O špercích, Slevomatu a kšeftech paní Menčíkové

Málokdy se mi stává, že nevím, odkud začít. Následující text je ale přesně tenhle případ. V posledních dnech jsem strávila velkou spoustu času pátráním kolem nabídek společnosti Elanis Jewel na Slevomatu. Upozornila mě na ni Ivana, které se to celé nějak nepozdávalo. Mně se to taky celé nějak nepozdává. Nejenom samotná slevová akce, ale vlastně i firma, která stojí za ní.

Předem upozorňuju, že to dneska bude fakt dlouhé čtení. Ale popořádku.

Neodpustím si napřed malé rýpnutí do Slevomatu. Ještě před nedávnem měl Slevomat sekci Móda a styl. Oproti jiným slevovým portálům byla dřív tahle sekce výjimečná. Daly se tam pořídit opravdu zajímavé kousky za zajímavé ceny. A navíc - všechno se objednávalo rovnou přes Slevomat.

Slevomatí Móda a luxus už neexistuje. Zůstala jen Móda. Místo zajímavých nabídek je v ní vesměs totéž, co u jiných slevových portálů: ošklivé boty, které se nosily tak před patnácti lety, tunelové šály na sto třicet způsobů, laciná bižuterie, nějaká trika a legíny, organizéry do kabelky a podobná veteš. Nákup už je taky komplikovanější. Napřed je nutné koupit voucher na zboží, často další voucher na poštovné. Když přijdou čísla voucherů ze Slevomatu, musí zákazník objednávat znovu u prodejce a vkládat kódy voucherů.

Konec rýpnutí.

Velmi často se  v nabídce Slevomatu (a mnoha dalších slevových portálů) objevují šperky od jediného prodejce. Titulek prodejní akce je pokaždé honosný - nejčastěji se v něm objevují slova La Diamantina, Crystal Queen, Diamond Sparkle nebo aspoň Swarovski. Podle popisu jsou šperky okouzlující, se zářivým leskem, luxusní, třpytivé, pozlacené osmnáctikarátovým zlatem, s platinovou úpravou (tím myslí prodejce pokovení rhodiem),  a většinou stojí kolem tří stovek.



Za nabídkami jsou různé firmy s různými webovými stránkami. Elanis.cz, crystallux.cz, ellashop.cz, v minulosti taky ella-shop.webnode.cz nebo maxieshop.eu. Žádný z eshopů nemá kamennou prodejnu a za všemi stojí jediný člověk: Lenka Menčíková z Olomouce.












Všechny eshopy Lenky Menčíkové nabízejí vesměs stejné zboží za stejné ceny. Totéž platí o poměrně velkém množství slevových akcí jejích eshopů. 









Je to trochu zvláštní: Seriózní obchodník mívá obvykle jen jeden eshop s jedním jménem. To jméno si chrání, buduje jeho pověst, opečovává si klientelu, sbírá reference, cení si doporučení spokojenými zákazníky.  Rozmělňování toho všeho pod několik různých subjektů mi připadá poněkud podezřelé.

Když mi Ivana poslala tip na tyhle slevové nabídky, měla podezření, že místo luxusních šperků například s krystaly Swarovski Elements, jak se v popisu tvrdí,  jde jen o lacinou bižuterii, co skutečné komponenty firmy Swarovski cestou z Asie ani nepotkala.

Vybrala jsem si náhodně dva kousky. Náhrdelník s rybou a náhrdelník s dvojitým srdcem. Takhle vypadají na Slevomatu:







Ohromně se to třpytí, žejo? Grafik se asi zamiloval do efektů ve Photoshopu a řekl si, že čím víc, tím líp. Že trochu přestřelil, nikomu evidentně nevadí.

Trochu jsem zapátrala, jestli se podobná bižuterie dá koupit i jinde. Dá. Třeba na Aliexpressu, na jednom z největších asijských prodejních portálů.  A nabízejí ji tam stovky různých prodejců.

Asi je to jen strašná náhoda, že tam mají na pohled naprosto totožné zboží. Jen je tu přeci jen trochu rozdíl - ty kousky z Číny nezdobí komponenty Swarovski, ale údajně jakési krystaly (někdy popis uvádí pravé české krystaly, to jsou paradoxy...).  I ceny jsou někde trochu jinde. Začínají na půl dolaru za kus při odběru ve velkém, běžná cena při koupi jednoho náhrdelníku je do tří dolarů (necelých sedmdesát korun). Srdíčka jsou mírně dražší, v setu tří kousků vyjdou třeba na 15 dolarů.  




 

Navíc, všechny ty fotky mi připadají stejné. Jen ty z české nabídky jako by byly hodně zvětšené, mají černé pozadí a uměle přidané odlesky.

Ostatně, že Lenka Menčíková prodává zboží z Asie, je jasné i při pohledu na jeden z mnoha jejích eshopů, kde má ve výprodeji plážové šaty. Sice modelce uřezala na fotkách hlavu, aby to nebylo tak patrné...





 ...i tak se ale dá fotka dohledat u mnoha asijských prodejců. Tenhle je z Vietnamu, šaty stojí 59 tisíc vietnamských dongů, to je v přepočtu závratných 59 korun českých. Doprava je samozřejmě zdarma, stejně jako skoro u všech nabídek z Asie.



Zpátky ke šperkům. Lenka Menčíková se snaží předstírat, že prodává exkluzivní bižuterii. Opakovaně tak ve svých eshopech odkazuje na jakousi certifikaci, že šperky jsou skutečně pozlacené nebo pokovené rhodiem. 

Nejde samozřejmě o žádnou potvrzení, že její eshop prodává kvalitní zboží zdobené zlatem nebo jinými kovy. Jde jenom o dva roky starý dopis z britské zkušebny, která potvrzuje, že jeden konkrétní zaslaný kousek bižuterie je pokovený rhodiem. 




Očekávala bych třeba certifikát od společnosti Swarovski, že na špercích jsou použité originální komponenty Swarovski Elements. Ten prodejkyně samozřejmě nemá.  

 Na Slevomatu jsem našla v hodnocení firmy i několik fotek od zákazníků. A je to smutné pokoukání.


Nemůžu si pomoct, ale tohle není luxusní bižuterie. Tohle jsou ubohoučké laciné šmuky z tržnice s nejobyčejnějším zapínáním i levnými kamínky -  Swarovski Elements na nich nejsou ani náhodou.



 A tohle si zákaznice původně kupovala.  



Pročetla jsem desítky hodnocení zákazníků. I když jsou vesměs pozitivní (zboží dorazilo, často pozdě, ale přece, a tak nějak odpovídá obrázku, no co taky chtít za tři stovky), najdou se i stížnosti. Lenka Menčíková s nimi ale pokaždé poměrně razantně zamete.

Velmi často se objevují stížnosti na nekvalitní zapínání náušnic. Prodejkyně na to bezostyšně odpovídá úplnou pitomost: je to běžné, přesně tohle řeší i klenotníci, prostě si to spravte.



Poměrně svérázný přístup má i k těm, kteří si postěžují, že se jim šperky nelíbí. 







Když si někdo postěžuje na barvu kovu, dozví se, že firma nikdy žádnou negativní reakci na barvu kovu nezaznamenala. 



A o třináct dnů dřív... 



Nechci v žádném případě prohlašovat, že prodejkyně drze lhala. Ona si to nejspíš jen nepamatuje. Stejně jako si nepamatuje, že by si kdy kdokoliv stěžoval na alergickou reakci. 



...a o osm měsíců dřív:




...a ještě jednou, tentokrát ze slovenské verze Slevomatu:




Lže prostě zákazník a hotovo!

I na další negativní komentáře odpovídá Lenka Menčíková v podobném duchu: Šperky si fotíme sami, takže na obrázku vypadají úplně stejně, jako v reálu. Zákazník, který špatně hodnotil náš šperk, nejspíš hodnotil šperk od jiné firmy, protože my prodáváme jen kvalitní a pěkné věci.

Tip na dlouhé zimní večery: Stovky komentářů a podivných odpovědí v hodnocení firmy na Slevomatu.  Pobavilo mě třeba stručné sdělení jednoho zákazníka, který napsal pouze OK a udělil firmě čtyři hvězdičky z pěti. Reakce obchodnice: Když je vše OK, proč jen čtyři hvězdičky?


Popojedem.

I když celý tenhle byznys vypadá vážně prapodivně, je těžké říct z několika fotek, jestli šperky opravdu náhodou nezdobí krystaly Swarovski Elements. (Sama mám ale pocit, že jde o laciné kamínky, které rozhodně nejsou originálním výrobkem slavné značky).

Je  pár vodítek, jak poznat padělek. Originální krystaly Swarovski Elements z dílny Swarovski jsou vždycky dokonale souměrné, bezchybné a kvalitní. Brus je čistý, ostrý, jednotlivé fasety jsou naprosto stejné, neliší se tvarem ani velikostí. V krystalu nejsou vzduchové bublinky, hrbolky, nerovnosti ani barevné odchylky. Na povrchu nesmí být škrábance. Broušení je dokonalé a hrany brusu se scházejí - jedna hrana navazuje na druhou naprosto přesně. A celé se to třpytí podstatně víc, než obyčejná bižuterie. V řadě měst existují autorizované prodejny Swarovski, kde prý prodavačky nemají problém okouknout přinesený šperk a říct, jestli jde o originální výrobek.


Druhé rýpnutí do Slevomatu: Co takhle začít konečně prodejce prověřovat? Vám nepřijde divné, že stejná fyzická osoba nabízí opakovaně stejné zboží pod hlavičkou různých firem? Jak vám pak mají zákazníci věřit, že jste seriózní podnik? Konec druhého rýpnutí.

Poznámka na závěr: Asi už je jasné, proč ve mně kšefty paní Menčíkové nebudí důvěru. Já osobně bych se nabídkám jejích eshopů na slevových portálech velkým obloukem vyhnula. Když už budu mít potřebu nosit lacinou a nijak zvlášť hezkou bižuterii, koupím si ji tam, kde mi nebudou tvrdit, že ji zlevnili z osmi stovek na dvě, takže děsně ušetřím. Koupím si ji radši v tržnici do stovky.

________________________________________________

Screnshoty: slevomat.cz, vykupto.cz, eshopy Lenky Menčíkové, aliexpress.com








99 komentářů:

  1. Negativni reakce nezaznamenali protoze je hned mazou??To je taky pomerne obvykle,nechavat jen kladne nebo aspon neutralni komenty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máte naprostou pravdu, Slevomat negativní hodnocení většinou maže. Vlastní zkušenost. Pochybuju, že tuto podvodnou prodejkyni vyřadí, hlavně když jim to sype.

      Vymazat
    2. Dobrý den,

      žádná hodnocení nemažeme, všechna jsou vždy dostupná na stránce podniku. V tomto případě konkrétně zde: https://www.slevomat.cz/podnik/89637-elanis-jewel, odkud čerpala i Protivná blondýna.

      Petr Bořuta
      velvyslanec zákazníků & péče o partnery
      Slevomat.cz

      Vymazat
  2. Nejlepší argument je "nemůžete mít zarudlé uši, protože my je zarudlé nemáme" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenom žasnu nad jejími odpověďmi. Hlavně: "to museli být šperky od jiné firmy" :D Dělá ze svých zákazníků úplné blbečky.

      Vymazat
  3. A neuvěřitelné je, kolik lidí jí to věří, ale na druhou stranu, já bych si to před dvěma roky asi taky neověřovala, jestli údajné šperky nejsou odněkud z Číny.

    OdpovědětVymazat
  4. Nevim co si jako kdo myslí, kde ti kluci co založili Slevomat vydělávají miliony :-) Kupóny do hospod atp. už jsou dávno mrtvé.
    1) Najdi nějaké šméčko na čínském velkoobchodu Alibaba/Aliexpres za 1 USD
    2) Hoď to na slevomat za 10 USD
    3) Blbá Češka si to koupí
    4) Profit! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kluci, co založili Slevomat dávno vydělávají miliony jinde. Asi proto tak rychle úroveň Slevomatu klesá.

      Vymazat
  5. Kdo ví kde nakupovat a má potřebné vybavení, ví, že např. stříbrné náušnice s rivolkami od firmy Swarovski se dají pořídit i kolem 300,- Kč. Občas i méně, záleží na ceně komponentů a velikosti rivolek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A kde tedy nakupovat? :)

      Vymazat
    2. Alibaba/Aliexpres, nebo kvalitnější zboží Elanis.cz, crystallux.cz - když se po tom co si přečteš tenhle článek zeptáš takhle. Můžeš nakupovat na těchto zaručených eshopech.

      Vymazat
    3. To jsem nějak nepochopila. Ptala jsem se, kde můžu (pro sebe, ne přeprodej) nakoupit kvalitní šperky Swarovski, ne napodobeniny. Asi jsem nepochopila původní komentář...

      Vymazat
    4. Když víte kde nakupovat a máte potřebné vybavení, můžete si koupit kvalitní originál komponenty a šperky si vyrobit. Pak Vás vyjdou mnohem levněji a můžete je mít zcela dle vlastního vkusu.

      Vymazat
    5. www.aktual-koralky.cz (oficialni distributor firmy Swarovski v CR), www.top-koralky.cz, www.koralky.cz a mnohe dalsi.

      Vymazat
    6. A omlouvam se za spatne podani puvodniho prispevku. Tim vybavenim jsem myslela naradi ke koralkovani a kvalitni lepidlo na kaminky. Jinak u Aktual-koralky se daji koupit i hotove sperky.

      Vymazat
    7. aktual-koralky dodavá velmi znekvalitní zboží. Zboží bylo poškozené a firma aktual-koralky.cz neakceptuje reklamace. Jejich jednání katastrofa! Rozhodně nedoporučuji tento eshop!

      Vymazat
    8. aktual-koralky dodavá velmi znekvalitní zboží. Zboží bylo poškozené a firma aktual-koralky.cz neakceptuje reklamace. Jejich jednání katastrofa! Rozhodně nedoporučuji tento eshop!

      Vymazat
  6. Dobrý den,

    Lenka Menčíková s námi spolupracuje dlouhodobě pod touto jedinou značkou e-shopu Elanis. Celkové hodnocení e-shopu a jeho nabídek je velmi dobré – průměrná známka je 4,2 hvězdičky. Nejlepší je, pokud si sami uděláte obrázek na základě všech hodnocení, která jsou k přečtení zde: https://www.slevomat.cz/podnik/89637-elanis-jewel. S paní Menčíkovou budeme na základě vašeho upozornění, že má více společností, věc řešit, protože se může jednat o porušení našich obchodních podmínek. Za toto upozornění děkujeme.

    Je pravda, že lesk u fotek není ideální, u příštích akcí ho odstraníme. Podklady dostáváme přímo od obchodních partnerů, někdy může být tedy obtížnější získat jiné. Věřím ale, že i díky fotografiím od zákazníků, které jdou vidět u hodnocení si nikdo zajíce v pytli nekupuje.

    Co se týče certifikátu, ten má vystavený od firmy Swarovski velkoobchodní společnost Aktual s.r.o., se kterou e-shop Elanis spolupracuje. Elanis bohužel nemá právo se takovýmto certifikátem vykazovat, protože není vystaven přímo na jeho jméno. Proto pro klienty, kteří mají zájem, e-shop disponuje potvrzením zakládajícím se na informacích od výrobce, že při výrobě šperků byly použity krystaly Swarovski Elements. My jako Slevomat jsme obdrželi a posuzovali vzorky ze všech uběhlých i probíhajících akcí.

    ​​Přeji vám ​pěkný den,
    Petr Bořuta
    velvyslanec zákazníků & péče o partnery
    Slevomat.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tři odstavce plků. Že se nestydíte, pane Buřt. To Vás maminka nenaučila, že lhát se nemá?

      Vymazat
    2. Panr Bořuto, když už chcete lhát, lžete aspoň míň blbě.

      1. Chcete říct, že screenshot ze Slevomatu, kde je ellashop.cz a jméno Menčíková, co je ve článku, neexistuje? A že tato dáma prodává přes Slevomat pouze pod hlavičkou Elanis, když evidentně měla akce i pod jménem ellashop???

      2. Aktual s.r.o. prodává komponenty Swarovski Elements pro výrobu šperků. Chcete říct, že je paní Menčíková nakupuje a doma pak po večerech vyrábí naprosto totožné cetky, co se prodávají za pár šupů v Číně?

      3. Pro Slevomat není zásadní informace, že fotky pocházejí taky z Číny a že je na nich jen přifotošopovanej lesk a přidaný černý pozadí?

      4. Jde Slevomatu o vlasstní byznys na úkor zákazníků? Proč neprověřujete firmy, který u vás prodávají?

      Vymazat
    3. Pane Boruto, u firmy Aktual se kupuji predevsim komponenty potrebne k vyrobe bizuterie, ktere pak distribuuje dal k maloodberatelum. Maloktery z obchodniku u nich porizuje hotove veci, aby je preprodaval. Pochybuju o tom, ze pani Menclikova sedi doma u stolu a lepi kaminky do komponentu, aby je pak prodavala.

      Vymazat
    4. A mimochodem, komponenty na nausnice, ktere zde PB zverejnila, jsem v katalogu spolecnosti Aktual neobjevila.

      Vymazat
    5. Blbe psani na mobilu. Nikoliv pani Menclikova, ale pani Mencikova.

      Vymazat
    6. Lenka Menčíková28. srpna 2015 22:40

      Dobrý den, děkuji panu Bořutovi z portálu Slevomat.cz za jeho vyjádření k této diskuzi. Pevně věřím, že se společnost Slevomat.cz nenechá ovlivňovat Vašimi nátlaky na základě námi zde zveřejněných vyjádření ke všem Vašim nepodloženým tvrzením a Vašemu nekalému jednání při překrucování skutečností. Na pravou míru musím uvést jen zmínku p. Bořuty o tom, že by certifikáty o použití krystalů Swarovski Elements měly pocházet od firmy Aktual s.r.o. Zde muselo dojít k malé mýlce, neboť s touto společností skutečně nespolupracujeme a zřejmě si nás tedy musel pomýlit s jinou společností vystavující na Slevomat.cz, což je ale naprosto irelevantní. Naše certifikáty pochází přímo od výrobců šperků, jak jsme již zmínili v našich příspěvcích do této diskuze.

      Pevně věřím, že již byly uvedeny na pravou míru všechny skutečnosti.

      S pozdravem

      Mgr. Lenka Menčíková

      Vymazat
    7. Paní Menčíková, vy máte nějaké certifikáty od výrobců šperků? A můžeme je vidět? Ty vaše certifikace z roku 2013 k jedinýmu kousku zboží moc důvěry ve vaši firmu nebudí.

      Vymazat
    8. Pane Petre Boruto,

      dobry, ale voba jsme z obchodu, takze si usetrime ty radoby korektni pravnicky sracky. Za 1. ty sperky jsou preprodej z aliexpresu a ne ze ne, vo zadnou slevu se nejedna. Za 2. frajere uz delsi debu porovnavam ceny na slevomatu a na heurece a nevy hazis dobre = jsi drahej, a za 3. nejednou jste lakali nasi spolecnost, aby prodavala pod vami, s tim, ze sle u nejak ymyslime, aby byla marze. Takze muj dotaz na velvyslance zakazniku : co to sakra meles, ty vorechu?

      Vymazat
    9. "Zrejme si nas musel pomylit s jinou spolecnosti". Pani Mencikova, uz si vymyslete jinou vymluvu, tohle je trapny.

      Vymazat
  7. zase celkom evidentne trefa do čierneho, keď sa pán so Slevomatu tak vehementne zapája....

    Blondýna, do toho, si super :-D

    Nech ti to píše aj do budúcna...

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka Menčíková28. srpna 2015 21:37

    Dobrý den, dnes jsem se dozvěděla, že se na těchto stránkách objevila diskuze, ve které figuruje mé jméno. Dovolte mi tedy, abych se k výše uvedeným tvrzením také sama vyjádřila a jelikož bohužel nevím, s kým mám tu čest, budu se k Vám tedy vyjadřovat obecně. Šperky, které nabízíme skutečně pochází od čínských výrobců, ostatně stejně jako převážná většina zboží nabízená v obchodech po celém světě. Je třeba ale velmi striktně rozlišovat mezi kvalitou nabízeného zboží, neboť trh je zaplaven mnoha nekvalitními padělky originálně vyráběného zboží, přičemž padělatelé bohužel kradou obrázky originálních produktů, takže je pak pro laika velmi těžké se v nabídkách orientovat. Samozřejmě, že cena padělků se pohybuje v mnohem nižších cenových relacích než cena kvalitního zboží, které si pečlivě vybíráme my. Jediná možná cesta, kterou volíme právě my, je nechat si zboží vždy předem zaslat jako vzorky a pečlivě vybírat výrobce a dodavatele. Právě abychom předešli takovýmto problémům, každou kolekci vždy připravujeme několik měsíců a vystavení šperků vždy předchází chemická analýza zboží (test na kameni za použití kyselin) a také testování při vlastním nošení. Naše kolekce pak také vystavujeme po delší dobu, nejsme jako prodejci, kteří náhodně naslepo nakoupí zboží za výhodnou cenu a pak zmizí z trhu. Ze zajímavosti a pro porovnání jsme si také nechali několikrát zaslat zboží, které se prezentovalo stejnými fotografiemi ale velmi rozlišnými cenami a divili byste se, jak velké jsou rozdíly ve zpracování patrné na první pohled. Po provedení chemické analýzy na levných napodobeninách barva na povrchu takovýchto nekvalitních napodobenin okamžitě vyšuměla, zatímco u rhodiovaných šperků jsou patrné odlupující se šupinky rhodia, v případě zlatých šperků pak na kameni zůstane neporušená vrstva zlata. Za kvalitou námi nabízených šperků si tedy pevně stojíme. Navíc jsme si u několika šperků pro vlastní pocit jistoty nechali vypracovat velmi finančně nákladné testy v renomované britské laboratoři "The Assay Office in Birgham", k čemuž nás nikdo ani žádný zákon nenutil a čemuž se tady Vy vysmíváte, což považujeme za ubohé a nevkusné. Znáte nějakého dalšího prodejce bižuterie, který takovýto krok dobrovolně a na vlastní náklady podstoupil? Co se krystalů týče, tak ve všech námi nabízených špercích jsou zasazeny buďto krystaly Swarovski Elements (prosím neplést se šperky od společnosti Swarovski), nebo kubické zirkony nejvyšší kvality (uváděné pod zkratkou CZ - cubic zirconia, takže to zcela jistě neznamená "české krystaly"). Krystaly jsou precizně broušené, připomínající svým brusem skutečné diamanty, opět na rozdíl od levných napodobenin, a od výrobců máme potvrzení, že tyto krystaly při výrobě svých designových šperků používají.

    Následuje pokračování příspěvku....

    OdpovědětVymazat
  9. Lenka Menčíková28. srpna 2015 21:41

    Musím se ohradit oproti Vašemu tvrzení, že na portálu Slevomat.cz, se kterým již delší dobu spolupracujeme, máme špatná hodnocení. Toto Vaše tvrzení se zcela nezakládá na pravdě a naopak Vás zde musím nařknout z úmyslného překrucování skutečnosti, jelikož ke dvěma fotografiím náušnic, které jste výše v této diskuzi použili k našemu očernění, patří ve skutečnosti tato pozitivní honocení od samotných zákazníků: "Náušnice vypadají pěkně a elegantně a jejich zaslání po zadání voucheru u prodejce proběhlo do 2 dnů :), "vše super, doporučuji " (viz tento odkaz https://www.slevomat.cz/podnik/89637-elanis-jewel/hodnoceni). Databáze je veřejná a každý si může tato hodnocení přečíst. Také zde můžete nalézt i další pozitivní komentář spolu s fotografií Vámi rovněž zmiňovaného šperku ve tvaru rybky a to přímo na krku klientky a to v tomto znění: "Přívěsek moc pěkný - konkrétně rybka- doporučuji, spokojenost". Je tedy zcela zřejmé a průkazné, že díky Vašemu vytržení z kontextu se snažíte o očerňování mého dobrého jména a ovlivňování mínění veřejnosti. Navíc ještě u obou Vámi zveřejněných fotografií náušnic byla zjevně záměrně upravena kvalita původního snímku od našich zákazníků, aby se fotografie hodily lépe pro Vaše poškozující záměry. Možná, že by klienty, kteří z vlastní iniciativy pořídili tyto snímky, aby takto projevili svou spokojenost, zajímalo, k jakým účelům jste je použili. Domníváme se, že tímto došlo z Vaší strany k porušení zákona a zvažujeme, že necháme tuto skutečnost přezkoumat právním zástupcem. Máme obrovskou spoustu spokojených zákazníků, kteří u nás nakupují dokonce opakovaně. Samozřejmě, že se čas od času vyskytne klient, který má nějaké výhrady, ale neexistuje snad na světě zboží, se kterým by byli vždy spokojení naprosto všichni. Co se dvou Vámi vypátraných komentářů ohledně lehkých alergických reakcí zákaznic týče, pak tyto jsou opravdu velmi ojedinělé. Známe ženy a dívky, které nesnesou ani pravé klenoty, takže je možné, že ve velmi výjimečných případech může k nějaké menší reakci dojít, což bohužel neovlivníme ani nejvyšší kvalitou šperků. Jak jsem ale uvedla ve svých komentářích k reakcím oněch dvou zákaznic, z vlastní zkušenosti i ze zkušenosti dam z mého okolí máme potvrzeno, že naše šperky běžně alergické reakce nevzbuzují a muselo se tedy jednat o velmi ojedinělé případy, ke kterým možná mohly přispět i příliš vysoké teploty letošního léta, protože během roku jsme žádnou takovouto zprávu od klientek nezaznamenali. Další takováto hodnocení již na portálu nenajdete, můžete se o to klidně pokusit. Sama v uších nesnesu běžnou bižuterii a námi nabízené šperky mi žádné problémy nezpůsobují, dokonce ani když si je nechávám přes noc.

    Následuje pokračování příspěvku....

    OdpovědětVymazat
  10. Lenka Menčíková28. srpna 2015 21:48

    Dále se zde také objevuje tvrzení, že společnost Slevomat.cz maže negativní hodnocení klientů, což v žádném případě rovněž není pravda. Stalo se nám např., že nám klient udělil negativní komentář za nedodání zboží, kdy zásilku měl již dávno uloženu na poště, nebo se klient spletl a omylem nám udělil komentář týkající se cizího zboží, ale po žádosti o stažení takového komentáře dokonce i ze strany samotného klienta nám bylo sděleno, že žádné komentáře bohužel není možné mazat a že k nim portál nebude přihlížet, jelikož komentáře od klientů jsou zaměstnanci portálu velmi pečlivě sledovány. Sami bychom si tedy možnost mazání neprávem udělených negativních komentářů přáli, ale takováto možnost bohužel neexistuje.

    Fotografie zboží si většinou pořizujeme na vlastní náklady a dbáme na to, aby obrázky prezentující zboží odpovídaly realitě. Šperky jsou při focení samozřejmě nasvícené, aby vynikl brus krystalů, což pochopitelně u méně kvalitních fotografií tak pěkně vidět není. Nahlédli jste někdy do nasvícené vitríny se šperky? Uvidíte oslňující lesk s mnoha odlesky. Nevidíme tedy důvod, proč bychom měli dávat pryč odlesky z obrázků šperků. Na slunci či při umělém osvětlení se skutečně nádherně lesknou s mnoha odlesky. Dle našeho názoru odlesky krystalů neodmyslitelně patří k prezentaci šperků, jinak by obrázky nebyly pravdivé. Při vší úctě se domníváme, že nemáte právo diktovat nám, jak máme své zboží prezentovat.

    Ještě k Vašemu očerňování ohledně prodeje plážových šatů v našem e-shopu. Ano, jednou jsme chtěli vyzkoušet kromě šperků i prodej oblečení a vybrali jsme si pro tento účel plážové šaty. Výběru opět předcházelo testování zboží a naše šaty nepochází od vietnamského prodejce, u kterého jste stejný obrázek zboží našli Vy za 59,-Kč, ale od textilní společnosti, u které byla pořizovací cena vyšší. To, že jsme fotografii o něco zvětšili a modelka nemá vidět celou hlavu je z čistě praktických důvodů a je bohužel pravda, že čínská modelka kvůli všeobecným předsudkům nejlepší reklamu nedělá. Jelikož se jednalo o jednorázovou akci, nepořizovali jsme si tentokrát nákladné fotografie šatů sami. Prodávaný produkt je na tomto obrázku dobře zachycen a odpovídá skutečnosti.

    Nakonec mi dovolte ještě vyjádření ohledně Vašeho osočení, že vlastním několik e-shopů, u kterých navíc údajně měním jména jako na běžícím pásu. Mé jméno jako kontaktní osoba figuruje pouze ve dvou e-shopech na našem trhu, kdy každý nabízí jiné zboží, čímž respektuji podmínky svých obchodních partnerů. Jména jednotlivých e-shopů se po dobu jejich trvání změnila pouze jednou, přičemž byl zachovám snadný přístup pro klienty, kteří nakupovali v e-shopu ještě pod starým názvem, takže tito žádnou změnu nezaznamenali. Nechápu, co by na tomto mělo být podvodného či šokujícího? Co se týče našich závazků ke klientům, ty si všechny striktně plníme a případné problémy vždy vyřešíme ke spokojenosti všech zákazníků. Ráda bych se Vás na závěr zeptala, že pokud se Vám zdá tento způsob prodeje zboží opravdu tak snadný a výhodný, proč se do něj nepustíte sami? Mohu Vás ujistit, že je to velmi náročný způsob výdělku, pokud jej chcete dělat řádně a pro klid Vaší duše i všech dalších škarohlídů dodávám, že bohužel nevlastním ani luxusní nový vůz ani byt v novostavbě.

    Žádám Vás tedy tímto, abyste přestali provádět veškerou činnost, která vede k poškozování mého dobrého jména a očekávám Vaši omluvu. V opačném případě budu nucena bránit se právní cestou.

    S pozdravem
    Mgr. Lenka Menčíková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bla bla bla...ty screenshoty mluví za vše. A pohádky o kvalitním šperku a padělcích si nechte pro jiný web, tady to čtou poměrně inteligentní lidi

      Vymazat
    2. Prominte, pani Mencikova, ale kdo Vas nuti vydelavat si timto zpusobem. Sice netusim, v jakem oboru jste dosahla titul Mgr., ale rekla bych ze s Vasim soucasnym zpusobem obzivy ma asi pramalo spolecneho.

      Vymazat
    3. Lenka Menčíková28. srpna 2015 22:51

      Vážená paní Chylíková, děkuji Vám za Váš zájem o mou osobu. Pro Vaši informaci mám jazykové vzdělání, které se mi velmi hodí k tomuto podnikání a nápad na prodej šperků vznikl zcela náhodně před několika lety, jelikož mě baví kromě cizojazyčné konverzace také designové záležitosti a výběr pěkných šperků k takovýmto činnostem zcela jistě patří. Navíc mi tento způsob výdělku momentálně umožňuje skloubit práci a péči o dvě malé děti, což snad jako žena pochopíte. Spousta klientů nám zasílá příjemné e-maily s poděkováním, takže věřím, že svou práci dělám dobře.

      Přeji Vám hezký večer

      Vymazat
    4. Pardon, nezaměňujte prosím zájem o design za zájem o lacinej nevkusnej shit, na kterým trhnete co největší vejvar. Děkuji

      Vymazat
  11. Idem si spraviť pukance... Pokračujte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, popcorn se na tohle hodí. Možná by nám mohla paní Menčíková osvětlit, jak je to s tím certifikátem o originál elementech swarovski :-) Na to si počkám

      Vymazat
  12. Paní Menčíková, prosím o pokračování. Nemám popcor, ale dobré bílé víno a vypla jsem televizi, tohle je lepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka Menčíková28. srpna 2015 22:59

      Ke všem příspěvkům v této diskuzi jsem se již vyjádřila, jen mě zcela upřímně udivuje, že se nikdo z Vás nepozastavil nad tím, k jakým podvodům autoři tohoto webu přikročili při zneužití fotografií šperků pořízených našimi zákazníky pro účely portálu Slevomat.cz, a které se pojí k pozitivním hodnocením. Nemám již co dodat, takže Vám přeji dobrou noc.

      Vymazat
    2. Paní Lenko, upřímně, prohlédl jsem si celé hodnocení na Slevomatu. Blondýna nijak nezkreslila kvalitu snímků, akorát jeden ořízla. Jinak, sice tam máte pozotovní hodnocení, ale taky řadu hodně zklamaných zákazníků, to nemůžete popřít. BTW: když nakoupím na Slevomatu, přijde mi mailem žádost o hodnocení. To se automaticky přiřazuje k mojí objednávce. Myslím si, že nemluvíte pravdu, když říkáte, že negativní reakce patří k jinému zboží. To totiž systém Slevomatu neumožňuje. A ještě něco: vaše vysvětlení reakcí na alergie na šperky je poněkud chabé. Vy jste prostě v komentářích k hodnocení zákazníků lhala, to prostě nemůžete popřít. Michal

      Vymazat
    3. Lenka Menčíková30. srpna 2015 23:26

      Skutečně se nám již v minulosti stalo, že se komentář pojil k jinému zboží. Nevíme, jak k tomu došlo, možná kupující uděloval dva nebo více komentářů současně a mohl se pomýlit. Hodnocení je obrovská spousta a převážná většina z nich je pozitivní. Případné alergické reakce se nám skutečně téměř nikdy nevyskytují, naopak nám psala zákaznice, která tvrdila, že v uších nesnese prakticky žádnou bižuterii a naše náušnice jí prý vůbec nevadí. Mé tvrzení, že naše šperky běžně žádné alergické reakce nezpůsobují, je pravdivé a pevně si za ním stojím. Námi nabízené šperky neobsahují žádné alergeny jako např. nikl, což máme potvrzeno od dodavatelů na základě poskytnutých laboratorních testů. Opět opakuji, že já i má dcera běžnou bižuterii v uších nesneseme déle než jeden den a naše rhodiované či pozlacené náušnice nám žádné problémy nečiní ani když je nesundáváme na noc. Stejné ohlasy máme i od mnohých dam a dívek z našeho okolí, které naše šperky také nosí a naprosto bez problémů. Pokud by se nám jakýkoliv zákazník ozval, že mu šperk působí nějaký zdravotní problém, pak mu samozřejmě vrátíme veškeré náklady zpět, ale toto se nám opravdu nestává.

      Vymazat
    4. Kdy lidé konečně pochopí, že sdílení veřejně dostupné fotografie s uvedením zdroje, není trestný čin ani zneužití, či cokoliv jiného, čím se tady paní Lenka ohání? Ne paní Lenko, opravdu nemá cenu kontaktovat Vašeho právního zástupce, věřte mi.
      Klára

      Vymazat
  13. Lol :-))
    http://www.antislevy.cz/nausnice-swarovski-ze-zirkonu/

    Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ty kráso. Madam Menčíková má asi problém a Slevomat taky :-)))))))

      Vymazat
    2. Lenka Menčíková28. srpna 2015 23:03

      Se společností Antislevy.cz, která se zabývá či zabývala podobnou činností jako autoři tohoto webu, jsme před časem projednávali podobnou "kauzu" a vše skončilo omluvou ze strany portálu Antislev zaslanou e-mailem. Nyní Vám již skutečně přeji dobrou noc

      Vymazat
    3. No to ti tak věřím. Kdybys byla v právu, tak ten článek stáhli :-))))

      Vymazat
  14. Zajímavá diskuse! Velmi zajímavá! Slevomat tvrdí něco zcela jiného než jeho prodejce. Obrázek jsme si udělali sami. Díky, pane Boruto a paní Menšíková

    OdpovědětVymazat
  15. prosim vás, ja tomu nerozimim. jak to je s těma fotkama? Boruta říká, že budou zveřejňovat fotky bez photoshopu, Menčíková říká, že se to takhle blejská normálně. tak já fakt nevim jak to je opravdu?

    OdpovědětVymazat
  16. Ajajaj, to zase PB do něčeho šlápla, to se zase rozvířily vody, jen houšť a větší kapky ! Předpokládám, že kdyby paní Menčíková měla možnost, tak by si Protivnou Blondýnu podala ručně a stručně ...
    L.

    OdpovědětVymazat
  17. Důležitá poznámka k tomu, co Mgr. vydává za luxusní bižuterii:

    Náušnicové zapínání stejného typu, jako je na bižuterii v její nabídce, se běžně prodává do dvacetikoruny za pár, pokud jde o pozlacenou nebo rhodiovanou formu, stříbro pak kolem 15 Kč.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka Menčíková29. srpna 2015 17:10

      Dobrý den, byla bych velmi ráda, kdybyste mi dali typ, kde se dá koupit prokazatelně rhodiovaná či pozlacená bižuterie za 20,-Kč. Naše pořizovací ceny šperků jsou několikanásobně vyšší.

      Vymazat
    2. Paní magistro, znovu si přečtěte mou poznámku a snad pochopíte. Je v ní řeč o tom, že např. náušnicové zapínání s vrstvou rhodia nebo zlata se běžně prodává za dvacetikorunu.

      http://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/komponenty-bizuterni/nausnice_222/produkt/nausnicove-zapinani-nz016-17.7x0.95mm-rhodiovane

      http://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/komponenty-pozlacene/produkt/nausnicove-zapinani-nz016zl--17.7x0.95mm-pozlacene

      Vymazat
  18. Občas se na PB dívám, ale to, co jste tady rozjeli se mi vůbec nelíbí. Četl jsem i velmi podrobne vyjádření prodejkyne ke všem bodům nařčení a musím říct, že jsem tentokrat na její straně. Kdyz uz se tady kaze moralka, nemela by PB zneužívat fotky od klientu ze Slevomatu.To není správný. Vždyť vás nikdo nenutí, abyste její zboží kupovali. Komentáře některých prispevkaru jako "Jdu si udělat popcorn..." jsou ubohost.
    Petr Kapoun

    OdpovědětVymazat
  19. Paní Menčíková a její "nikdy nikdo neměl problém s barvou/alergií/nekvalitou," by se měla dostat do sbírky odstrašujících případů, jak nekomunikovat se zákazníky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka Menčíková29. srpna 2015 17:22

      Dobrý den, procento reklamací máme opravdu velmi mizivé a všechny případné problémy s našimi zákazníky vždy řešíme k jejich spokojenosti. Pokud je zákazník s jakéhokoliv důvodu se zbožím nespokojen, má samozřejmě právo je v zákonné lhůtě vrátit, což se nám stává opravdu jen velmi výjimečně. Samozřejmě, že není možné se zavděčit všem, ale kvalitu zboží si pečlivě hlídáme, za čímž si pevně stojíme.

      Vymazat
    2. To ale nic nemění na tom, že v komentářích k hodnocení na Slevomatu se nerozpakujete neříkat pravdu, paní magistro

      Vymazat
  20. Ona i komunikace Slevomatu k dane problematice na jejich fb strankach je jako z ucebnice Jak to nedelat. Mrknete tam.

    OdpovědětVymazat
  21. Paní Menčíková,
    Vy máte nádhernou schopnost alibisticky překroutit vše tak, aby to Vám vyhovovalo. Je zbytečné proti Vám použít logiku. Takže se těším na to právní řízení s tímto webem. A prosím Vás, rozumím tomu dobře, že jste fotografii těch šatů od vietnamského výrobce ukradla i když to údajně nejsou stejné šaty jaké nabízíte Vy? Takže jste použila klamavou zcizenou fotku na zboží z jiné firmy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka Menčíková29. srpna 2015 17:08

      Vážená paní Emmo, zřejmě jste si nepozorně přečetla to, co jsem uváděla výše ohledně použitého obrázku plážových šatů. Uváděla jsem, že jsem tentokrát výjimečně použila obrázek pocházející přímo od výrobce, na čemž snad není nic špatného, když obrázek odpovídá reálnému produktu. Nevím však, jak vypadají v reálu šaty od toho vietnamského prodejce, který používá k prezentaci stejné obrázky, které si mohl klidně "vypůjčit". Nikdy bych nepoužila klamavou fotku či zcizenou od jiné firmy.

      Vymazat
    2. Vy jste použila, zatímco prodejce si mohl "vypůjčit" :-))) Nikdy byste nepoužila zcizenou fotku? Máte tedy na použití fotky autorská práva, když v předchozích příspěvcích melete cosi o zneužití fotek z hodnocení na Slevomatu????

      Vymazat
    3. Paní magistro,
      jak je to s fotkami, které máte na slevomatu u jakože Swarovski šperků? Tvrdíte, že si vše fotíte sami. Nicméně fotografie jsou totožné s desítkami fotek čínských prodejců - až na pozměněné pozadí a přidané odlesky. Znamená to, že vám vaše fotografie někdo zcizil a hojně je používá na čínských serverech s padělky? Budete v této záležitosti postupovat právní cestou a požádáte aukční servery o stažení vašich nelegálně používaných fotografií

      Děkuji za odpověď.
      I.

      Vymazat
    4. Lenka Menčíková30. srpna 2015 23:43

      Dobrý den, uvedla jsem, že fotografie šperků si pořizujeme sami a to tak, aby všechny fotografie byly v jednotném duchu. Některé si fotíme sami, jiné upravíme samozřejmě se souhlasem výrobce. Dbáme však na to, aby obrázky odpovídaly reálným šperkům. Odlesky pak k prezentaci šperků neodmyslitelně patří.

      Vymazat
  22. Lenka Menčíková29. srpna 2015 22:55

    Naposledy zde na tomto webu opakuji, že nenabízím originální šperky od společnosti Swarovski ale kvalitní bižuterii s krystaly Swarovski Elements s povrchovou úpravou rhodiem či zlatem, na což jsme si nechali vypracovat vlastní posudky. Dále prohlašuji, že ani jedna z fotografií prezentujících toto zboží není nelegální či kradená. Naopak jsem Vám ve svém vyjádření výše podala zcela jasný důkaz o překrucování skutečností na tomto webu a zneužívání fotografií pořízených našimi klienty, které přidali ke svým kladným hodnocením na portálu Slevomat.cz a které zde byly zenužity k našemu očerňování. Toto je zcela zjevné zneužití cizích fotografií a předpokládám, že nikdo z tohoto webu nekontaktoval autory těchto fotografií a neinformoval je o tom, k jakému účelu je hodláte použít. Již se zde nehodlám dále k ničemu vyjadřovat. Přeji Vám hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele magistro, on tady nikdo netvrdí, že prodáváš šperky swarovski. Blondýna u fotek uvádí, že jsou z hodnocení na Slevomatu. Posudek máš na jeden šperk, nikdo ani neví na jakej, z roku 2013, což samozřejmě neznamená, že prodáváš kvalitní šperky, ale jenom to, že sis nechala udělat posudek. Fotky, co máš u šperků, jsou stažený od prodejců - lžeš, když tvrdíš, že si je děláš sama. A že už se nehodláš vyjadřovat, to chápu, protože nemáš věrohodný argumenty. Všichni tady chápeme, že prodáváš předraženej čínskej shit.

      Vymazat
    2. Paní magistro,

      pokud prodáváte bižuterii s krystaly Swarovski Elements, kupujete bižuterii hotovou u zahraničního výrobce, nebo nakupujete komponenty u autorizovaného velkoobchodního partnera v ČR a ty pak kompletujete ve vlastní režii?
      Zmiňujete ve Vašich příspěvcích jakési certifikáte. Vlastníte certifikát od společnosti Swarovski, že prodáváte bižuterii se Swarovski Elements? A předem upozorňuji, že nemám na mysli podobný certifikát, který vlastní společnost Aktual. Mluvím o certifikátu Made with Swarovski Elements, který někteří čeští výrobci šperků a bižuterie mají.

      Mimochodem, fotografie Vašich klientů jsou na veřejně dostupných webových stránkách. Na tomto blogu se nejedná o komerční užití fotografií, navíc autorka blogu zcela jasně uvedla zdroje fotografií. Což se nedá říct o fotografiích, které na svých eshopech používáte Vy. Kážete vodu a pijete víno.

      Vymazat
    3. Lenka Menčíková31. srpna 2015 0:04

      Vážená paní Chylíková, Vy tedy souhlasíte s tím, že je správné, aby fotografie, které pořídili naši zákazníci z vlastní dobré vůle a které přidali ke svým kladným hodnocením, byly na tomto webu použity v úplně opačném duchu a to k našemu očernění? Přijde mi to jako zneužití těchto fotografií, když navíc kvalita těchto snímků byla ještě pozměněna oříznutím a změněním velikosti původního snímku a nikdo nemůže popřít, že toto není pravda, když snímky porovná s původními. Zde jsou originální texty k těmto obrázkům: "1.) Náušnice vypadají pěkně a elegantně a jejich zaslání po zadání voucheru u prodejce proběhlo do 2 dnů :), 2.)"vše super, doporučuji " (viz tento odkaz https://www.slevomat.cz/podnik/89637-elanis-jewel/hodnoceni). Opravdu Vám to přijde v pořádku? Kdyby byli klienti nespokojeni, asi by nám tyto komentáře spolu s fotografiemi neudělili, nemyslíte? Snímky byly pravděpodobně pořízeny mobilem, takže jejich kvalita samozřejmě není nejlepší, ale tito zákazníci byli s kvalitou zboží spokojení! Ještě bych ráda uvedla na pravou míru jednu věc a to, že v náušnicích na snímcích jsou zasazeny kubické zirkony, nikoliv krystaly Swarovski Elements, což je samozřejmě v popisu zboží uvedeno. Předem Vám děkuji za Vaše vyjádření.

      Vymazat
    4. Madam, prosím vás, to že tady blondýna dala fotky z veřejně přístupné ho hodnocení a ořízla z nich pozadí, je prosím zneužití v jakém smyslu? Že nám ukázala, jaký shit prodáváte? Z těch fotek je zcela jasně patrné, že jde o lacinou bižuterii, která rozhodně nemá takovou cenu, jak vy tvrdíte. BTW: Jak tvoříte ceny? Už několik let prodáváte přes vykupto, slevomat, skrz a td - váš eshop má uměle nadhodnocené ceny a slevy jsou reálné, tj. vy chudáku děláte charítu a tvrdě proděláváte? R.

      Vymazat
    5. Pani magistro, prectete si znovu muj prispevek. Budte kontruktivni a odpovezte mi na polozene otazky ohledne Vami prodavane bizuterie s komponenty Swarovski. Nerada bych si myslela, ze jako vysokoskolsky vzdelany clovek postradate gramotnost (mysleno jako schopnost porozumet ctenemu textu).

      Vymazat
  23. Boze boze, to je zas dilo. Pani Mencikova, zabalte to, cim vic budete hov*o rozmazavat, tim vic bude smrdet!

    OdpovědětVymazat
  24. Zarazilo jen mě...? "The Assay Office in Birgham"? BIRGHAM?! A paní magistra to dokonce opakuje dvakrát (jednou v komentářích na Slevomatu a podruhé v komentářích tady). Já tedy na certifikátu jasně vidím Birmingham. Od "jazykově vzdělané" magistry bych tedy čekala víc.
    To je jen rýpnutí jazykového nácka. Pokračujte, prosím, ve své obhajobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste tedy ale ubozaci. Tak se chudera přepsala, ani se ji nedivim po tom, co ji tady děláte. Jste banda odborných hyen, které se jen snazi ustvat kořist, kterou vám zde někdo náhodně přehodil a dost možná se teď ukaji tím, jak se mu či ji tahle svinarna pěkně daří. Jste jen ubozi hateři, kteří jsou ostudou tohoto národa. Tento blog je bulvární škvár bez úrovně!

      Vymazat
    2. Ta chuděra se poprvé přepsala ještě před tím, než ji tady nespravedlivě začal dav lynčovat. Vždyť chudinka jen lže, klame zákazníky, předražuje zboží, laciný krámy z číny vydává za luxus, a my jsme tu na ni takle zlý!!!

      Vymazat
    3. Lenka Menčíková30. srpna 2015 23:46

      Samozřejmě mělo být správně Birmingham, úplný název tedy "The Assay Office in Birgmingham", děkuji Vám za upozornění.

      Vymazat
  25. To jste si vymyslela, že vám zčervenaly uši!!! LOL
    Nyxx

    OdpovědětVymazat
  26. Po přečtení tohoto mentálního průjmu v diskuzi a článku PB opravdu nechápu, jak můžete být tak hloupí. Osočovat, napadat a pomlouvat je jediné, k čemu se zde uchylujete. Pravděpodobně novodobá zábava mentálně zaostalých jedinců. Bez všech vašich Facebooků, Twitrů a já nevím čeho ještě byste byli bez kamarádů, že? Paní Menčková, nemá cenu se s těmito hlupáky bavit, jsou to jenom hateři. Ostatně ostatní články zde a jejich diskuze mluví za sebe. Držím Vám, paní Menčíková, palce a hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, ano jistě. A proto se Vy sama/sám stydíte za své jméno a svou osobu. Jak působivé.

      Vymazat
    2. "Mentálním průjmem" tu podle mě trpí pouze jistá paní, která se neustále snaží omluvit své podivné obchodní praktiky, případně celkem zbytečně vyhrožuje, jako už mnoho jiných. Ale psi štěkají a karavana jde dál a Protivná blondýna stále pranýřuje vše, co se jí nelíbí ;-)
      S.

      Vymazat
    3. Pani Mencikova, prestante si psat svoje vlastni obhajoby, nikdo vam na to neskoci.

      Vymazat
  27. Aby bylo úplně jasno, co paní magistra prodává: Toto jsou náušnice z jejího eshopu, jsou zlevněné z 1290 na 1190 korun. (plus 69 poštovné) http://www.elanis.cz/www-ellashop-cz/eshop/2-1-NAUSNICE/0/5/32-Stribrne-nausnice-s-AB-krystalem-Square-Ring-Swarovski-Elements

    Když si koupíte komponenty, o něco lepší náušnicové zapínání s krapničkami (s drahým rhodiem, ne jen stříbrné!!!) http://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/komponenty---kolekce/cosmic---ring/produkt/nausnice-kl-square-ring-14mm-na-koso-rhodium-s-krapnickami

    a stejný krystal:
    http://www.aktual-koralky.cz/katalog/zbozi/komponenty---kolekce/cosmic---ring/produkt/nausnice-kl-square-ring-14mm-na-koso-rhodium-s-krapnickami


    zaplatíte 170 Kč za komponenty plus 49 za poštu. To jen pro pořádek, aby bylo jasno, jak moc předražuje zboží.

    OdpovědětVymazat
  28. Lenka Menčíková30. srpna 2015 21:52

    V kamenných obchodech se tyto náušnice za takovouto prodejní cenu běžně nabízejí a opět podotýkám, že nikdo nikoho nenutí žádné zboží kupovat. Samozřejmě, že pokud si nakoupíte komponenty, pak Vás vyjde pořizovací cena mnohem levněji. Každý má snad svobodnou vůli a může se rozhodnout, kterou variantu si zvolí. Naši zákazníci od nás také dostávají dárkové šeky, které pak mohou uplatnit na zboží za mnohem výhodnějších podmínek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No však maj předplaceno!

      Paní magistro, hodláte odpovědět na otázky, které vám položili diskutující? Nebo raději asi ne, že? Marta

      Vymazat
    2. lenže rozdiel oproti kamennému obchodu spočíva v tom, že tam vidia, čo v skutočnosti kupujú.... (ak si niekto v takom prípade kúpi niečo, čo nie je manuálne zvládnuté, tak už mu asi nič nepomôže)

      Vymazat
  29. Lenka Menčíková31. srpna 2015 0:40

    Na závěr bych si dovolila uvést pro změnu pár pozitivních komentářů ze Slevomatu udělených v posledních dnech našimi spokojenými zákazníky jako protipól k několika negativním komentářům za poslední rok, které se zde neustále dokola propírají:
    "Ano - Provedeni"
    "Ano - Přívěsek vlnka s řetízkem předčil mé očekávání, nádherný kousek!" "Ano - Přítelkyni se moc líbí. :)"
    "Ano - Vše proběhlo rychle, bez problémů."
    "Ano - vše super, doporučuji"
    "Ano - Jsou sice menší, než jsem očekávala, ale o to roztomilejší."
    "Ano - krásné"
    "Ano - velmi pěkné"
    "Ano - Náušnice odpovídají obrázku."
    "Ano - Rychlé dodání, krásné náušnice"
    "Ano - Maximální pomoc při napravení chyby, kterou jsem udělala při objednávce zboží, děkuji, Lašáková"
    "Ano - Rychlé dodání. Náušnice vypadají opravdu krásně. Kvalitní povrchová úprava."
    "Ano - zboží bylo doručeno včas a rychle vypadalo přesně tak, jak je na fotografiích."
    "Ano - Náušnice jsou krásné, mám z nich radost. Rychlé dodání. :-)"
    "Ano - Náramek je moc hezký. Praktická je možnost zmenšení pro užší zápěstí."
    "Ano - Samozřejmě celé náušnice, proto jsem si je objednala :-)
    i veškeré služby kolem objednání a doručení naprosto v pořádku."
    "Ano - Moc hezké. Rychlé dodání."
    "Ano - Rychlost zaslání, zboží přesně odpovídalo popisu."
    "Ano - dodaní rychlé, vyběr široky, cena pěkná.."
    "Ano - Náušnice vypadají pěkně a elegantně a jejich zaslání po zadání voucheru u prodejce proběhlo do 2 dnů :)"
    "Ano - přívěsek moc pěkný - konkrétně rybka- doporučuji, spokojenost"
    "Ano - Rychlost dodání a cena. Náramek zatím splňuje vlastnosti, které sliboval prodávající."
    "Ano - Jsou pěkné, autentické s obrázkem."

    Pevně doufám, že již přestanete tvrdit, že všichni tito lidé jsou hlupáci, kteří se nechali napálit. Naposledy zde prohlašuji, že pečlivě vybírám kvalitní bižuterii, jejíž kvalitu hlídám a průběžně kontroluji, všechny své závazky vůči zákazníků si vždy plním a případné problémy řeším v souladu s platnými normami. S pozdravem Mgr. Lenka Menčíková





    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a teď tu o Červený Karkulce, prosím!

      Važená podnikatelko, není nutné zahlcovat zde diskusi tím, že překopírujete pozitivní ohlasy. Blondýna ostatně píše, že jich je většina, každý z nás si hodnocení může přečíst, pokud bude mít zájem. Možná by nebylo od věci, kdybyste konečně odpověděla na otázky, které tady padly na vaši adresu.

      Já bych třeba chtěla vidět ta vaše osvědčení o kvalitě, kterými se tu tak oháníte. Obávám se ale, že žádná nezveřejníte, protože čínské eshopy jich asi moc mít nebudou :-)

      Já děkuju blondýně, že ukázala, co se u nás prodává jako špičková bižuterie. Bohužel, naprostá většina lidí nemá přehled o tom, jak by takový šperk měl vypadat, a tedy spokojí se s tím, co mu pošlete vy. Tímto děkuji blondýně za osvětu.

      Vymazat
    2. Menčíková, přestaň si před jméno pořád cpát ten titul, vypadá to směšně. Jestli sis myslela, že jako Mgr budeš vypadat důvěryhodněji, tak leda prd.

      Vymazat
    3. Vážená pani Menčíková,

      dúfam, že si uvedomujete, že Vaše správanie v tejto diskusii (neprirodzené reakcie a vkopírovávanie tzv. pozitívnych reakcií) väčšinu ľudí iba presvedčí o tom, že Vaše šperky sú produkty štvrtej kvalitatívnej kategórie?

      A okrem toho, ak sú Vaši zákazníci s Vašimi produktmi takí mimoriadne spokojní, nejaký blog nejakej blondíny Vám predsa nemôže uškodiť.... Alebo že by hej???

      p.s.: nerobte si starosti, mne nehrozí, že by som si Vaše šperky kupovala, lebo:

      1. pri niektorých veciach naozaj nemám rada, ak sú vyrábané masovo
      2. nemienim podporovať čínsku ekonomiku kupovaním nejakých šuntov
      3. šperk musí u mňa vyzerať ako šperk a nie ako niečo, čo som si zlepila v tretej triede na výtvarnej ako vrchol svojho umenia...

      Vymazat
  30. Koukám a nestačím se divit, jak málo stačí k veřejnému lynči. Nejsem na ničí straně, protože nevím, jak to je ve skutečnosti a vůbec se mi po tom nechce pátrat, ale vidím, že soudců je tu dost a kdyby na to přišlo, došlo by i k násilí, že? Anonymní dav dokáže divy. Možná by se k tomu mohla vyjádřit i majitelka těchhle stránek. Nebo stačí jen sledovat, jak roste sledovanost?
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, kdybyste četla článek, asi by vám bylo jasné, že magistra Menčíková klame zákazníky, neboť uměle navyšuje ceny, prodává laciné zboží jako luxusní, nabídky uvádí pokaždé pod jiným e-shopem, jakákoliv kritická hodnocení odmítá jako lživá, opakovaně tvrdí, že s podobným problémem se ještě nikdy nesetkala, ohání se dva roky starým certifikátem k nějakému výrobku s tím, že se vztahuje na všechny atd atd atd. Domnívám se, že zde nejde o veřejný lynč, ale o znechucení čtenářů nad tím, že Slevomat takovou spolupráci připouští, a nad tím, jak se také podniká v obchodě s bižuterií. Nikdo nikoho nelynčuje, pouze zde padají otázky, na které nikdo neodpovídá. S vaším dovolením také i názory čtenářů. Co vám na tom tak vadí? Vy jste také přidala svůj názor jako jiní diskutující. Nerozumím, k čemu by se měla blondýna vyjadřovat ani co jste chtěla příspěvkem říci.

      Vymazat
    2. Promiňte, Lenko (Menčíková?), nikoho jsem nelynčovala. Naopak jsem se se nedočkala odpovědí ani na jednu ze svých otázek. A už vůbec nepatřím k anonymnímu davu.

      Vymazat
  31. Pani Mencikova,
    Co to tu predvadite? Vsichni, kdo se venuji vyrobe sperku, vedi, jak fungujete - koupite sperky po internetu a proste je preprodavate. To by slo, kdybyste netvrdila, ze vase ceny jsou sleva, a kdybyste se nebila za jejich kvalitu. My, kteri jsme z oboru, moc dobre vime, co za kvalitu prodavate.
    Na zakazniky apeluji, aby si radeji koupili kvalitni komponenty v ceskych eshopech, i s vyrobou vas to vyjde levneji. Napr. zde:
    Naspirale.cz
    Koralky.cz

    OdpovědětVymazat
  32. mně stačilo k celkovému dojmu shlédnutí obrázku s komentem "...Vaše tvrzení o začervenání uší není pravda...(.bla bla)." víc není třeba dodat.

    OdpovědětVymazat
  33. Zatloukat, zatloukat, zatloukat....a když to nepomáhá, tak mluvit o "lesku s odlesky". Celé se to tak leskne, až mi oči přecházejí.

    OdpovědětVymazat
  34. Tato diskuze mě naprosto fascinuje. Přece nikdo, dokonce ani PB nemůže nikomu nařizovat, co má kdo prodávat. Zákazník snad není idiot a musí očekávat výrobek adekvátní ceně. Mám pocit, že na Slevomatu i jinde všichni za pár stovek očekávají luxus.
    Pokud člověk není líný hledat, zboží si zakoupí na aliexpressu (párkrát jsem narazila na děs, ale párkrát skvělý úlovek riziko podniku), jiný brousí na Slevomatu. Opravdu vážně by mě zajímalo, co zákazník očekává od šatů za 169 nebo šperků za 269.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jenže tady přece nejde jen o zboží, ale i o jednání prodávající osoby. Budete nakupovat u někoho, kdo se chová a vyjadřuje podobně jako výše uváděná "podnikatelka" ? A právě na tohle a podobné věci PB s oblibou upozorňuje.

      Vymazat
  35. Co jste čekali? Vždyť je to prodáváno jako bižu. Mimochodem, jednou jsem neuváženě koupila u Avonu pozlacené kruhy se zirkonem. Tak hnusná kopyta jsem se ani neodvážila do uší strčit (cena hodně nad 300) a jednou kabelku, ta byla moc hezká, taková z PVC ubrusu.

    OdpovědětVymazat