O smazaných komentářích a neopravených mobilech

Vážení zákazníci, pokud máte nějaký problém s našimi službami, laskavě ho řešte osobně, mailem, telefonicky nebo na lampárně v Dolní Lhotě, ale rozhodně ne veřejně na našem facebookovém profilu!

Tak tenhle vzkaz v podstatě napsala uživatelům Facebooku společnost Britex-CZ.



Stalo se to potom, co si jeden nespokojený zákazník dovolil slušně si postěžovat, že se už poněkolikáté pokouší reklamovat opravu mobilu a firma tvrdošíjně tvrdí, že telefon je v pořádku. Správci facebookového profilu jeho příspěvek smazali, autora zablokovali s tím, že jeho příspěvek je vulgární, a protože se kolem toho spustil docela povyk, zakročili rázně - smazali i všechny další nelichotivé komentáře (a že jich bylo!) a zakázali na stránku přidávat příspěvky pro jistotu rovnou všem uživatelům zvenčí. 

A tohle je ten údajně vulgární příspěvek -  není úplně dokonale čitelný, ale obrázek si z něj lze udělat:


A takhle Britex vysvětluje jinému tazateli, proč stěžovatele zablokoval. 



Nějak moc nechápu tvrzení, že konkrétní stížnosti nelze řešit na Facebooku. Číslo reklamace není osobní údaj, napsat naštvanému stěžovateli, že jeho telefon jde nebo nejde opravit, kdy bude oprava hotová a podobně, to asi taky není nic, co by řešila česká legislativa. Spíš je to jen hodně trapná výmluva.

Možná firmě vadilo, že se několik lidí dotazovalo, proč mají při záruční opravě platit několik stovek za diagnostiku telefonu.  

Možná jí taky vadilo, že si několik lidí stěžovalo, že firma vrátila telefon údajně opravený, ale závada, kvůli které ho opravovala, se objevovala znovu a znovu. 

Nebo ji třeba štvalo, že jiní přispěvatelé tvrdili, že se jim telefony vrátily z opravy poškrábané, s nedotaženými šroubky a dalšími odfláknutostmi. 

Případně ji mohl rozčílit i člověk, který závadu telefonu zdokumentoval na videu, ale podle Britex-CZ nebyl záznam dostačující. A tak se dotazoval, jestli jim má poslat celovečerní film nebo rovnou muzikál. 

Britex-CZ sice mazal komentáře jako o život, jedno mu ale nedošlo:  Nemůže cenzurovat facebookové hodnocení firmy. Takže na tom promazaném profilu mu i tak zůstalo hodně tristní čtení.






O tom, že si autoři příspěvků nevycucali své stesky z prstu, svědčí to, že podobné zkušenosti popisují desítky jiných lidí v nejrůznějších internetových fórech a diskuzích.

Sama nemám s Britex-Cz žádnou zkušenost a když vidím, jak komunikuje se svými zákazníky, rozhodně s ní ani žádnou zkušenost nechci mít.

V každém případě je ale celá tahle její aférka skvělý příklad pro ostatní společnosti, jak rozhodně nikdy nekomunikovat se zákazníky. Těch pár rozezlených komentářů, které měla donedávna na Facebooku, totiž vidělo jen pár lidí, kteří si její profil našli. Po tom všem poprasku, co se rozjel po zablokování stěžovatelů, se ale její jednání rozebírá na sociálních sítích ve velkém. A to rozhodně není dobrá reklama.
 ________________________________________

Všechny screenshoty: facebook.com

16 komentářů:

  1. Ešteže majú tie recenzie, tie veru nezablokujú. šmejdi!!! eva

    OdpovědětVymazat
  2. Chapu, ze tady byl opravdový problem s opravou a chováním firmy. Na druhou stranu, mnohdy lide opravdu cílené pisou polopravdy na Facebooku ruznych firem, cílené za účelem poškodit firmu, konkurenci atd. A proti tomu muze firma jen spatne bojovat. I kdyz se bude chovat slusne. Viděla jsem komentáre,ktere byly vazne agresivni, ze stejneho profilu pod kazdym prispevkem. Proste sikana. Pokud firma zakaznika kontaktuje a problem vyresi, tak si myslim, ze maji pravo ten "mozkovy prujem" smazat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ale podľa doložených fotografií a aj fotiek na FB firmy a toho pána nebol tento prípad. síce nemám s nimi žiadne skúsenosti, ale z toho, čo som videla, som tomu nesmierne rada. Nikto tam nepísal žiadne vulgarizmy, tie odkazy mali jedine frustrovaný tón, aký vzniká, keď si vás pohadzujú ako horúci zemiak, aby sa vyhli riešeniu problémov, ktoré SÚ v ich kompetencii. Ako by ste sa cítili vy, ak by vám (napríklad) telefón nefungoval a jediný autorizovaný servis v okolí by vám ho stále vracal v rovnakom/horšom stave? Myslím, že zlosť toho pána JE oprávnená, a ja na jeho mieste, hoci bez nadávok, by som sa určite nemiernila tak, ako on.

      Vymazat
  3. Hm, ale rozhodně je víc firem-arogantních šmejdů, které prodávají mizerné asijské mašiny a odmítají se k jejich nedostatkům znát. Jen je natři, Blondýno, jen houšť, nic než zveřejnit jejich podvody spotřebitele neochrání.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak stížností na Britex je plnej internet, sama s nima nemám nejlepší zkušenost, pravá ruka u nich neví, co dělá levá, stránky jsou nekonečně pomalé, když už se na stránku s vaší reklamací dostanete, zjistíte, že tam stojí v popisu reklamace něco zcela jiného než co jste sepsali s prodejcem a poslali jim. Nakonec to trvalo 3 měsíce a 4 opravy, než uznali, že toho nechají a doporučí mi vrátit peníze. Jedna z oprav byla placena mnou, protoze jeden lehce poškrábaný konektor očividně způsoboval pomalost systému (zde vyčtěte ironii, následující tři reklamace byly po této mnou placené opravě na tu stejnou závadu, dvakrát jen přehráli systém a napotřetí už je trklo, že je vadný motherboard přístroje). Prostě fušeři, kupujte pouze značky, které servisuje jiná společnost, případně si ověřte s kterým servisem spolupracuje prodejce, kde přístroj kupujete.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo a ještě jednu věc dodám - ze všech servisů se mi vždy přístroje vracely čisté. Z Britexu vypadaly, že na nich někdo posvačil hamburger s hranolkama.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak uz radeji zrusili FB

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem osobně měla s tímhle servisem taky problém. Poslala jsem tel už na třetí reklamaci. Takže pokud by reklamace proběhla úspěšně musela bych dostat tel nový. Operátor mi tel vrátil s tím, že mu nic nebylo, ale v protokolu o reklamaci bylo psáno, že byl přehraný sw. Prý to dělají automaticky a neznamená to, že tam byla nějaká závada. To byla samozřejmě jen výmluva. Nicméně telefon se i po přehrání sw stále vypínal a zasekával. Jedno je jisté.. od operátora už tel nikdy nechci a tenhle slavný servis je banda šmejdů... Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko bohužel 3x reklamace a dost platí uz jen u dobrých prodejců. Tento zákon platil za komunismu. Teď už je v zákoně napsano jen "několikrát". Tento problém jsem řešila i s pravnikem. Takže pokud máte špatné zkušenosti s touto firmou, je možné, že nepochodíte..:/

      Vymazat
  9. Mimo téma - blondýno, máte v titulku "kometářích". Protože jsem asi deformovaný a nefunguju tím způsobem "stačí první a poslední písmeno slova a mezi tím může být chaos", zaujalo mne to. Těšil jsem se na satirickou černo-humornou glosu o vášnivých příznivcích létavic a o jejich potížích s telefonickou komunikací - a ona jen kritika nějakého obskurního rádoby servisu... Tak snad příště :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj blondýno...našla jsem perfektní bio vložku pro všechny bio teenage holky :D http://9gag.com/gag/aDwAM2K

    OdpovědětVymazat
  11. třetí návštěva operátora kvůli britexu. https://www.youtube.com/watch?v=3KLCIo3n9gQ&list=UUdpqTMLgV4qSuX3ecx0bLEQ

    OdpovědětVymazat