž.

      Vymazat
    2. No jo, aby se nenašel někdo, kdo do všeho trapně zamíchá politiku..

      Vymazat
    3. ale vždyt, já si od něho nic nekupuji, ani ho nevolám a to co si píše na blogu je přeci jeho věc ne?
      Vy si to nemusíte číst a věřit tomu nebo že by vám snad něco vnucoval ??
      Není lež jako lež !

      Vymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat