Klub BigBrands se zase předvedl

Tak naštvaný mail jsem už dlouho nečetla. Jedna ze čtenářek si objednala v módním klubu BigBrands. Po Vánocích tam totiž udělali velkou akci. V jeden den bylo všechno zboží v kampani za 500 korun, den potom dokonce za 250 korun.

"Objednala jsem si boty a svetr, za tu pětistovku mi to přišlo docela fajn. K tomu poštovné 150 korun plus platba předem. Nepodařilo se mi zakliknout dobírku. Hned potom přišel mail napůl výhrůžný, ať ještě dnes zaplatím," popisuje Tereza. Zboží zaplatila a za dva dny se nestačila divit. Přišel jí mail z BigBrands, že zboží nezaplatila a objednávka je proto zrušená. Když pak odepsala, co to má být, když platila, přišel jí další mail s prapodivným vysvětlením:, že došlo k technické chybě. A pak ještě další mail s tím, že v BigBrands řádil šotek, a tak prodávali věci, které nemají.








Není to poprvé, co v mailu nacházím rozčilené zprávy právě o nákupu v tomhle klubu. Tak jsem do něj po dlouhé době nakoukla. 

Bohužel jsem si vybrala asi tu nejhorší kampaň, jakou jsem mohla. Byla to hned ta první. 


BigBrands kecá už v úvodu, protože mezi 246 nabízenými produkty není ani jediný od značek Juvena (na kterou jsem měla zálusk, protože jejich krémy miluju) ani Lorenzo. Jen Naf Naf tam je. Tedy spíš byla. Juvena ani Lorenzo není ani v seznamu značek kampaně ani v samotné kampani. 



Z 246 nabízených položek je jich vyprodáno 242. Koupit se dá jedna dámská košile a tři kousky pro děti. A tak listujete a listujete a vidíte jen vyprodáno - vyprodáno - vyprodáno





Nevím, jestli tímhle přístupem chce dát BB najevo, že zákazníci se můžou přetrhnout, aby si u nich nakoupili. Na mě to ale spíš působí tak, že mají k dispozici jeden dva kousky z nějakého výprodeje a jen se snaží působit jako prodejce s velkým výběrem. Jenže těmi fotkami přeškrtanými nápisem vyprodáno spíš nakupující odradí. Přitom určitě není až takový problém zařídit, aby prostě vyprodané věci z aktuální nabídky zmizely. 

Bezva, říkám si, tak mrknu na jiné akce a třeba ulovím nějaký bezva kousek. Jooo, jenže si musím vybrat jedině z jedné jediné kampaně. Objednat ze dvou různých nelze. Asi proto, aby si člověk i dvakrát zaplatil poštovné? Nebo aby zákazník až tak moc nezatěžoval prodejce? To je vážně takový problém zaslat všechno najednou v jednom balíku? 




V každém případě jsem se přesvědčila, že BigBrands mě vždycky jen rozčílí. Naposledy to bylo tehdy, když jsem si objednala sako a přišlo zmačkané, protože ho odesílatel jen tak mrsknul do krabice... 

31 komentářů:

  1. A co teprve když si proklepneš Fashion Days :) To bude teprve na infarkt....reálné dodací lhůty mají tak 4 měsíce a když se po 2 měsících ozveš "Kde máš sakra to zboží", tak ti frajersky odepíšou, že dodavatel nedodal a ty si můžeš leda vysra...t oko :)

    OdpovědětVymazat
  2. I ja sama s nimi mam spatne zkusenosti. V po vanocnich akcich jsem si objednala ctyri podprsenky (jedna stala neco malo pres stovku) a tez mi dorazil email se sotkem.
    Navic kdyz jsem jednou rano vstala pred sestou abych stihla zacatek slev, kdy bylo vse za 500, tak i kdyz jsem to projela hned pri otevreni, tak vetsina byla vyprodana...takze jednie palec dolu :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to si nějaký podnikavec vylepšuje cashflow na Váš úrok děvčata. Pochopila jsem dobře, že ty peníze nevrátili ještě? - to by se mi taky líbilo, kdyby mi několik tisíc lidí poslalo na účet tisíce korun a já si je pak točila v kšeftech. PODLE MNE PODVODNÉ JEDNÁNÍ, ZLODĚJINA - provozovatelé nikdy neměli v úmyslu zboží dodat. Jsem ráda, že jsem si to přečetla, protože jsem uvažovala o tom, že si na Big Brands něco koupím. Fashion days u mě skončily ve chvíli, kdy jsem jimi inzerovaný značkový svetr slevěný z 1600 kč asi na 800 potkala viset na polské tržnici za 450 v přepočtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. boze ty si krava, a co Versace nakupujes u Sappy v trznici. :D :D vetsi dilynu sem nevidel

      Vymazat
    2. netrep sedlak

      Vymazat
  4. Před necelým rokem, jsem z FashionDays objednávala pro mamku přívěsek Benetton. Chtěla jsem jí ho dát k narozkám. Objednávala jsem měsíc a půl před jejíma narozkama, díkybohu že na dobírku. Po měsíci a něco, kdy mi nic nepřišlo a ve stavu bylo čekající nebo něco podobného, jsem jim zavolala, kde je objednávka a že jim to ještě dodavatel nepřivezl. Tak jsem to zrušila a s celým FashionDays jednou pro vždy skončila.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám tiež negatívne skúsenosti s Fashiondays. Objednávala som si rámy na okuliare Versace, po 4 mesiacoch a 2 urgenciách mi napísali, že ľutujú, ale tovar sa im vypredal?! Nechápem lebo keď končila kampaaň, ani pri jednej položke nebolo napísané vypredané" Vrchol bol, keď v priebehu mesiaca ten istý tovar ponúkli vo výpredaji, za nižšiu cenu!
    Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Mna by zaujimalo, kto tie strasne kusky na fashiondays kupuje. Vacsinu veci odtial by som nechcela ani zadarmo.

    OdpovědětVymazat
  7. Fashiondays se snažilo jen ze začátku, jak ten svůj "business" rozjíždělo. Teď, když jsem častěji za hranicemi vidím, že i ty jejich outletové věci prodávali s minimálními slevami. Teď tam mají kolikrát značky, které si vycucali z prstu. Pro mě Fashion Days, Big Brands, Stilago a podobné stále ještě nezaplnily na trhu díru, po světových značkách za outletové ceny....

    OdpovědětVymazat
  8. Bohužel něco podobného jako slečně v úvodu (prodávali něco, co fyzicky již neměli, a následně několik týdnů zatloukali) se mi stalo i na ASOSu :( A to jsem je vždy považovala za korektní prodejce.

    OdpovědětVymazat
  9. souhlas s anonymem výš, tohle neni žádnej šotek, ale podvod od začátku do konce

    pragueneedsmorestyle

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem hlavně přesvědčená, že se u těchto obchodníků často jedná o padělky. Objednávala jsem si u Big Brands 3 kabelky Just Cavalli a to, co mi přišlo, by se styděl prodávat i náš Vietnamec. U jedné byl dokonce vytržený zip. Peníze mi vrátili, ale stejně je to podraz. U brýlí jsem si jistá na 100%, mám odkaz na čínského výrobce fake brýlí v různé kvalitě - od špatných po nerozpoznatelné, samozřejmě za různé ceny. V nabídce ty samé modely, které letos prodávaly FD i BB. A shodou okolností je čekací lhůta na velkou objednávku 4 týdny. Takže naši obchodníci zjistí přibližnou lhůtu u Číňana, dané zboží inzerují na webu a my kupujeme jak pitomé. Co na tom, že Číňan občas nedodá a že kupujeme předražené padělky.
    Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja som si nedavno objednala kufre cez bigbrands , cista cina. :(.

      Vymazat
  11. Vaše zkušenosti mne opět utvrdili v tom, že přes net nakupovat nebudu. Co si neosahám a podrobně sama před zaplacením neprozkoumám neberu.A také mi hodně vadí ty podivné platby předem, nedej bože rovnou platební kartou. Brrr... To je jako bych se týden před nákupem v potravinách rozhodla, že potřebuji 10 rohlíků, 1 máslo a 1l mléka, zaplatila to dopředu a teprve potom si to šla vyzvednout, doufajím ze nebude váznout dodávka.
    Mallena

    OdpovědětVymazat
  12. Tak už seš na Módním peklu :-)

    OdpovědětVymazat
  13. na fashiondays jsem si koupila kalhoty bez problémů, ale to s tou vyprodaností mě štvalo až jsem tam přestala chodit a jejich maily vytrvale rovnou mažu. shit

    OdpovědětVymazat
  14. Na Fashion days mi 2 objednávky ( šlo o boty ) sami po 2. měsících zrušili, že jim dané zboží dodavatelé nedodali či neměli na skladě, ale jinak boty Scholl, který jsem si zde objednala za 2800 poslány včas, jsou perfektní a nemohu si stěžovat. Halenka či pořadač a sešity Victoria Frances, též si nemohu stěžovat. Pozítří si mám od nich vyzvednout vestu z pravé vepřoviny a s pravým beránkem, tak doufám, že to bude opravdu pravé. 1500 Kč za umělinu opravdu dávat nechci. Spíše jsem s tímto internetovým outlete spokojená.

    OdpovědětVymazat
  15. No a spíše hodně naštvaná jsem na Stilago. Místo šatů velikosti 40 mi poslali 44 :( takže úžasné. V prosinci jsem spolužačce objednávala údajný náhrdelník Guess, který měl být zabalen v dárkové černé krabičce a měl být k němu i certifikát o pravosti. Došel mi daleko dříve s čímž jsem nepočítala a radost mi to moc neudělalo. No, ale místo náhedelníku došel titěrný náramek v nemálem ušmudlaném bílém PES pytlíčku a nálepkou Made in China. Místo certifikátu kartička se slečnou a nápisem Guess. Mé pocity? Nechtějte vědět.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak co se BB týče, já si zatím nemohu nijak výrazně stěžovat. Ano, mají hrozně dlouhou dobu dodání, ano ty hurá Sales akce jsou naprd, ale jinak kdykoliv jsem si cokoliv objednala, došlo mi to v pořádku, originál. Jednou jsem musela vracet kabát, protože mi byl malý a normálně mi poslali peníze na účet do 14 dnů, takže podvodníky bych je rozhodně nenazvala (záležitost kabátu je stará tak tři týdny), spíš podle toho co píšete v tom mají občas opravdu jen bordel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. I já si z BB několikrát objednávala, zboží došlo v pořádku a v mém případě se jednalo o originály. Je pravda, že dodací doba je dlouhá, ale u každé věci uvedena... Spíš si nejsem jista originalitou u fashion days, tam jim asi dodávají zboží kluci z tržnice :)

      Vymazat
    2. nooo ja si nie som ista ani originalitou pri BB, objednavala som dekoracne nalepky talianskej znacky...prisli mi nelepky zrejme cinskeho obchodu...Usudzuje z nadpisov v cinskych znakoch a kvality prevedenia. SOm to zbalila a poslala naspat so staznostou, zatial cakam na vratenie penazi, takze uvidime. Takze moj prvy a posledny nakup.

      Vymazat
  17. Tak to máte opravdu štěstí, mně zboží nedodali s tím, že je vyprodábno (ano, a po pár týdnech ho měli v akcio znovu), vrácení peněz jsem z nich ale lámala asi půl roku. Neodpovídali na maily, na telefon se jim nedalo dovolat a když už, slíbili vše prověřit a ozvat se. Neozvali... Nepomohlo ani vyhrožování právníky, až když mi právník skutečně pomohl sepsat žádost o vydání platebního příkazu, kterou jsem jim vložila na FB stránku, najednou peníze byly.

    OdpovědětVymazat
  18. diky za článok!!!!! aspoň som dnes neobjednala hodinky z fashiondays za 80€ mamke na narodeniny, ktoré má o 2 mesiace!

    OdpovědětVymazat
  19. Ja jsem na fashiondays objednavala asi 6x, vse od zacatku listopadu, zatim dosly 4 balicky. Vetsinou je dodaci lhuta delsi nez avizovane 3-4tydny, ale po pocatecnim vzteku uz jsem si na to zvykla a proste s tim pocitam... Jejich komunikace se mnou ohledne delky dodavani je docela vzorna, vzdycky odpovidaji do druheho dne, i co se pripadnych reklamaci tyce. Nektere vyrobky dosly v supr stavu, krasne zabalene, v originalnich obalech, jine trochu nahazene do krabicek, ale hadam, ze je to spis chyba dodavatelu nez samotneho prodejce (samozrejme, ze za to FD jako prodejce zodpovida, ale beru to spis z hlediska logistickeho). Co se tyce ruznych fake vyrobku ci falesnych slev - samozrejme si kazdeho vyrobce trochu na netu nejdriv proverim, podivam se, za kolik se vyrobky prodavaji v zahranici, a pak teprve objednavam. Je to trochu adrenalin, skoro jako lovit v sekacich, akorat tady clovek kupuje doslova zajice v pytli. Pocitate-li s tim, pak nevim, proc je nazyvat podvodniky :)

    OdpovědětVymazat
  20. viem,ze vsetky modne domy si davaju robit tovar v Cine a pod.,teda tam, kde ja lacna pracovna sila,aby na tom zarobili co najviac,tak neobstoji namietka,ze je to vyrobene v Cine...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to ze je to vyrobene v cine, je ok, samozrejme chapem, ze vyrobca chce tovar vyrobit s co najnizsimi nákladmi, ale ide o to, ze kazda znacka ma vystupne kontroly kvality a samozrejme ochranne prvky a ked na tovare chyba toto+kvalita prevedenia, sitie, material nezodpoveda tak nech sa na mna nik nehneva, tak v takom pripade mam s tym problem a citim sa oklamana. Jednoducho sa treba riadit heslom, ked nieco vyzera az prilis dobre je za tym nejaky hacik...

      Vymazat
  21. Je to pravda ze FDays ma delsi cekaci lhuty ale nikdy jsem nemela s nima problem s reklamaci,treba i rok nosene boty,s Big brands mam ten problem a proto neporucuju,oni rikaji ze taska kozenka nosena 5 krat je popraskana nosenim,a to ji mam pul roku starou za 1000kc

    OdpovědětVymazat
  22. V říjnu 2013 jsem si u Fashion Days objednala šálu Burberry.. Na stránkách píšou, že prodávají jen originální zboží. Po měsíci a půl mi napsali, že objednávka byla stornovaná protože (a to se podržte) "zboží z kampaně Burberry neprošlo naší kontrolou kvality"!!!

    Docela mě pobavilo, že nějaká asi česká firma Fashion Days kontroluje kvalitu britské? luxusní značky Burberry.

    Nicméně pár dní na to udělal to samé Slevomat. Objednala jsem si šálu Mila Shon a Slevomat píše: "Náš dodavatel bohužel nedoručil několik kusů zboží, které jsme nabízeli, a z tohoto důvodu nemůžeme vaši objednávku plně uspokojit. Moc nás to mrzí. "

    Slevomat má alespoň výmluvu, nad kterou se ani na vteřinu nepozastavíte. Ale Fashion Days mě pobavili a rozhodně moje první nepovedená objednávka, byla i objednávkou poslední.

    Renata

    OdpovědětVymazat
  23. s tou šálou Burberry mam stejnou zkušenost, nicmene jsem si před vanoci obednala sadu kufrů Corinne Cobson, kufr nevydrzel jednu jedinou! cestu letecky do Francie. Uvidim, jak proběhne reklamace

    OdpovědětVymazat
  24. Pracovnika z Fashion Days zajebem ako svinu pri zabijacke!!!!zabijem tie svine ojebavacke!!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Pokud tě to uklidní, tak tyto svině ojebávacké taky vyjebávaj se svými zaměstnanci.

    OdpovědětVymazat