Jak rychle zbohatnout? BigBrands to ví!

Po včerejším článku o BigBrands mi to nedalo a trochu jsem si zase proklepla, co vlastně za zboží teď nabízí. A mám pro všechny, kteří chtějí rychle a bezpracně zbohatnout, jeden tip:

Vytvořte si eshop. Dejte mu nějaký atraktivní název a prohlašte ho za exkluzivní nákupní klub. Exkluzivita spočívá v tom, že se napřed musí zákazník zaregistrovat, než si smí prohlédnout nabídku, ale psssst, to nikomu neříkejte!  Nechte všechny chvilku vydusit, než jim schválíte přístup - budou mít pocit výjimečnosti!

A pak už jen stačí jen prodávat.

Nikdy, vážně nikdy se neobtěžujte s nákupem zboží a jeho následným prodejem. Jste přeci exkluzivní nákupní klub a zákazníci si rádi počkají. Takže napřed prodávejte zboží, které zákazník zaplatí (předem a okamžitě, jinak mu stornujete objednávku!!!), ale vy mu ho dodejte až za čtyři pět týdnů. Prachy se vám objeví na kontě hned, pak teprve objednáte vyhlédnuté zboží a zákazníkům ho jen mrsknete do krabice, na kterou plácnete nálepku svého exkluzivního nákupního klubu, a přepošlete. Sice budete vlastně jen takový překupník, ale ono se to vyplatí.

A teď to nejdůležitější:

K jakémukoliv zboží napište nějakou atraktivní slevu a uveďte nehorázně našponovanou cenu původní. Jestliže se zboží A běžně prodává za 1 000 korun, vy ho prodávejte za 1 500 korun. Jako původní cenu ale napište 2 500 korun. Lidi vám na to skočí a budou nakupovat jako diví. Abyste zabránili tomu, že si zákazník bude napřed hledat, kolik že věc A stojí jinde, udělejte z nákupu boj o čas - k půlce zboží napište rovnou, že je vyprodané, k druhé půlce, že k dispozici jsou dva tři kusy. Oni už si zákazníci rozmyslí, jestli někde složitě googlovat nebo okamžitě hned teď koupit, když je to tak výhodné.  A navíc jim tím bojem o čas  dopřáváte adrenalinovou zábavu zdarma!

Příklady z praxe:

Luxusní kosmetika za báječné ceny. Sleva až mínus 63 procent



Vyberte si nějakou značku, která dobře zní: Clinique, Dior, Lancome nebo něco podobného. Prodávejte úplně běžné produkty této značky za normální až vyšší ceny. Pozor! Původní cenu nezapomeňte napsat vyšší. Trubky zákazníci vám urvou ruce s pocitem, že báječně nakoupili a ještě ušetřili fůru peněz.





Tohle sérum neprodává za původních údajných 1 550 korun na českém internetu vůbec nikdo. Maximální cena je 1 320 korun. A u ostatních kousků je to totéž v bleděmodrém. 














 Luxusní šperky exkluzivně jedině u vás

Vyberte si zboží od malé české rodinné firmy, která není příliš známá. Zajeďte si za majitelem a domluvte se s ním, že od něj odeberete velké množství zboží, pokud vám dá slevu 40 až 50 procent oproti jeho běžným prodejním cenám. Rád na to přistoupí. Má na zboží totiž sám nasazenou marži, sám musí při prodeji investovat do všeho možného, a tak se mu prodej přímo ze skladu vyplatí. Velký odběr prostě za velkou  slevu stojí. Pak udělejte kampaň, ve které opět nehorázně nadsadíte původní ceny, omelete párkrát slovo luxusní, a své exkluzivně snížené ceny držte na úrovni těch obvyklých nebo je i trochu navyšte. Nemůžete prodělat.





 


Samozřejmě jako exkluzivní nákupní klub požadujete platbu předem a za poštovné chcete 150 korun. Rodinná firma přitom při platbě předem účtuje poštovné třetinové. Za dobírku sice chce 120 korun, ale když nakoupíte nad 1 500 korun, máte poštovné úplně zdarma. Ale to zákazníkům neříkejte, chtějte po nich těch sto pade jako vždycky. 



Na kousek za necelých pět stovek klidně nasaďte původní cenu přes dvanáct set. Aspoň motivujete zákazníky k většímu nákupu. 










Luxusní prádlo. Prodávejte ho dráž než ostatní prodejci. Stejně vyděláte





A nakonec to nejdůležitější: Čínskej šmejd

Existuje neskutečná spousta čínských prodejců čehokoliv. Bez problémů jich najdete stovky na internetu. Takže stačí vybrat v nějakém podobném pochybném shopu. mají všechno - trika Burberry, parfémy Chanel, kosmetiku Clinique, pásky Dsquared nebo kabelky Killah.  Pak už jen zkopírujete fotky zboží včetně zcela totožných objednacích čísel (na obrázcích se v té čínštině dají najít naštěstí  bez problémů). Prodáte zboží zákazníkům, necháte si zaplatit předem a pak teprve sami objednáte požadované množství v Číně. Pokud vám zásilku zabaví celníci nebo budou chtít zaplatit clo (což se nestane, protože čínský velkoprodejce ví, že má na balík napsat GIFT), vykašlete se na ni a zákazníkům napíšete mail, že dodavatel zboží nebyl schopen dodat. Jednou sice proděláte těch pár juanů, ale ono se vám to při příští prodejní akci vrátí stonásobně. Jednoduché, že? 






Ostatně, jak to je s originalitou těchhle výrobků? Na to odpovídá třeba Míša, která napsala komentář pod minulý článek o BigBrands (a není jediná, kdo si něco podobného myslí): 

"Já jsem hlavně přesvědčená, že se u těchto obchodníků často jedná o padělky. Objednávala jsem si u Big Brands 3 kabelky Just Cavalli a to, co mi přišlo, by se styděl prodávat i náš Vietnamec. U jedné byl dokonce vytržený zip. Peníze mi vrátili, ale stejně je to podraz. U brýlí jsem si jistá na 100%, mám odkaz na čínského výrobce fake brýlí v různé kvalitě - od špatných po nerozpoznatelné, samozřejmě za různé ceny. V nabídce ty samé modely, které letos prodávaly FashionDays i BigBrands. A shodou okolností je čekací lhůta na velkou objednávku 4 týdny. Takže naši obchodníci zjistí přibližnou lhůtu u Číňana, dané zboží inzerují na webu a my kupujeme jak pitomé. Co na tom, že Číňan občas nedodá a že kupujeme předražené padělky."

Jen mě tak napadá, jak dlouho necháme nákupní klub BigBrands, aby z nás dělal blbce?  


____________________________________________________________________________

Screenshoty jsou ze stránek: bigbrands.cz, zbozi.cz, heureka.cz, dessue.cz, divacosmetics.cz, sperky3dstyl.cz a vipstore.com

40 komentářů:

  1. njn, když má někdo silnější peněženku než úsudek ... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám taky účet u Big Brands a FashionDays, kdysi jsem tam chodila hodně často, ale naštěstí nic nekoupila, většina věcí se mi nelíbila a když už, tak to bylo rychle vyprodané a já to nestihla. Moc se mi líbí spodní prádlo Victoria´s Secret, jednou tam měli kampaň a šlo dost dobře poznat i z fotek, že to byly padělky. Od té doby tam nechodím. Stejně si myslím, že nejlepší je zajít do kamenného obchodu, vyzkoušet si oblečení, podívat se, jak je kvalitně ušité. Přes fotky se tohle nedá zjistit, hlavně když někteří prodejci retušují oblečení na modelkách, aby vypadalo pěkně, to potom vážně všude trčící nitě nejdou poznat.

    OdpovědětVymazat
  3. tak todle je vážně mazec.jenom zírám co všechno dokážeš vypátrat :D
    doufám, že si tohle přečte co nejvíce lidí a ty jejich kšefty pudou k šípku

    OdpovědětVymazat
  4. Nic proti, ale nabízet v eshopech zboží, které není na skladě, je součástí taktiky i u "zavedenějších" firem, než je nějaký pofiderní BigBrands ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný článek, něco takového mě nikdy nenapadlo =).
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. pěkný padělkování:P....blondýno, tebe si najmu, až dostanu někdy chut koupit si drahou kabelku, nechci se nechat oškubat=)

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  7. poslat na ně obchodní inspekci!

    OdpovědětVymazat
  8. Míša píše - a my kupujeme jak pitomé. To jste se přesně popsala. Ani já ani žádná z mých kamarádek nemá mozek velikosti protonu a tak my nenakupujeme.Maximálně si z takových webů děláme srandu.

    OdpovědětVymazat
  9. já jsem pro bigbrands fotila zboží a musím říct že to bylo děsné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaks to zboží fotila?

      Vymazat
  10. teda pááááááni, na bigbrands jsem se občas chodila koukat, ale to, co by mě zajímalo, bylo stejně už vždycky pryč, takže už tam nelezu! ty ceny mi byly tak nějak jasné, ale že tam takhle čachrujou se značkama? :-o děs!!! proto stále raději nakupuji v kamenných obchodech, jenže bohužel ani tam někdy nemá člověk jistotu... to je svět!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. No jestli to tak je, tak je to humus a jsme národ dementů, kteří neumí nakupovat. Jan

    OdpovědětVymazat
  12. Ha ha, ano taky jsem kdysi byla "trubka" a nadšeně jsem se přihlásila do BigBrands a pak když jsem koukala na ty ceny :D za takova trubka nejsem, vždy jsem si zjistila cenu i jinde, pak jsem se velice rychle z toho super slevoveho obchodu odhlasila! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já se teda musím Bigbrands zastat, koupila jsem si tam tři produkty Benefit. Nehledala jsem si teda cenu na internetu, ale oproti kamenným obchodům to bylo levnější. Přišly mi celkem rychle a všechny tři, pěkně zabalené.
    Teď jsem se tam dívala na trička Burberry a zdálo se mi to trochu podezřelé,ale stejně mě nic nezaujalo. To s těma kabelkama je dost síla, myslím, že si dost rozmyslím jestli ještě někdy budu vstávat kvůli Bigbrands v 6 ráno.
    Ty nápisy vyprodáno na každém druhém kousku už v 6.30 jsou na další odstavec. Jediné co mě vždy naštve, když je vyprodané, tak opravdu zlevněná kosmetika Benefit.
    Na tvůj blog jsem narazila nedávno, ale hned jsem si jej oblíbila, přeji hodně štěstí a čtenářů!;-)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. Blondyno, len som ta chcela upozornit, ze ta cena na tej azijskej stranke su japonske jeny a nie cinske juany. Aj majster sa niekedy utne. :) Kokeshi.

    OdpovědětVymazat
  15. provozuju jeden celkem velky eshop s oblecenim s nekolika kamennyma pobockama.. kdysi davno jsme bylo osloveni jednim z techhle "klubu", jestli se nechceme zbavil outletoveho zbozi. vzhledem k tomu, ze valnou cast nabidky mame v cz exkluzivne (opravdu, ne "exkluzivne" :)), nechtela jsem, aby se objevily na tomhle portalu, takze nic. ale psali, ze neni problem jeden kus od zbozi, tak to se nedivim, ze je vsechno "vyprodano" zavratnou rychlosti :)) jedine, co mne dost mrzi, a cteni komentu nademnou to jen potvrzuje, je spatne svetlo, jake tohle podvodne podnikani vrha na nas poctive. mimochodem nabizime POUZE a vyhradne zbozi (asi 5tis polozek), ktere mame primo skladem na nasem skladu nebo prodejnach, a pokazde, kdyz se snazim nakoupit nejakou elektroniku a podobne, nervuju se, ze "skladem" znamena "mozna skladem u dodavatele", coz tam uz obvykle uvedeno neni.. COI by se jim fakt mohla kouknout na zoubek, tenhle clanek je dost vymluvny, klamavou reklamou pocinaje a prodejem padelku asi nekonce..

    OdpovědětVymazat
  16. nene, je to juan, ackoliv japonsky jen se tak take pise

    OdpovědětVymazat
  17. Diky, diky za osvetu!!! Lena

    OdpovědětVymazat
  18. Vyzera, ze ta stranka je cinska, nie japonska. Keby to boli japonske jeny, tak by ta kabelka stala v prepocte len nieco vyse 102 Kc - co sa mi zda malo. Ale ak su to juany, tak ta cena je nizsia nez v cinskom VIP shope (390¥ = 1250 Kc) - potom kolko su vyrobne naklady? :D

    OdpovědětVymazat
  19. Stránka je čínská, ale symbol u ceny patří japonskému jenu. A když dáš stránku přeložit googlem, tak to taky píše japonský jeny. Takže kabelky za 129 korun. Výrobní náklady v Číně vidím tak na 50 korun. Radka

    OdpovědětVymazat
  20. Ještě se mi líbí,jak u některých šperků je napsáno 3D style, protože to číslo a písmeno 3D od dob Avatara strašně prodává, ačkoli na trojrozměrnosti většiny šperků není nic neobvyklého, ba naopak by mě zajímal 2D šperk :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 3D style, je prý kvůli 3D technologii, stačí mrknout na ten obrázek, kde jsou stránky výrobce těchto šperků ;)

      Vymazat
    2. Ona je to opravdu 3dtechnologie výroby šperků, ale to byste se museli obtěžovat ten web opravdu přečíst....

      Vymazat
  21. Tzv. přeprodej je u internetových obchodů naprosto běžnou praxí, pokud se nejedná o obchod značkový. Ale většinou domluva mezi obchodem a dodavatelem probíhá v rámci pár dnů... Sdílení čísel zboží a fotek je také běžné, dokonce to jinak ani nejde, když prodejce se zbožím ani nepřichází do styku... Samozřejmě se tím nezastávám prodejců padělků a čínských šmejdů za vyšší cenu.

    OdpovědětVymazat
  22. Naprosto skvělý článek, díky.

    OdpovědětVymazat
  23. Menší FYI

    -> V Číně je měna Yuan 元
    -> V Japonsku je měna Yen ¥

    ---

    Japonsko ≠ Čína a to platí dvojnásob, co se cen týče. Nicméně v tomhle případě například kabelka za 730¥ stojí v přepočtu 189Kč :).

    OdpovědětVymazat
  24. Jednou a naposled jsem si objednala šaty na Fashiondays - původní cedulka byla doslova vytržená a dost nešikovně přešitá nějakou jinou (nenápadné - byla nakřivo a jiný rozměr než původní, takže to doslova bilo do očí) - prej luxusní italská značka, hahaha. Takovou černotu by každý omlátil o hlavu kdejakému prodejci na aukru, ale těmto "luxusním nákupním klubům" to krááásně prochází a lidi kupujou a kupujou....

    OdpovědětVymazat
  25. tak já nevim, něco na tom jistě bude, ale na fashion days jsem objednala už asi pětkrát a vše v pořádku. Věci daleko levnější než v kamenném obchodě. Objednávala jsem si tam hodinky Miss Sixty za přibližně 700 Kč a schodou okolností je má moje kamarádka, porovnávali jsme je a rozdíl je akorat v cenně, ona za ně dala 3500 Kč.

    OdpovědětVymazat
  26. shodou, doufam, ze me za to neukamenujete :-)

    OdpovědětVymazat
  27. No myslim, že už ta cena by tě měla trošku nakopnout, za 700 stěží koupíš i pořádné "kvékvéčka"... tomuhle já osobně prostě nějak nevěřím :-O

    OdpovědětVymazat
  28. http://www.xparfemy.cz/Rasenky-v-akci-c-1607.html?utm_source=facebook&utm_medium=ppc&utm_campaign=sekce-rasenky

    Vždy jsem považovala xparfemy za vcelku seriózní stránky. Toto mě ale dostalo. Řasenky Bourjois stojí v parfumericíh kolem 300 Kč, nechápu, kde vzali cenu 590. Stejně tak jsou nehorázně nadsazené "původní ceny" u řasenek Maybelline (490 Kč, cože?) Zdá se, že se z umělého nadsazování cen stává běžní praxe :-/.

    OdpovědětVymazat
  29. Měla jsem zájem o nabídku luxusního povlečení a napadlo mě se podívat, jestli ho nenabízí jiný internetový obchod. A opravdu cena byla o cca 800 kč nižší než u Bigbrands.

    OdpovědětVymazat
  30. A zvažovali jste poslat na ně alespoň ČOI?

    OdpovědětVymazat
  31. Po přečtení článku jsem napsla na d-Test.Chtělo by to kontrolu.Já jsem si objednala šálu Tussardi,ale je to hrůza.Původní cena prý 6.600Kč, nyní 720,-Kč.Myslím, že si ty původní ceny vymýšlí a jestli prodávají ještě padělky, tak to je vrchol.Takže s nimi končím

    OdpovědětVymazat
  32. Čauky všem a blondýně zvlášť,
    jsem úplně zděšená a zároveň moc ráda, že jsem takhle prozřela.
    Na zmiňovaných servrech jsem udělala pár objednávek. A to Miss Sixty, Morellato, Nava, Scholl (dodané z Itálie). Vše mně přišlo v pořádku a vypadalo originálně i jsem to kontrolovala před nákupem, např. Nava v e-shopu ceny uvedené před slevou odpovídaly ceně v prodejně, typ, barva seděly. Ale naposledy jsem koupila jako dárek kabelku "koženou" za 2149,- od Lorenzo Paris model Citizen a tu jsem teda opravdu nikde nenašla. Existuje vúbec tato značka blondýno?
    Děkuji moc

    OdpovědětVymazat
  33. A kdo poradi co mam delat kdyz BBnechce priznat reklamaci,kabelka Burani pul roku stara.Dik
    (Prej popraskana kozenka je normalni za pul rok)

    OdpovědětVymazat
  34. Zdravím hlavně "blondýnu" a děkuji. To jsem pěkná trubka, dost jsem tam nakoupila :-)). Děkuji, za rady. To jsem si myslela, že jsem celkem inteligentí, hmmm. Pravda, ceny jsem si srovnávala, ale e by prodávali padělky, tomu jsem nevěřila. Pošlu na ně kontrolu.

    OdpovědětVymazat
  35. A kde je problém? Prečo si tam už neposlala inšpekciu a neobvinila ich zo zavádzania zákazníka.

    OdpovědětVymazat
  36. Vždy je lépe preferovat kamenné obchody, ale fakt je, že jsem byla nedávno v Designer Outletu v Parndorfu (kousek od Vídně)a jediné dva obchody kde se dalo nakoupit byly Tom Tailor a Ralph Lauren, jinak hadry a krámy. Naopak na BigBrands se mně třeba podařilo koupit hedvábné šaty Just Cavalli za tisícovku, oni dají nejdřív cenu nehoráznou, ale postupně ji snižují. Chce to dobře se orientovat, rozpoznat fejk od orginálu.

    OdpovědětVymazat
  37. Známá věc, mě tohle vůbec nepřekvapuje:o) Hlavně kdekoliv, kde po mě chtějí registraci a podobné blbiny a až poté můžu nakupovat, takovým shopům se obloukem vyhýbám..

    To je právě smutné, tím, že se napakují na lidech, můžou si dovolit mega reklamy, takže většina jde rovnou tam, místo aby nakoupila u menšího, ale spolehlivého prodejce, který si bude jejich nákupu vážit a vyjde ve všem vstříc...

    OdpovědětVymazat