Superpřekupník Johnny John, dobrý kšeft a předražené "repliky"

Říká si Johnny John, je z Českých Budějovic a upozornilo mě na něj tolik lidí, že jsem ho nemohla neokouknout. A můžu říct, že jsem vážně koukala. Je to totiž jeden z největších prodejců padělků, jaké jsem kdy vůbec zaregistrovala.



Johny John má všechno. Boty, kabelky, šátky, sluneční brýle, oblečení, hodinky i šperky. A neprodává nic obyčejného! V jeho nabídce jsou třeba značky Jimmy Choo, Christian Louboutin, Louis Vuitton, Chanel, Prada, Fendi, Gucci, Dior, Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, Miu Miu, Hermes, Marc Jacobs, Balenciaga, Lacoste a spousta dalších. Jen v albech na facebooku má skoro 14 tisíc fotek. Ano, nespletla jsem se. Skoro čtrnáct tisíc.  Tenhle superpřekupník se s tím zkrátka nemaže.



Protože se na jeho překupnický profil na Facebooku dostanou jenom lidi, které má v přátelích, prodává třeba i na sBazaru, pod nickem ilove*. Ale k tomu se ještě dostanu. 

Johnny John samozřejmě nikde neuvádí žádné obchodní podmínky, žádný kontakt, adresu nebo telefon. Jediné, co se dá z jeho stránky vyčíst je jeho mailová adresa weadorbrands@gmail.com, a pak taky to, že prodává zboží z eBay nebo Taobao. Jestli se vůbec dá koupené zboží reklamovat, to pro jistotu taky nikde neuvádí. 

Ještě než jsem se dostala k samotné nabídce, dost mě překvapilo, že Johnny John ani trochu nepopírá, že prodává padělky. Dokonce to statečně hlásá do světa. Jen nelegálním padělkům říká "repliky". 








A tak nějak automaticky předpokládá, že jeho zákazníci chtějí jen padělky. Proto třeba neprodává značku Guess. Originály nevede a výroba "replik" Guess se prý nevyplatí. 


Jak moc jsou ty jeho padělky kvalitní, se dá občas zahlédnout i na fotkách. Následující tři fotky jsou z kolekce fejků značky Christian Louboutin. Jedny takové boty prodává minimálně za 2 200 korun, většina z nich ale stojí až dvojnásobek.  Na první pohled jde o velmi laciné a nekvalitní pokusy o luxusní boty. Křivé švy, příšerné lepení, odrbaný materiál, zvlněné podrážky. Za tohle bych nezaplatila ani čtvrtinu požadované ceny. Mám křeč v obou chodidlech, jen tuhle hrůzu vidím. Boty s podobně vysokými podpatky nosím. Jenže aby se v nich dalo chodit, musí být precizně konstruované a vyvážené. Dost se obávám, že tyhle boty k chůzi moc nebudou. 






Johnny John má opravdu neuvěřitelný sortiment. Dokonce prodává i takové modely prestižních značek, které samotné firmy vůbec nevyrábějí. Ale co. Je na tom napsáno Gucci, tak to je prostě Gucci, žejo. Lidi to koupí. I když je na první pohled jasné, že jde jen o padělky z čínských fabrik. Johnny John se ani nesnaží na fotkách kamuflovat čínské znaky a odkazy na TaoBao, což je jeden z nejprofláklejších webů, který se padělky jen hemží.




Stejně jako jiní prodejci padělků, ani Johnny John není charita. A protože chudým českým děvčatům a chlapcům zprostředkovává jakože "luxusní" zboží, má taky luxusní ceny. 



Lodičky, které proslavil seriál Sex ve městě, byly sice v módě už před několika roky. Ale je to jakožeBlahnik, žejo. Johnny za ně chce 3 400 korun. Možná je koupil na webu eastoffer.com za 54 dolarů a přirazil si 2 300 korun za to, že spřátelenému prodejci v Číně dohodil kšeft. 




Úchvatné sandálky od jakožeGucciho stojí 3 300 korun. Čínský web 36171.com je nabízí za 298 juanů. I s dopravou. Tedy za necelou tisícikorunu. 








Kabelku skoroChanel zlevnil z devíti tisíc korun na polovinu. V Hongkongu se prodává ta samá.  Za 331 hongkongských dolarů, to je v přepočtu asi 890 korun. Tomu říkám kšeft! 

A velmi podobné je to i u dalších kousků, které jsou na profilu Johnny John k prodeji. 

Celé to funguje jednoduše. Johnny John má pár dodavatelů z Číny a Hongkongu. Když sežene kupce na nějakou kabelku, boty nebo jiný úžasný označkovaný kousek, zkasíruje peníze na svůj účet, malou část z nich pošle dodavateli a rovnou mu připíše i adresu kupujícího. Dodavatel pak balíček z Asie pošle rovnou kupci. A když si fikaný kupec, který se taky touží stát překupníkem, připlatí 180 korun, dostane se zásilkou i účten. Tedy, samozřejmě účtenku přímo od jakoževýrobce, třeba od Louise Vuittona. Na téhle je uvedená cena 425 eur. 




Kdo by si rád koupil laciný čínský šmejd za velké peníze, i když nemá profil na facebooku, nemusí zoufat. Johnny prodává ve velkém i na sBazaru. Jen nějak nechápu, jak je možné, že i když v popisech nabízených kusů rovnou natvrdo píše, že jde o padělky, pardon repliky, to zní líp,  administrátoři sBazaru v klidu takové inzeráty schvalují. Jooo, já zapomněla. SBazar má samozřejmě provize z prodeje, proč by teda nepodporoval velkoprodejce padělků, když mu to vynáší. 



Teď se budu nejspíš opakovat, ale fakt to nechápu. 

Nechápu, proč jsou lidé ochotni platit fakt nehorázné peníze za padělek, který je často za čtvrtinu ceny k sehnání v každé druhé asijské tržnici.  

Nechápu významné weby jako je sBazar, že tenhle typ nelegálního rádobypodnikání s klidem podporují. 

Nechápu ani tyhle prodejce. Už jen z Facebooku a profilu na sBazaru je jasné, že Johnny John prodává fakt ve velkém a že hloupé české holky mu cpou tisíce jen za to, že jim v balíčku přijde bezcenné cosi, co má na přibližně správném místě přibližně odpovídající logo velké firmy. 

Milí kupci padělků, mám pro vás jednu špatnou zprávu: Skoro všichni okamžitě poznáme, že se vám na rameni nehoupe kabelka za třicet nebo padesát tisíc korun, ale šmejd z tržnice. A tím opravdu dojem na nikoho neuděláte. 

_________________________________________________________

Screenshoty: facebook.com, taobao.com, ioffer.com, 36171.com 


104 komentářů:

  1. Já nechápu,že někdo může po něčem takovém toužit a nedej boha za to i zaplatit.
    Než bych tahala falešnou "Vitonku",radši nebudu mít nikdy žádnou...a že po ní sakra toužím :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no přesně! podle mně se na originál vuittonku dá našetřit, sice to bude nějakou dobu trvat, ale dá se to, když nebudeš chtít žádnej supervelkej model, ale třeba psaníčko. To stojí asi osm tisíc... Já si chci nadělit vuittonku ke třicetinám, ještě rok budu šetřit, mám na to extra prasátko kam hážu padesátky a bude moje!

      Vymazat
    2. Co je na těch kabelkách tak úžasnýho? Mně nepříjdou nějak super krom toho že ji člověk má od LV :D

      Vymazat
    3. přesně tak!! našetřila jsem si na LV kabelku ke dvacetinám a zas tak strašný to nebylo :) sice bych mohla mít za tu cenu 15 jakožeLV, ale radeji jednu pořádnou na "půl života", nebo alespoň do dalšíc kulatin :)

      Vymazat
    4. Niki - Mně se od LV líbí snad jen jediná a to Passy. :)

      Vymazat
    5. Jo, taky se mi líbí jedna od Vuittona... Ale když nemám zbytečných 30 litrů - a šetřit musím na důležitější věci - přece se nesnížím k blbé replice, kterou každý pozná na sto honů, a nebudu cpát peníze nějakýmu šmejdovi?

      Vymazat
  2. Johnny John, to je správný jméno pro překupníka, úplně mi to sedí! Drsnej Johnny John. Tlustej Johnny John. Pašerák Johnny John. Johnny John s tlupou kozatejch blondýn ověšených fejkama kolem sebe. Šmejdskej Johnny John.


    Yeah.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. but the gunman was being chased :))

      Vymazat
  3. Ty modrý lodičky moc pěkné, ačkoli z fotky bych se bála, že se začnou každou chvíli odlepovat...
    Honzík nedělá nic jiného, než obchod s lidskou blbostí. A dokud budou lidé blbí, bude mít o kšeft postaráno. Stejně jako fůra potravinových prodejců...

    OdpovědětVymazat
  4. Podívejte se Blondýno, já vím, že Vás rozčílí, pokud si třeba koupíte něco za 1800 a zjistíte, že jinde to mají za 600 kč. Ale to co nazýváte překupníkem je normální obchodník. Existuje několik druhů podniků,některé jsou výrobní, některé obchodní, některé služeb.

    Pokud tedy vy něco vyrábíte a chcete svoje výrobky dostat k lidem, nejrozumější není budování vlastních filiálek po celém světě, ale nakontatkování obchodníků, kteří vaše zboží nakoupí za dohodnutou cenu a dále už jej prodají za cenu, která pokryje jejich náklady a přinese zisk - to jsou ti vaši překupníci. Překupníky jsou veškteré markety s potravinami, veškeré oděvní řetězce - ty si to oblečení nevyrábějí, přeci - nasmlouvají si s výrobcem, že ten a ten typ oblečení bude označen jejich logem, značkou a pak jim bude dodán k dalšímu prodeji. Od orientálních kupců přes naše hokináře až po luxusní řetězce s módou a parfumerie - všechno to jsou překupníci, protože nakupují zboží za účelem dalšího prodeje. Nevím, co vám na této činnosti pořád vadí, ale stála za vzestupem lidstva na evolučním žebříčku jako takovým.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím že Blondýně vadí to lhaní, přetvařování se, obchodní nepodmínky, úniky na daních a hlavně kupující bezmozci.

      Martina

      Vymazat
    2. Máte samozřejmě pravdu. Nejsem moc znalý v ekonomii, ale odborník by Vás pravděpodobně poučil, že na trhu funguje ještě jeden faktor a tím jsou informace. Kupující koupí i dražší věc, protože nemá informace, který jiný obchodník ji prodává levněji (anebo k tomu obchodníkovi nemá přístup). Ale najít si na internetu informace o tom, kde je dané zboží k mání za zlomek ceny, je otázkou pár okamžiků. Myslím, že Blondýně (a většině z nás) zůstává stát rozum nad tímto.

      Vymazat
    3. "hlavně kupující bezmozci"- to bude ten problém, stejně jako prodejce i kupující je svéprávná osoba, která je zodpovědná za své rozhodnutí.Pokud se takový člověk rozhodne investovat peníze, které vydělal do takového zboží, je to jeho rozhodnutí. Jednou jsem se napálila na slevomatu...beru to jako poučení, že si mám dávat pozor, nejdřív si udělat průzkum o zboží, a že se mám těmto webům vyhýbat. Pokud někdo prodává veřejně padělky, měly by to řešit příslušné úřady a zákazník hold si musí dávat pozor. Nelíbí se mi to, ale je to realita.
      Eliška

      Vymazat
    4. Tím říkáte, že činnost Johhny Johna je podle zákona absolutně čistá? Nehledejte ironický podtón, vážně mě to zajímá.

      Vymazat
    5. Hlavním problémem je to, že se prodávají padělky (ilegálně) a ještě k tomu si za to ti zprostředkovatelé účtují neuvěřitelné marže.

      Vymazat
    6. Pro Anonymní 7:51 - A co takhle si prostudovat naše zákony a zjistit, že prodávat padělky pod originál značkou je nezákonné. Tyhle plky o tom, že se jedná o běžný obchod si nechte. Ostatně s vaším názorem k nelegálnímu obchodování bych se nechlubila, hloupost a s ní spojená arogance z Vašeho příspěvku přímo řve.

      Vymazat
    7. Anonym v 7:51 neřešil skutečnost, že se jedná o padělky. Šlo mu o to, že na vysoké marži není v zásadě nic odsouzeníhodného. S čímž se dá podle mne zcela souhlasit. Zarážející je, jak jsem uvedl výše, že se někdo nepodívá na net a nekoupí to levněji (v jiném ilegálním krámu). Nechoďte na mne s neznalostí angličtiny, eshopy jsou většinou tak jednoduché, že se to zvládnout dá, nebo někoho poprosím. A klidně mu zaplatím za hoďku času, pořád se to vyplatí.

      Vymazat
    8. Anonyme z 18:22 já jsem ten původní Anonym z 7:51 - buďte tak laskava či laskav a přečtěte si můj příspěvek ještě jednou - prodávání padělků se skutečně netýkal. Z vašeho příspěvku zase "řve" hrubost, ignorance a omezenost kořeněná velmi nízkým sebevědomým. Jděte seřvat maminku, já na vás nejsem zvědavá.

      Vymazat
    9. Anonyme z 7:51 - hokynář se píše s tvrdým Y

      Vymazat
  5. Ještě budu reagovat na příspěvek pan Rulandské - to si myslíte, že by bylo efektivnější, kdyby vám každé ráno zaklepe na dveře váš výrobce sušenčiček Opavia, potom výrobce mléka, potom výrobce uzenin, potom výrobce vašeho oblečení, potom výrobce novin, potom výrobce zubních past - místo toho, abyste tyto komodity nakoupila v obchodě, který je tím zlým překupníkem a tyje z vaší hlouposti?

    Začíná to tady zavánět inteligencí sluníčkových mimískových mimibazarovských matek.

    Dámy slunko kvůli vám nevyjde o hodinu dřív a svět se nezastaví z objevu, že na nákupu a prodeji zboží se dá vydělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážená(ý) anonymní,
      já bych zejména velmi důkladně rozlišovala mezi obchodníkem a šmelinářem...

      Vymazat
    2. Děláte si legraci? Pokud by byla pasta kvalitnější, mléko čerstvější a zelenina křupavější, tak mi vůbec nebude vadit obíhat jednotlivé krámy i kdyby byly dražší jde o kvalitu, více peněz by šlo i výrobcům a měli by větší motivaci se snažit a dělat to ještě lepší. A navíc jsou to PADĚLKY!!!! A je to nelegální

      Vymazat
    3. A k nám už jezdí mléko a sýry a pekaře máme na rohu. A mléko je i se smetanovou čepičkou, chleba kváskový a ne z mletých starých chlebů a vydrží bez plísně jedlý týden :)

      A kdyby mi u dveří zaklepal výrobce sušenčiček Opavia, tak ho nakopu do prdele :)

      Vymazat
    4. A k nám už jezdí mléko a sýry a pekaře máme na rohu. A mléko je i se smetanovou čepičkou, chleba kváskový a ne z mletých starých chlebů a vydrží bez plísně jedlý týden :)

      A kdyby mi u dveří zaklepal výrobce sušenčiček Opavia, tak ho nakopu do prdele :)

      Vymazat
    5. Chtěla bych vás vidět, jak obíháte šedesát obchodů týdně po celém městě, ve kterých máte navíc i dražší zboží, pro pocit, že vy přece nakupujete super kvalitu. Za měsíc budete zase v supermarketu :) On ten čas a energie taky mají nějakou hodnotu.

      Mimochodem na konceptu "křupavá zeleninka a dobroučký chlebíček od místního obchodníčka" se teď docela drsně rejžuje, ceny za biovýrobky se napalují do nebes, protože "kvalito-snobi" za to zaplatí skoro cokoliv.

      Přitom třeba na farmářských trzích dost prodejců taky jen překupničí s obyčejnou dovozovou skleníkovou zeleninou a nemáte šanci to poznat. Reflex nebo někdo takový na to dělal test, zkoušeli prodávat zeleninu ze supermarketu na farm. trhu a nikdo, vč. pořadatelů, se nezajímal o to, odkud ty věci pochází. Prodali je s 300% přirážkou a všichni zákazníci rádi klopili....

      Takže si běžte líznout své smetanové čepičky s kváskem a nežerte to tak moc tady...:))

      Vymazat
    6. No má-li někdo čas obíhat pekaře, řezníky, zelináře a všechny ostatní, ať obíhá. Pak teda ovšem nevím, kde na to bere peníze. Kdo musí do práce, aby si vydělal, je rád, když stihne jídlo nakoupit v supermarketu a všechno ostatní doma večer na internetu...

      Vymazat
  6. Myslím, že tady je někdo trochu mimo mísu. Tady nejde o žádného distributora, který by nakupoval zboží od prodejce a pak je rozvážel do obchodů, platil všechny možné licence, daně a v případě nutnosti řešil reklamace tak, jak se ze zákona sluší a patří. Tady jde o normální českého Honzu, který je prachsprostý šmelinář, přivižuje se na ostatních lidech, vlastně na nás všech, a jeho činnost je nejméně nezákonná. Pochybuji, že má vyřízený živnostenský list a povinně odvádí všechny daně, pojištění a tak dále. Druhou věcí je to, že se najde dost hloupých a finančně negramotných lidí, kteří ho v tom podporují. Nahlásila bych ho úřadům. Ale jo, vždyť mi vlastně ani nevíme, jak se jmenuje... hmm...

    OdpovědětVymazat
  7. Hlavní o co jde, je, že prodává fejky... :/
    Tyhle články mám ráda, aspoň na ty vyčůránky někdo upozorní.

    OdpovědětVymazat
  8. Nejde na tyhle lidi podat trestní oznámení? Když můžu dělat razie na tržnice nemůžou udělat razii i na takovýho člověka? AHA já zapomněla že jsem v ČR a taky dostane člověk kterej zpronevěří peníze 50 let a člověk kterej zabije děcko 7 let... Je to BORDEL!! (a bez hvězdiček, protože hvězdičky z toho mají lidi akorát kolem hlavy, tak abych jich měli dost...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podejte podnět k prověření ČOIce, jde to i přes internet ;-)

      Vymazat
    2. Na Vietnamské tržnice se pořádají razie ve velkém i když jsou to ty samé padělky u vietnamců každý ví na čem je a navíc jsou ty ceny směšné, to co si kupuješ si prohlídneš a osaháš ale tady to??? Stejný hnus co na tržnici xkrát dražší a bez možnosti vrátit.

      Vymazat
  9. Ty falešné vuittonky jsou jako mor, denně jich potkávám víc a víc, na první pohled pozná pravou snad každý, kdo ví, že se šijí z jednoho kusu kůže a logo je proto z jedné strany obráceně. Zatím jsem žádnou pravou nepotkala. Kdyby je nosili aspoň pindulíny, ale ona jí mám přes rameno tetka ze statku k tomu květovanou halenu a sandály, tohle nepochopím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale práve také "tetky" nevedia, že je to fejk, ani si ho nechceli kúpiť. Proste videli na tržnici kabelku, ktorá sa im páči.
      A mám pocit, že som v ohrození si niekedy omylom nejaký taký fejk kúpiť, pretože sa v značkách vôbec nevyznám :D

      Vymazat
    2. Nějak nechápu "ž... a logo je proto z jedné strany obráceně" Prosím o vysvětlení, zajímá mě, jak poznat fake Vuittonky :)

      Vymazat
    3. Logo je z jedné strany obráceně, protože se kabelky např.Speedy vyrábí z jednoho kusu kůže, takže jsou znaky na jedné straně normálně a na druhé hlavou dolů. Navíc jsou znaky tak srovnány, že u zipu nahoře jsou dokonale zrcadlově proti sobě.http://cdn2.purseblog.com/images/2010/06/Louis-Vuitton-Speedy.jpg
      Stačí si kabelky pořádně prohlédnout na oficiální stránce. Jinak je celkem nesmyslné kupovat za 3-4tisíce padělky kabelek, když si stačí našetřit cca 13t, což není pro nikoho nereálné(pro nikoho, kdo o ní velmi stojí)
      Dogii

      Vymazat
    4. To není pravda, že je VŽDY z jedné strany obráceně. Já mám kabelku z Pařížské a obráceně rozhodně není.

      Vymazat
    5. Psala jsem snad, že jsou u všech modelů??? Je tam např. u Speedy, tak se hned neplaš.

      Vymazat
    6. No nemyslím si, že když někdo koupí něco značkového v butiku v Pařížské, tak že je to zaručeně originál. Radši se o tom moc nemluví, ale i značkové obchody v Čechách prodávají fejky. A že se fejky už v Pařížské našly a cizinci jsou na to upozorňováni....

      Vymazat
    7. tady je to samej odborník

      vuittonky se většinou z kůže nevyrábí! rozhodně ne ty, o kterých mluvíte a které někdy mivají potisk na jedné straně obráceně - ty se vyrábí ze speciálního impregnovaného plátna
      odtud taky název jejich typu - např. monogram canvas (ta nejklasičtější tmavě hnědá se žlutými logy), canvas je plátno

      pak třeba typ epi leather, taková ta vráskovaná kůže, je už podle názvu ... kůže, překvapivě

      Vymazat
    8. Kdyby je nosili aspoň pindulíny, ale ona jí mám přes rameno tetka ze statku k tomu květovanou halenu a sandály, tohle nepochopím.- :D :D

      Vymazat
    9. Takže ty s klasickým monogramem nejsou z vnější strany kožené?(pozor píšu vnější) No to je mi věc, myslela jsem, že kůži ještě poznám :D

      Vymazat
    10. Niki - tetce to prominu, pindulíně nikdy, protože ta si záměrně pořídila padělek Lojzy Vitóna a za tři táci si namísto kvalitní a hezky ušité kožené kabelky raději pořídila nekvalitní padělanej šmejd . U tetky ze statku se může jednat o to, že ji chňapla při nákupu v tržnici, protože se jí líbala, popř. podobnou má sousedka vedle z chalupy. Nicméně, neznalost neomlouvá.

      Vymazat
    11. Nene,je to upravené plátno. Z kůže jsou jen "držátka" a nejaké části u zipu a tak.

      Vymazat
    12. tu je stránka, ako poznať pravú LV...
      http://zena.centrum.cz/moda-a-krasa/clanek.phtml?id=737117#utm_medium=stylebox&utm_source=centrumHP&utm_content=position-2

      Vymazat
    13. Dogii: 13 tisíc za Vuittonku? ta, kterou chci, stojí 31 tisíc a to se jen tak nenašetří

      Vymazat
    14. Fakt by mě zajímalo, co na těch vuittonkách všichni vidí. Vždyť jsou hnusné jak hovado.

      Vymazat
    15. Kdo našetří třináct, našetří i jednatřicet, když zatne zuby. Někdo ovšem nenašetří ani deset, ať zatíná co chce.

      Vymazat
  10. ja neviem čo sa tu stále rieši.. veď je nad slnko jasne, že na pochybných facebookovskych obchodoch sa nebudú predávať prave "chanellky, wuittonky" a bla bla.. a ľudia čo tam nakupujú o tom predsa vedia. Len blb by čakal originál, či super kvalitný výrobok...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Problém je, že je těch ''blbů'' plný facebook a vážně si myslí, že to originál je.
      Dogii

      Vymazat
    2. Řeší se to proto, protože prodávání padělků je protizákonné ! ! ! A za druhé proto, že způsob prodeje tohoto "e-shopu" pravděpodobně taky nebude úplně legální.

      Vymazat
    3. No ano, ale to mají řešit orgány státní správy. holt dokud bude poptávka, bude i nabídka. mě těch slečen líto není, když mají tolik peněz na vyhazování z oken z blbosti a faky, tak ať si to užijou.. škola života je nejlepší škola ale má holt vysoký školný..

      Vymazat
  11. Dokud to lidé budou kupovat, tak se prodejci padělků budou mít dobře... To je prostě všechno o blbosti těch zákazníků, jestli je někdo ochotný koupit si kabelku odporné kvality s falešným logem za cenu, kterou by zaplatil za neznačkovou, ač kvalitní koženou kabelku, která bude nějak vypadat, tak to je prostě smutný... Nevím, k čemu to těm lidem je, vždyť to pozná i poloslepec, že je to padělek. Ale lidé si říct nedají, tak prosím :-) Kupujte předražené padělky vesele dál...

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych ho zavřela, až by zčernal, HNUS!!! Ale potvrdilo se mi, co říkám pořád - na lidské blbosti se vydělává nejlíp

    OdpovědětVymazat
  13. Ano, Johny vládne padělkům v ČR. Už jsem se sním několikrát kvůli tomu střetla, ale poté co jsem mu napsala komentář k jeho krásným repliká, vrhlo se na mě asi sto slečen, které ho zbožnují. Můžou přeci díky němu mít doma konečně tu vysněnou "Vittonku". Škoda mluvit. Jinak souhlasím, nechápu, že mu to pořád prochází!

    OdpovědětVymazat
  14. Jo a snažila sem se napsat na sbazar, na mail se stížnostmi, ale on nefunguje, opravdu zvláštní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi jim Johnny šoupnul něco v krabici od vína, víme..

      Vymazat
  15. Ja nechapu, ze to porad jeste nekdo kupuje!Sakra holky pochopte uz, ze ten kdo pozna pravou LV od falesne, tak tomu jste pro smich a ten kdo to nepozna, tomu je sumak, co mate na rameni!Obdoba toho, ze si chlapi na auta lepi nalepky Brabus, AMG a podobne a maji tuctovy mercedes.What is wrong with you people??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tom sa vždy strašne s priateľom smejeme. Nechápem, načo si niektorí ľudia kupujú všelijaké AMG pakety. Buď mám to AMGčko, alebo ho nemám a keď ho nemám, tak si nebudem kupovať také disky a nárazníky a neviem čo. My máme tuctové Cčko kombi a čo. :D
      Bibiana

      Vymazat
  16. A nejde na totoho pána upozornit Českou obchodní inspekci? Ať se na jeho "živnost" podívá blíže..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.coi.cz/cs/
      Dá se to nahlásit online

      Vymazat
  17. Skvělá práce, Blondýno. Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  18. Ja nikdy nepochopím potrebu kupovať si fejky, ešte k tomu tak predražené, že sa mi skutočne oplatí skôr šetriť na originál. Ten aspoň vydrží a bude mi stálicou v šatníku niekoľko rokov (špeciálne pri kabelkách nie je o čom). Niežeby som sa nutne hnala za značkami, to vôbec nie, keďže teraz sú pre mňa absolútne nedostupné, ale ak by som po nich naozaj tak túžila, radšej by som dlhší čas bokom odkladala peniaze a raz si spravila radosť...

    secrets-of-wonderland.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  19. Musím se přiznat, že vlastním několik fake slunečních brýlí. Stály mě 5-8 Euro a koupila jsem si je prostě jen proto, že se mi líbily a sluší mi. Po vyzkoušení jsem už opravdu neřešila, že je na brýlích malý nápis Prada.. V ČR bych si takové brýle nekoupila, ve státech jako Řecko, Turecko jsou tyto věci nesrovnatelně kvalitnější, myslím, že toto zboží snad ani nepochází z Číny.
    Nemám ráda žádné značkové věci, které jsou označeny nápisem, který už z dálky hlásá cenu.

    Tenhle způsob prodeje mi nicméně přijde odporný a lidé kteří si myslí, jak budou s takovou věcí "cool" jsou směšní. Já osobně bych neutratila své peníze za zboží, které si nemůžu vyzkoušet a osahat, navíc když jde o zboží, které je takhle drahé!
    Nejvtipnější je, že zboží už na fotkách vypadá katastrofálně (viz. špatně slepené boty), jak asi bude vypadat ten kousek, který vám pošlou domů?:D

    OdpovědětVymazat
  20. Proč si někdo kupuje tyhle nicnevydržící padělky? Když chci značku, koupím si značku, stejně to falešné pozná každý komu na tom záleží. A když už má někdo tu potřebu mít fake, tak ať si zajde na nějakou tržnici. Má to samé, za zlomek ceny. Ale to vlastně není vůbec kůl jít na tržnici, že jo :) ví kůl je koupit si to od velkýho Johnyho na facebůčku :) Ach jo lidská blbost je opravdu bezmezná...
    Já osobně značkám příliš neholduji, jsou to jenom značky, ale holduji kvalitě a kolikrát jsou právě značky záruka kvality. Tak jdu a koupím si něco značkového, udělám si tím radost, vydrží mi to a navíc nebudu pro smích :)

    OdpovědětVymazat
  21. Tohle je fakt na zvracení.. Zmíněný Jonhy nebude žádný hlupák, jelikož velice slušně vydělává na lidské hlouposti a povrchnosti.. To, že někdo vyhodí x tisíc za něco tak hrozného a nekvalitního, to je vážně smutné.. "Labutinky" naprosto příšerně zpracované, o pohodlnosti nebo nějakém konfortu se určitě nedá ani zmiňovat, ale hlavně že jsou to "Labutinky".. To, že za tu cenu se dají koupit kvalitní a značkové boty nikoho nezajímá, protože přeci nebudou červenou podrážkou řvát do světa že jsou "značkové".. Já jsem momentálně na Taiwanu a na obchod s padělky jsem tu narazila zatím jen jednou.. Například kabelky Vuitton tu má spoustu lidí, ale 99% z nich jsou pravé, protože tady když na to někdo nemá, tak si nesnaží hrát na to, že na to má.. Místní mentalita mi nevyhovuje, ale v tomhle si je opravdu cením.. Už se těším, až se vrátím k nám a budu se bavit slečnama, které se div nesnáší nad zemí, protože mají přeci v ruce "Vitonku".. Ach jo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je třeba vážně vtipný, že ty padělky se ve velkém nosí jen v Evropě, kdekoliv v Asii, kde jsem byl, jich tolik nebylo

      Vymazat
  22. Jak je možné,že Johny John neskončil - přinejmenším - s pěkně mastnou pokutu, když prodávání paděláného zboží, navíc v tomto rozsahu, je protizákonné? Pravděpodobně nemá ani živnostenský list, neodvádí daně, sociální/zdravotní atd. Vždyť je to zloděj. Haló, celní správo, policie České republiky, daňový úřade, ČOIko! Kde jste kdo?

    OdpovědětVymazat
  23. njn, zrovna dnes do mě v mhd jeden padělek skoro žduchal...a byl tak očividnej, že fakt nechápu, jak to ty holky můžou nosit a ani trochu se nestydět

    a ty "jakože gucci" se mi líbí, ale předraženej čínskej padělek si kupovat nebudu

    OdpovědětVymazat
  24. Blondýno,ono možná právě to,že zdůrazňuje slovo "replika",čili lidově padělek,fejk,možná to má svůj význam,a možná je to i záměr...on sice prodává nepravé vuittonky,gucci, a já nevím co ještě,ale on to PŘIZNÁVÁ...a tím si asi mysllí,že je z obliga a jeho jednání není nezákonné..protože sice zboží má logo renomované značky,ale nikdo netvrdí,že je to originál...jasně,já vím,to stánkaři v Sapě toho mají taky plno,ale nikde Vám na rovinu neřeknou,že je to padělek...i když je to na první,druhý i stý pohled jasně a zřetelně patrné...
    Nemyslím příspěvek zle,ani mně se nelíbí holky ověšený jasnýma fejkama doplněnýma klasickým Vietnamským zbožím, mmch. - vídám ráno jednu slečnu,mikina Aercombie,džíny replay a na nohou klasický "jakožeCrocsy" z krámu vše za 39...a víkend co víkend jezdí na nejmenovanou "značkovou" tržnici - a kvalita všech oděvů je více než patrná.Jenže já jsem se setkala s názorem,že když si sběratel koupí dokonalou repliku autíčka Mercedes,tak sice na replice je logo mercedes,ale výrobce je jiný...

    Pokud bude poptávka ,bude i nabídka...pokud si mladý holky budou myslet,že k teplákům se třema pruhama ADIBAS,mikině NAJKE a podobným paskvilům se skvěle hodí kabelka LV,tak Johnny bude nadále prosperovat a prznit a ničit nejen naše oči,ale hlavně úsílí těch,kteří za opravdovými originály stojí - návrháři,stylisté a spousta dalších...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady nejde o to, že to přiznává, že prodává padělky (repliky), ale o to, že je to nezákonné. Trestní zákoník §268.

      Vymazat
    2. Haha, si mě pobavil/a. Mám to chápat tak, že policie Čr zabavuje Větnamcům jejich padělané zboží jenom proto, že ti hlupáci při raziích neřeknou, že je to jenom "replika". Ať si tomu Honza Honza říká jak chce, tak prodává padělané zboží (za příplatek s padělanou účtenkou třeba od Lojzy Vitóna). Prodejem padělaného zboží porušuje zákon!

      Vymazat
    3. Zuzo,myslela jsem to právě tak,že ON si zřejmě myslí,že když přizná fejk,že je vlastně z obliga,že se ničeho nezákonného nedopouští . Zákony znám,neboj :-) A hlavně,nemám ráda padělky,ani repliky:-),protože když jdeš po městě,máš pocit,že všichni okolo tebe nosí uniformu...stejné "značkové " brýle,stejné triko,boty...

      Anonymní,nechtěla jsem pobavit,bylo to myšleno vážně,a pozor - já se s tím neztotožňuji !,myslím s názorem,že když se předem prásknu, tak jsem vlastně čistej...Jen jsem chtěla osvětlit svoji domněnku,proč podle mne na férovku zahlásí,že prodává hnusně nepovedený klump.Jinak jsem to chtěla přiblížit na příkladu,že když jsem se kdysi taky zeptala kamarádky,proč jezdí k hranicím na tržnici a nahání "značkový" pásky,když jsou to prostě fejky,a navíc podporuje prodejce v nelegální činnosti,tak mi odpověděla,že ten chlap taky na rovinu řekne,že je to napodobenina,a že když si její brácha kupuje v modelářství drahý miniatury autíček,tak by vlastně taky kupoval padělek...prostě trochu mimo...jinak tak přmýšlím,jezdila na tržnici k nějakému českému stánkaři,třeba to byl Johnny v začátcích...Veronika

      Vymazat
    4. I kdyby Johny v jednom kuse na všechny strany vykřikoval, že prodává padělky a že se k tomu přiznává, tak to nezmění nic na tom, že prodává padělky. Nezmění to nic na tom, že se jedná o trestnou činnost a porušování zákonů. A jestli prodavač kamarádce řekne, že se jedná padělek - Johny použije elegantnějšího slova replika - nezmění nic na tom, že je to furt padělek, tedy nelegální zboží.

      Vymazat
    5. No mně to neříkej,já to vím,mně to vysvětlovat nemusiš:-) ale prostě,pokud bude poptávka-a nebo ho někdo konečně neklepne přes prsty - bude i nabídka...prostě se "divím",že se o něj ještě patřičná místa nezajímají....ale vlastně,nedivím...v týhle zemi nedivím .
      Veronika

      Vymazat
  25. Milá blondýno, taky mám pro tebe zprávu - sere mi ti na značku, kupujeme co, co se nám líbí. Defacto vše je napodobenina něčeho, co už tu bylo. Nasrat, pusinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Anonymko, která se ani neumí podepsat, jste socky, které si hrajou na něco, co nikdy nebudou, tak vypni ten sex ve městě a jdi se pořádně podívat do zrcadla, at víš, jak jsi trapná

      Vymazat
    2. Pro anonymní 6:11 se slovníkem bílé lůzy:

      Ha-ha, "serete na značku" - to povídejte svojí babičce. Jste-li Johnyho zákaznice, tak si v okatých logech a monogramech drahých značek přímo rochníte.

      Vymazat
    3. Kdyby jste "srali na značku" tak si nekupujete faky, ale inspirované věci, které na sobě žádnou značku nemají.

      Vymazat
  26. Padělky s písmenky budou lidé kupovat dokud jiní lidé budou výrobky s písmenky považovat za něco lepšího než výrobky bez nich. Značky jsou mi šumafuk, takže při dnešní hysterii kolem písmenek se snažím kupovat hlavně věci, které mi vyhovují, ale jen ty, které žádná písmenka nemají. Leze mi krkem celý ten cirkus kolem značek. Chci si koupit boty, ve kterých se dá chodit, kabelku, do které se mi vleze co potřebuji, a šaty, které se mi líbí a hodí se na mě. Je to těžké i bez ohledu na písmenka, a když náhodou něco takového objevím, nekoupím si to, pokud to má viditelné logo nebo pokud jsem někde náhodou zahlédla, že by se to snad mohlo podobat něčemu "vyhlášenému". Ale měli bychom si uvědomit, že 85 % "evropského" zboží se stejně vyrábí v Číně, tak přestává být proč dělat tady na sebe ramena. Celý ten humbuk není o ničem jiném než o "klubové příslušnosti". No prosím, když to někdo potřebuje k životu... Ale proč s tím otravovat všechny lidi a předpokládat, že si VŠICHNI kupují boty kvůli písmenkům a ne kvůli botám. Shánět se po "originálech" a platit desetitisíce za obchodní značku (a o jinou už dneska nejde) je směšnější než nosit "padělky" z tržnice (možná i vyrobené v té samé továrně v Číně).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit s tím, že celý byznys s padělky jednoduše pohání nehorázná cenová politika výrobců originálů a lidský snobismus. Je to prostě doprovodný efekt. Tak to je a bude, dokud si budeme myslet, že ona písmenka dodají kde jakému šmejdu aureolu luxusu a vytříbené kvality. Takových věcí je málo, pokud budu chtít kvalitní boty budou kožené - pokud chci krásné, budou stát 5 tisíc - ale pokud stojí 20 tisíc, něco je špatně. To samé kalhoty - budu chtít skvělý střih i materiál a zpracování - tak budou stát třeba 4 tisíce - ale těžko někdo obhájí cenu 12 tisíc atd. atd.

      Pokud je někdo ochoten platit tisíce třeba za ty hnusné směšné umělohmotné kabelky Guess, které jsou dobré tak pro nějakou světskou z cirkusu, znamená to, že lidé si sice myslí, že si zaslouží kvalitu, ale neumějí ji poznat.

      Vymazat
    2. Cenová politika výrobců originálu je určována poptávkou a nabídkou na trhu tzn. jakékoliv přívlastky o horázných či nehorázných cenách jsou irelevantní. Každý jedinec má možnost si vymyslet a vyrábět své vlastní výrobky a namalovat na to svou značku, pokud nejsou chráněny autorskými, patentovými právy coby ochrana investic, které mimochodem nejsou zadarmo. Obzvláště v dnešní době internetu a dodávkových služeb, kdy presentace a distribuce výrobků nejen na územně správním celku ČR, ale na mnoha místech světa je daleko, daleko jednodušší a levnější než v minulosti.

      V článku uvedených prodejcům a výrobcům "replik" nejde o nic jiného, než žít ze jména, majetku a práce jiných.

      Ochrana před padělky:
      Každý výrobek musí mít své unikátní 256-bitové číslo a to musí být při prodeji zaregistrováno spolu s autorizovaným prodejcem. Nejde-li výrobek zaregistrovat, pak se jedná o podvod. Pokud se jedná o "repliku" vyrobenou autorizovaným prodejcem, pak zákazník může výrobek koupit a následně tohoto prodejce žalovat o navrácení peněz. Výrobek mu zůstane doma.

      Vymazat
  27. Poslední dobou mě ty Blondýniny články nějak nebaví. Okurková sezóna...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tebe možná články PB nebaví, ale mě ano ;-)

      Vymazat
  28. A zrovna u těch modrhých lodiček jsem si říkala ,,To jsou snad ty boty, který si koupila Carrie v prvním filmu Sex ve městě" a ono fakt :D tak to je goool

    OdpovědětVymazat
  29. Vase starosti bych chtela mit....

    OdpovědětVymazat
  30. Stačí přečíst si komentáře kupujících na FB Johnyho Johna a dojde vám, že ty nány to PROSTĚ TAK CHTĚJÍ
    - my co máme trochu mozku v hlavě si, pokud chceme padělek, koupíme dotyčnou věc na netu přímo od čínského distributora (nebo překupníka, čert to vem) za pětinovou cenu, nebo si koupíme originál, když budeme chtít, těm, co se chtějí nechat opíjet rohlíkem, tuto zábavu prostě nechtě a hotovo.

    Pár slepiček bez vkusu bude nusit hnusné smradlavé padělky LV a Gucciho, Johny si zaplatí dovču, stejně na něj nakonec ten finančák přijde.


    A ty dámy, co se tady z toho hroutí a vykřikují hesla jako "Padělek, šmelinář, zákony, udat" - no tak ho jděte napráskat na FÚ a nebo skočte z okna, ale jak jak píše příspěvek nade mnou - Vaše starosti bych chtěla mít. Já jsem si u Johnyho Johna nikdy nic nekoupila a nekoupím a fakt netuším, proč by mě měl vytáčet do nepříčetna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mno jo, to nechape vic normalnich (nebo spis nenormalnich?) lidi.

      Vymazat
  31. Tak takhle se dela ten byznys! Kdyz vidim jak ochotne lidi tohle zerou, tak si taky kolikrat rikam jestli by nebylo jednodussi si sehnat par asijskych dodavatelu nez si poctive psat plan, delat pruzkumy trhu a konkurence a podobne zbytecnosti..achjo.

    OdpovědětVymazat
  32. http://pavlinajavurkova.blogspot.cz/2012/05/fendi.html

    viz. tato slečna, věříte jí tyhle "FENDI" brýle? Má tam i zásobu "VUITTONEK" :D Zoufalá snaha mít blog jako Pavlína Jágrová..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čo Fendi, ale ten angličtin!
      Shakespeare sa v hrobe rotuje ako kurča na grile!
      Kua prečo tie babenky nutne musia písať anglicky, keď to naozaj nevedia.

      "Today I was again on the brigade. Because my grandmother (company boss) has pulled out on holiday, as the creature was most orders."

      má znamenať

      "dnes jsem byla opět na brigádě. Protože má babička (šéfová podniku) si vyjela na dovolenou, tak jako na potvoru bylo nejvíce objednávek."

      *smajl tlčúci hlavou o stenu*

      Vymazat
    2. Jasně :D Na to má slečna kuriózní vysvětlení - prý je to tak, že tato pseudoangličtina stačí, aby cizinci (kteří zřejmě hojně navštěvují její blog a inspirují se, pochopili, o co v článku jde. Okay.....je to směšné :D

      Vymazat
    3. Seriously? :D Omfg. (nech sme on topic).

      Každopádne, ak niekto prelúska tú pseudo angličitnu, klobúk dolu.

      "Tato restaurace na mě působila velice slušně" ako "This restaurant I worked very well"

      "jejich "špatné" komentáře odstraňuji" ako "that their "bad" removing comments!"

      "aniž by po mně někdo koukal." ako "without someone looking after me."

      "Taky u Vás celý den pršelo?" ako "Also, you rained all day?"

      "budu běhat nahoru dolu po schodech" ako "I'll run naked down the stairs"

      "postavím se na váhu" ako "to build weight"

      čistý guugl translejt

      "vzít i našeho yorkšíra, ale myslím, že by to chudák neušel" ako "to carry on our yorkies, but I think that this poor man did not escape"

      Poor man.
      No nič, dosť bolo srandy.
      Má to takmer 18 a pritom... naozaj nič.

      Vymazat
    4. A toto fakt, ale fakt nie je Dior kabelka!

      http://pavlinajavurkova.blogspot.cz/2012/06/new-in-cosmetics-and-bag.html

      A toto nie je Prada http://pavlinajavurkova.blogspot.cz/2012/06/prada-bag.html

      A toto nie je LV http://pavlinajavurkova.blogspot.cz/2012/06/my-luxury-louis-vuitton-bag.html

      Teda, nie sú to originálne produkty tých značiek.
      Sú to veci, ktoré sú fejky. Repliky. Volajte to ako chcete.
      Slečna to buď nevie, nevidí, alebo jej to otvorene nevadí.
      A vôbec... nechápem :/

      Vymazat
    5. Slečna má na svém blogu výzvu, zda by jí někdo nepomohl s, cituji doslovně: WEBOVÝMY STRÁNKY...takovéhle ignoranty fakt nesnáším. Ona je prostě hloupá tak moc, že neumí ani skloňovat.

      Takže pro neangličtináře a tuto slepici s IQ tykve si dovolím stručný překlad jejích perel:

      Měla na mysli: Tato restaurace na mě působila velice slušně"
      uvádí "This restaurant I worked very well"
      to znamená: v této restauraci jsem pracovala velmi dobře (zřejmě nepřiznaná brigáda na podporu lopotně budovaného luxusního šatníku)

      Měla na mysli:"jejich "špatné" komentáře odstraňuji" uvádí "that their "bad" removing comments!"
      to znamená: jejich špatné odstraňovaní komentářů (v tom případě doporučuji naučit se je odstraňovat pořádně)

      Měla na mysli:"aniž by po mně někdo koukal." uvádí"without someone looking after me."
      to znamená: Bez někoho, kdo by na mě dával pozor. (zřejmě z důvodu snížených mentálních schopností)

      Měla na mysli:"Taky u Vás celý den pršelo?" uvádí "Also, you rained all day?"
      to znamená: Takže vy jste pršeli celý den? (a to jste si dovolili dost)

      Měla na mysli:"budu běhat nahoru dolu po schodech" uvádí "I'll run naked down the stairs"
      to znamená: Poběžím nahá ze schodů (nu což, každý se doma nějak bavíme, že)

      Měla na mysli:"postavím se na váhu"
      uvádí "to build weight"
      to znamená: postavit (ve smyslu vybudovat jako např. dům)váhu (zřejmě původní profesí vahařka)



      Měla na mysli:"vzít i našeho yorkšíra, ale myslím, že by to chudák neušel"
      uvádí "to carry on our yorkies, but I think that this poor man did not escape"
      to znamená: provozovat našeho yorkšíra (nicméně slovo yorkies je v aj slovo neznámé - pokud ne opravte mě), ale myslím si, že tento chudák/ubožák neutekl.
      (zřejmě nějaký avandgradní způsob popisování události, který jsem ještě nerozklíčovala)

      Takže za mě sorry, ale ta holka je totálně tupá.
      ...no a jako na potvoru..jasně "as the creature" :))))), ale vysvětlovat někomu jako ona, že když u nás padají trakaře, v Británii padají psy a kočky je asi nad číkoliv síly.

      Vymazat
    6. Ted jsem se od srdce zasmála!! Díky :D Ellie

      Vymazat
    7. Anonymní29. července 2012 16:57: To muselo dat prace, a pritom takova blbost.

      Vymazat
  33. No, ja na její blog narazila před pár dny a nemohla jsem se udržet, napsala jsem jí, jestli to myslí jako vážně nebo si dělá prdel, ten blog nikdo (krom max. 3 lidí, co jí píšou obdivné komentáře a jsou to rodinní příslušníci), ale ona mě naprosto odpálokovala a odzbrojila tím, že to myslí vážně a jde provést "your removing bad coment" :D Teda, ovšem nejvíc mě dodělalo, když jsem ji upozornila na ty její okaté fejky. To napsala článeček, ve kterém si postěžovala, jak ji šikanují anonymové a jak si nenechá zkazit blog a jeho pověst nenávistnými komentáři a proto je smazala, načež se v popisu doplňků, které měla k outfitu, (který následoval po předmluvě) objevila "bag značky TERRANOVA (pro anonymy - PRAVÁ!!)" - to jsem málem umřela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OMG pravá Terranova!! - jsou mezi námi šťastlivci.-))))))

      Vymazat
  34. Tenhle blog je na velice malé úrovni tento prodejce je nejlepší a klidně bere i reklamace cokoliv ale veci jsou tak kvalitní že reklamace neni potřeba sám mam od prodejce Vuittonku porovnávaná s originálem nepoznal bych rozdíl.Takže paní blondýno běžte prudit nikam na tržnici a nechte lidi bejt.

    OdpovědětVymazat
  35. Anonymni by si asi mal pozriet film Idiocracy. Inak presne na toto som myslela ked som si citala tento clanok, ten kto si tam uz nieco kupil tak napise ze blondina je len prudiva. Mne ale vobec nejde cez rozum preco niekto kupuje kopie textilu, to nie je to iste ako reprodukcia oobrazu kde je len jeden original.

    OdpovědětVymazat
  36. Já osobně tahám ve velkém z taobao, dávám záruky a nevozím padělky...mám smluvené velkoobchodní ceny s různými výrobci. Jinak pokud si myslíte, že se tyto "originální" věci vyrábí jinde, tak se pletete...přes 93 % všech věcí (především hadry) se vyrábí, kompletují atd. v Číně...a proč to někdo kupuje? Češi koukají na peníze a když koupíte např. značkové boty Puma Ferrari u nás za 2.000 a ty stejné, ze stejné linky a výrobny koupíte v Číně za ně dáte 400 tak to je slušný rozdíl :D nemluvě o elektronice... Vždy rozhoduje cena a kvalita, když dokážete obojí dobře spojit a jste spolehliví, tak se zákazníci rádi vrací :)

    OdpovědětVymazat
  37. No myslím,že hlavně tu jde někomu o to,že ONA dala za originál tisíce a jiná nosí sice fake,ale podobnou za pár stovek,že? Přece značkové je jen pro bohaté :-D Jděte se bodnout "dámy",jste směšně a ještě hloupé. Každý ať si nosí co chce,vy světu neporoučíte,ani nikomu jinému,i když byste rády :-)))

    OdpovědětVymazat
  38. Hmm já teda si radši připlatím a koupím si originál. Teď třeba šetřím na tyhle hodinky od Lacoste http://www.brawat.cz/lacoste-hodinky/. "Fejky" se mi příčí.

    OdpovědětVymazat